Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/25/20 in all areas

  1. Arata-mi un F30 335D cu tractiune spate te rog frumos. https://www.bmwblog.com/2020/10/05/2021-bmw-m340d-test-drive/ - "The diesel engine is equipped with the BMW TwinPower Turbo technology and is capable of reaching a maximum torque of 700 Nm, fully available between 1,750 and 2,250 rpm" https://www.topgear.com/car-reviews/bmw/3-series-touring/m340d-mht-xdrive-5dr-step-auto/first-drive - "And yet, here it is. The M340d. The twin-stage turbocharged engine has been breathed on," https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(G20) - M-as gandi putin mai bine inainte sa ii spun cuiva ca e pe langa. In primul rand, F30 340i nu este BIturbo. Are o singura turbina de tip twin-scroll. Spui ca vei avea probleme la service-uri. Ai detinut vreun F3x si ai avut probleme, sau pe ce iti bazezi presupunerea asta? Eu nu am avut nici o problema la service nici cu F30 335xd, nici cu F30 340xi. La G-uri este posibil sa fie mai multe benzinare, dar nu acum. Cate G20-uri 320i/330i/M340i vezi pe strada? Care e diferenta de pret la momentul actual intre G20 si F30? Una e sa dai 30k euro pe o masina, alta e sa dai 55k euro. Mi se pare ciudat ca ai atitudinea asta zeflemista, si imi spui mie ca vorbesc fantezii, cand eu doar mi-am spus parerea din punctul de vedere al unui posesor de F30, pentru a avea o discutie constructiva.
    2 points
  2. multi cu SUV au familie ,masina e f practica ,nu inteleg comentariile ,ce mare smecherie sa ai suv si cum e asta opulenta ? X6 X5 masini care arata f bine ,ce leg are volumul ,inaltimea . E chestie de nevoi ,gusturi ca in orice altceva .
    1 point
  3. Nici eu nu sunt fan SUV-uri, nu am cumparat niciodata desi am avut in vedere si Tuareg si X5 de-a lungul timpului, mereu m-a oprit cate ceva sa aleg Suv. In primul rand pretul care e mereu mai mare fata de ceea ce ofera si nici nu puteam justifica nevoia de o caroserie asa mare pentru nevoile mele. Am condus noul G05 3.0d dar si GLE (faceliftul la ML), iar noul X5 cu pachet M, frane M, jante pe 22 parca, mi s-a parut foarte asemanator cu o berlina in comportament. Frana bine, accelera bine si statea foarte bine in curbe. Mie mi se pare ca au evoluat mult SUV-urile la capitolul feeling la volan fata de modelele de acum 10-15 ani cand chiar te simteai ca in autobuz. In astea moderne parca nu e chiar asa. Culmea e ca noul X5 atat cat am mers cu el mi s-a parut mai rigid decat G30-ul meu. GLE (faceliftul la ML) iti da senzatia ca stai mai sus si e mult mai comfortabil cel putin cel cu care am mers eu avea perne si jante de 21 parca. Oricum nu am sa inteleg obsesia multora de a cumpara SUV, mari mici medii, romanul a facut o pasiune pentru ele.
    1 point
  4. La F-uri nu exista 335D, doar 335xd, cu tractiune integrala. 340i insa exista, asta daca autorul postarii doreste doar tractiune spate. Am avut timp de 2 ani F30 335xd, iar de 2 luni am achizitionat un F30 340xi. Din punctul meu de vedere, diferenta intre cele doua tine de mai multe aspecte. In ceea ce priveste exclusiv motorul, 335-ul de pe F-uri are N57-le cu doua turbine, iar 340i-ul are motorul de generatie noua, de tip closed deck, B58, care este si pe G20 M340i (insa cu mai putini cai stock, 326 fata de 374). G20 M340d are B57, deci alt motor fata de F30. Asadar nu inteleg exact de ce recomanzi diesel-ul pe f-uri, din moment ce la benzina au trecut de pe F-uri la generatia noua de motoare cu seria "B". A nu se intelege gresit, am doar cuvinte de lauda pentru N57-le cu doua turbine de pe 335, este un motor foarte echilibrat, cu mult potential si o plaja de cuplu foarte mare. Cea de-a doua turbina ii permite sa urce in 5000-5200 de turatii pentru a mai inchide power-gap-urile dintre schimbarile de trepte. Eterna dilema diesel vs benzina eu zic ca nu se poate incheia cu "x e mai bun". Fiecare are avantaje, fiecare are dezavantaje, depinde ce doresti sa iti ofere masina. Sunetul de la o benzinara nu il vei putea avea niciodata de la un diesel, indiferent ce active sound exhaust pui pe el. Consumul de la un diesel cu putere similara nu il vei putea egala cu o benzinara s.a.m.d. Fiecare alege ce isi doreste. De curiozitate, ce relevanta are faptul ca valoarea cuplului dezvoltat de un 3.0 diesel twinturbo de 340cp si 700Nm se apropie de 4.4 benzina cu 625cp si 750Nm? Plajele de turatii la care se livreaza cuplul si puterea sunt complet diferite.
    1 point
  5. Ai nevoie de interfata ADS - e interfata folosita de BMW inainte de cele compatibile cu OBD2 (BMW scanner e pt OBD2) . O sa trebuiasca sa configurezi si Ediabas corespunzator pt interfata ADS . Greu de gasit in ziua de azi , poate la vreun nostalgic BMW.
    1 point
  6. FB ar fi ultimul loc unde as cauta sa inteleg ceva. Cu atat mai mult despre masina mea. Sa imi repar masina in baza a ceea ce am citit pe farcebook, Dumnezeule..
    1 point
  7. Eu atat as vrea sa imi explici. Cum iti/ne explici consumul mai mic daca ai pus acel ulei? Deci aproape trei-sferturi de litru mai economic! Eu nu am auzit asa ceva niciodata. Restul, nu mai conteaza; pentru mine.
    1 point
  8. Pentru ca este un ulei american. Sunt alte norme care le respecta. Dar Europa a avut intotdeauna norme mai stricte si mai firesti pe undeva.
    1 point
  9. Atatea pagini si inca nu s-a ajuns la concluzia ca cel mai important este sa respecti norma, nu neaparat o marca anume de ulei? Respecti norma si schimb la ~15mii si n-ar trebui sa fie probleme pe partea asta. Ah sa nu uitam, foarte important, orice fel de ulei ati pune, asta nu anuleaza uzura produsa de 200-300-500mii km. Fata mare n-o mai faceti!
    1 point
  10. Foarte smechera prezentarea..mai sterge din poze ca nu incap toate aici
    1 point
  11. Trebuia sĂŁ o spui mai digerabil. Cum te-ai exprimat tu, pare cĂŁ ai spus-o cu rĂŁutate. Eu apreciez ca e foarte activ Daniel, fiecare retrofit este urcat pe pagina. Nu cred cĂŁ are timp mereu sĂŁ "lustruiascĂŁ" mașina. Uneori mĂŁ ĂŽntreb:"ce mai poate fi modificat la ea?". Bafta in continuare!
    1 point
  12. ISTA 4.05.23 - DOWNLOAD SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Tools - DOWNLOAD Folositi 7zip pentru a dezarhiva SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  13. In niciun caz nu trebuie scris cu seria celui vechi! Se inregistreaza in DDE codul are apare pe injectorul care se monteaza pe motor.
    1 point
  14. Nu trebuie sa fii dezamĂŁgit, probabil problema la injectoare apare din cauza combustibilului de proasta calitate din Romania. Si eu am cumpĂŁrat mașina de curând tot din Germania, ce-i drept a mea are 165000 km, dar si cu problema ta tind sa cred ca la noi ĂŽncĂŁ sunt combustibili de calitate ĂŽndoielnica . SĂŁptĂŁmana viitoare o sa fac o diagnoza si te țin la curent, oricum dacĂŁ sunt probleme la injectoare se pot recondiționa cu 3-400 lei/ buc .
    1 point
  15. Salutare tuturor,as vrea o parere/idee despre ce as vrea sa fac in urmĂŁtoarea perioada.Ma gandeam sa schimb masina dar sincer imi place prea mult acest model si nu imi vine sa ma despart de el!,doar ca vreau ceva mai rapid decat este acum,ma gandeam sa fac un soft la motorul de 2.0 150 cp(diesel)sau o a 2 varianta motorul de 3.0 de 204 cp...Problema este in felul urmĂŁtor,nu am idee daca se potrivește cel de 3.0 pe masina mea actuala,cutie de viteze,ambreaj,raport grup etc!Daca cineva are idee/parere/propunere orice ascult cu mare placere.Stima tuturor si astept "ĂnvĂŁțĂŁturile" voastre!.
    1 point
  16. Parca de asta ne-ar pasa acum ..poluare, cat timp mai vad rable de-ale statului ce polueaza cat 1837 de masini luate aleator, damn.
    1 point
  17. @rolland78 eu recomand direct anulare EGR(din fabrica daca se poate) si nu mai ai probleme cu curatarea admisiei
    1 point
  18. Normal ca nu de dragul esteticii si mai ziceam in alt post, producatorii au niste norme foarte stricte in ceea ce priveste emisiile co2, trebuiau s-o faca cumva. Daca te intereseaza asa mult de planeta si eco, e normal sa-l tii.
    1 point
  19. Raportul ideal de 14.7:1 nu este atins niciodata cu softul stock, si mai ales la noile motoare BMW care merg cu un amestec foarte sarac. Ipoteza despre EGT si care este influenta functionarii EGR-ului asupra vietii turbinei, sa poate verifica daca facem cateva masuratori simple. Exemplu: 1. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR on sa zicem la 2500 RPM. O denumim T1 2. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR off la 2500 RPM. Va fi T1 + 5-10 grade 3. Temperatura gazelor de evacuare la 3500 RPM (aici egr-ul este oricum off). Temperatura va fi T1 + 40-50 grade in general. Chiar credeti ca o diferenta de 5-10 grade C in sarcina partiala influenteaza viata turbinei? Tinand cont ca EGT-ul la peste 3500 RPM este mult mai mare, si ca acolo nu se recircula nimic? Mai multi producatori anuleaza EGR-ul cand vand masini catre tari unde normele de poluare nu sunt asa de stricte ca in Europa. Caz concret este Opel, care a vandut ani buni masinile Turbo diesel catre Turcia cu EGR-ul dezactivat din soft. Fara nici o alta modificare in soft referitoare la inectie, avans sau mai stiu eu ce. Rolul EGR-ului este strict pentru a reduce nivelul de nitrati din gazele de evacuare prin reducerea temperaturii, si nicidecum pentru a proteja sau prelungi viata turbinei. Turbinele existau si au fost folosite cu mult inainte sa apara ideea de EGR. Cu respect!
    1 point
  20. Salut!Bmw 320d 150hp fabricat 09-2004,am anulat calapetele,am mers un an fara,apoi le-am montat la loc,dupa montare am remarcat un motor ceva mai silentios si mai vioi,sunt de parere ca masina merge mai bine cu clapetii la locul lor.Bafta!
    1 point
  21. sincer eu merg cu egr anulat de aproape 50 mii si chiar merge masina perfect.
    1 point
  22. Am EGR-ul anulat de aproape 2 ani la un 320D. Daca il anulezi nu iti da eroare. (cred ca asa e la toate bmw-urile). Dupa anulare, masina nu trebuie sa scoata fum mai deloc pt ca in galeria de admisie intra numai aer curat si nu si cel recirculat (murdar). La ITP - nicio problema. Dezavantaje eu nu am intalnit decat ca, cred, se incalzeste motorul mai greu pt ca gazele recirculate bagate de EGR erau fierbinti. Deci daca de 2 ani nu am probleme ....... raman cu el anulat ca oricum unul nou e 800-900 ron :)Daca va functioneaza nu il anulati.
    1 point
  23. mikyduta lasa vrajeala!egr e doar pt reducerea emisiilor si atat! daca e asa cum spui tu,de ce motoarele cu turbine ce au agent de racire apa m-ai au nevoie de egr?
    1 point
  24. atunci de ce cand ii la 3000 de ture motorul ii inchis egr?nu ti se pare ca ii mai solicitat si motorul si turbina dupa 3000 decat inainte de 3000?
    1 point
  25. nu are nici o legatura cu viata turbinei.la asta m-am referit.eu merg cu el anulat de ceva vreme si merge perfect masina.
    1 point
  26. la bmw deja de la 2200 de turatii parca egr ramane inchis.nu are nici o legatura cu ce zici tu.
    1 point
  27. A se vedea cei care vorbesc in necunostiinta de cauza mai sus. Anularea EGR-ului se practica si in strainatate nu numai la noi, dar nu il anulezi prin metode mecanice ci prin soft. Daca il anulezi mecanic, vei avea eroare in bord , daca il anulezi din soft nu va fi nicio problema. Nu dauneaza cu ABSOLUT NIMIC anularea EGR-ului, ba din contra vei scapa de fumul negru care-l scoate masina. Vor creste doar emisiile de NOx dar nu cred ca este o problema (in cazul in care vrei o masina ECO friendly, don't do it) Si aici un mic BONUS:
    1 point
  28. Mai astept încape cineva care si-a pus si a mers cu downpipe mai mult sa spuna cum e. Pt cei care nu stiu despre ce e vorba. Masina polueaza mai mult doar primele 5 minute decat o facea inainte,pâna se incalzesc gazele, incalzite altfel de pre-catalizator . La control tehnic totusi trebuie mers cu circuitul cald. Nu se da jos catalizatorul ci pre-catalizatorul, cel al carui imbinare flexibila se sparge fiind calcâiul lui Ahile in sistemul de evacuare. Solutia ieftina -pe langa sudarea unui flexibil (de un sudor cu mâna buna)cumpararea une precatalizator pirat care sanse mari sa se rupa intr-un an- este montarea unei simple tevi de inox, (downpipe). Beneficii: relaxarea sist turbo, Castig de putere daca se face reprog Agilitate marita Consum mai mic
    1 point
  29. Si dupa asta presupun ca vreti sa va dati cu un M3 ? Fratilor e vorba de 320d, masina buna consum bun putere peste multe alte modele la clasa ei, ce vreti voi sa scoateti din masina asta nu pot sa inteleg, dar fiecare cum considera.
    -1 points
  30. Anularea EGR-ului duce la uzura prematura a turbocompresorului din cauza cresterii temperaturii gazelor pe evacuare. Valva EGR este montata pe motoarele diesel pentru a reduce temperatura combustiei prin recircularea gazelor de ardere la turatii de relanti si medii pana in 2700 ture. Acest lucru este necesar pentru ca motoarele diesel functioneaza cu amestec sarac care provoaca supraincalzire in camerele de ardere din cauza surplusului de oxigen, singura varianta fiind recircularea acestor gaze. Nu recomand anularea EGR-ului, o solutie este curatarea anuala a galeriei de admisie, senzorului MAP si a EGR-ului. Referitor la problema ta, motorul poate intra in limp mode din cauza senzorului MAP ( senzorul care citeste presiunea de aer din galeria de admisie).
    -1 points
  31. Ai fost sfatuit rau. Daca scoti furtunele de la vacuum nu o sa-ti mai traga deloc. Daca ai ceva coduri de eroare de la diagnoza pune-le pe topic, poate rezolvam ceva. Raspuns pt raulnicolae : sunteti f multi pe acest forum care nu aveti nicio treaba, da-ti raspunsuri asa ca sa aveti si voi o ocupatie.Daca ai vreun raspuns corect si credibil, nu mai folosi cuvantul"parca". Nu vreau sa fiu rautacios, cred ca moderatorii acestui forum ar trebui sa intervina in legatura cu cei ca dumitale. Daca nu cunoasteti exact macar principiile de functionare ale unui motor nu va mai dati cu parerea ce ar fii bine sau nu. Va multumesc Raspuns pt raulnicolae :sunteti multi pe acest forum care va dati cu parerea doar ca sa aveti o ocupatie. Nu contrazice pe cineva care poate stie despre ce e vorba.
    -1 points
  32. Vezi ca te contrazic iar. Are legatura pt ca atunci cand EGR-ul e functional o parte din gaze trec prin el, deci fac by-pass. Daca se anuleaza EGR-ul tot volumul de gaze rezultat trece prin turbocompresor si il forteaza mai ales in plaja de functionare a EGR-ului, relanti-2700 ture, plus ca va creste temperatura gazelor fenomen explicat in postarea anterioara ce poate duce chiar la topirea pistoanelor sau distrugerea paletilor turbocompresorului. Crezi ca proiectantii de motoare pun degeaba EGR-ul ? EGR-ul este exclusiv pentru reducerea temperaturii din camerele de combustie pentru ca daca aceasta temperatura este ridicata se produc emisii poluante ridicate (HC). De asemenea multi au impresia ca dupa anularea EGR-ului motorul trage mai bine. Intr-o oarecare masura au dreptate dar motorul nu va functiona optim, pentru ca debitmetrul va sesiza diferenta din volumul de aer aspirat de motor si va comanda o caracteristica de functionare diferita, consum crescut, limp mode, etc Boost pressure solenoid valve= electrovalva turbocompresorului. Te pot ajuta cu una semi noua folosita 3 luni, 150RON
    -1 points
  33. Turbocompresorul e solicitat la fel pe gama de turatii 1700-4500 ture, de aia e montata geometria variabila. EGR-ul este inchis peste 2700 ture sau atunci cand cantitatea injectata de motorina depaseste 35 mm3 indiferent de turatie. De ce trebuie sa ma repet ? Citeste mai bine si poate intelegi , daca nu informatiile costa
    -1 points
  34. Thunder rock, ms de sustinere, cred ca ai dreptate, nu merita sa-ti bati capul cu tot felul de¨" specialisti " de pe acest forum. Daca le explici exact ce si cum tot nu e bun, tot ei au ceva de comentat. Rades, daca belesti ochii mai tare ai sa-ti dai seama ca am explicat ca EGR-ul este exclusiv pt reducerea de emisii poluante.
    -1 points
  35. Mergi ma omule si cauta un service/mecanic serios si lasa tampeniile cu anulatul sau demontatul pieselor de pe masina, zau asa !
    -1 points
  36. da dar sa elimini egr-ul este exact cum ai reasambla un avion si nu ii mai pui cateva nituri; Are si ea un rol acolo, ca nu au inventat egr-ul de dragul estetici. nu sunt de acord cu anularea lui.
    -1 points
  37. Ești prea sĂŁrac pentru a avea/ĂŽntreține un Bmw. FĂŁrĂŁ supĂŁrare! Este un adevĂŁr! Fie cĂŁ e vorba de sĂŁrĂŁcie materialĂŁ sau moralĂŁ. Este o afirmație valabilĂŁ pentru toți cei care se vaietĂŁ: ”Vai! Distribuția!!!!” DacĂŁ o reparație de, hai, 4000 lei nu ĂŽți permiți, atunci cum poți sĂŁ- ți pui problema de BMW, marcĂŁ de lux (vorba vine, cĂŁ la noi toți Logan-iștii/Opel-iștii ĂŽși cumpĂŁrĂŁ cele mai ieftine tigĂŁi cu sigla Bmw)? Da, sigur este o alegere deșteaptĂŁ sĂŁ nu cumperi un autoturism cu N47 din 2009 sau 2010 care are ĂŽn jur de 200.000 km, cĂŁ poate e necesarĂŁ o cheltuialĂŁ de 3.500 lei cu distribuția, dar e mai bine sĂŁ achiziționezi un Bmw cu M47 din 2000 vara cĂŁ la acela nu e nevoie sĂŁ schimbi distribuția, ci altele care picĂŁ la o mașinĂŁ cu peste 250.000--300.000 km. Mai gândește-te, dacĂŁ nu te ĂŽntinzi mai mult decât ți-e plapuma.
    -1 points
  38. Trebuie sa-l scrii cu seria celui vechi ...
    -1 points
  39. -1 points
  40. App: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.spritmonitor.smapp_mp 427.763 km la data curenta.
    -1 points
  41. Am luat Castol Edge Professional 5w30/litru cu norma LL04. Vedem ce iese.
    -1 points
  42. Inainte sa scrii, mai cauta sa scrii si lucruri concrete si reale, nu fantezii Care twinturbo... esti pe langa rau Nu prea gasesti, vei avea probleme la service-uri etc. La G-uri vor fi mai multe benzinare, deci mai comune, concurenta mai mare, preturi si dotari mai bune, servisare mai buna, numai pe +. F-urile 3.0 biturbo benzina sunt f ok, dar situatia nu sta doar in motorizare.
    -1 points
  43. Oare femeile isi aleg...SUV-urile? )
    -1 points
  44. Pentru a nu afecta cutia de transfer (xdrive), trebuie respectate cu strictete dimensiunile si presiunea recomandate de fabrica la anvelope. Nu conteaza run-flat, non run-flat, stelute, etc. Este important sa aiba aceeasi circumferinta (deci si uzura uniforma, nu e indicat cu slickuri pe spate si noi pe fata, sau invers). Si, de asemenea, sa fie aceeasi marca si tip. (Daca nu se poate, macar pe aceeasi punte sa fie identice). Daca se inlocuiesc run-flat-urile cu non-run-flat de aceeasi dimensiune, si nu se specifica presiunea pentru non-rft, e indicata o crestere a presiunii de la rft cu 0,2 bari.
    -1 points
  45. Poate pt ca Mercedesul este mult mai bine antifonat, de asta si senzatia de accelerare neimpresionanta raportand la cei 245cp. Realitatea este ca si in varianta de 194cp, E klasse se misca mai bine ca 520d cu 190cp si sigur nu e multumita celor 4cp in plus. Sunt f multe masuratori pe net in acest sens.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.