Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/12/20 in all areas

  1. Atentie pentru cei care se uita sa-si cumpere un X6: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x6-ID7GDy7i.html este aceeasi masina cu http://webcache.googleusercontent.com/search?sxsrf=ALeKk01lhMIJfrABZdBW7ByekW3rqblKzw%3A1599834592332&ei=4IlbX6zgE8eZkgXN75egBQ&q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1DEF1jEF2DsGGgAcAB4AIAB2QOIAa8EkgEFMS40LTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwis0MykqOHrAhXHjKQKHc33BVQQ4dUDCA0&uact=5 amandoua avand acelasi vin WBAKV210900R29475 In anuntul vechi avea 199.900 km (real peste 207.000) iar la Pitesti s-a inventat calatoria in timp (129.000 km in anunt, a postat poza cu VIN-ul, dar poate o scoate intre timp). Asadar, cascati bine ochii la samsarii astia.
    3 points
  2. Vand Bmw e90 lci 320d Xdrive, cutie manuala, 11.2009 Pret 8000 euro Kilometraj: 335.000 km https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-e90-lci-xdrive-pachet-m-bluewater-metallic-n47-177-cp-IDdUKqG.html Vin: WBAPP71090A607281 Data fabricației 01.11.2009. Motor N47 177 CP. Cutie manualĂŁ. Echipare: - Xdrive - tracțiune 4x4, asistențĂŁ la coborâre (Hill Descent Control) - Pachet M interior, exterior de fabricĂŁ - interior de piele maro și aluminiu - scaune sport cu ĂŽncĂŁlzire și memorie - navigație micĂŁ update 2016, bluetooth - Xenon, lumini de zi - pilot automat, comenzi pe volan - senzori luminĂŁ, ploaie - trapĂŁ electricĂŁ, geamuri electrice, oglinzi electrice - climatronic 2 zone, buton S.O.S. - jante M pe 17" 225 pe fațĂŁ și 255 pe spate, cu cauciucuri Pirelli P Zero - filtru particule activ - cârlig tractare retractabil electric - senzori de parcare fațĂŁ și spate - start-stop, sac ski - pachet lumini exterioare - banchetĂŁ rabatabilĂŁ modular LucrĂŁri importante efectuate la mașinĂŁ (facturĂŁ): - distribuția a fost schimbatĂŁ la 275.000 km, deasemenea și kitul de ambreiaj - admisia schimbatĂŁ OEM - amortizoare schimbate - discuri schimbate - baterie ĂŽnlocuitĂŁ AGM - alternator schimbat - retrofit pilot automat - la 180.000 km a fost schimbat filtrul de particule. Defecte: mașina este atinsĂŁ pe partea stângĂŁ la bara spate, pe capotĂŁ prezintĂŁ urme de pietricele. Nu fac schimburi. Prețul este ușor negociabil. ListĂŁ completĂŁ echipare și opționale: S1CAA Selection of COP-relevant vehicles (SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE) S1CBA CO2 equipment (CO2 UMFANG) S1CCA Auto start/stop function (AUTO START STOP FUNKTION) S1CDA Brake Energy Regeneration (BRAKE ENERGY REGENERATION) S2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194 (M LM RAEDER DOPPELSP. 194 M MISCHB.) S203A 4-wheel drive (ALLRADSYSTEM) S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC (SERVOTRONIC) S230A Extra package, EU-speciifc (EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE) S258A Tyres with runflat properties (BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN) S3ACA Trailer coupling (ANHAENGERKUPPLUNG) S3APA Windscreen with grey wedge (GRAUKEIL-FRONTSCHEIBE) P337A M Sports package (M SPORTPAKET) S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver (INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER) S403A Glass roof, electrical (GLASDACH, ELEKTRISCH) S423A Floor mats velours (FUSSMATTEN IN VELOURS) S428A Warning triangle and first aid kit (WARNDREIECK) S459A Seat adjustment, electric, with memory (SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY) S464A Ski bag (SKISACK) S465A Through-loading system (DURCHLADESYSTEM) S481A Sports seat (SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER) S494A Seat heating driver/passenger (SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER) S502A Headlight cleaning system (SCHEINWERFER-WASCHANLAGE) S508A Park Distance Control (PDC) (PARK DISTANCE CONTROL (PDC)) S521A Rain sensor (REGENSENSOR) S522A Xenon Light (XENON-LICHT) S534A Automatic air conditioning (KLIMAAUTOMATIK) S563A Light package (LICHTPAKET) S6AAA BMW TeleServices (BMW TELESERVICES) S6ABA Control, Teleservices (STEUERUNG TELESERVICES) S606A Navigation system Business (NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS) S612A BMW Assist (BMW ASSIST) S615A Extended BMW Online Information (ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION) S616A BMW Online (BMW ONLINE) S633A Preparation, mobile phone, Business (HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH.) S698A Area-Code 2 for DVD (AREA-CODE 2) S7SNA Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth (NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH) S710A M leather steering wheel (M LEDERLENKRAD) S715A M Aerodynamics package (M AERODYNAMIKPAKET) S760A High gloss shadow line (INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE) S775A Headlining anthracite (INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT) S8SCA Telematics access request,country-spec. (LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH.) S8SPA Control unit COP (COP STEUERUNG) L801A National version Germany (DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG) S863A Dealer List Europe (SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA) S879A On-board literature, German (DEUTSCH / BORDLITERATUR) P9BFA Navigation Package (NAVIGATIONSPACKAGE) S249A Multifunction f steering wheel (MULTIFUNKTION FUER LENKRAD) S321A Exterior parts in vehicle colour (EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE) S520A Fog lights (NEBELSCHEINWERFER) S548A Kilometre speedo (KILOMETERTACHO) S851A Language version German (SPRACHVERSION DEUTSCH)
    1 point
  3. Si la mine la un lt35 au gresit ... au pus mai mult si dupa mai putin ... nu mai stiu exact cat, era vorba de aprox 20-30k ... deci se intampla !
    1 point
  4. Se pot gresi km.. ĂŽnsĂŁ ei fac si poza la bord.. deci nu prea se justifica, exista posibilitatea ca sa treci orice km vrei, adicĂŁ sa nu te iei dupĂŁ ce scrie in bord chiar daca ai fĂŁcut poza, ĂŽnsĂŁ mai rar, la Dacia Renault aveam itp propriu si mi e mi-a rotunjit numĂŁrul km, gen 235.000 in loc de 235.915, deci se poate, nu zic ca minti ĂŽnsĂŁ dute la rar si intereseazĂŁ te
    1 point
  5. DacĂŁ știai cĂŁ e dimensiune greșitĂŁ nu vĂŁd sensul pt care ne ĂŽntrebi dacĂŁ ai fĂŁcut o prostieca sĂŁ fiu ontopic, mai pune pe lista lungĂŁ a problemelor ĂŽncĂŁ una pe care trebuie sĂŁ o rezolvi.
    1 point
  6. sunt patit.. stiu cum e. pt inceput e bine sa identifici daca este vb de roti sau cardan. instaleaza un app care monitorizeaza vibratiile (vibrometer) .. si iti face FFT (google it) fa un calcul care in functie de anvelopele instalate sa sti ce RPM ai la roata la 130 sau 140 cand vei monitoriza vibratia vei avea componente clar definite la sa zicem 1000rpm care sunt rotile.. si la ca,3080 care este cardanu. ( diff. are raport 3.08). cu un telefon bun poti "vedea" foarte clar turatia compomentei care generaza vibratia asa arata cardanul meu cand imi vibra. Vibratia rotilor (aici ca 815rpm) era total dominata de cea a cardanului (2500 rpm). vezi si motorul la 1600
    1 point
  7. Din cate vad tu te grabesti "ca gaina la muci", masina e clar cu volan pe stanga din fabrica. Probabil situl rar are foarte multe greseli.
    1 point
  8. Am fost pusa (chiar saptamana asta) in pozitia de a lua o decizie despre cum achizitionez o masina de pe https://bps.bmw.com/ (da, s-a schimbat URL-ul). Am discutat cu reprezentanta BMW din Sibiu. Pretul pe care mi l-au oferit este cu 2700 EUR (inclusiv TVA) peste pretul afisat de dealerul German. Exact cum au spus si altii inainte, formula de calcul este de aprox 5% + 1000EUR aplicat la pretul fara TVA oferit de dealer, la care se adauga TVA-ul romanesc. Conversia din RON in EUR se face la cursul BNR + 1.5% din ziua semnarii contractului. Avand in vedere situatia la nivel global la momentul de fata (covid), am decis cu ochii inchisi ca decizia corecta e sa inchei contract cu BMW pentru acest import.
    1 point
  9. Niște proști inginerii care au scris ca se face ĂŽnainte. Românul știe mai bine.
    1 point
  10. Nu va bagati la reparat cutii la ZF. chiar cei de acolo mi-au spus ca "ne le prea iese" si s-au intors clientii cu probleme cu ele, iar apoi au renuntat sa mai repare (nu stiu daca au inceput iar). Cand am facut schimbul imi povestea baiatul de acolo ca asteptau a 3a cutie "noua" (reconditionata de fabrica - Germania) pt un Audi, fiindca primele 2 au venit defecte.
    1 point
  11. Am schimbat toate garniturile din partea superioasa a motorului insa la ultimul schimb de ulei mi-au zis cei de la service ca e ulei intre cutie si motor iar din cauza asta cred ca e dus simeringul de palier si pe acolo pierde.Deasemenea o sa schimb PCV-u cu toate furtunele lui sa vedem ce se intampla!
    1 point
  12. Cosmin... 0w30 are vâscozitatea scazuta la temperaturi scãzute, la un temperatura motorului de 90 grade aee aceeasi vascozitate ca 5w40. 500ml la 10.000km nu inseamna nimic! Este un consum normal, mai ales daca alergi masina in aceat timp, oricum sa nu-ti consume deloc ulei, nici macar 200ml de la schimb la schimb inseamna ca masina are o problema si ce e in motor nu mã mai e 100% ulei. Dar e o chestie generala, cam 90% din oameni nu stiu/inteleg ce inseamna cifrele de pe un ulei, mecanicii in primul rand. Zgomotul e mult diminuat la rece cand ai ulei 0w. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    1 point
  13. La prima masina am inlocuit kitul de distributie, era din 2011 si facea zgomot. La alta niste brate fata si uleiul in cutie. La actuala decat revizia si curatare admisie , si uleiul in cutie urmeaza marti pe 15. Nu am facut alte lucrari majore deoarece nu am avut probleme cu ele.
    0 points
  14. Pe cine vrei sa prostesti? Daca aia la itp au facut poza la odometru cu 280k cum poti sa o dai de gard cu poza ta cu 235k din 2019
    0 points
  15. La revizie am primit spalarea cu un aspirator special care injecta sampon apoi usca cu aer fara sa frece nimic. Degresa foarte bine, am aproape 1 an de la revizie si inca arata foarte curat motorul. Bineinteles dupa spalarea propriuzisa i-am aplicat eu acasa o protectie de la CarPro PERL Coat Plastic & Rubber Protectant. Nu stiu daca era promotie sau nu, nu am platit suplimentar. Suna si intreaba. Oricum nu fac separat operatiuni de spalare motoare...
    0 points
  16. Prima data am facut o operatiune la un F30 al fratelui model de 136 cai 316d parca era nu ma pricepeam si am fost la Service T E A M cand am vrut sa stiu daca are Power Reduction. Mi-au spus ca da, si am fost la ei pt eliminare. Dupa masina mergea la fel, ca sa aflu ulterior ca nu i-au facut nimic si ca masina 316d atatia cai are....nu poti sa o duci in 190 cat e motorul de 2.0. Dupa aceasta experienta am ales sa merg la Bforce. Am avut de-a lungul a 6 ani 4 F10-uri si am facut reviziile numai la BForce. Preturi ok, am putut sta langa masina, mi-a fost facuta constatare generala gratuit , spalare de motor cu aparat special si uscare, si igienizare clima. Nu doar ii recomand, ci ma declar multumit de ei si niciodata nu m-am simtit tras in teapa intotdeauna am fost tratat ok. Preturile sunt cam asemanatoare la toti...+ - 100 lei, dar cand vine vorba de multumirea ta si siguranta masinii suma asta nu conteaza. Eu oricum nu fac revizia aceea full de aprox 1000 lei. Filtrul de combustibil il schimb o revizie da una nu, adica odata la 20.000km si polenul la fel. Piese OEM de calitate. Ca fapt divers, pana si la un Logan DCI o revizie de reprezentanta costa 750 lei. Nu contest ca nu mai sunt si alte service-uri ok, doar ti-am impartasit experienta mea cu ei.
    0 points
  17. Am un amic care si-a luat teapa cu copartul, si luat un f10 535i usor avariat in fata drapta, exact unde e radiatorul de ulei, prostul de american a mai mers asa pana a ramas fara ulei, rezultat partea de sus a motorului caput, axe cu came etc, unde nu a mai ajuns uleiul....Nu se specifica in anunt de faza asta...a depistat cand a incercat aici sa o porneasca. A schimbat tot, distributie etc. Oricum masina e un monstru acum...are undeva la 450 de cai.... ON topic...baieteii astia trebuie demascati...
    -1 points
  18. Ma ajuta si pe mine cineva cu masina asta? WBAFW11020C647430 https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-automat-piele-km-100-reali-IDdVthN.html
    -1 points
  19. Nu e cine stie ce, fabricata 2010 nu 2011 dar cica are putini km, sa vedem adevarul, poate ma ajuta un coleg binevoitor, stiu ei care sunt
    -1 points
  20. In afara de farurile led ce dotari vezi? Doar cand vi de pe logan intaleg sa vezi o astfel de masina dotata...
    -1 points
  21. https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-320-diesel-184-cp-euro-5-an-2013-luxury-IDe0bLo.html Wba3e11030f298461 Masina de ANGLEA.
    -1 points
  22. Tu branevl ca de obicei te grabesti ca gaina la muci..pe site rar apare ca origine GB. Ce inseamna asta? RAR_istoric_vehicul (5).pdf
    -1 points
  23. Pai am verificat si eu seria de sasiu si tot asa aparea cu steering left dar au fost cazuri cand un coleg de aici a patit la fel, cred ca stiti despre cine e vorba, pe anumite decodere dadea cu steering left, pe unele cu right. Oricum cred ca e de evitat, poate ma insel. Ideea e ca cine e interesat poate verifica mai amanuntit, eu doar am adus in atentia publicului.
    -1 points
  24. Gresit, SKW, nu trebuie sa ma convingi pe mine, pt ca nu vreau s-o cumpar. Ideea era sa apara clar aici care e statusul masinii. Poate cineva face sapaturi pe net si ajunge aici. Personal cand o sa vreau sa cumpar o masina, o sa specific clar intentia. Daca ma ajuta cineva aici f bine, apreciez, multumesc iar daca nu, mai sunt parghii.
    -1 points
  25. Ai pus o dimensiune greșitĂŁ. Ai diametrul roții prea mare pt e46. 225/55/16 e bun pt e60 ca exemplu.
    -1 points
  26. Stiam lucrul acesta dinainte. Intre timp am gasit o presiune muult prea mare, reglata de cei de la vulcanizare (eu nu inteleg de ce baga toti spre 3 bari, cred ca de teama sa nu rasufle pe langa janta). Becurile nu mai sunt aprinse, defectul e acolo, insa, sunt sigur. In cel mai fericit caz este un senzor murdar. De luni intru in lista cu probleme si incep sa le rezolv.
    -1 points
  27. La passat am acelasi tip de anvelope si am pus tot 225 55 16. Ca urmare, nu am considerat ca bmw e mai cu mot. Desi e o problema mai veche pe parte de dsc, cand am vazut pomul de craciun in bord, am crezut ca este din cauza dimensiunilor diferite.
    -1 points
  28. De fapt, passatul a venit din Germania cu 225 55 16 si merge la mine asa de 4 ani.
    -1 points
  29. Masina a fost cumparata de mine cu jante originale de aliaj anvelope 205 55 16, jante originale tabla, anvelope 215 55 16, in doua modele, cu uzura 50%. Din acest motiv am decis sa le schimb. Intentionam sa pun tot 205 dar, asa s-a nimerit. Atat jantele, cat si anvelopele sunt impecabile (si, intrucat j-ul e 7.5, nu pot pune 205 pe ele) M-am panicat un pic, e adevarat, becurile nu s-au aprins niciodata la mine, doar la fii-miu, dar el o mai forjeaza, frane, etc.
    -1 points
  30. Nu-i adevarat. Aia de la ITP au avut ceva personal cu el si iau trecut intentionat (evident ca el sa nu poata sa vanda masina - nevoie mare) astfel au facut poza la alta masina numai asa ca el sa aiba mai putini km, de ciuda.. (...zic sa nu o mai vinzi, sa o pastrezi ca ai dat km inapoi evident fara sa stii si mai apoi i-ai incercat pe cei de la ITP.. crezand ca "merge si asa")
    -1 points
  31. Daca stai in Danemarca, da, s-ar putea sa te tina 10 ani zilnic.. 15 ani saptamanal si 20 ani bi-lunar. A si inca ceva. O sa te tina daca o intretii cu piese de la dealer nu cu piese SH.. (Totusi masina aceea are deja doar 16 ani; cum trateaza danezii masinile atat de vechi cu taxele?)
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.