Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/10/18 in all areas

  1. Nexen este echipare de fabrica pe skoda Rapid. Pe Octavia am primit de fabrica Michelin si asta in 2013. Asta cu "nu fac km multi, la stilul meu de condus.." o sa mearga pana o sa ai o situatie limita cand si 1 metru face diferenta dintre un accident sau, mai rau, viata si moarte. Nu vreau sa dramatizez dar sunt atatea situatii limita cand o anvelopa de calitate face diferenta. Si nu e neaparat sa produci tu situatia limita, sunt atatia bizoni pe sosele.
    5 points
  2. Winter mode Style 245 Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    5 points
  3. Te ai uitat ce scrie pe boxa?
    5 points
  4. Daca ar creste impozitele pentru motoarele pana in 2000cm sa zicem cu 10-15% ar intra mult mai multi bani la buget decat intra de la motoarele mari, dar nu cred ca se va intampla prea curand... Nu cred ca ar fii o problema pentru cine plateste impozit 100 ron sa plateasca 115 ron/an , dar pe viitor sa isi permita cine doreste un motor peste 2000 sa zicem ca exemplu la 3.0 sa platesti 400 ron/an.. Dar daca ii explici asta la un pensionar cu motor de 1.4 nu il intereseaza desi la el ar fi vorba de cativa ron in plus pe an...dar na sunt multi ca el(pensionarul) si nu ar da bine pentru viitoarele votari.
    3 points
  5. Salut. In primul rand, fii pregatit pentru ce urmeaza sa citesti aici - nu o sa iti placa. Incep eu: un e60 nu se poate intretine de cineva care castiga 1000 ron. Vorbim de o masina care a costat de noua peste 50k, si pe care o vei gasi nu chiar la prima tinerete. Ar fi pacat sa te indatorezi/imprumuti de acum pentru o masina.
    2 points
  6. Masina este prezentata si pe forum in topicul de aici Pozele au cam disuparut, dar se vad in albumul de aici BMW E91 320d 177cp automat Euro 5 VIN:WBAUX31040A217023 Type code UX31 Type 320D OL (EUR) Dev. series E91 (MUE) Body type TOUR Engine N47 Power 130 Transmision HECK Gearbox AUTOMAT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod. date 2009-02-05 1ca selection cop relevant vehicles 1cb co2 content 1cd brake energy regeneration 2me m l.-a.w. double spoke 193 m. 205 automatic transmission 249 multi-function for steering wheel (cu padele) 3ac trailer tow hitch 302 alarm system 322 comfort access system 337 m sport package 386 roof rail 4ab fine-wood trim burr walnut 4ae armrest front retractable 4ua semi-electr. adj. both front seats 402 panorama glass roof 418 luggage compartment package 423 floor mats, velour 428 warning triangle 430 int/ext rr vw mirror w aut anti-dazzle 431 interior rr vw mirror w aut anti-d 464 skibag 481 sport seats f driver/front passenger 493 storage compartment package 494 seat heating f driver/front passenger 5ac autom. high-beam headlights control 502 headlight washer system 508 park distance control (pdc) 520 foglights 521 rain sensor 522 xenon light 534 automatic air conditioning 540 cruise control 563 lights package 6aa bmw teleservices 6ab control teleservices 6fl usb-/audio interface 609 navigation system professional 612 bmw assist 614 internet preparation 615 extended bmw online information 616 bmw online 620 voice input system 633 prep.mob. ph. business bluet.interf. 672 cd changer bmw for 6 cds 677 Logic 7 system 698 area-code 2 7rs comfort package 7sp navi professinal w.handyprep.bluetooth 704 m sport suspension 710 m leather steering wheel 715 m aerodynamics package 760 individual high-gloss satin chrome 761 individual sun protection glazing 775 individual roof-lining anthracite 8sc country spec. release of teleservice 8sp cop control 801 germany version 863 europe/dealer directory 879 german / on-board documentation 936 request bmw mobile phone on delivery 321 exterior parts in body color 548 speedometer with kilometer reading 851 language version german Alte dotari: Camera mers inapoi Anvelope vara DOT 2015 Schimbat uleiul ZF si baia ZF cutie automata Revizie motor+toate filtrele Padele volan Ceasuri 280km/h cu inele M3 si lumina alba Leduri interior Harti Europa 2019-1 Km 240.000, in crestere, deoarece este folosita zi de zi. Revizii la 8.000-10.000 km Cumparata de mine de la unic propietar din Germania in oct 2016 Jante originale R16 + anvelope noi Goodyear ts860 de iarna La 215.000km schimbat uleiul si baie la cutie de viteze Schimbat lichid de frana Schimbat Freon Amortizoare spate noi Bilstein B4 sport Tips dublu Discuri de frana fata OE, placate de frana fata/spate Pentru mai multe poze trimit pe whatsapp o727.668.9o8 Inmatriculat.Toate taxele platite. Roti 193M cu anvelope noi S-a facut retrofit complet la Logic 7. Detin toate actele de la cumparare, inclusiv facturi pentru tot ce s-a schimbat. Pret: 10.400 euro Pentru mai multe poze, pot trimite si pe whatsapp. Nu fac schimburi si nici nu sunt constrans sa o dau, deci preturile aberante le voi ignora. telefon o727 668 9o8 Alex.
    1 point
  7. Asa ar fi trebuit dar a trebuit sa ma limitez, am avut si la cealalta niste becuri de schimbat si am optat pe hella care st ok la pret... plus alte piese am mai avut de schimbat samd, pe viitor o sa iau un set de becuri bune
    1 point
  8. Deci: ori e o greșealĂŁ și venitul nu e in lei,ci ĂŽn euro...ori e fĂŁcut la mișto topicul. Când câștigi 1000 lei pe lunĂŁ nici macar nu te gândești la mașinĂŁ,pĂŁrerea mea..
    1 point
  9. Daca vrei neaparat e60 cumpara-ti si o sa-l vinzi dupa maxim jumate de an , gandeste-te ca masina are cel putin ~12 ani si indiferent de cat de norocos sa fii sa o prinzi in stare cat mai buna tot necesita intretinere care nu e ieftina daca o intretii corect , eu iti recomand seria 1 cu motorul de 1.6 la inceput si in timp poti sa faci trecerea , o sa apreciezi altfel si masina si banii si posibil iti schimbi si perceptia , in orice caz nu e60 din cauza bugetului redus si venitului mic n-o sa fie o placere ca toti banii sa se duca pe intretinere unui fier pana la urma
    1 point
  10. eu ma astept sa creasca . OCTOMBRIE 17, 2018 Cat va fi impozitul auto in 2019? Reducerea drastica a impozitului auto a fost respinsa de Guvernul Romaniei din cauza impactului imens asupra bugetelor locale de jumatate de miliard de lei si 0,05% din PIB. Conform propunerii legislative, urma sa fie eliminata categoria separata pentru motociclete, sa se reduca impozitul la autovehiculele cu capacitate cilindrica mai mare de 1.600 cmc, in special la cele de peste 3.000 care ar fi beneficiat de o reducere de pana la 80%, adica de la 2.160 lei la 360 lei. Asadar, avand in vedere ca acest proiect a fost respins si faptul ca unele consilii locale au decis majorarea impozitului auto, sa vedem cat este impozitul pentru anul 2019 pentru unele categorii la nivel de tara. Pentru autoturismele cu capacitatea cilindrica de 1.600 cmc, diesel, benzina sau GPL, impozitul porneste de la 64 lei in Bucuresti si alte 23 judete din tara, si ajunge pana la 76,80 lei in Arad, Arges si Brasov (AAB), trio-ul cu cote maxime de impozitare. Pentru autoturismele cu capacitatea cilindrica de 2.000 cmc, diesel, benzina sau GPL, impozitul porneste de la 180 lei in Cluj, 214,65 lei in Mures si ajunge pana la 216 lei in AAB. Pentru autoturismele cu capacitatea cilindrica de 3.000 cmc, diesel, benzina sau GPL, impozitul porneste de la 2.160 lei in Bucuresti si ajunge pana la 2.592 lei in AAB. Daca impozitul este achitat integral pana la 30 martie a anului, se poate beneficia de o bonificatie de pana la 10%. De exemplu, in Bucuresti, acesta ar urma sa fie 1.944 lei. In Brasov, bonificatia este de doar 5%, adica veti avea de platit 2.462,40 lei. Autoturismele hibrid cu aceasta capacitate cilindrica beneficiaza de reduceri de pana la 100%. Asadar impozitul pentru 3.000 cmc hibrid in Bucuresti va fi 108 lei. In Brasov, Cluj si Iasi impozitul va fi 129,60 lei iar in Bacau, Mures si Timis impozitul va fi 0 lei, aceste judete avand stabilita o cota de reducere de 100% pentru autoturismele hibrid.
    1 point
  11. Redresorul asta al tau trebuia sa-l lasi cuplat pe bateria ta in garaj e cu mod de intretinere, iti mentinea bateria 4 luni incarcata fara probleme. Mergi cu bateria la un redresor profi sa o incarce corect. Ce ai tu incarca 0,2Amperi pe ora ai nevoie de 40 ore sa o aduci la capacitate.
    1 point
  12. E46-le s-a vandut , asadar se poate inchide acest topic. Poate o sa fac la primavara un nou topic cu noua masina , pana una alta ii trebuie un polish profi.
    1 point
  13. Am si eu problema asta. Ma dispera. Incearca sa inchizi fortat aplicatia de muzica din iphone. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Sa inteleg ca masina mea este stricata : 286cp, 6tr, Bucuresti, mers linistit.....consum 20%
    1 point
  15. Frumoasa , sa o stapanesti sanatos! Cu numarul patrat ai grija poti ramane fara talon, eu am patit.
    1 point
  16. 1. La acea tensiune, bateria nu e doar descarcata, e in scurt, n-ai ce sa ii mai faci, ia alta. 2. Ai pus redresorul pe modul 6V in loc de 12.
    1 point
  17. De ce am impresia ca se intampla destul de des sa apara cate un ninja sau sofer kamicaze (cu skoda ,opel sau golf tdi)la semafor si sa te provoace
    1 point
  18. pot doar sa-ti spun ca 3.0 x d pe F10 consuma intra 13.5 si 15 bucuresti in trafic mediu ,depinde de traseu am prieteni si cu 12 dar nu mai jos , nu in oras . Ma astept 7 sa fie tot pe acolo , tot ce e x D si peste 2.o consuma. Nu te uiti la consum dar nu il poti neglija , altfel am lua benzinare mari ca doar nu luam diesel pt cuplu ,succes 4.0 i pe seria 6 consuma intre 18-24 sunt curios cati s-ar aventura la asta sau ar lua un diesel care e pe la consumul mentionat de mine . DPMDV toti cei care luam diesel suntem preocupati de consum nu de altceva .... puteti sa dati cu minus dar eu asa vad
    1 point
  19. parca pe zi ce trece imi place tot mai mult clar este altceva.
    1 point
  20. nu te mai stresa , avem un artist care stie tot pe aici si o arde in minusuri .Comentariul meu vine din propria experienta , mi-a indicat la bord ca trebuie sa schimb bateria la telecomanda webasto .
    1 point
  21. Eu am e70 235cp cu jante pe 20 si ĂŽmi consuma 17 in oraĂ⢠mers ft ft frumos, la mers sportiv peste 20.. Tu ce jante ai de ai scos consum de 12? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Mie unul nu-mi plac in combinatie cu masina inchisa la culoare. Are merge un gunmetal deschis ... parerea mea.
    1 point
  23. In sfarsit am rezolvat cu ABS-ul... Cred ca trebuie sa-mi caut alt mecanic Am schimbat pomba si spira degeaba. Problema era la cablul de alimentare si la senzor care era montat total aiurea. Dupa o vizita la Bavaria si o factura de 1000 de lei totul e in regula acum .
    1 point
  24. Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.
    1 point
  25. Vezi ca ești cam superficial ,,,Faci niște afirmații și niște presupuneri despre mine de parca m ai cunoaște ,,, dacĂŁ am avut la vanzare Un bmw e90 sau mai Stiu eu ce an asta nu ĂŽnseamnĂŁ ca trebuie sa mi expun ce am eu pe un forum sau ce vand ,,, si poți sa o rĂŁsucești tu cum vrei ,,, la 30.000e ĂŽți iei bmw M3 e92 2008
    1 point
  26. si alea sunt scumpe dar totusi la jumate de pret fata de cele de pe x6
    1 point
  27. Nu cred ca are importanta nici macar marca sau modelul de masina, si nici viteza cu care circuli. Chiar la viteze de oras, o franare cu 1 metru mai scurta poate fi critica in anumite situatii. Eu as zice ca, indiferent de cat costa masina, anvelopele trebuie sa fie mereu cele mai bune existente pe piata. Nu iti permiti sa dai 2000 RON pe o anvelopa 315/35R20, atunci poate ar trebui cumparata o masina cu 225/45R17...
    1 point
  28. Asta inseamna sa conduci masini pe care nu ti le permiti. Cum dracu sa cumperi astfel de pocnitori de anvelope? Cum dracu sa faci economie tocmai la componentele care mentin contactul cu solul?
    1 point
  29. Retrofit Cruise Control http://i63.tinypic.com/120j9ua.jpg
    1 point
  30. Service Scream (Tezparii) clar. Am fost pe la ei și totul a decurs cu respect și bun simț pentru ce operații am avut pânĂŁ acum. Ăn plus, nu-i vezi alergând dupĂŁ distribuții; dacĂŁ nu trebuie schimbatĂŁ, oamenii ĂŽți spun asta, nu vor sĂŁ ĂŽți ia banul degeaba.
    1 point
  31. Recomand si eu Team Service ! Baieti foarte de treaba, te lasa sa asisti la procedura de inlocuire a distributiei si iti raspund la intrebari !
    1 point
  32. Recomand! Lucrarile le trec si pe cheie,in istoricul online! Au 2 mecanici fff priceputi pe distributii:Claudiu si Mishu.
    1 point
  33. Salutare. Cum ne apropiem de sfarsitul anului dar si de alegeri, cu siguranta vor aparea speculatii cu privire la impozitul auto. Stiu ca de anul trecut se vehicula ca impozitul pentru motoarele de 3 mii+ o sa scada vertiginos la schimb cu cresterea subtila a impozitului pentru motoarele "normale". Aveti idee daca se mai aude ceva? Ce parere aveti de aceasta schimbare?
    0 points
  34. mergi cu incredere la DYC - https://www.dycgarage.ro/
    0 points
  35. Nu are nicio legatura ce spui si te abati de la subiect. Fiecare e liber sa isi dea cu parearea despre problemele existente in tara asta. Nu iti convine ce zice unul sau altul, esti liber sa nu citesti si sa parasesti topicul
    0 points
  36. Pai legatura intre diferenta de 2 mii de lei dintre un motor de 2k si unul de 3k care este? Nu este relevanta neaparat normal euro insa parerea mea este ca trebuie diferentiate cumva masinile cu motoare mari intre ele, mai ales daca vorbim de sume nejustificate
    0 points
  37. Lagatura intre impozit si norma euro fiind care?
    0 points
  38. Nu cred ca este B47. Este tot N47. Legat de preț....DacĂŁ e dintr-o bucatĂŁ masina...E foarte ok
    0 points
  39. 0 points
  40. Un x5 cu motor de 3 litri nu consuma in niciun oras fie el si mic sau neaglomerat sub 11 12, nu inteleg de ce raportezi asa consumuri probabil facute pe cativa kilometri. Fa un plin prin oras si apoi mai vorbim.
    0 points
  41. Am pe 19 - jante si anvelope dar nu sunt mulțumit de aspectul masini ! ☹ Doresc pe 20 “ Strica tot aspectul masina jantele pe 19
    0 points
  42. * * B M W - X 6 * * * * 4 . 0 x D r i v e / 3 0 6 C P * * * * M O D E L : N E W * * * * /// M - P A K E T * * * * L A S E R - L I G H T * * < < 2 0 1 3 > > < < 2 0 1 3 > > * * X-D R I V E - 4 x 4 * * * * * P A K E T - / / / M - P O W E R * * * * * * P A K E T - / / / M - P O W E R * * * G E N E R A T I A - N O U A - D E - M O T O R : * 4 . 0 / 3 0 6 C P -D-i-E-S-E-L- *M-POWER* < < P A K E T - /// M > > * * * B i - X E N O N - A d a p t i v + L E D * * * * L A S E R - L I G H T * - 1 5 0 . 0 0 0 - K M - KM REALI 100% GARANTAT - ISTORIC DOAR IN RETEAUA BMW- ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW I M P O R T - G E R M A N I A : 2 0 1 5 U N I C - P R O P R I E T A R Culoare : B L A C K - SAPHIRE - METALYC D O T A R I : ~ 4 x 4 - PERMANENT ( X - D R i V E ) ~ Cutie : S T E P T R O N I K (8+1 TREPTE) ~ SCAUNE : P I E L E - S P O R T + MEMORY ~ T R A P A - ELECTRICA ~ Capitonaj PLAFON NEGRU - BMW Individual ~ B I - X E N O N - Adaptiv / F.U.L.L L.E.D ~ L A S E R - L I G H T - L . E . D ~ Navigatie PROFESIONALA"4K"(ROM+EUR) ~ Faruri Tehnologie Noua - F.U.L.L L.E.D ~ Buton INCHIDERE PORTBAGAJ ~ Scaune INCALZITE FATA ~ Banchete INCALZITE SPATE ~ Suspensie Adaptiva M-Power / Perne AER ~ Camera VIDEO cu perspectiva Panoramica ~ Camera VIDEO pentru mersul Inapoi ~ DUBLU CLIMA - NEW MODEL ~ Scaune : ELECTRICE + MEMORY ~ Pachet SHADOW-LINE EXTERIOR ~ Volan : S.P.O.R.T - Multifunctional ~ Volan M - IMBRACAT IN PIELE ~ Key Less Go-(Porneste fara CHEIE) ~ Key Less Entry-(Intrare fara CHEIE) ~ Lumini Ambientale Interior ~ Lumini Ambientale Exterior ~ Interior EDITIE SPECIALA ~ Jante Aliaj Usor 20" : BMW - /// M-PAKET ~ Sistem De Spalare Faruri ~ Magazie 6xCD-uri / USB / SD ~ Follow Me Home / Cornering Home ~ Computer Bord / Leaving Home ~ Auto HOLD / Park Assist ~ Sistem Audio : 7 - PROLOGIK ~ Pilot Automat/Limitator Viteza ~ 4 x Anvelope Noi - VARA ~ 4 x Geamuri Electrice / TENTA VERDE ~ Ornamente Interior:BMW Individual:CARBON ~ Ornamente BMW Individual:Shadow Line ~ Senzorii : Luminii / Ploaie / Parcare ~ Park-Tronic FATA+SPATE - CAMERE 360 ~ BMW - ONLINE / BMW - ASSIST ~ 2 Chei / Alarma + Inchidere / KEY LESS GO ~ Tel,Bluetooth,Dvd,Usb,Sim Card,Sd Card,Aux PRET : 33000€ ! Usor negociabil Pt detali si poze tel :0762.365.111 Accept test resprezentanta , daca masina are vreun defect sau 1 km in plus eu platesc testul/verificarea!
    -1 points
  43. eu am pe x5 exact acele dimensiuni pe 20". Singurele disponibile(dimensiunile alea + runflat) si cat de cat de marca, sunt pirelli scorpion, care sunt super bune. Nu am observat nici o diferenta de sunet la rulare fata de cele de vara. Dar sunt cam scumpute (cele de pe spate sunt aproape 2000 de lei bucata) Poate gasesti pe ebay, putin folosite la pret mai bun (dot 2015)
    -1 points
  44. doar ca trebuie sa fie runflat, nu as merge cu un x5 cu anvelope normale fara roata de rezerva. Nici macar cu un kit din acela de pana (spuma+compresor)
    -1 points
  45. Un filtru aftermarket te tine si 100 ani(daca nu circuli cu masina) si 1000k km daca mergi constant 250km/h prin desertul Sahara.
    -1 points
  46. Ideal ar fi sa ai un garaj pentru ea. Iti protejezi si banii dati pe cosmetizare si intretinere. Eu am inchiriat un garaj unde sta ferita de natura, de trecatori, etc. Vara cel putin se simte diferenta daca sta 3 luni in garaj versus daca sta in soare.
    -1 points
  47. Nu asa se mĂŁsoarĂŁ, și se numește ralanti.
    -1 points
  48. ar fi ok.. dar 2400 este aberant sau cumva sa se tina cont si de normal euro
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.