Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/30/19 in all areas

  1. Au venit din nou ceasurile de bord, acum totul e perfect. Arata extraordinar de bine, pot spune ca baiatul de la Spider's Custom Car Gauges a facut o treaba exceptionala ca a reusit sa lumineze acel ///M.
    5 points
  2. 3 points
  3. corect! "ai mai" adaugat, ai ajuns la 7! felicitari :goodjob: inca putin si iti vei permite sa contrazici pe cei ce abereaza pe forum ! si ca sa fiu la subiect: colegul hateganradu stie foarte bine cum functioneaza portul USB, nu avea nevoie de explicatiile mele (care au fost puse mai mult pentru tine, sa intelegi nivelul la care te situezi) si cu atat mai putin de aberatiile tale. te ai bagat ca musca in sa nu spun unde, scriind o tampenie si cand ti s a atras atentia ti ai mai pus si cenusa in cap.... acum incerci sa faci pe desteptul cand cred ca din cateva raspunsuri si-au dat seama toti la ce nivel (de cunostiinte) esti. nu mai continua aceasta discutie inutila
    2 points
  4. Am inceput sa "colectionez" piese(clipsuri,cleme,ornamente praguri) pentru a termina lucrarea.Toate clemele deteriorate in urma demontarii vor fi inlocuite, inclusiv cele doua ornamente pentru praguri. Astespt sa vina accesoriile(camera fata, camera spate, microfon, cablu extensie antena, cablu extensie mufa 40 pini, card sd 128gb) pentru navigatie. Pentru cei interesati am intructiunile de montaj primite de la Xtrons(nu stiu sa atasez un fisier pdf). Am gasit un filmulet in leg cu navigatia Xtrons(F-series style head unit for e46-Xtrons 9" android) Am comandat centuri fata, "M4 style". Sunt curios daca se vor ridica la asteptarile mele.
    2 points
  5. Merge sensor aftermarket si merge bine. Si daca schimbi placutele inainte sa se reteze senzorul il poti pastra pe cel vechi dupa cum bine a zis si colegul bimmer90f30. Senzorul ala nici macar nu este senzor. Este o sarma subtire care tine circuitul inchis si cand placuta se duce si "senzorul" se freaca de disc se toceste, se reteaza si intrerupe circuitul . Este o chestie ff simpla. Sarma continua martor stins si sarma intrerupta martor aprins.
    2 points
  6. Dupa ceva timp am zis sa mai postez cateva poze cu updateurile facute la masina. Jante Z-Performance FlowForged Fata: 20x 9,5j + Michelin Sport 4s 265/30 Spate: 20x 11j + Michelin Sport 4s 295/30 Diffuser spate Carbon Fiber. Retrofit Head Unit ID6 (Dupa M5 F90). Voi revenii cu alte poze. Urmeaza saptamana asta sa instalez si arcurile Eibach, va coborii masina 20mm fata si 10-15mm spate. Voi face ceva poze mai profi dupa ce o cobor.
    2 points
  7. Doamne cati habarnisti...in primul rand o masina este mult mai stabila daca rotile se scot mai in afara (logic, nu?), o masina este mult mai stabila daca pui gen niste distantiere mai mari si faci un usor camber negativ (sa stea o idee rotile inclinate spre interior). Distantierele nu distrug caseta de directie, jantele si cauciucurile mari si neconforme distrug o caseta de directie. Am de 2 ani jumatate distantiere pe spate, nu s-a distrus, nu s-a uzat nimic mai repede, nu am schimbat nimic pe spate in cei 2 ani jumate, am schimbat de pe fata aproape tot in schimb. La viraje, te ajuta niste distantiere, nu te incurca...pe acelasi principiu spus mai sus. Senzorii esc/dsc/abs/esp, etc, sunt influentati de alte dimensiuni neconforme ale anvelopelor/jantelor, nicidecum de distantiere.
    2 points
  8. Salut! DupĂŁ o perioadĂŁ buna in care am savurat acest model, a venit vremea sa transmit mai departe plĂŁcerea de a conduce o mașinĂŁ adevĂŁratĂŁ... Pentru cine este interesat o gĂŁsiți aici: https://www.olx.ro/oferta/bmw-535d-286cp-lci-IDbXn0q.html DacĂŁ cineva dorește detalii, sunt la dispoziție.
    1 point
  9. Se pare ca seria 4 nu-i prea populara pe la noi. Asa ca voi pune aici informatii, pareri. Pot folosi ca reper, pe langa restul, in achizitionarea unui Bmw. Conduc de aproape 2 ani un 420d Gran coupe F36. Inainte am condus temporar un F30. Am detaliat intr-un alt topic ca m-a deranjat: ruliu, nu avea optiunile pe care le vroiam. Ca sa remediez problema am testat seriile 4,5 F36/F10. Mi-a placut seria 4(tinuta de drum mai buna, suspensie mai ferma, spatiu suficient, gabarit la limita ok-ului, manevrabilitate buna, hayon). Asa ca am ajuns la un F36 pe care l-am comandat dupa gustul meu. Configuratie: motor 2.0 D twinturbo 194cp 400nm transmisie manuala culoare Glaciersilber Sport line + volan/schimbator M sport Comfort pack (PDC spate, clima automata 2 zone) Alte dotari: Xenon + led daylight, gps business, connected services, senzor ploaie, hayon electric, retrovizoare electrochrome jante 397 18" + runflat Masina arata asa: exterior: (exceptand la mine: jentile care la mine sunt 397, evacuare 2 tevi doar pe o parte, fantele din aripa fata care sunt in culoarea caroseriei). In rest arata la fel cu cea din video. interior identic cu cel: (cu exceptia cutiei care la mine e manuala cu schimbator M )Motorul trage bine(vezi video) ajungi de la 100 la 200,220 liniar fara efort. Motorul e mai sonor in modul Sport. Directia e mai putin asistata si da incredere la manevre mai sportive. Suspensia devine mai ferma si motorul e pe full output. Chiar si pe comfort se simte cuplul motorului la turatii joase. Directia e precisa in toate modurile. Totusi fiind servoelectrica feedback-ul dinspre exterior e aproape inexistent. Cand mergi pe default Comfort, e lejer, silentios, comfortabil bun pt drumuri lungi. Daca mergi in jur de 130 scoti cam 5.6%. La 90 cobori sub 5. Am scaunele sport odata gasita pozitia sunt de vis (a durat ceva experimentand). Poti face si tilt, reglat lombar, alungit sezutul. Prefer scaunul coborat la maxim (1.87) mai imi raman 10 cm pana la plafon. Pozitia de condus e f buna, sport, stai cu picioarele aproape orizontale. Pb e cand te dai jos/urci tb sa te tarai putin, pragurile sunt putin mai evazate. Design interior sport practic, minimalist, driver oriented, trimul ales e ok pt nevoile mele. Arata a bord de Bmw. Fara Nu sunt fan piele/lemn, briz brizuri, cel putin nu pe tipul asta de masina. Daca directia ar avea mai mult feedback ar fi o masina completa. Ce-as schimba daca as comanda-o inca odata? Suspensie M sport fixa, senzori de parcare fata, pachet navigatie professional. Raman la Sport line(se integreaza mai bine in design). M Sport line arata cam aftermarket, prea 90's.
    1 point
  10. Greu de inteles de ce te mai contrazici cand este clar ca userul SKW are dreptate. Tie fie nu iti functioneaza stickul USB, fie ai o problema la portul de la masina, fie nu l-ai formatat cum trebuie, altfel portul din cotiera trebuie sa iti redea muzica pe CIC. Pe modelele mai noi reda si fisiere video si merge si copierea pe HDD-ul masinii numai e nevoie sa il muti in torpedou.
    1 point
  11. repet! inceteaza discutia pentru ca te afunzi singur din ce in ce mai mult bafta !
    1 point
  12. "amice" daca ai ceva corect de spus, spune, insa aberatille pastreaza-le pentru tine! atata tot!
    1 point
  13. amice, iti era greu sa i spui baiatului asa?! sau cine n are "postari" tre' sa nu vorbeasca?! vrei sa taca toti si sa vorbesti doar tu?! explica i baiatului frumos,care ar putea fi cauzele,daca vrei sa ajuti...
    1 point
  14. wow!! ce repede! Multumesc foarte mult, o sa incep sa citesc cate ceva despre ea. Pana acum am invatat doar ca motorul M47 este o optiune buna.
    1 point
  15. ai probleme si doar una din ele e la portul usb de la masina LE: defapt, daca ma gandesc mai bine, nu ai nicio problema la portul usb de la masina, toate problemele sunt la tine :faceless: portul usb nu ti merge pentru ca nu stii sa-l folosesti iar pentru restul problemelor poti apela la un doctor eu te inteleg ca esti frustrat deoarece tot timpul cat ai avut masina ai trait cu impresia ca portul ala usb nu e pentru stick uri cu muzica ci pentru altceva (doar tu iti imaginezi pt ce) si acum ca ai descoperit adevarul iti dai seama in ce minciuna ai trait dar asta e doar problema ta personala si nu trebuie sa o impartasesti si cu noi. te-am contrazis pe buna dreptate pentru aberatia pe care ai spus-o, ar fi trebuit sa-ti asumi greseala si sa gandesti de 10 ori inainte sa scrii ceva public pentru ca sunt altii care poate chiar te-ar putea crede ! revenind la subiect: "The unit is operated via the controller and the display of the Central Information Display. The sound is output on the vehicle speakers. Only audio files can be played back. Access to other files is not possible (e.g. videos) Due to the technical differences between MP3 players and USB sticks on the market, it cannot be guaranteed that all devices will function properly with the USB interface. To ensure proper functioning, use devices tested for compatibility by the BMW Group. The "Incompatible device" display in the vehicle indicates that a device of an unsuitable device class is being used. If an MP3 player or USB stick does not function properly together with the USB interface, this could also be due to faulty or specially coded audio files." sursa aici
    1 point
  16. Am schimbat si eu astazi. Motor N57. Avea niste crapaturi pe cauciucul acela si am zis sa nu risc.. Dupa cate am vb cu cel de la piese mi-a recomandat originala. A zis ca cea originala tine si 200 k si pe corteco s-au intors si dupa 50-80 k. DIferenta de pret nu este foarte mare. Un sfat : nu lua din reprezentanta. mi-a cerut 3600 ron pe fulie. Daca fulia ta roade din carcasa clar este ceva in neregula si sa nu ai probleme cu motorul din cauza ei, pe termen lung.
    1 point
  17. Nu cred ca e furata pentru ca eu cu baiatul asta de la care am luat masina avem prieteni comuni, bine, el nu stie asta dar nu conteaza.Am fost la el acasa sa vad masina nu e ca si cum am luat-o de la X din orasul Y.Stam in acelasi oras si in cazul in care e vreo problema cu actele se rezolva cum vrea el..amiabil sau mai putin amiabil.
    1 point
  18. Wow nice car :goodjob:
    1 point
  19. Masinuta s-a dus la buy-back catre un alt proprietar. Mixed feelings - masina buna 2015 49k km, impecabila. Pe de alta parte restrictiile privind accesul Diesel in anumite orase, imi doream ceva mai sportiv. Fac doar 6-8k de km pe an si nu era rentabil sa tin 2 masini. Pana la urma e o schimbare pozitiva. Chiar daca nu mai am Bmw voi mai citi pe aici. Poate la un moment dat redevin posesor. Per total am avut o experienta frumoasa.
    1 point
  20. Intradevar ceva deosebit.Evacuarea este bestiala, am auzito in trafic.
    1 point
  21. tu ai avut personal flanse pe masina ? daca iei in calcul toate parerile mecanicilor atotstiutori si plini de explicatii pertinente nu ajungi departe Sigur ca-ti poti expune parerea , pe forumul asta am vazut multe
    1 point
  22. Comentarii tipice ale personajelor care n-au avut distantiere . Am avut de 10 mm si totul ok , masina f stabila , ai nevoie de distantiere si prezoanele aferente
    1 point
  23. Ceasurile au ajuns, insa din pacate atat mie cat si a unui prieten (X6 40d) nu ne functiona acele doua plasme sau ecrane micute din mijlocul ceasurilor unde iti arata range-ul sau erorile. Le-am trimis inapoi la baiat in Craiova, per total mi se pare ca arata DEMENTIAL ceasurile, se potrivesc perfect cu noile trimuri carbon
    1 point
  24. Vreau sĂŁ vĂŁ mulțumesc tuturor celor care au avut bunĂŁvoința de a mĂŁ sfĂŁtui ĂŽn ce privește problemele/dilemele și necunoașterile mele ĂŽn materie de BMW 320d. Pot spune cĂŁ ĂŽmi place pe-aici, pentru cĂŁ vĂŁd cĂŁ mai existĂŁ și oameni de bun simț care vor sĂŁ ajute. DacĂŁ unele ĂŽntrebĂŁri au fost prostești, eu ĂŽmi cer scuze, dar promit cĂŁ...voi mai pune asemenea ĂŽntrebĂŁri... :frantics: Acum, la mine ĂŽn Târg ninge ĂŽn draci și numai chef de stat pe-afarĂŁ pe lângĂŁ mașinĂŁ n-am, dar sper cĂŁ vremea sĂŁ se mai ĂŽmblânzeascĂŁ și sĂŁ ĂŽncep sĂŁ mĂŁ ocup de ea.Deci, sigur voi reveni cu ĂŽntrebĂŁri!PânĂŁ atunci, respectele mele tuturor din acest club!!
    1 point
  25. Si in cazul meu, facturile s-au facut pe RealGarant, nu pe dealer. Am atasat una ca exemplu.invoice_bmw_RO.pdf
    1 point
  26. hai ca ai exagerat cu 50.000. Undeva la 30.000 e media, nu dublu.
    1 point
  27. Multumesc frumos. Toate modificarile au fost facute din pasiune. Intradevar efortul financiar este foarte mare, uneori ma intreb de ce nu am avut alta pasiune cum ar fi pescuitul. Desi am cheltuit o suma mare de bani cu acest proiect, mai am multe de facut. Pur si simplu am o satisfactie mare atunci când mai fac inca o modificare. In 8 ani de zile am facut 14.000km,este masina doar pt wekend . Sincer nu vroiam sa prezint masina pt ca in mintea mea, nu este gata masina. Dupa ce am discutat, am zis sa fac pasul.
    1 point
  28. Multumesc frumos. Da, a fost la Arad prima oara masina. Unele modificari au fost facute de primul propietar(Calin) pe Ro, cum ar fi suspensia Kw v3, scaunele de M3 csl, balamale usi lsd.
    1 point
  29. Nu am avut niciodata service. Toate lucrarile la ///M3 sunt facute in garajul personal (din pasiune ). Meseria de baza este inginer mecanic naval.
    1 point
  30. Multumesc frumos. Am investit mult timp in acest proiect
    1 point
  31. Și aștept sĂŁ fiu sunat și tot aștept. Foarte serios personalul de la Automobile Bavaria BĂŁneasa, trateazi clienții cu maximĂŁ responsabilitate. MĂŁ ĂŽntreb cât de frustrat trebuie sĂŁ fie sĂŁ ĂŽți iei o mașina la 50-60000 euro și sĂŁ te trateze cu atâta scĂŁrbĂŁ cârpacii aceștia, iar tu sĂŁ nu ai unde altundeva sĂŁ te duci pentru cĂŁ ĂŽți pierzi garanția și depinzi de ei.
    1 point
  32. Offtopic what the fuck iti iei 2.0d sa mergi "1-2km"
    1 point
  33. Cum a-i montat anvelopele cu canal 8J pe spate ,nu sunt prea ĂŽntinse ? Ăn rest foarte frumoasĂŁ maĂâ˘ina . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  34. Inca niste idei: - motorul e B57(succesorul lui N47) pana acum n-am auzit de vechile probleme cu distributia... In rest in varianta 194hp e un motor performant, ajunge la 0-100 6.7 sec oficial, consum bun, f scazut cand o conduci economic. Fata de N47 turbo lagul a scazut considerabil, e un motor mai elastic, cuplul e disponibil de mai jos 1500 rpm daca tin minte. Are si joja pt verificat nivelul uleiului. Au inceput sa echipeze cu B57 de la inceputul lui 2015 din cate stiu. Fiabilitatea se va vedea in timp. Eu am ales sa fac reviziile la jumatatea intervalelor oficiale, dupa vechiul calendar Bmw. - liniile portierelor sunt mai ridicate decat seria 3(pari ca stai mai in masina), spatiu usor mai mult pe latime, mai putin pe inaltime. Se simte mai ales in spate. Ating cu capul capatul plafonului daca stau pe bancheta din spate. - un punct negativ e GPS, accesibilitatea meniurilor, informatiile de pe GPS sunt inferioare TomTom/Garmin. Dai back in unele cazuri si in loc de meniul anterior te scoate in cel principal de GPS. Numele destinatiilor daca nu le nimeresti exact la revedere, nu stie sa genereze unele apropiate, transliterari pt diacritice... La fel devine ultra complicat cand tb sa definesti o ruta care evita anumite zone, trece prin anumite puncte. Cateodata iti spune sa schimbi directia cam tarziu. Hartile teoretic erau actualizate pt 2015, practic am gasit zone prin Benelux care existau de cativa ani si nu apareau. Cred ca si GPSurile Mio sunt mai bune. Singurul lucru care-mi place - se compun repede numele cu roata Idrive. - per total e o masina bine inchegata, materiale de calitate(nu scartaie), ceva cu o performanta/dinamica usor mai buna decat oferta tipica din segmentul 30-50k euro. Excludem C-class, A4 care sunt pe aproape. Nu e white collar management type. Cred ca peste cativa ani va fi destul de cautata la SH. - tinuta buna in viraje, ruliu aproape inexistent(fata de F30/31), masina se aseaza in viraj unde ii comanzi din volan, fara surprize chiar si la limita. F bine echilibrata, se simte ca un kart. Sta bine pe sosea, tb sa mergi spre 200 km/h ca sa simti senzatia de viteza. Chiar si peste 200 nu devine instabila. - pretul de catalog pt modelul meu 46k euro, poti lua si un 10-15% reducere. Pentru ce ofera e un pret corect. Nu cred ca mai merita daca pretul sare de 50k euro. Optionalele (majoritatea sisteme de asistenta) sau motoare mai puternice nu cred ca aduc un beneficiu care sa justifice 60-70k euro pentru asemenea masina.
    1 point
  35. nu fii taran mah,vorbeste frumos,ca e lumea satula de marlani ca tine!...eu am spus ce stiu eu,despre problema asta...si cum se intampla si la masina mea! la mine nu citeste stick urile in usb ul din cotiera...nu le vede,doar in cel din torpedou,ok?!
    0 points
  36. le mine la e90 am observat ca se aprind la claxon luminos si la faza lunga. farurile sunt bi-xenon cu cornering. este diferit la 3 fata de 5?
    -1 points
  37. Inceraca sa iei o baterie de schimb de la un amic, tine'o o saptamana , vezi cum face. OFFTOPIC: De asta mi'am luat eu benzinar.... 3.5
    -1 points
  38. Nu trebuie elevator pentru schimb ulei si filtre ,e ok canalul auto . Nu vreau sa te intristez ,dar sper ca iti dai seama ca masina nu are km aia ,mai ales daca vine din Germania . In Germania media km facuti intr-un an e 50 mii .
    -1 points
  39. Pe primul loc : Distribuția 3500-4000 lei.off, x3 pe mobile /2016.06 / 80.000km pe an.sper sa nu pui prostia aia de aditiv in motor !
    -1 points
  40. Crezi ca masina ta a facut in Germania in 9 ani doar 17.000 km pe an!? Greu de crezut. An de an doar 17 mii? Asta a vrut colegul sa iti spuna..
    -1 points
  41. Nu stiu de ce va mananca pe voi in fund cu distantierele astea. Unu' la mana, va termina caseta de directie, nici unghiul de fuga nu mai este acelasi si e foarte probabil ca senzorii dsc, asc etc sa nu va raspunda cand este nevoie. Asa ca lasati-o naibii asa. Am fost si eu tentat sa ii bag niste distantiere, dar cand am vazut ca unui prieten de-al meu i s-a dus caseta de directie din cauza asta, am renuntat.
    -1 points
  42. Si cum aratau bucsele, bieletele, telescoapele, amortizoarele dupa vreo 3-4 luni? Aratau bine presupun. Sa nu mai zic de virari, ca nu mai iei virajele pe care le luai inainte. Dpdv arata bine, dar are si parti negative. Sa nu mai zic ca daca folosesti masina zi de zi pe distante cat de cat lungi, scurtezi viata acelor componente, dar, ce stim noi. Eu nu am zis sa nu puna, doar ca o sa aiba probleme pe viitor. Sper sa revina peste o luna sau doua si sa ne spuna si noua cum se comporta pe carosabil. Asa i-au spus cei de la service, ca i-a marit planul de solicitare a intregii directii si daca imi aduc aminte bine avea si un rulment care l-a cam facut praf. Nu stiu acum cat de ok is, dar daca ar fi sa aleg intre distantiere sau o janta cu un et care sa-mi scoata roata mai in afara, as aleage janta.
    -1 points
  43. https://www.ebay.com/itm/BMW-N57-DIESEL-INTAKE-MANIFOLD-REPLACEMENT-BLANKS/163342328481?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 Poate ajuta daca mai ai nevoie
    -1 points
  44. Sau uleiul din cutie.. mie imi vibra putin pe auto hold asa. Rezolvat 95% cu schimb de ulei
    -1 points
  45. Pai abia acum ai venit si cu informatia asta "claxonul merge intermitent cu rotitul volanului", ceea ce probabil duce la verificarea panglicii. Trebuie sa stii ca este foarte scumpa, defapt nu se gaseste doar panglica, trebuie sa schimbi toata "spirala", asa o vei gasi pe olx. Uite codul unei "spirale" noi de F30 61319351146, care este vreo 2300 lei pe un site de piese originale. Claxonul este format din doua trompete, una de "joase" si alta de "inalte", una e pe stanga, alta e pe dreapta, oricum sunt undeva prin spatele rotilor. Daca ai mai intrat cu masina prin apa poate le-ai udat si or fi corodat, merita incercat.
    -1 points
  46. Pai situatia ta nu e prea buna. )) Radierea in Italia inseamna ca se pune abtibildul pe cartea mare a masinii si se dau si 2 foi a4 cu ceva explicatii. Pe abtibild scrie ca se anuleaza cartea si tara unde se va exporta masina. Numerele se predau in momentul in care se radiaza masina. Deci ai o problema destul de mare, in sensul ca trebuie sa trimiti numerele in Italia ca sa poata fi radiata. As vrea sa ma insel, insa masina ta cred ca nu e radiata in Italia. Si sincer nu inteleg cine nu si-ar radia masina la vanzare, preferand sa plateasca in continuarea impozit si asigurare la ea.
    -1 points
  47. Hopaaa, suna a teapa de Italia vezi ca din Italia vin cele mai "dotate si intretinute" masini. De preturi "bune" nu mai vorbesc...
    -1 points
  48. Deci uite-te pe cartea masinii ( aia mare in format a4) daca pe spate ai lipit un abtibild pe care scrie "carta di circolazione originale annulata per definitiva esportazione in altro paese della u.e Romania". Daca nu ai acest abtibild, pe romaneste, ai belit-o. Daca nu ai ala, atunci ia legatura cu cine ti-a vandut masina ca altfel nu ai cum sa o inmatriculezi in Romania. Si mai mult, e posibil sa fie furata sau cine stie ce probleme sa aiba cel care ti-a vandut-o fara sa o radieze.
    -1 points
  49. Roaga-te sa nu fie furata si s-o poti inmatricula!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.