Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/20 in all areas

  1. Man, traiesc unii fericiti cu plamanii infundati de gudron si ficatii umflati de ciroza etilica, asa ca, un motor neglijat e paguba in ciuperci.
    2 points
  2. Cat vrei, dupa cumm il intretii. Ideea e ca una e sa te tina in cat mai bune conditii, apropiate de ce era candva, si alta e sa mearga obosit, conform uzurii. Uzura se remarca prin zgomot, consum, poluare, lene, probleme tehnice etc. Nu trebuie sa pice de tot ca sa nu-ti placa mersul motorului. Pentru un motor trecut de 250000 km, utilizat in continuare in Romania, stresul e mare. Vrei sa mearga ceva mai bine si mai departe cu o mica investitie ? Bun, atunci iei niste masuri extra.
    2 points
  3. Salutari tuturor, In scopul de a impartasi idei/pareri despre micile imperfectiuni specifice modelului sau datorita degradarii in timp, am decis sa creez acest topic. Scopul nu este de a cauta un raspuns la o problema anume. As prefera discutii libere, la fel ca la o cafea la o intrunire. Se prezinta masina de mai jos: E36 coupe. An fabricatie 1993 (12/1992). Achizitionata in 2015. Motor: M42B18. Dotari: AC pe 2 zone.Interior piele.Scaune incalzite.Trapa. In momentul achizionarii, masina era intr-o situatie precara, d.p.d.v estetic. Am cumparat-o pentru ca pentru un mini proiect, si acesta evalueaza in functie de timp si finante. Masina e daily driver, nu doar pentru zilele frumoase de vara Mecanic si electric nu prezenta nici o problema. Pe parcurs au aparut cateva, mai mult datorita drumurilor "foarte bune". Ca si modificari: Schimbat grila+nari de la facelift la non-facelift.schimbat fete portiere + cele mici din spate.Montat short shifter.Montat bandouri M.Achizionat un set de jante pe 17, 8.5J, replici de BBS.Schimbat volan (clasic in 4 spite) cu unu m-teck 2.Difuzor bara spate M, nu apare in poze inca.Kit arcuri Eibach Pro-Kit.Schimbat blocuri lumini fata, de la un aftermarket, la cele stock.Schimbat oglinzi laterale, de la niste replici de M3, la cele stock.Retapitat plafonul.Schimbat capitonajele la stalpii interiori.Schimbat parasolare, manere, bloc lumini interior. Am preferat sa pastrez un aspect cat mai curat, chiar daca, momentan, nu arata chiar cel mai perfect. O sa urmeze si altele, cum ar fi o bara fata M, o revopsire + alte mici chestiuni care o le mai zaresc pe parcurs. Ca si reparatii..fiind o masina trecuta de prima tinerete...a primit: kit ambreaj, electromotor, baterie, kit articulatii fata, catalizator nou, evacuare noua (de la intermediara pana la finala), cateva mici pastile pe exterior si interior + consumabilele.. Ca si alimentare..pe timpul iernii incerc sa o tin doar pe bezina de 100, iar pe timpul verii mai fluctuez 95 cu 100. As dori sa vad parerile voastre, in special dintre cei care au avut/au acest model. Drumuri bune!
    2 points
  4. Salutare, Cu motorul pornit, torni lichidul pana se umple, apoi o sa inceapa sa vina inapoi in vas (acel jet mic) cu aer si lichid, ei bine, astepti pana vine fara aer, iar temperatura ajunge la 90. Urmatoarea zi verifici din nou nivelul si mai completezi putin daca e cazul. Daca ai nelamuriri, suna-ma si-ti explic in timp ce faci operatiunea. 0799 053 091
    2 points
  5. Nu exista ulei pt vreun motor termic, ce nu produce reziduuri. Nu exista filtrare 100% a impuritatilor din aer. Daca ar fi asa, nu le-ai mai schimba. Logic, nu ? Ce fel de particule opreste filtrul de ulei daca uleiul nu produce reziduuri ? De unde atata mizerie ? De la cat si cum functioneaza motorul. Este supus unui stres fizic (mecanic, termic) si chimic (apa, gudron, lac etc). Da, inclusiv mici particule de span circula in ulei. Doar uzura ce-o fi ? Tu nu-i vezi un sens. Inginerii, da. Nu sint inginer, dar sint de acord cu ei, pt simplu fapt ca inteleg argumentele lor. Nu trebuie sa-mi propun tinerea masinii pana moare. Faptul ca merge mai bine deoarece are un motor mai protejat si mai curat, e suficient sa-mi dea satisfactie atat cat tin masina. M-as baza doar pe schimbul de ulei in tineretea motorului (pana in 150k - 200k km) si in conditii de utilizare ideale - autostrazi, variatii meteo mici, aer curat, combustibili de cea mai buna calitate, ralanti putin etc. Nu avem asa ceva. Orice ulei normal este o solutie de baza, elementara, suficienta. Uleiurile de motor sint niste chestii oarecum generice. Pt ca ele trebuie sa intre atat intr-un motor nou cat si intr-unul vechi. Problema e ca dupa o anumita varsta, motoarele nu mai sint generice. Au nevoi specifice. De aia un ulei pt un motor relativ nou, nu va fi suficient pt un motor relativ vechi. Asta e motivul pt care pachetele de aditivi din uleiuri sint mai reduse cantitativ decat cele din solutiile dedicate. Ai un motor mai vechi si /sau il utilizezi mai stresant (urban, mult ralanti, sarcina etc), atunci ii dai un ajutor potrivit nevoilor sale. Da, stiu, au fost si experiente neplacute cu astfel de produse, de spalare in special, dar sint slab documentate (adica nu stim ca intr-adevar problema a venit de pe urma utilizarii unui flush) si extrem de rare. In orice intreprindere exista riscuri. Vasta majoritate a celor care au folosit de ani de zile asa ceva, nu a avut probleme. Are sens sa ma convingi de contrariu, dar trebuie sa indeplinesti macar doua criterii : 1. sa ai ceva experienta in utilizarea acestor produse 2. sa vii cu argumente tehnice corecte
    2 points
  6. Cu rotile este un aspect asumat din start . Stiam ca va fi o diferenta mare , dar am optat pentru roti pe 17” iarna datorita talonului mai inalt pe care il consider mai ok pentru sezonul rece
    2 points
  7. 1 point
  8. Se recomanda sa dai si drumul la caldura pe 28 grade la cea mai mica treapta in tot acest timp.
    1 point
  9. Frumoasa masina sa te bucuri de ea... Style 704M sunt superbe...
    1 point
  10. Salutare! Am avut si eu un 320i coupe din 1995 - motor M52B20.L-am tinut din 2014 pana in 2018. Am condus masina in fiecare zi indiferent de anotimp.Nu m-a lasat niciodata in drum. La fel ca si tine am retapitat plafonul si stalpii, am schimbat fetele de usi din textil cu unele din piele, am pus faruri originale ZKW cu lupa si Angel Eyes CCFL pe pozitie, stopuri originale M3 + multe alte imbunatatiri, boxe ovale pe spate cu adaptoare speciale in portbagaj, bara de rigidizare intre oalele amortizoarelor din fata.Eu in 4 ani am schimbat de 2 ori articulatiile pe fata.Am mers pe Lemforder de fiecare data dar se pare ca nu mai ajuta deloc la ce drumri avem. Inca regret si acum ca nu am pastrat-o.Masina a ajuns la un baiat in Constanta care are grija de ea.Inca tinem legatura.Acum are motor de 2.8i 193cp pe ea. Probabil ca la un momentdat o sa imi iau unul si o sa-l pastrez Daca te incearca vreodata ganduri s-o dai, gandeste-te de mai multe ori! Ma bucur ca mai apar si masini mai vechi pe forum.Astea sunt masinile care ne-au facut sa iubim marca asta.
    1 point
  11. Pai si ma rog ce mizerie poate aparea in motor daca uleiul care-l pui este de calitate si-l schimbi la intervale de 10kKm?!?! Exista filtru de aer care nu permite intrarea mizeriei in motor, exista filtru de ulei care curata uleiul in motor. De unde atata mizerie pana la urma?!?! Span vrei sa zici?!?! Dar de unde atata span intr-un motor care-l tii sa zicem 5, hai 10ani de zile. Daca deja face span e clar ca-i ceva in neregula cu uleiul poate fiindca apare frecarea intre piesele metalice. Eu sincer nu-i vad nici un sens, ti-am zis, poate doar daca vrei sa tii masina aia pana moare, desi nici atunci nu-s convins atata timp cat schimbi uleiul la 10k si faci si alte lucrari prevenitive si nu doar cand astepti sa pice una alta. Cred ca nici n-are sens sa incerc sa te conving de contrariu, vad ca au mai incercat si altii fara nici un rezultat. Daca-mi documentezi f bine avantajele unui astfel de schimb, dar nu cu bla blauri din astea pe care le stim toti, poate incep sa te cred, altfel no way.
    1 point
  12. Una zici, si cu alta cochetam. Nu as alege 2.0 dupa 3.0.. nici sa ma bati. Macar daca era benzinar.. Nici interiorul nu e wow.. adica mi se pare sters asa.. pare ca e textil? O fi masina buna, dar ...
    1 point
  13. De la conspirații i se trage,nu se lasĂŁ pĂŁcĂŁlit așa ușor
    1 point
  14. Frumoasa jucaria sa o folosesti sanatos! Cat despre aspectul cu jante iarna vs jante vara, poti cauta un model frumos de jante si pt iarna, eventual de acelasi diametru ca si cele de vara si voila, eu asa am facut la toate masinile )
    1 point
  15. Multumesc de aprecieri . Am inteles Neo , chiar nu am stiut ca asa este denumit , eu am dat un search pe google si ma trimitea la retrofit adblue . Acum este totul clar . Multumesc pentru lamurire
    1 point
  16. Nu e AdBlue, asa se cheama kit-ul M Power: KDD2 Retrofit Diesel BluePerformance package
    1 point
  17. Excelenta configuratia! Sa o conduci cu placere! Stopurile de 4GC LCI sunt absolut superbe! Aproximativ 5000 lei.
    1 point
  18. Am tot cautat si eu pe net si nu am gasit nimic concret, cel putin nu pentru 2.0D, am gasit doar pentru 3.0D atat.
    1 point
  19. Foarte frumoasĂŁ mașina! sĂŁ o stĂŁpânești cu plĂŁcere! Aveți idee cât costĂŁ acel power kit?
    1 point
  20. si eu am vrut acel kit de 14cp si 30Nm. am tot intrebat la Bavaria si in 2017 si in 2018 cat timp masina a fost noua si mereu spuneau ca nu e disponibil. pana la urma am renuntat..
    1 point
  21. Masina asa a venit , nu era trecut nicaieri ca are asa ceva . La retrofituri de fabrica are trecut ca i s-a facut retrofit de adblue , dar nu are adlue
    1 point
  22. Foarte frumoasa masina. Cunosc feelingul trecerii la rotile de iarna, nu e unul placut dpdv estetic. Power kitul e pus de tine ? sau asa a venit masina ?
    1 point
  23. ca tot a venit zapada , am trecut la rotile de iarna care au schimbat mult aspectul masinii , drept urmare astept vara
    1 point
  24. Multumesc frumos . Este o diferenta destul de mare fata de stock , diferenta se simte de la inceput ca este mai rapida ( producatorul spune ca este mai spintena cu 0,4s pana la 100km/h cu acest power kit ) . Am mers si cu stock 190 cp si se simte diferenta. Dupa 100 km/h accelereaza liniar si foarte placut . Sunt incantat de performantele masinii cu kitul de putere
    1 point
  25. arata foarte bine masina, sa o stapanesti sanatos! poti face o comparatie intre cum se comporta masina cu si fara M Power Kit? e o diferenta notabila?
    1 point
  26. nu am putut atasa pozele in primul post asa ca am reusit separat , an 2017 , kilometri 86k se schimba tot ce este in poza atasata
    1 point
  27. Mai putina mizerie. Asta ramane. Tolerante anulate cu...gunoi ? Asta e mitologie pseudomecanica. Cui ii spui tu ca namolul ala sta bine-mersi intre piese si asigura o buna frictiune ? Acolo trebuie sa intre ulei. Daca exista tolerante mari, ori faci motorul, ori folosesti solutii de modificare a vascozitatii, ori...orice, dar nu tii namolul acolo sub iluzia ca el protejeaza. Normal, pt ca sint dedicate motoarelor noi sau mature. Cel batrane necesita un tratament special. Nu doar ca inteleg eu, dar chiar asta e menirea acestor solutii de igienizare. Ai documentatie la dispozitie pe net. Daca si cu parca... Eu vorbesc din experienta, tu din...anxietate fata de necunoscut si parerologie.
    1 point
  28. Contează destul de mult. Creșterea db este logaritmică. 0db liniște, 10db de zece ori mai mare, 30db = 1000 ori...etc
    1 point
  29. Astazi am montat interiorul M... :frantics: :hyper: :heart: pe langa interior am achizitionat si ornamentele prag M + Footrest M Urmeaza anul urmatorul: bord 6wb, navigatie nbt evo...
    1 point
  30. Nu vreau 2 litri, am zis si mai sus ce vreau, dar na....baiatul de la Bavaria incearca si el sa vanda ceva si vine cu propuneri.
    0 points
  31. cel mai ok si care chiar curata, este solutia 2+2 engine flush care contine fosfat lichid.
    -1 points
  32. Salutare, zilele trecute am shimbat volanul M cu unul cu padele deoarece volanul meu vroiam sa il retapitez numai arata cum vroiam
    -1 points
  33. Eu nu am cauciucurile. Ai inteles accentuarea din fraza citata? ______________________ Eu nu am cauciucurile. Dar cred ca ti-a fost lene sa pui tot linkul. Unde se nuanteaza mai bine: https://m.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=234 "Operating Limits In the event a simple puncture results in tire pressure loss, traditional ISO run-flat tires are rated to provide temporary mobility for up to 50 miles (80 km) at up to 50 mph (80 km/h) for all permitted loads after the vehicle's tire pressure monitoring system (TPMS) alerts the driver of significant tire pressure loss. While the same speeds of up to 50 mph (80 km/h) are permitted, MOExtended tires are designed to provide temporary extended mobility on a fully loaded vehicle for up to 20 miles (30 km) and on a lightly loaded vehicle of up to 50 miles (80 km) after the vehicle's tire pressure monitoring system (TPMS) alerts the driver of significant tire pressure loss." Cine are asa ceva, desumfla o roata care are asa cauciuc si vezi daca se lasa pana jos. Nu se lasa pe janta? E run flat.
    -1 points
  34. Nu sunt vehement. Nu folosi un termen caruia nu i-ai inteles sensul. Si apoi, nu e bine ca tragi o concluzie prea curand daca nu ti-ai facut toata ideea! (Nu am chef sa te corectez in totalitate) Spun numai ca din faptul ca ai postat ce ai crezut TU relevant, nu era suficient de relevant. Si de acolo atentia atrasa de mine in text, cu rosu. Dupa ISO cauciucurile alea nu corespund in totalitate cu, ceea ce ei considera run flat, iar cei de pe website pentru corectitudine vor sa mentioneze si asta. Deci ele sunt run flat dar in anumite conditii, evidentiate in citatul pus si de mine. Altfel spun cauciucurile ale sunt un fel de struto-camila; adica daca masina e incarcata poti conduce cu maxim 50km/h maxim 80km distanta masina incarcata si 30 km cu masina mai goala, pe un cauciuc desumflat MOExtended [pentru a avea garantia data de producator penru acest tip de cauciuc, in situatia clasica in care trebuie sa te duca pana la prima vulcanizare unde ramane de vazut daca acelasi cauciuc se poate repara sau trebuie inlocuit]. Am spus ca nu am cauciucurile pentru cei care poate au si vor sa vada(convinga) in ce masura sunt Run Flat si gata. Ce am zis mai sus consider a fi CONSTRUCTIV. Tu ce poti adauga constructiv? (Inainte a aduce invective)
    -1 points
  35. Presupuneri si aberatii nefundamentate mai sus.. Dar, hai sa pun o intrebare, doua.. pertinente si de bun simt: Daca esti atat de incantat de flush-ul aplicat motoarelor vechi, poti sa imi/ne spui ce ramane in urma unui flash, sau poate doua (ca-i mai bine..)? Te intreb, asa.., ce crezi ca ramane in urma inlaturarii anumitor depuneri.. adica de acolo din imbinari (din tolerantele anulate (si inlocuite in timp de depuneriile pe care flashul le scoate!) ...in cuzineti.., ..in axe cu came, ..in etansarea segmentilor cu pistonul, scade sau creste ceva?) mecanice? Detergentii din ulei AU O TINTA MULT MAI PUTIN AGRESIVA decat un spalator dedicat! De aceea este foarte, foarte recomandabil sa nu faci experimente cu tot felul de uleiuri! Trebuie sa alegi un ulei din cea mai sigura sursa gasita si sa pui acelasi ulei, cel mai apropiat se cel pus de fabricant! Dar, cine stie mai bine decat noi romanii ce le trebuie motoarelor din dotare!? Ce am subliniat spune tot despre cum intelegi tu ca se intampla in motor toata treaba... Iar daca ai spalat motoare de 3 ori.. ori solutia nu a fost suficient de puternica (cate produse nu sunt pe piata care spun ca fac si nu fac nimic prea mult.. cel putin pe piata romaneasca..) Apoi, te putem si crede ca la urmatorul schimb de ulei, acesta probabil era un pic mai curat dar asta ar putea fi lejer din cauza ca motorul a avut parte doar de o clatire, pentru ca se stie ca nu se poate scoate tot uleiul din motor la un schimb ordinar(!) si ca atare nici inlaturarea a nu stiu ce depuneri.. / asta ca sa o luam si pe partea INEFICIENTII..
    -1 points
  36. Sincer, cred ca habar nu ai ce inseamna un motor uzat! Nu faci nici o referinta serioasa la ce poate avea un motor uzat. Si plecand de la premiza asta sa presupui sau sa recomanzi sau nu vreo spalare interna.. Tot ce ii lipseste unui motor uzat e o curatare interna perfecta, apoi sita pentru ulei devine si poti sa dai sa i se cante de vesnica pomenire.. iar din cand in cand sa bagi niste rugaciuni, sa se adune DIN NOU mizeria adunata de ani de zile in locurile curate acum! ..Dar, ce stim noi acum? Ca avem un ulei nou, care nu se mai murdareste veci! Da, putem pune niste 50w100 si rezolvam problema.. O sa fie o mmica problema iarna, dar stii ce(?), nu mai mergem iarna cu masina.. [Doar pentru tine, un exemplu (din ce mai invat si eu de la altii), O VRAJEALA DE PRODUS de curatat valve.. vs. CALITATEA UNUI SERVICE! ]
    -1 points
  37. Ai ceva impotriva daca folosesc ratiunea mea impotriva celei folosite de tine?
    -1 points
  38. Nu sunt multi, la varsta masinii. Si poate chiar e o masina corecta. Dar vanzatorii nu inteleg ca niciodata nu isi vor recupera ce au bagat in masina. O iei cu 7000, si acum dupa nu stiu cate mentenante, ceri 8000. Un pret corect ar fi pe la 6000, si chiar si asa multi vor evita, pentru ca e euro 4 si nu se stie 2021-2022 ce restrictii ne vor aduce. Stiu persoane care si-au luat e60 nu N47 doar pt ca era euro5. Dar altfel mult inferior motorul la M57. Bafta.
    -1 points
  39. Bara a fost schimbata cu una fara spalatoare de faruri si fara proiectoare. Sunt curios cum a reusit sa treaca RAR-ul fara spalatoare la faruri cu xenon. Si daca nu ma insel, semnalizarea de pe spate este rosie, nu portocalie. Seria de caroserie te va ajuta doar daca a fost vanduta la licitatie, si ai sansa sa vezi acolo poze cu masina inainte de a fi exportata in Europa. Si este 335i, cu motorul N55, nu 340i, cu B58. In plus, daca o cumperi, cand vei vinde masina, va fi tot cu provenienta America de Nord. De asemenea, atunci cand anuntul incepe cu "extra full", desi lipsesc ceva optiuni (ACC, camera marsarier, camere 360, lane assist, asistenta la unghiul mort etc.), tind sa nu am incredere. Iti dau un exemplu de masina de SUA (340xi) pe care am fost sa o vad. Si care nu era tocmai ieftina. Frumoasa nu? Pachet M performance (stopuri, praguri, lip, difuzor), jante Japan Racing, faruri LED, interior piele, etc. Cei de la BMW nu aveau informatii pe baza seriei de sasiu. Dar am gasit-o pe un site de licitatii. Cum arata cand a plecat din SUA: "Doar un pic lovita in fata", nu?
    -1 points
  40. Pai altfel nu prea sunt motive sa ajunga la export. E scump transportul + costul reparatiei. Nu zic ca masina din anuntul pe care l-ai pus tu (335i-ul) este la fel, spun doar ca, din punctul meu de vedere, trebuie verificata bine.
    -1 points
  41. Vreau sa le tin intr-o forma cat mai buna atat cat le utilizez. Procedurile astea sint mai putin intalnite pe la noi. In afara lumii noastre sint mai cunoscute. E plin YouTube. Fara sens ? Sensul e mentionat pe ambalajul produselor > motor mai curat, mai silentios, mai economic, mai durabil. De asemenea, bag in rezervor, o data la cateva plinuri, un aditiv de curatare a injectiei, apoi unul de lubrifiere (la urmatorul plin). Mizeria din motor este o conspiratie ? Sau al tau, poti bea apa din el ?
    -1 points
  42. Bagi bani in aditivi si plm sa te tina motorul cat? Oricum la astea mai noi pica caroseria sau altele inainte de motor. Schimb de ulei la ~15k fara mers de ghiolban si nu prea are ce sa se intample!
    -1 points
  43. Yeaahh right....noi trĂŁim fericiți cu motoarele noastre obosite. Și chiar nu am mașina ca sa beau apĂŁ din motor. PoftĂŁ mare! Aaa, și sĂŁ nu uit: multĂŁ multĂŁ sĂŁnĂŁtate celor ce tot șterg comentariile
    -1 points
  44. Ce sa zici si tu dupa asa topic ?! )
    -1 points
  45. Bine mister. Imi cer scuze ca v-am deranjat. Spor in continuare la flush-uirea motoarelor.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.