Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/21 in all areas

  1. 140 k km-coafura rezista. Se pare ca nu o sa plece prea curand de la mine asa ca ma gandesc sa curat galeria de admisie si egr-ul apoi sa-i fac un soft la 200 cp. Complete chip sau powertech. Am mai gasit si sa fac la hidrotransfer la trimuri. Dupa 3 ani tot nu ma impac cu imitatia de lemn. Voiam sa trec la benzina dar majoritatea cauta masini cat mai ieftine, nu conteaza starea. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk
    2 points
  2. Salutari, Doresc sa imi prezint al doilea autoturism, am ales tot BMW, dupa ce am testat cam toata gama de seria 1, seria 3, si seria 5. Cautam un model GT sau break deoarece s-a marit familia si aveam nevoie de un spatiu portbagaj generos si in care sa putem incarca un carucior de copil fara probleme. Ce ne-am dorit (eu si sotia): masina spatioasa, faruri xenon adaptive, cutie automata, scaune sport, costuri mici de exploatare (aici a disparut motorizarea de 3 litri ( ), scaune incalzite spate, volan sport, ceasurile electronice, navigatia mare (care nu ma mai incanta mai deloc dupa 6 luni de utilizare), maxim 200k km cu istoric care sa poata fi verificat. Dupa lungi cautari (vreo 2-3 saptamani) am gasito in Bucuresti si dupa 30 min de condus am decis sa o iau, testare la service cu ridicare pe elevator unde s-au constatat urmatoarele: eroare pe filtru dpf, frane fata de inlocuit, suspensia ok, fara rugina sau daune grave (cateva elemente revopsite fara chit) ! Este fabricata in luna 10.2013, achizitionata la 185.000 km de mine la 1.11.2019. Masina a fost adusa in tara in 2016 din Germania de catre baiatul de la care am luato la 130k km, are revopsite bara fata, potiera sofer, portiera pasager fata si dreapta spate. El a mai inlocuit: filtru si ulei cutie in 2018 (nu stiu exact km dar am factura pe seria de sasiu, undeva pe la 155k km), are distributia schimbata la 175k km cu garantie 100k km (cam toate reperele, 2 lanturi, patine, pinioane, clapete galerie, curatat galerie - l-a costat 5000 ron fara tva), cateva brate, amortizoare sport (fac masina destul de rigida, mai rigida decat o berlina). Halatul a costat 14500 euro, dati si voi o parere daca a fost un pret corect, eu zic ca da! De cand este la mine, i-am facut urmatoarele: 1. Revizie la achizitie: filtru ulei mahle, filtru motorina mahle, filtru polen cu carbon activ si polifenol mann, antigel Hepu, ulei motul 5w40 ll04 specific BMW - cost 780 ron; 2. Presuri cauciuc OE si tava portbagaj aftermarket - cost undeva la 650 ron' 3. Folie geamuri spate (ajuta mult cand ai copil mic - mi-au zis diverse cunostinte), folie transparenta bara fata, capota, praguri fata si prag portbagaj - daca ma scapa de vopsit capota si bara pana la revanzare, si-a scos banutii - cost 600 + 500 ron; 4. La 193k km a primit: discuri si placute Brembo fata, senzori uzura placute Ate - fata si spate(pe spate a decedat senzorul, ciudat tare); perna airnot pe dreapta - masina se lasa uneori dupa 4-5 ore de stationare - cost total 2900 ron; 5. Carlig la 195k km (am remorca si o folosesc sa mai car diverse lucruri, avand si o mica livada, un loc in care ma deconectez de la nebunia zilnica) - am avut instalatia electrica de la E46 (cablaje si modul) pe care am relocato, functioneaza impecabil - cost 550 ron; Poze din anunt, eu ii fac prea putine din pacate!
    1 point
  3. Salut, Revin cu noutati dupa ceva timp in care masina a ajuns la 211 k km si azi a primit: - ulei motul 5w40 LL 04 - asta a primit cat a stat la mine de la 180k km; - filtru aer, motorina si ulei -toate mahle; filtru polen mann cu polifenol ; - 2 o-ringuri la conducta racire ulei cutie - avea o transpiratie, sper sa nu mai apara; - furtun oe de recuperare ulei (ala langa debitmetru, nu stiu exact denumirea sa) - inlocuire lichid frana cu Un lichid dintr-o clasa mai buna de la Ate ( simt ca pedala lucreaza mult mai bine, inainte aveam o senzatie de reactie intarziata, acum a disparut) - inlocuire freon si completat cu ulei (freon mai avea foarte putin) - montat jantele de vara; - o reparatie electromotor in luna Ianuarie 2021 dupa ce nu a vrut sa mai porneasca intr-o dimineata pe la socri - cost inlocuire bobina aprox. 100 ron; - cost total aprox 1400 ron piese; La 201 k km in luna septembrie 2020 masina a primit urmatoarele: - filtru ulei si aer; - ulei motul 5w40 LL04; - cost total aprox 400 ron; Masina acum sta destul de mult pe dreapta si nu prea mai face km deoarece am masina de serviciu cu care ne plimbam zi de zi. As mai avea urmatoarele de facut: - inlocuire antigel - nu stiu ce este in masina, as prefera sa stiu ca am antigelul ok; - inlocuire role si curea accesorii - nu stiu de cand sunt pe masina; - inlocuire suporti motor - parca vibreaza ciudat masina la rece; - colantare cu negru mat trimuri - nu imi place cum arata cele de pe spate ; Drumuri bune si fara incidente sa aveti!
    1 point
  4. I-am dat resetare si inainte si dupa ce am facut schimb, s-au schimbat 2 lucruri, dar tot face fitzele cu a 2-a. #1 imi da cu o treapta mai inferioara la kickdown ca nu stiam de ce trage mai tare masina si #2 inainte imi schimba doar de la >70 km/h in sus a 5-a, acuma o schimba si la 65 km/h odata ce motorul a ajuns la temperaturi optime. Pe partea de software, m-am uitat pe istoricul masinii de la BMW si nu am gasit nimic legat ca are vreun update la cutie. Am gasit recall pentru airbag facut la masina acum vreo 2-3 ani dar nimic de cutie. Am rascolit si prin forum-uri si nu am gasit nimic concret ca cineva a facut vreun update, mai exact nu exista nici un update. Masina, calculatorul cutiei cica cam face constant adaptari in functie de uzura componentelor, ulei, etc. Nu este chiar atat de necesara resetarea ei nici dupa schimbul de ulei.
    1 point
  5. Sper sa nu vorbesc prostii, dar dupa ce ai schimbat uleiul si filtrele nu i-ai dat si o resetare la adaptari? E posibil sa iti rezolve asta ezitarea din 2 in 3.
    1 point
  6. La Ford avem serviciul Țiriac Auto cu tractare gratuita in caz de orice ( dauna, pana, auto defect, Etc ) pe teritoriul României si mai avem Ford Asistenta 12 pentru Europa. De fiecare data vine A24 din ce știu eu când suni la numĂŁrul de asistenta, toți clienții mi s au pĂŁrut multumiți, niciunul nu a reclamat vreo problema cu A24, deci eu ĂŽți recomand din experiența pe care o am cu ei in ultimii 2 ani.
    1 point
  7. In sfarsit mai vin si vesti bune Apa cu siguranta nu mai scapa, nivelul sta la jumatatea vasului, exact cat i-am completat. Vreo 150-200 de km facuti. Am schimbat si furtunurile de la vas pentru servo directie si cele 2 garnituri care intra in radiator. Furtunul subtire care vine din rezervorul de servo si intra in radiator, m-am chinuit cateva ore sa-l desfac, am dat cu spray penetrant de mi-a venit acru. Pana la urma am pus o bucata de lemn sa tina contra cu caroseria masinii ca se cam indoia blocul ala de plastic, parte din radiator cand dadeam sa-l desfac. Ala cica avea 35 nm pe el, eu l-am strans inapoi la 30, n-am avut curaj sa-i mai dau. Uleiul il schimbasem odata acum 3000 de km, l-am schimbat acum iara ca incepuse sa-si piarda din culoare, probabil mai ramasese si pe instalatie din uleiul vechi. Cutia de viteze, are cam 500 de km (plus, minus, 100km) cu uleiul+filtru schimbate. Imediat dupa schimbare am sesizat urmatoarele inbunatatiri: - Nu mai vibreaza aproape deloc cand bag in D si raman pe loc. - Cuplul cutiei care il simteam in caroseria masinii cand mutam din D in R sau din R in D abea mai este prezent. - Cutia este mai silentioasa, inainte daca deschideam usa puteam sa aud sub masina cum se misca mecanismele din cutie cand schimbam pozitia schimbatorului, nu se mai aude nimic acuma! - Raspunsul cutiei este mai rapid la schimbare, R in D, D in R. Nici inainte nu era lenta dar cu siguranta s-a inbunatatit situatia. - Schimbarea de trepte este ceva mai lina. Nu schimba nici cu uleiul vechi rau dar se simte ca raspunde mai lin Si acuma problema care ma deranja pe mine, ezitarea aia in a 2-a inainte de a 3-a, tot persista dar de vreo 2 zile a inceput sa faca mai putin. Mai putin adica, face cam la fel de des dar cand face nu mai aluneca/ezita asa tare. Eu tot sper poate se mai inbunatateste... dupa cum am zis o sa mai scurg odata uleiul si pun iara alt filtru nou. Am luat in considerare si schimbarea de selenoizi + niste garnituri care sunt usor accesibile fara sa dau cutia jos. Per total oricum se simte diferenta cu ulei si filtru schimbate. Am mai schimbat bucata din admisie + rezonator. https://imgur.com/a/9tuv5V5
    1 point
  8. https://gebrauchtwag...ssion:Automatik https://gebrauchtwag...ssion:Automatik Vezi care îți place. Îți rămân bani suficienți de o platforma. A doua vine cu 2 ani garantie, iar la prima cred ca primesti un an. Sunt firme care aduc masini la comanda, le indici mașina, ei o cumpara cu banii lor, iar tu o cumperi de la ei. Pentru toată treaba asta dai între 700 și 1000 €. Am 2 cunoscuți care au procedat așa, pot sa îți zic și firma.
    1 point
  9. M-am dus, stai linistit. Nu iti mai face ganduri negre din cauza mea. Nu cred ca am facut trolling; ai intrebat in topic si mi-a spus parerea, ok!? Nu am cum sa fac trolling mai mult.. Ma retrag, cum imi recomanzi.
    1 point
  10. Ar trebui sa aibe ceva camere de supraveghere daca incidentul s-a produs in parcarea unui magazin Lidl. Discuta cu seful de magazin, poate primesti inregistrarea pt perioada cand ai fost acolo.
    1 point
  11. Bai nu stiu ce sa zic, am parcat si nu o aveam, am iesit din magazin si o aveam. Ce a provocat, nu stiu, nici nu mai conteaza. Si mie mi s-ar parea ca e facuta de mine sau celalalt sofer, doar ca stiu clar cand am iesit ca m-am uitat la ea, mi se parea ca am parcat cam aproape de ala din stanga (o coaja de duba cu unul la volan). Cand m-am intors duba nu mai era si zgarietura da. In fine, tragedie nu e, CASCO imi expira in iunie si am zis sa mai astept poate se mai aduna evenimente, sa le fac pe toate odata pana reinnoiesc. Pana acum e doar asta.
    1 point
  12. Ce interval de service ai la motorul asta? De la cati km iti incepe contorizarea inversa pentru schimbul uleiului?
    1 point
  13. Tu vrei la rece sa schimbe la 3000 de ture, e desteapta schimba cand are nevoie, daca o dai pe sport ai sa vezi ca schimba mai sus.
    1 point
  14. Ce stii, i s-a schimbat vreodata uleiul cutiei, aceasta are si un filtru..?? Daca nu stii nimic mergi sa i se faca o revizie. Foarte probabil masina ta are peste 150-200k km. Asa e sanatos, daca tii la masina aceea.
    1 point
  15. Bani aruncati, iti dai seama nu, la anii ei mai este bmw doar cu numele, sincer am pierdut cutia si nici nu stiu ce producator este tamponul ala, il am de cativa ani si acum ca am acasa canal de vizitare ma apuca cate un impuls deasta mecanicos si mai desfac cate ceva, cred ca este topran si stiu ca l-am comandat pentru partea stanga, acum de unde dif stg-dr nu stiu.... ca nu vad ceva marcaje pe el Adevarul este ca de ex. la mine fulia arbore a fost corteco si a tinut 10 ani, flansa cardan orig si tot asa e prima data cand o schimb, dar sincer chiar nu mai are rost sa investesc bani mai mult decat necesar sa ruleze cat de cat, si service nu mai vede oricum ca m-am saturat de oieri recalificati la saiba, turbina a fost inlocuita complet si da a tinut 10 ani ... chiar ma intreb ce chinezarie de rahat o sa pun in loc
    1 point
  16. Evident ca, cel mai intelept ar fi daca alegi in alt ulei mai ieftin din alta sursa, sa afli cat de mult poti daca noul ulei de cutie nu este prea aditivat.. (cum s-a observat mai sus..) daca nu iti place sa cumperi direct de la sursa/dealer. El, dealerul nu prea are de ce sa isi bata cuie in talpa.. Bafta in alegere.
    1 point
  17. Am gasit si eu linkul asta: https://www.overclockers.co.uk/forums/threads/consequences-of-wrong-grade-gearbox-oil.18231352/page-2 Iti da putin apa la moara dar trebuie luat considerare ca alte uleiuri, facute de altii.. NU prea sunt compatibile, fiind prea puternic aditivate (chiar daca sunt mai noi) iar cutia de viteze ar putea contine alte metale sensibile la anumiti aditivi asa mai abundenti sau chimical diferito de uleiul cara a fost gandit IN PROIECTAREA CUTIEI..!
    1 point
  18. Realoem, 99,999%. L-am folosit si il folosesc ca referinta pentru 99% din piesele comandate de pe alte site-uri.
    1 point
  19. Salutare Revin cu rezolvarea problemei Nu știu exact care dintre operațiuni au dus la rezolvarea problemei, ĂŽnsĂŁ am ĂŽnceput asa schimbarea electrovalvelor ĂŽntre ele cea de la egr cu cea de la turbo, curĂŁțat egr, ĂŽnlocuit tot traseul de vacuum și mașina a revenit din nou la viata. Sper sa ajute și pe alte persoane aceasta rezolvare
    1 point
  20. si eu am avut o problema la cardan... N47 2008 automat Initial cu distributia si cu etc, am schimbat doar flansa dinspre diferential. Imi trepida printr-a 3-a de pe la 1800rpm, cand incepe cuplul, si se simtea undeva pe la mijloc. Am schimbat si flansa de la cutie, am si gresat partea culisanta, nicio imbunatatire. Ideea era ca in a 4-a brusc nu mai facea, sau viteze mari (gen 180-200). Am tot cautat pe net, pana la urma l-am dat jos, l-am dus la un service de reconditionat si imi cerea prea mult... ca era dusa crucea, blocata aproape, era varza cardanul ). Am luat alt cardan din dezmembrari (~500 parca) si merge brici
    1 point
  21. Recomand revizia la Cutia 6HP si 8HP (de fapt, ZF recomanda asta, si asta ii contrazice pe BMW cu "Lifetime" care e doar un marketing). Lifetime e cat garantia sau cat e durata medie de viata a masinii. ZF a testat aceste cutii pana pe la 160.000km cu uleiul original, cu o rata "acceptabila" de probleme... probabil cat sa treaca garantia. Asta fiind spuse, ZF recomanda revizia la intervale de maximum 80.000km
    1 point
  22. Bai frate nu va inteleg, cand cineva prezinta o masina, incepeti cu distributii si turbine, de parca ajuta cu ceva pe posesor aceste comentarii total inutile. ) Posesorule, masina frumoasa, dar au probleme cu distributia si turbina mica, stie forumul si expertii sai cu certitudine, d3ci ai luat o masina proasta. ) nu te bucura de ea,ci fugi repede sa schimbi distributia, iar ca sa stai linistit mai bine iti iei motor de 3 litri ca ala cica merge 1 milion de km fara sa schimbi nimic si consuma la fel cu veceul asta de motor de 2 litri. )
    1 point
  23. Sa te intreb ceva: Daca uleiul e lifetime oare e bine sa fie recuperat si turnat intr-o cutie de viteze noua? :twoup:
    1 point
  24. uite aici indicatie ZF de pe site ZF ... pui doar bucati de informatie care iti convin tie. " Maintenance recommendations ZF automatic transmissions Page 3 Continued ZF Getriebe GmbH / List of lubricants TE-ML 11, edition 01.10.2009 (1) Filling differential with transmission oil Castrol SAF-AG4 (Audi / VW Oil No. N 052145000, Porsche Oil No. 999.917.545.00) (2) Split oil supply front / rear axle differential: - Filling front axle differential with transmission oil Castrol SAF-AG4 (Audi / VW Oil No. N 052145000, Porsche Oil No. 999.917.545.00) - Filling rear axle differential with transmission oil Castrol SAF-AG4 Q (Audi / VW Oil No. G 055145 A2) Common oil supply front /rear axle differential: - Filling with transmission oil Castrol SAF-AG4 Q (Audi / VW Oil No. G 055145 A2) (3) Filling differential with transmission oil API GL-5, MIL-L-2105D, MIL-PRF-2105E, SAE J 3260, viscosity class SAE 75W-90 or SAE 90 3/4-speed automatic transmissions: ZF 3 and 4-speed automatic transmissions must be filled with approved ATF oils according to ZF list of lubricants TE-ML 11, lubricant class 11A / 11B or with mineral ATF oils according to the former Specification Dexron II / Dexron III by General Motors. For oil-change intervals consult the vehicle manufacturer's specifications. 5 and 6-speed as well as 4HP20 automatic transmissions: ZF 5 and 6-speed as well as the ZF 4HP20 automatic transmissions are filled maintenance-free with specially developed partially synthetic ATF oils. Maintenance-free fills are intended for normal operating conditions. Especially driving at very high operating temperatures can result in accelerated aging or increased wear of ATF oils. It is recommended, in the event of severe operating conditions, such as: - frequent highway driving in top speed range, - offensive, sporty driving style, - frequent trailer operation, being above average, oil purification (oil change) on automatic transmissions is recommended between 80,000 km and 120,000 km, or 8 years, depending on the load. In each case, only released ATF oil may be used for oil changes. And oil changes must be performed in accordance with the relevant specifications. The ZF automatic transmissions 5HP18 and 5HP30 are exceptions and must be filled differently depending on the version. The oils released in each case are specified in the ZF Lubricants List TE-ML 11." Documentul complet poate fi citit pe site-ul ZF http://www01apps.zf.com/kst464/ZF_Interoel...2011_en0700.pdf BMW codeaza diferit cutiile. A5310... asta inseama ca e 5 trepte si resita la 310NM cuplu. Softul il face BMW si cata vreme sta in parametrii producatorului e ok. Daca motrul are 250NM cuplu si cutia e A5310, da e mai putin solictiata, dar asta nu inseamna ca automant nu se mai schimba. NU ai recunoastea ca gresesti nici cand scrie negru pe alb.
    1 point
  25. in toate cazurile e recomandat sa schimbe. Nu exista exceptie. Schimbul uleiului in cutie NU e un PAnaceu universal la orice probleme care le intampini.. ci o MASURA PREVENTIVA. Ce se poate intamla e ca daca ai probleme deja ? probabil ca un schimb de ulei nu o va rezolva decat in cazuri fericite. Daca cutia da deja semne de oboseala, e doar o chestie de timp. Procesul poate fi accelerat de uleiul nou, care curata si desprinde depuneri si le plimba prin cutie, adaugand la problemele existente. Dar in astfel de cazuri e doar o chestiune de timp, cum am spus. Adica daca nu schimbai uleiul probabil ca mai tinea poate si 20k km, dar de picat pica oricum. De fapt la toate automatele de pana in 95, absolut toata lumea, incepand cu producatorul auto si terminand cu producatorul cutiei recomanda schimbul, indiferent de model, an etc. LA cele lifetime, intervalul de schimb e intre 80-120k, in functie de conditiile de exploatare, REOMANDARE OFiciala ZF. Care spune clar asta. Dar tu si asta negi desi ai citit document oficial. De fapt tu esti singurul care vorbeste aici fara suport si documentatie. Uleiul se schimba si in CVT-uri, care sunt infinit mai simple. Nu am timp acum sa caut iar, dar situatiile devin hilare cand studiezi mai atent. Mercedes, care face si utilitare, imparte unele cutii intre automobile si VAN-uri. La VAN-uri care au cu totul alt regim de exploatare, alti km facuti intr-un interval relativ scurt, intervalul de schimb la aceasi cutie este clar specificat, iar la automobile e lasat ceata, ca la BMW. Daca citesti procedurile din softul oficial de la Mercedes e ceva hilar... Practic ei zic ca e long service, dar cat , mai vedem dupa cat timp incep sa pice si o sa luam o decizie :twoup: (vorbesc de modele foarte noi, cele cu cutii in 7 trepte de exemplu), mai vedem ce se intampla .. Ei recunosc ca isi asuma un risc si per total, beneficiile sunt foarte mari pentru ei. beneficiile vin din faptul ca masinile premium care se vand pe piete mari, care conteaza, se vand impreuna cu pachete de service. Mai dai un 600 de euro in plus si pe perioada garantiei toate interventiile sunt incluse. Deci au tot interesul sa reduca costurile. A doua chestie e ca da bine in pliante, e maintenance free. , la managerii de flote ai un TCO redus, toata lumea e fericita, in fara de amarutl care are ghinios sa nu isi permita o masina noua sau nu vrea sa schimbe masina la 3-5 ani.si are pretentia sa il tina 8 sa zicem. Asta bineinteles pana cand intr-o tara cum sunt Statele Unite, unde lumea apreciaza banul, care e muncit din greu, unde se fac cu totul alti km fata de Europa si are pretentii ca o masina pe care a dat 40k dolari sa tina mai mult decat periaoda garantiei, incepe sa dea in judecata comapania producatore si castiga, si bineteles ca baietii o dau la intors, incep recall-uri, garantii extinse etc.. Dar ma rog, asta e alta poveste. Cu putin research poti gasi istorii intregi despre diverse modele de BMW, AUDI Merceds, class action suits, recall, garantii extinse totul din cauza procedurilor de mentenanta(faza misto e ca in Europa, la aceleasi modele totul pare ok, e normal sa pice.. etc.. ce vrei, e veche..si alte dinastea ), aproape ca nu a existat model in ultimii 10 ani dintre astea 3 companii premium care sa nu se fi intalnit cu problema asta.. In Europa e altceva, iei masina noua, faci cu ea poate 150k km in 5 ani,media cred e ceva mai mica, iei alta masina noua si sanatate, probleme se tranfera la clientul de SH, nimeni nu are nimic de marait si pretentii ca dupa 5 ani sa nu pice nimic, BMW,Mercedes..etc. da cu tifla clientului si lucrurile se opresc aici. Dar cu un simplu schimb preventiv, un interval de service ceva mai mic mai ales la TD, nu de 20-25k km... multe probleme grave pot fi prevenite cu un efort financiar minim.. Intersul companiilor e catre clientul de masini noi si problema lor e numai pe periaoda garantiei, dupa aia poa sa crape in 2 ca nu ii mai intereseaza nici macar ca exercitiu de imagine. Multe cutii sunt similare la diverse marci. Incearca sa studiezi un pic cum de la o cutie care e pe o marca care ofera garantii serioase in timp si km(cum e Toyota, Kia, Mitshubishi), nu gluma de la masinile premium, si recomanda intervale de service mai mic, nu are probleme, si aceasi cutie pica in draci ca e lifetime.. sau o alta sintagma populara mai e "maintenance free" sau mai stiu eu ce expresie de marketing are comapnia X Intelege ca o cutie automata nu e folosita numai pe BMW, mai sunt zeci de marci auto care le folosoesc. Vorbeste cu un inginer auto adevarat, iti va spune ca e imposibil sa crezi ca un ulei care sta de 5 ani intr-o cutie care are x km si 4 -5 discuri de ambreiaj cu frictiune (deci uzura, depuneri), functioneaza intr-un regim termic variabil (uleiul se ridica de la temperatura ambientala la un maxim de 80 de grade, normal sta undeva la 50-60)sa mai aibe aceleasi proprietati. NU vrei sa schimbi uleiul, e alegerea ta, dar nu spune tampenii gen ca strici cutia daca schimbi uleiul, sau recomanda sa nu schimbi, ca vorbesti tampenii.. Te mai intreb ceva, oficialii aia de la BMW cu care ai vorbit zic ca nu e nevoie sa schimbi uleiul sau ca e INTERZIS sa schimbi uleiul ? e diferenta mare...
    1 point
  26. Jacobs, zi-mi si mie exemplele alea de oameni de pe forum care au schimbat uleiul unor cutii ĂŽn stare perfectĂŁ care apoi au cĂŁzut din cauza asta, sunt tare curios. Iar dacĂŁ pentru tine un ulei care a stat ĂŽn cutie Âşi a trecut prin extrem de multe schimbĂŁri de temperaturĂŁ, mii de ore de funcĂžionare Âşi repaus, este la fel ca unul nou, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ n-ai cum sĂŁ te ridici la nivelul discuĂžiei.
    1 point
  27. Cu exceptia unor dovezi clare ca uleiul a fost schimbat la timp sau in limite rezonabile eu nu as cumpara o masina cu mai mult de 100k km reali . Sunt sute de E46 la vanzare cutie automata sau E60 , E90 nici nu ma pot uita la ele . Diesel nici atat . +1 ... cei mai multi nu schimba uleiul tocmai ca spera sa pice cutia la urmatorul proprietar NU LA EI .....sau din motive financiare, cand aud ca la E90/E60 filtrul e integrat in baia de ulei, apar costuri mult mai mari, ii ia capul si renunta, cunosc personal 5 CAZURI :twoup:) Cele mai fiabile cutii automate sunt cele japoneze ... ca drept dovada la Mitsubishi si Toyota la reprezentante se schimba uleiul ... prima lor grija cand ajung la 50k ( SCHIMBA ULEIUL ) Jacobs chiar iti recomand sa porti o discutie legata de schimbarea uleiului din cutie intr-o reprezentanta de masini Japoneze sau intr-un service specializat pe automate .... iti vei schimba aceasta conceptie cu siguranta .....si mai trebuie sa accepti ca cutiile automate nu sunt fabricate de BMW, nu inteleg de ce sustii sus si tare ca domne BMW nu recomanda schimbul ....
    1 point
  28. Să fim serioşi. Majoritatea celor cu probleme aveau deja probleme când au schimbat uleiul, ĂŽnsă nu au recunoscut. Foarte puţini se gândesc să schimbe uleiul ĂŽnainte să fie prea târziu. E logic că schimbarea uleiului nu este egală cu o reparaţie sau o recondiţionare, ĂŽnsă unii ĂŽncearcă oricum. Dă-mi un exemplu.
    1 point
  29. vezi ca la unele modele audi e trecut schimbul ulei cutie in revizii asa ca nu mai abera . Toti producatorii... Cat despre politica bmw ,....pt mine e unul din motivele pt care mi-ar fi destul de greu sa cumpar o masina cutie auto din Ro , care are multi km . E clar ca ai sanse mari sa fie cutia varza pt ca exista doar recomandari si etichete . Cu exceptia unor dovezi clare ca uleiul a fost schimbat la timp sau in limite rezonabile eu nu as cumpara o masina cu mai mult de 100k km reali . Sunt sute de E46 la vanzare cutie automata sau E60 , E90 nici nu ma pot uita la ele . Diesel nici atat . . Nu are rost contradictia , cine e cu adevarat interesat de masina lui studiaza si altceva decat bmwclub.ro unde 98 % citesc o eticheta . Sunt convins ca au socuri in cutie pe care nu le explica dar le considera normale :twoup:)))) nu se agita nimeni , doar aia care chiar au schimbat uleiul ...Si mai apare cate un ecou care a vb cu mecanici bmw .
    1 point
  30. Nu e mai bine sĂŁ iei banii fraierilor când le picĂŁ transmisia? Ei vând o cutie recondiĂžionatĂŁ cu ~ 5000 €.
    1 point
  31. Stai liniştit, dacă-ţi pică o să te bată prietenesc pe umăr. P.S: Inginerul ăla e un dobitoc patentat. :twoup: La mine nu a picat cutia din cauze normale ci pentru că a picat blocul hidraulic şi nu s-au mai lubrifiat unele ambreiaje corespunzător. Blocul hidraulic se defectează mult mai rar. Ăn America se recomandă schimbarea uleiului pentru că i-au dat ĂŽn judecată pe cei de la BMW. Cumva sunt alte cutii pe BMW-urile din America?
    1 point
  32. ai inceput .....exista destule documente care recomanda .
    1 point
  33. citeste cu atentie, ca s-au postat si documente oficiale. MAi sunt n-spe topicuri deschise pe aceasi tema, Da se schimba inidferent de ce cutie automata ai. In primul rand trebuie sa afli ce cutie ai, asta o faci numai dupa part no. E putin probabil fie lifetime oricum, dar chiar daca ai, se inlocuieste si ala. Daca nu e lifetime, cea ce la tine e foarte probabil, avand invedere ca e si in 4 trepte, an 96 parca, intervalul maxim recomandat si de BMW, in TIS, e de 50-60k km, inclusiv in manualul bentley, Daca ai eticheta verde, e "lifetime" si intervalul e mai mare.. intre 80 si 120k. Dar din cate stiu uleiul lifetime a fost introdus din 95, inclusiv la e34 si e36, dar numai pe cutiile cu 5 trepte. A ta e in 4 deci probabil ai ulei ATF normal, scapi si mult mai ieftin si probabil ca si fost schimbat de cateva ori, ca la cutiile astea nu exista discutii, inclusiv recomandarea oficiala e sa se schimbe..
    1 point
  34. e39 530d Steptronic - schimbat la 265.000 cu ulei original - schimbat la 300.000 cu Dextron 6 in reprezentanta ZF, GM cu masina de flush ( 12 litri tot uleiul) masina are 345.000 acum si cutia merge bine ( motor resoftat). Recomandarea inginerului de acolo e sa-l schimb la 40-50 mii. Daca uleiul e negru si sunt depuneri metalice pe magnetii de pe capacul cutiei atunci nu prea e de bine.
    1 point
  35. 1. Uleiul e negru deoarece contine particule arse de material de frictiune desprinse din ambreiaje. Inevitabil discurile de ambreiaj se uzeaza in timp si acel material ajunge in ulei. Ceea ce nu e deloc bine nici pentru ungere si nici pentru mechatronic. 2. Deoarece BMW, ca orice alt producator, analizeaza functionarea si eventualele deficiente reclamate de clienti sau descoperite in service-uri si le corecteaza prin update-uri de software. 3. E in primul rand marketing, vor sa arate ca masina are costuri reduse de exploatare. Eu mi-am schimbat uleiul la cutie si consider ca a meritat efortul.
    1 point
  36. Fiecare intelege ce doreste, eu sunt convins ca nu exista asa ceva ca ulei lifetime, proprietatiile unui ulei nu pot ramane aceleasi forever, la un moment dat se deterioreaza. BMW recomanda schimbul de ulei de motor la 25.000 de km, eu si multi altii il schimbam cam pe la 10 mii pentru ca mediul in care este folosita masina accentueaza uzura uleiului. Tu la cat il schimbi?
    1 point
  37. La fel si a mea. 2002-steptronic-germania. merge impecabil. NU as schimba deocamdata uleiul decat in Munchen la BMW :twoup: LOGIC ca atunci cand apar problemele...se incepe cu un flush/schimb de ulei. Pe e46fanatics sau altundeva am vazut un poll cu steptronic. 85% din cei care au votat NU au avut pana acum probleme cu steptronic. Au fost aproape 1000 de voturi.
    -1 points
  38. Nu recomanda nimeni sa schimbati uleiul in cutiile automate. Nici la masinile noi de acum. Nici la altele. Nici BMW nici alt producator auto. Schimbul il faceti pe raspunderea voastra ! Daca cutia nu are probleme...schimbul este inutil fiindca nu este ceva ''preventiv'' :twoup: Daca cutia are deja probleme...nici 46384637 de schimburi nu va ajuta !
    -1 points
  39. Nu m-am oprit niciodata :twoup: Cand imi arati documentu' ala...poate ! Cel mai tare a fost raspunsul unui inginer de la BMW acum vineri : ''de ce numai strainii vin la noi si intreaba tampenii ?'' Mi-au facut si pret pentru 10L ulei, set filtru ulei si manopera. 475 euro. Tot nu mi-au recomandat sa schimb !!! Le-am zis ca stiu 3-4 romani mai destepti decat ei...! Nu m-au crezut... Dupã atâÞia ani tot asta susÞii? E aberant sã ai asemenea idei fixe. Chiar daca sunteti cativa asa mai cunoscuti pe forum...tot nu aveti explicatie la ce sustineti si nici documente BMW. Care e problema voastra ? Cine vrea sa isi schimbe uleiul sa si-l schimbe. Eventual poti sa le si spui Ciupanezu cat de mult te-a ajutat pe tine...
    -1 points
  40. Nu m-a jignit nimeni ! Dar partea goala a paharului nu o vede nimeni si nici nu se discuta despre ea. Cei care isi pun intrebarea trebuie sa stie ca multi au avut probleme mari dupa schimbul uleiului. Si nu din cauza alegerii uleiului sau a ''tehnicii'' de schimbare in nu stiu ce atelier. Cum sa ii spui unuia care NU are nicio problema cu automata ''ba schimba uleiul pana nu e prea tarziu''. La BMW aia ii spun ca ''uleiul la automata nu se schimba si ca a fost sfatuit prost'' ! Cum sa ii spui unuia care are probleme la automata ''schimba uleiul si scapi de ele'' ??? Doar pe acest forum gasesc cateva exemple cu daune mari dupa schimbul uleiului. Nu sunt nici pro nici contra.
    -1 points
  41. DOMI Poti sa traduci si in germana documentul atasat ca tot nu recomanda nicaieri sa schimbi uleiul !!! Imi pare rau ca nu ai stiut sa il interpretezi... Tu nu poti sau poate nu vrei sa pricepi ca : -daca in cutie deja sunt probleme DEGEABA schimbi uleiul !!! -uleiul in cutia de viteze NU se schimba pentru a prevenii defectiunile ulterioare. Defectiunile sunt independente de starea uleiului. Prima data se strica niste piese in cutie care ulterior innegreste uleiul. Ti-am dat atatea exemple ! Cutii care ajung la multe sute de mii de km sau masini de 15 ani care nu au probleme la cutie. Intelege ca proasta utilizare a cutiei ... duce la defectarea ei !!! -la 150.000 km pica turbo [1000e], debitmetru [350e], caseta de directie [800e], etc. Asta e lifetime...! NU ai ce sa le faci sa dureze o vesnicie. Suna la orice dealer/reprezentanta de la tine din Germania si gaseste una unde recomanda ca la xx.xxx km sa schimbi uleiul la steptronic. Lasa numarul aici si o sa sun sa le cer document oficial sau de orice fel. De fapt am gasit acum DOMI : ''In primul rand la reprezentanta nu rezolvi nimic. Din cauza ca o tin pe a lor cu uleiul Lifetime, care e lifetime numai la fraerii de europeni, nu si in state.. nu au echipamentul necesar sa il schimbe nici in Germania daca mergi la reprezentata din Munchen. . Neavand echipament nu il scot pe tot. Deci mai bine cauti un service specializat in cutii automate, era un link si aici pe forum, unde au tot ce trebuie, iti schimba si uleiul complet, au si kit de filtru si ce mai trebuie.''
    -1 points
  42. Si unde vezi ''*'' la Dealer service recomended ? :twoup: :)
    -1 points
  43. KM sunt reali, sunt confirmati de BMW si masina nu a avut nici o revizie inca, si doar o intrare in service pt schimbarea bateriei. Cat despre modelul ales, in nici un caz nu imi trebuia F10. Nu mi se pare reusit. Si eu zic ca nu e chiar asa cheala. Pachetul de lumini si pielea gri totusi nu sunt niste dotari chiar standard. Vorbind de bari, vopsirea componentelor M-Performance lasa de dorit. Nu stiu in ce conditii a fost facuta, dar o zgarietura de pe prag mi s-a extins deja. Si a inceput sa se cojeasca vopseaua pe bara in spatele rotii dreapta-spate. Si se vede negru-plastic dedesupt...
    -1 points
  44. Merci. Sper sa ai dreptate. Nu am CASCO pt ca e masina de weekend, si nu de fiecare weekend, si sta la curte destul de in siguranta . M-am gandit ca nu merita. Cat as fi platit pe Casco in 2 ani cred ca depasea bine costul barii asteia.
    -1 points
  45. Frumoasa masina dar n47 sucks.
    -1 points
  46. Deci chef de city break nu ai
    -1 points
  47. Deci motorul la diesel este B47, citisem si mai devreme. Ideea era daca il iau cu 120-150k ok, clar trebuie refacuta distributia, insa daca sa zicem gasesc cu mai putini km (reali) poate as mai fi asteptat 1-2 ani. E90 facelift este deja prea veche, altfel raman la audi care este 2014, eu daca vreau sa fac upgrade as face la ceva mai nou, cam asta este ideea, minim un 2018, 2017 maxim daca s-ar merita la nr de kilometri si dotari. As fi chiar mai ok sa aiba sa zicem un 150k si sa fie anul cat mai nou Probleme au toate, ca nici audi nu a fost vreo "sfanta", insa fata de altii, eu zic ca am fost norocos si cam poate nu 1000 euro pe an, dar 2000-2500 ron tot a fost facand o medie (anul trecut de ex. am schimbat amortizoarele, acum vreo 2 ani caloriferul caci nu mai baga caldura ) Uleiul de la cutie, clar l-am schimbat si eu si m-a dus peste 1000 ron si nu in reprezentanta. Trapa nu ma incanta in mod deosebit, mai ales cum este vremea la noi, mai mult o sa necesite intretinere, partea de multimedia/NAVI m-ar fi interesat mai mult, mai ales mirroringul la Android, ma gandesc ca pt o masina 2018 ar fi trebuit sa fie totusi un minim, precum este la multe alte marci...poate totusi ma pot informa din timp de niste workarounduri si dupa ce sa ma uit. Cat priveste benzinarele si eu ma gandesc realist si de asta si intreb (chiar daca li s-a facut atata reclama) caci totusi nu prea le vezi atat de dese si nici nu prea am intalnit pe careva care sa zica ceva realist si nu idealisme vad de consum, fiabilitate. Pentru uz majoritar oras gen 75% nu m-ar deranja sa scap de DPF, dar sa nu fie mai problematic, am mai avut in 2013-2015 si un G7 1.2 TSI pe mana si nu pot sa zic ca mi-a displacut, insa a trebuit sa-l tin in reprezentanta pe garantie 2 sapt ca ii sarea distributia plus ca parca nu era ce trebuie. Cuplu si viteza in general, decente pt oras si fara alte pretentii, dar clar nu se compara cu 2.0 150cp... P.S. bimmer90f30 te deranjez cumva si nu ai treaba, uita-te si tu cat trolling ai facut pana acum, clar ai ceva cu mine...nu stiu cine te-a obligat sa fii atat de mult "zapacit", ti-a pus careva cutitul la gat de a trebuit sa ramai fix pe pagina asta si sa continui a citi?
    -1 points
  48. Pai m-am miscat daca omul a vrut audiul, a venit de la Craiova, eu am mai avut o tentativa si vara trecuta si veneau numai terchea berchea sa planga langa ea (stiti la ce ma refer). Iar masina era nu vreti sa stiti cum era la interior cazan efectiv, a mai stat si langa un copac, mai mare circul. Dar nici nu voiam s-o spal cu vremea de afara. Insa, cred ca a apreciat si chiar nu avea probleme. Una peste alta nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu, caci din pct meu de vedere s-au mai scumpit masinile sau poate sunt mai corecte. Cat priveste dotarile, sunt ok sa fie mai cheala, dar cutie automata, scaune, xenon si un navi mai mare clar ar fi de preferat in conditiile in care masina ar fi corecta. Restul sunt plusuri, dar nu stiu ce sa zic, nu vreau nici sa ma arunc sa zic ca am nu stiu ce masina si sa inceapa toate sa cada sau sa iau teapa. Da, iarasi imi place mult si sa aiba un volan, dar daca as lua-o mai ieftin as putea sa il schimb ulterior precum si alte diferite lucruri. De ex. ma uitam la asta, clar e cheala, clar pare cu mai multi km https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318d-ID7GHLgu.html#xtor=SEC-81 dar daca avea scaune incalzite si xenon si mai costa 1k si era mai corecta as fi luat-o in considerare, chiar imi pare usor dubioasa P.S. mersi pentru site -> http://bimmer.work/v...ee98989f16139d/ Aici ca sa inteleg cum este treaba cu motorizarile - https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320d-ID7GIOVs.html este vorba de motorul vechi? Cel cu probleme la distributie? Conform Bimmer Engine B47O vs B47U?
    -1 points
  49. I-a schimba turbina si pune una reconditonata ca la mama ei, sa vezi ca nu mai face. Pe YT si eu pot sa am pareri.
    -1 points
  50. Salutari! Am mai avut tentative de a achizitiona bmwuri in trecut, ba chiar pentru fosta de acum multi ani am mers pe un seria 1 diesel (mai mult pt ca mie imi place modelul fiind mai mic decat un seria 3 care deja mi se pare enorm), eu in schimb tot pe Audi (A3) am ramas. Acum as vrea sa vand A3ul meu, initial ma uitam dupa un CLA dar nu stiu, parca nu mi se potriveste iar preturile sunt prohibitiv de mari. Plus ca si intretinerea mi se pare ca este mai greoaie, ma rog, nu scot definitiv Mercedesul dar momentan cred ca pentru situatia mea ar fi mai corect un BMW. Creez acest topic mai mult pt ceva indrumari si consultanta. A mea nevasta de acum ar vrea un Seria 3, insa mie in continuare mi se pare mult prea mare, iar la seria 1 (stiu ca o sa rada multi cunoscuti) nu prea s-a schimbat mai nimic(pana in 2019-2020), afara, bineinteles de ultima varianta de la seria 1 care la exterior nu imi place deloc, insa la interior ma incanta super mult... Si am vazut variante seria 1 benzinare (m-ar incanta foarte mult si o benzinara, recunosc) chiar si la 17-18.000k euro cu putin km gen 30-40k maxim (inca cu garantie banuiesc), dar nu prea stiu prea multe despre motoare, consum. Teoretic, as merge pe o benzinara, chiar si cu riscul de a consuma 9-10 in oras, dar sa nu fie real de fapt 12-13. De asta poate sunt ceva posesori si de benzinare pe aici pe forum care pot impartasi din experientele lor REALE. In prezent oricum imi ia si A3ul asta diesel 2.0 150cp tot 9-10 (este s-tronic) in oras. Eu va zic consum real, ca asa multi zic ca domle lor le consuma mult mai putin. O automata si motorul asta pe euro 5, atat consuma, poate chiar 11 cand e foarte aglomerat. Audiul as vrea sa il vand (Dar sa vedem si daca iau cat as vrea (Ma gandeam in jur de 10k), oricum preturile la masini mi se par mai mari acum decat poate in alti ani...nu stiu daca s-a schimbat ceva... La seria 3 ar fi cateva variante, nu vreau cine stie ce briz brizuri sau dotari care sa cada in timp, am avut multe masini de-a lungul vremii (le-am tinut pe toate maxim 4-5 ani) si uneori e mai bine sa ai doar strictul necesar (o consola frumoasa si mare, scaune incalzite, oglinzi, senzori ploaie, in rest chiar ma lasa rece gen lane assitul cum e la vag, mi se par niste inutilitati care mai costa si mii de euro daca o iei de noua - poate pt unii sunt ok, dar pt mine in general, pot sa ma lipsesc clar). Acum mai intreb si vav de conectare, la ultimele modele (Caci interiorul oricum imi pare la fel) se poate face mirroring la android pt waze? Asta chiar as vrea sa o am ca si dotare si sa stiu dupa ce ani sa ma uit, daca exista posiblitatea bineinteles... Ca si buget ce sa zic, cat mai ieftin cat mai bine, teoretic nu as vrea sa ma arunc mai mult de 17-18k dar mai putem creste, daca chiar merita si reusesc sa o dau si eu pe a mea convenabil. Cu siguranta seria 3 nu o sa gasesc (120k km ar fi o varianta pe la 17k dar mai multi km clar nu as vrea), dar seria 1 vad ca mai sunt sanse (am niste argumente pt seria 1 pt ca am un job de teren si in bucuresti se stie cum este parcarea - plus ca si audiul il mai am putin zgariat la exterior - nu sunt chiar cel mai bun "parcangiu" si sunt si cam neatent). Exclus se pare ultimul model care fara 25-30k nu il gasesc, acolo probabil ca nu mai este problema wazeului si conectare Ma rog, nu arde sa o schimb masina, dar deja este din 2014 si ma gandesc ca are o varsta sa nu inceapa sa ceara bani. Momentan este ok A3ul, pus la punct, merge fara probleme, dar decat sa ajung sa bag ceva ulterior, mai bine as face upgrade. Actuala are un G6 si a bagat peste 6000 lei in multe "consumabile" (articulatii, compresor a/c, frane, distributie), caci inca ii place mult, eu as fi vandut-o pe a ei, dar vedem daca reusesc eu sa o vand totusi.... Rezumand, mai mult ma intereseaza de la acest topic daca ma puteti ajuta cu urmatoarele informatii: - Pentru seria 3 de la ce an sa ma uit la diesel ca sa nu mai fie probleme cu distributia, mi se pare ca de la 2016, este corect? oricum as vrea sa fie maxim de veche 2018, chiar 2019. - Pentru conectare waze/mirroring android - fiabilitate si consum motorizari benzina 1.5 (parca asa am observat ca sunt motoarele, si 116 cp si 150? sau incurc/confund?). - ar mai fi niste variante si hibride, dar din ce am inteles de la un prieten ar fi de evitat inca multi ani, toyota fiind aici lider. El cel putin vorbea de VAGuri, lucrand in reprezentanta si avand numai probleme hibridele in ultimii ani (chiar mai devreme vazusem o jetta hibrida pe strazi). Nu in ultimul rand, daca este cineva de pe forum care ma poate ajuta contra cost, bineinteles (prin 2015 gasisem o cunostinta care m-a recomandat la BMW Filaret dar a platit fosta parca more or less 100 euro) sa verific exact kilometri si starea tehnica, asta daca ajung pana acolo sa vand si A3ul si sa gasesc ceva convenabil (probabil prin vara as aproxima).
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.