Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/28/20 in all areas

  1. Saptamana care vine merg sa o iau. 77.800 euro /oct.2019/19k km. Mi-au trimis si pozele.. Este din flota BMW. Astazi au primit-o de la BMW-forwarding.
    7 points
  2. Masina merge bine, trage, motorul merge ok...am facut cam 200 de km azi si pe autostrada si prin oras...singurul lucru care m-a facut astazi sa explodez a fost faptul cand i-am cerut actele ptr prima si a doua reparatie...incepand sa scrie actele la prima reparatie mai exact devizul a trecut piesele ce au fost schimbate si la rubrica constatari in fata mea fara nici o rusine a scris ca ei de fapt au constat vibrochenul defect...faza la care am ramas tampit cu câtã usurinta mintea in fata mea, jur ca imi venea pur si simplu sa-i imprastii creierii!!!!! Clar ca sa se acopere in caz ca vroiam sa merg mai departe...omul sarpe de la bun inceput, dupa prima lucrare de aceea nu a venit sa faca nici un act nimic ca avea clar dubii sau vroia sa se asigure ca nu o musca...ghinionul meu...a fost! si el acum incearca sa ia toate caile sa se acopere...chiar si asa daca am cheltuit atat nu ma opresc aici si il voi da in judecata si voi apela si la toate institutiile care se vor ocupa de neregulile care le are in firma !
    3 points
  3. Deci consideri ca nu este inca cazul sa ne spui numele firmei care face asa ceva?
    2 points
  4. Lasa Darius, sa nu se inchida topicul. Ca maine cand ai sa vrei sa pui un nou update, va trebui sa deschizi alt topic.
    1 point
  5. L-a desfacut si l-a inspectat vizual? A verificat daca senzorul ce citeste presiunea e bun? A resetat filtrul ca si unul nou iar mai apoi sa incercati o regenerare? Poate din cauza unor mecanici ca acela, aveti toti DPF Off in zona... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. Traiesc in Romania, dar de pe acum am stres... Obligator e nevoie de a doua masina, mica , de fataiala in oras. Acum am un E270 W211 care a cam inceput sa dea semne de deces ( motor perfect , consum ulei zero, dar caroseria pe dedesubt de la sare e gata)
    1 point
  7. Hai sa simplificam: 1. Fa o diagnoza cu ISTA, verifica toate erorile si remediaza unde este cazul. 2. Verifica temperatura lichid racire in mers. Atentie la termostate, temperatura trebuie sa fie peste 75grade ca sa porneasca regenerarea. 3. Trimite filtrul la curatat la Odorhei iar cand il vei monta curat pe masina, reseteaza-l din Ista ca si filtru nou. Este indicat sa schimbi si senzorul de presiune, ti-as recomanda OE, in niciun caz Hella. 4. Enjoy driving a proper car! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Si atunci, nu ti-ai trecut deloc prin minte ca daca prietenii tai cu E90 au DPF OFF, poate si de aceea motorul tau NU ajunge la 5000 rpm?? In termeni populari filtru DPF practic e UN DOP avand gauri foarte foarte dese sa previna poluarea noastra a pietonilor, si a altora care au nevoie de oxigen nu noxe de masina.. Practic, acest filtru permanent va fi un dop pe teava de esapament! Doar ca atunci cand e gol si regenerat motorul ajunge la 4500.. cand e aproape plin probabil la 3000. (Eu rar conduc in turele alea pentru ca nu vad rostul la diesel..) ..Totusi ar trebui sa iei in serios faptul ca eliminand flitru printr-o forma sau alta INTRI IN ILEGALITATE. Practic fabricantul fiind fortat de lege sa puna acest filtru scoate pe poarta fabricii o masina corespunzatoare conditiilor puse de LEGE! ...tu in schimb iti dai voie sa modifici sistemul anti-poluare!.. Asta este pur si simplu ilegal. Nu exista, dar bla bla bla... (ca sa comentezi). Iti sugerez sa revii la ideea initiala, sa schimbi dieselul pe un motor pe benzina daca iti place bmw. BMW este o masina (mai) sportiva pe benzina, niciodata pe motorina. Si atunci categoric esti mai bine situat. (Mi-e greu sa cred ca nici un prieten de-al tau nu e membru aici )
    1 point
  9. Felicitari pentru achizitie ! :goodjob: Drumuri bune ! Daca traiesti in afara Romaniei , e o adevarata bijuterie ! Daca esti in Romania , va fi stres ! :cheers:
    1 point
  10. Ce vorbesti dom'le.....scump rau
    1 point
  11. 1 point
  12. Bimmer, nu mi-a spus nimeni de filtru, ĂŽnsĂŁ amicii mei care au E90 am aflat ca toti au dfp off ) totusi ma mir cum poate sĂŁ populeze deoarece am stat in spatele lui si nu a iesit decât puțin fum cand a calcat-o tare. Nu am vrut sa-mi iau avion:)) esti amuzant bimmer. Dar bmw e masina sportivĂŁ, trage tare si se simte si cu filtru asta de zici ca e limitatĂŁ masina... Am spus cĂŁ nu pot pune tester pe ea decât maine, maine e ziua cea mare in care mecanicu are timp de mine Iar despre faza cu alternatorul de nu a pornit masina, azi am mers foarte "sportiv" cu ea, am stat 5 min la relantiu, am oprit-o, am repornit-o si a luat-o la prima cheie. Probabil am ĂŽncins motorul prea tare pe autostrada si l-am forțat, probabil din cauza filtrului...
    1 point
  13. Nicio problema, au fost niste draguti. Lasand glumea la o parte, am descris cu destule amanunte, zic eu, experienta mea. Fiecare intelege ce vrea.
    1 point
  14. Poate sa dea refresh pana face scurta la mana )
    1 point
  15. Update. Am pus alta spira de volan(pt cruise control) si odata cu asta,problema claxonului a disparut,deci,acolo era cauza.Se poate inchide,va multumesc!
    1 point
  16. Eh, si tu si colegul exagerati grav, adevarul e undeva la mijloc. -Pe Alfa nu a batut, nu o bate si nu o sa o bata vreodata Reno la cur, sunt din alt film. Alfa este totusi o masina premium, cel putin Giulia si Stelvio sunt premium fara discutii. Acuma ca nu sunt perfecte, asta e altceva. -Giulia nu este "mult" peste Seria 3 la senzatii si in absolut niciun caz nu e NET superioara la orice capitol lui F30. Am F30, am fost cu Giulia si eram foarte aproape sa comand una. Giulia nu avea suspensia adaptiva si era semnificativ mai incomoda decat F30-ul meu cu suspensie standard. Da, avea si ruliu o idee mai mic, dar fiecare denivelare se simtea poate prea tare pentru un sedan de clasa medie. F30 stie si el sa ia virajele binisor dar totodata era clar mai confortabil, si asta cu RFT si jante pe 18". Giulia era ceva mai silentioasa la viteze de 100 si peste (nu stiu daca pe F30 runflat-ul e de vina sau nu). Pedala de frana pe Giulia e idioata rau de tot, 0 feedback. Ambele interioare sunt solide si cu materiale de calitate. F30-ul e mai spatios din toate punctele de vedere. Scaunele de pe Giulia sunt mai bune cand te uiti la ele si au sustinere laterala mai buna, dar nu sunt la fel de confortabile ca cele sport de pe F30. Pozitia la volan si ergonomia mi s-a parut mai buna pe F30. In orice caz, Giulia e un concurent ok in clasa asta, dar nu poti spune categoric nici ca e "NET superioara" unui Seria 3 si nici ca e "vai de steaua ei".
    1 point
  17. Ma rĂŁu nu faci daca o schimbi “ preventiv” , 100% presiunea nu mai este ca la ĂŽnceput.
    1 point
  18. Faptul ca voi cumparati masini cu "130k" cand ele au 240k in marsarier , nu inseamna ca BMW face masini proaste . Si nici km aia in marsarier nu sunt o problema ,daca masina a primit ce i-a trebuit ,la timp .
    -1 points
  19. Eu zic ca apa aia putea fi pusa si mai apoi, dup ce le-au venit masina inundata, bagata prin apa cum a fost. Si spre surpriza lor atata apa cat a fost nu a rupt motoru. Apoi au refacut ei tot si au aratat la fraieri iutuberi. Atat. Nu am zis ca masina nu ar fi fost bagata in apa, luat apa. Am zis doar ca mi-a mirosit a "hai sa fim senzationali" ca nu ne strica o reclama pe youtube.. De cand faza aia ca, sa mergem sa filmam cu, camera aia meseriasa.. (si mai sunt si alte mici faze complet de-a lalea floare) gata am fost. Bleah.. alti senzationalisti de youtube. Mirosea a glume proaste de la o posta. Sunt muulti multi alti mecanici pe youtube de la care chiar ai ce invata, chiar daca si ei desfac si pun la loc si apoi desfac din nou ca sa arate.. nu conteaza, vezi cum se face! Aia e problema cu "mecanicii" de la noi, nu au ce sa arate ca nu inteleg nici ei tot pana la capat; ce sa explice daca ei nu inteleg? Dar stim cum e, le e frica sa nu le fure careva "meseria".. (in loc sa se increada in FAPTUL ca amaratul de client, in primul rand e prea bleg si ia postura de: nu am loc- nu am timp- e prea complicat sa mai inteleg si asta; si de aici plecand, nu ai de ce sa iti faci griji, ca mecanic, ..in asa lume sofisticata..) La noi, sa fim senzationali, cat mai unici.. de parca noi am facut bmw ala. Ha ha
    -1 points
  20. Nu tin partea nimanui...dar nimeni din Europa nu foloseste sistem ramburs....doar in Romania mai exista asa ceva....si mai e ceva ....tu ai importa piese la comanda si le-ai trimite in sistem ramburs? daca nu le ridica clientul ce faci? In plus la nici un magazin de piese nu iti comanda absolut nimic fara a incasa macar un avans. Vorbiti ca sa va aflati in treaba....am avut experiente ok cu magazinul in cauza si m-ati facut curios sa aflu ce s-a intamplat...imi dau seama ca vorbiti total pe langa...
    -1 points
  21. -1 points
  22. Tre sa fie ceva intre tine si BAV; prea pui intrebarile care trebuie .. In rest e in regula, numai sa nu ti-o faca alti vanzatori online, sa iti indice doar asa, un drum ingust, foarte ingust prin care poti returna ceva... CAND TE GRABESTI MAI MULT. :console:
    -1 points
  23. -1 points
  24. Ieri am schimbat si eu la un e90 / Fulie Corteco / Role Ina / Curea Conti NU am acea mica bataie ca la tine si nici cu piesele vechi nu aveam ! , ei zic sa dai cureaua jos sa desfaci fulia si sa o strangi din nou , atentie cureaua se monteaza dupa ce strangi fulia ! pentru strangere trebuie blocat motorul din zona volentei ! Cuplu strangere 40 Nm + 120 grade Daca fulia face la fel atunci eu cred ca e defecta ( descentrata din turnare ) , am avut 2 N47 si acum am alte 2 ... la niciuna nu facea / face asa !
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.