Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/24/21 in all areas

  1. Update : Am fost la ZF, au citit/resetat erorile de 5 ori, a verificat nivelul de ulei, care era ok. Era aproape la fel de mirat ca si mine ca s a stricat la acest rulaj de km. Ca rezolovare, cutie reconditionata sau reparatie dar de abia peste o luna se poate apuca si poate sa coste cat una reconditionata sau varianta mai ieftina dar nu garanteazĂŁ, sa repare mecatronica.
    1 point
  2. Din pacate si mie mi-a picat motorul la F10 530xd 258hp saptamana trecuta. Inca porneste dar bate destul de rau... probabil arbore + cuzineti invartiti. Zilele urmatoare il desfacem sa vedem exact ce s-a intamplat. Deja sunt in cautare de alt motor. Asta-i viata
    1 point
  3. Acum o saptamana a venit un prieten pe la mine cu un logan papuc , cara tichete de masa arad bucuresti , e bine domnilor si doamnelor acel logan cu motor de 1.5dci avea doar 900 mii km , si urma sa ii schimbe motorul , pana la 900 mii km a schimbat 1 electromotor , a reparat alternatorul , un set de injectoare noi si o pompa de inalte ... cateva garnituri si un termostat .... ulei la 15-18 mii elf ... NU A UMBLAT IN MOTOR NICIODATA ! ... si la BMW !!!! crapa motoru la 200k :laugh: :laugh:
    1 point
  4. Schimba bateria ! , tu ai un calcualtor pt alternator care ii spune cat curent sa bage in ea ! daca ai bateria pe duca atunci calculatorul da comanda alternatorului sa bage mai mult curent ... exact asa am patit la un e87 , aveam 16.5v incarcarea si intrau modulele in protectie , am schimbat bateria , am inregistrat/codat bateria si au disparut problemele ! , tensiunea scoasa de alternator a revenit la aprox 14v Inelele par ok ! tu vezi daca senzorii sunt atinsi in bot ! frecati de inel ... imi pare rau ca nu am facut niste poze sau un video , dar promit ca la urmatoarea victima am sa arat in detaliu ce si cum
    1 point
  5. eu zic sa te calmezi si sa astepti sa iti repare masina. nu o mai da nimanui sa o conduca si ai sa vezi ca nu o sa mai ai parte de neplaceri. pe de alta parte, daca vrei musai sa o schimbi, E-class-ul este un upgrade, cel putin mie imi plac masinile mai spatioase. sfatul meu e sa schimbi masina daca ai nevoie de un upgrade si nu la impuls, decat daca ai neaprat bani de cheltuit.
    1 point
  6. Bmw 24 sau A24 ? Ce intervenție e gratis?
    1 point
  7. Salut , a venit vremea dupa 6 ani sa ma despart de E60 ... 530xd automat LCI , dotarile sunt cam cele standard : cutie automata , clima standard, interior piele , mahon , scaune semi/electrice , incalzire scaune , 2 randuri de jante 17 originale xdrive , navi mare cu cd romania si europa full 2020, faruri bi/xenon . Am avut mereu grija de masina si i-am pus numai piese originale sau de cea mai buna calitate , detin facturi sau poze/video cu ce am schimbat la ea in acest timp . Uleiul din cutie este schimbat complet - 10 litri - pe la aprox 225.000 km , la urmatorul schimb se poate inlocui lejer dupa metoda standard , l-am verificat de curand si este inca f curat . Ulei cutie transfer + grupuri inlocuit Electroventilator nou Acum 2 veri am recondtionat caseta deoarece pierdea lichid si cel la care am schimbat prima data mi/a stricat pompa servo , cu ocazia asta avand si pompa servo noua schimbata la Tureal . Gasiti povestea si pe forum , si pe FB . Mi-a platit omul ce a stricat , adica costul pompei servo + manopera . Turbina schimbata la AVD ( avea ceva joc , nu a cedat ) Amortizoare si flanse noi Brate fata+ bielete + bucse brate , bucse bara stabilizatoare noi , schimbate regulat . La ceva timp dupa ce am luat masina am anulat clapetele de admisie cu dopuri , dar ulterior parca nu imi placea cum merge in ture mici si i-am comandat admisie noua cu clapete active ( cine vrea le poate anula ) Discuri frana + placute schimbate ( originale la Bmw ) nu tremura la franare la nici o viteza Dpf off fizic + soft Fulie + curele + role inlocuite ( 2018 ) Tampoane motor noi Uleiul si filtrele le-am schimbat mereu la max 11.000 km . Ofer contracost ( 300 euro ) si un portbagaj original Bmw pentru cine doreste, eu nu o sa mai am ce face cu el. Masina am folosit-o foarte mult la drumuri lungi Grecia , Italia , Germania / nu am avut niciodata vreo problema cu ea , tot ce am schimbat a fost schimbat inainte sa pice. Defecte > chedere parbriz si luneta mancate de soare + cateva zgarieturi km 285500 in crestere , inca merg cu ea pana o sa iau altceva . Pret 6200 euro . Pentru alte detalii, poze sau video tel sau whatsapp : 0761857692 chiar nu stiu de ce pozele incarcate se vad in halul asta ...
    1 point
  8. Preț nou - 5500 euro
    1 point
  9. Up - preț 6000 e
    1 point
  10. Pai debitmetrul este original bosch.. Filtrul nu e rupt, e nou.. Carcasa e etansa la fel si tubulatura perfecta, nu exista pe unde sa traga aer fals. Azi la o noua scanare a aparut o noua eroare(atasez foto). Am facut si o scanare la injectoare(testul l-am facut la relanti si in sarcina(50-70km/h)
    1 point
  11. Am schimbat filtrul aer,filtrul de motorina, debitmetrul de aer(nou bosch) electrovalva de la racitorul de aer pierburg, senzorul map, anulat clapete si curatat galeria de admisie si inlocuit garniturile aferente.Pe ista am eroare pe 3 bujii(le-am inlocuit, dar se pare ca e releul de bujii, il voi schimba sapt asta) si eroare pe debitmetru 004bc1 si 004bb6. Furtunele de vacuum le-am inlocuit si am si verificat eventualele fisuri la furtune intercooler.. Cu debitmetru nou am aceleasi erori ca pe cel vechi, mentionez ca l-am adaptat... Nu mai stiu ce poate fi si nici sa mai cumpar piese fara folos
    1 point
  12. Aceeași problema și la mine cu bâlbâiala la accelerare fina in turații mici 1500-2000. Eu am considerat cĂŁ e de la mizeria din egr, clapeta și galerie. In acest moment sunt cu mașina demontata. Aștept sĂŁ se urce galeria sa o montez. Eu cred cĂŁ aceastĂŁ curĂŁțare va rezolva problema. Și am uitat sa spun...era un jeg de nedescris in piesele mai sus menționate. Ăl puteai lua cu lingura. Ănainte de remontare, am hotĂŁrât sĂŁ elimin și clapetele de pe galerie. Prin simpla taiere de pe axul lor, fara dopuri și alte improvizații. O sa revin cu post dupĂŁ ceva teste când e gata mașina. Cu stima!
    1 point
  13. Caseta de directie la X3 F25 este o problema tehnica foarte comuna. ( vezi forumuri afara) si dupa parerea mea nu rezolva nimic daca strangi surubul de la caseta....rezultatul este ca nu mai suna/bate/troncane DAR la drumuri lungi/autostrada directia este foarte sensibila, sare mereu stanga-dreapta....soferul ii cauta mereu directia facand manevre din volan ( ca la tractor) si masina este instabila pe drum. Cand o caseta se strica din pacate singura rezolvare este alta noua ( de fapt nu este noua ca este reconditionata de ZF la ei in intreprindere - este totul nou in ea si este reglata si testata si are garantie). Se comanda la reprezentantele BMW....pretul difera in functie de unde o comanzi:)))
    1 point
  14. Felicitari pentru achizitie! Nu e genul meu (dpdv al motorizarii), dar fiecare cu gusturile lui... Referitor la schimbul de ulei la 30k, e cam mare intervalul, se face cacat uleiu ala. Mai bine il mai schimbi o data pe banii tai, intre schimburile recomandate si platite de reprezentanta, adica la 15k. Ca sa nu te doara capul. Spor! P.S. Ai pus niste poze de-ti vine sa dai cu caciula-n caine!
    1 point
  15. Da, e ok, nu am ce zice deși asa ar trebui sa fie cu toatĂŁ lumea, indiferent ca pot sau nu pot sa te ajute, indiferent ca ești client vechi sau nou, indiferent daca ai sau nu mașina in garanție. Din pacate nu e asa. La Ford la clienții cu mașini Vignale știi ce diferențe sunt ĂŽntre un client normal Ford si unul Cu Ford Vignale ??? Te ia capul! Deși ar trebuie sa fie in egala masura.
    0 points
  16. Prețul de achiziție este 35600,asta include și un pachet pe 10 ani ĂŽn care am incluse schimburile de ulei și filtre. Am vĂŁzut multe discuții cum ca ar fi bine sa schimbi uleiul la 15 mii sau chiar la 10 mii dar nu o sa iau ĂŽn calcul chestia asta. Service ul este la 30 mii asa k pana atunci stau liniștit. O sa revin cu poze ĂŽn weekend.
    -1 points
  17. O sa ma gândesc la chestia cu uleiul. Cat despre poze... Ce sa zic,o sa fac cu altele. Seara buna!
    -1 points
  18. Am prieten care baga 10w60 in bmw 530d 2012 f10 de cativa ani buni si merge perfect
    -1 points
  19. ...domnucule, tu intri sa un badaran in bietele clapete fara sa faci nimic mai apoi in legatura cu, ceea ce tocmai ai taiat miseleste clapetele, vrei ca noi sa nu comentam... pe forumul dedicat BMW.. In rest, sper sa iti fi rezolvat problema si sa nu mai (intrebi) pe careva ceva sau sa recomanzi taierea clapetelor, cu bomfaierul, ca e mai usor... Verifica si tu filtru de aer/ cand l-ai schimbat ultime oara? Apoi ai facut vreun test cu ISTA-D? Ceva erori trebuie sa apara pe undeva... Vezi cum se comporta senzorul MAF or MAP.. Dar fa un test de erori cu tester dedicat mai intai.
    -1 points
  20. Despre eroarea 004bb6 https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1339397 Ideea e ca se spune mai sus sa fie tot MAF Bosch, ca asa ii "place" la bmw si vezi ca si posibilitatea de filtrul rupt da ceva erori..
    -1 points
  21. in afara de consumul de ulei si pompa de apa electrica nu cred ca are probleme , pe e60 nu prea baga caldura iarna
    -1 points
  22. DupĂŁ reparație o pun in vânzare .oare primesc 24 mii ? As fi dispus sa o vând cu atâta
    -1 points
  23. Eu zic sa mergi la cineva care se pricepe, electrician auto. Apoi, daca dupa ce se opreste muzica, pui contactul nu porneste din nou la dorinta ta? Atunci nu iti mai trebuie sa faci alte lucruri nefiresti. Un sfat; daca vrei sa asculti muzica mult timp la masina cu motorul oprit, s-ar putea sa ai probleme cu pornirea motorului.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.