Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/05/21 in all areas

  1. Salut, Ms pentru raspuns, nu am folosit INPA, am folosit Launch, instalez azi inpa si fac o diagnoza si cu el M-am gandit si eu sa curat senzorul dar nu stiu cu ce si nu este nici vremea prielnica de bagat pe sub volan, totusi functioneaza ok, am dat si pe grafic si am valori constante in functie de cum rotesc de volan.. sunt in mare dubiu, senzorul este schimbat acum cativa ani, atunci ramasese aprine becurile de DSC OFF si aveam eroare clara pe senzor.
    2 points
  2. frate ,ce m-ai luminat . chiar nu m-am gandit ca trebuie bani ..esti foarte inteligent . ms frumos ca mi-ai deschis ochii . nu incepe cu bascalie ,ca nu e frumos .
    1 point
  3. Nu l-ai curatat cum trebuie. Daca ai curatat doar discul nu ai curata tot. Senzorul e un circuit cu fante foarte apropiate pe el cu o carcasa transparenta pe el tinut de doua suruburi mici in stea. Alea le desfaci, dai platicul jos si daca te uiti pe el (cu o lupa) sigur o sa gasesti un fir de praf care face ca DDEul sa nu mai inteleaga pozitia volanului. Atentie si la sageata care indica pozitia de zero. Probabil si primul senzor nu l-ai curatat nestiind.. E pe YT unul care stergand discul crede ca scapa de eroare DSC. Complet eronat. Prea putine sanse sa se puna balauri pe discul care se misca si mai mari sa se puna pe fantele (diode optocuploare) de pe senzor, care e fix pe placa, sub disc.
    1 point
  4. Da, sunt destul de chitit pe N52B25, insa unul ingrijit corespunzator din punct de vedere mecanic. Cat despre E92-ul de mai sus, erori pe valvetronic, camshaft position si termostat, fara check engine aprins (probabil sterse recent, iar check-ul reapare dupa 20-30km); desi cica pompa de apa si termostatul ar fi fost schimbate in 2019 la 129k km. N-am chef sa ma leg iar la cap cu erori, diagnoze, gasirea problemelor, etc, mai ales la o masina/vanzator care nu-mi inspira incredere => Am zis pas
    1 point
  5. Rulmentul ar trebui sa fie inclus in kitul de ambreiaj. In descrierea ta se aude rulmentul.
    1 point
  6. simeringurile de supape sarite sau uzate. Mergi fuguta la mecanic sa ti le schimbe direct pe chiulasa cu sdv-ul de scos arcul supapei pe motor.Nu se desface chiulasa de pe blocul motor,nu e nevoie!
    1 point
  7. Fa i un drum cu mașina de 100-200 km, sa nu se fi ĂŽntâmplat ceva cu simeringurile care au stat 2 ani de zile in aceeași stare si dintr o data când ai pornit o sa se fi ĂŽntâmplat ceva cu ele.. Sau nu poți merge ca nu ai itp? Cu siguranța gasesti un itp peste care sa treci fĂŁrĂŁ probleme, nu te apuca sa faci nimic la mașina deocamdata, ci mergi cu ea.
    1 point
  8. Era de ajuns sa fie polei pe jos si fãrã panta ) si tot sanie se ducea.. anvelopele te ajuta mult, Însã daca e polei decât o viteza mica te salveaza.
    1 point
  9. Da, dar mai intai sa testez si Seria 5
    1 point
  10. Nu recunoaste.. e prea vechi. Nu ĂŽnțeleg de ce nu ĂŽți instalezi ista daca tot vrei sa stai pe tester. Este si rudimentar si nu aratĂŁ ce trebuie acest Delphi.
    1 point
  11. Un logan la 3/4 ani inseamna 3/4 loganuri in 12 ani , oricum o dai.
    1 point
  12. Dragul meu bimmer, citeste clar ce am scris pe la inceputul acestui topic ... Firma de unde am cumparat masina a declarat ca proprietarul a facut masina la comanda, adica fara xDrive si fara limita de viteza ( colegul @Luciosu a spus ca el nu crede asta, tocmai de asta am pus si poza, iar raspunsul i se adresa mai mult lui ) .... acum e clar si pentru tine ? sau tot nu intelegi ? Multumesc frumos ! Momentan poti vedea la postarea cu numarul #7 cateva poze reale de la masina ! Pot adauga mai multe poze daca imi spui exact ce te ar interesa anume.
    1 point
  13. Daca stau bine sa ma gandesc in ultimii 10-12 ani puteam sa imi iau la fiecare 3-4 ani un cotet de logan nou chel sa nu investesc nimic in el si in al 4-lea an sa ma duc pe balta cu el si sa-i dau omor pana o rupeam in 2 si o bagam la programul rabla ptr next cotet Eram mult mai castigat si mai multumit cred
    1 point
  14. gaseai frate mecanic de 1310 la orice colt de strada, era imposibil sa nu opreascĂŁ un șofer de 1310,aro,tv sa nu te ajute sa repari masina in strada. Aveau portbagajul plin de scule și de piese auto care mai de care. Isi fĂŁcuserĂŁ bufet cu rafturi in spatele portbagajului, in spatele banchetei spate. Aveau antifurt filtru de ulei la busonul de umplere de rezervor de benzina, iar la portbagaj și la capota lant gros + dita mai lacatul. Sa ii fi vĂŁzut ce se chinuia singuri cu panza de bomfaier sa isi taie singuri lacatu și ce injurau, de coborau sfintii atuncea pe pĂŁmânt, la masina lor ) vazusem pe unul, ce antifurturi avea: lua ĂŽn casa platina de la delcou și lua surubul de reglaj clapeta de la carburator ptr relanti, ala gros cu arc. Si nu era suficient, lua si surubul cu jigloru de relanti. Ii era frica sa nu ii fure 1300 din gradina din fata blocului, deși avea lacat la poarta cu zavor la usa de la sofer avea tabla cu lacat =))
    1 point
  15. daca cadea in compartimentul motor partea mica de la jigler in scut, acolo ramaneai cu 1310 )) sau diuza de la furtunul dintre capacul de culbutori și teul de la carburator. Dacă o pierdeai, una din ele adio relanti frate! Ai prins iarna cu mâinile inghetate sa schimbi in trafic platina de la delcou? sau măcar capsula vacuumatica de la delcou? sa vezi acolo ce injurai când scapai surubu mic in delcou sau siguranța mica. De obicei șuruburile alea aveau uzat capu de surubelnita de la prea tare strâns sau se desfacea singur cat sa se apropie platina in delcou și papa adio scânteie. Dacă nu le aveai deloc cu mecanica, dadeai la automat pana descarcai de tot bateria ) Nu mi-a plăcut niciodată cum suna motorul de Trab 2t și nici cel 3 cilindri de Wartburg ) Singurul motor care mi-a plăcut a fost cel de 4 cilindri de Warzawa, de 2160cmc, carburator 1 singura camera, putin mai mare ca ala carfil 32irma. Fiind foarte scump nou la moldoveni, toti au pus carbul de dacie carfil simplucorp, se potrivea la gauri la prinderea pe flansa de admisie. Motoarele alea au fost puse de polonezi pe celebrele microbuze 8+1 persoane Nysa 522 poreclite "bocanc" si Zuk. Erau aduse de la unguri, Germania, Cehia, Moldova, Ucraina și de romani in diverse orase sa faca maxi taxi cu ele. Mai tarziu au adus si Barkas B1000 cu motorul de Wartburg - urat mai mergeau alea frate- in fata avea o tulumba cu elice antrenata de o curea de la axul cu came, iar in spate, era pompa de apa, antrenata de curea tot de la axa cu came ) Prost gândit motorul. Cine a fost deștept a pus direct motorul de dacia 1,3 cu cutia de viteze 4tr de pe fostul 1300 papuc pe Barkas(avea transmisia pe spate cu cardan) . Au acceptat modificarea si cei de la Rar. Ulterior s-a extins și la microbuzele vw t2, alea cu motorul boxer de 1600 similar cu al oltcitului 1,3. ce imi mai aduc aminte, porneau astia 1310 cu lampa de benzina incalzeau puternic blocu motor pana il incingeau puternic, iar pe la carcasa de la filtru de aer ii dadeau in "nasau" cu festila cu foc și motorina sa respire fumul cald sa pornească ușor, inspirati cred ca din autobaza, cum se pornea motoarele de Aro 244 diesel și camionul Saviem D795-05. ai prins moda cu ciorapul de dama, in trafic când ramaneai cu 1310 stricat, sa filtrezi benzina? ) sau pastilele uzate din pompa cu cama din corpul pompei de benzina de nu iti mai ajungea benzina in carburator? Te facea dacia 1300 șofer mecanic auto de nevoie frate. Tin minte și acum mosii care isi demontau singuri in fata blocului in parcare dacia 1300 sa vada de ce merge, ca se plictiseau in casa. După care se ducea la mecanic sa il aduca la ei acasa sa le repare masina. )
    1 point
  16. Sergiu, daca masina e aceeasi pe care ai pus-o si pe forum, tu vinzi o masina de 12 ani vechime, cu motor de 3l, cu peste 250k km, cu soft, modificari si dpf off. Cam care crezi ca e tipul de cumparator caruia te adresezi tu? Nu cumva niste baietasi? Si atunci de ce te mira comportamentul?
    1 point
  17. Primul 325i N52 pe care l-am avut avea doar 65.000 de km...luat din reprezentanta Bmw din Austria.Si da...avea acel zgomot de tacheti hidraulici la pornire la rece.Si consumul de ulei era oarecum maricel. La al doilea 325i N52, luat dintr-o reprezentanta din Germania la 90.500km,pe care il detin si in ziua de azi, dupa mai bine de 4 ani, nu am deloc probleme cu tachetii hidraulici...porneste perfect la rece si iarna, fara niciun zgomot suspect. Ca sa fiu sincer, de fapt cred ca o singura data mi-a dat impresia ca s-au auzit putin tachetii.Repet, o singura data in 4 ani jumate.Vizavi de consumul de ulei si acest 325 din urma mai avea in medie sa zicem un consum de aprox. 1l/1800 de km,1l/2500 de km dar cred ca conteaza mult si stilul de condus.Tot la modul cel mai sincer, ultimul schimb de ulei l-am facut in octombrie si acum, dupa 800 de km, pe display imi arata ca este inca la nivel maxim.La reprezentanta mi s-a spus ca se tine tare bine masina pt. varsta ei. Si da, despre problema segmentilor de pistoane de pe 325i stiu de mult timp si eu, ca de altfel si despre problema cu pompa de apa sau termostatul, care cedeaza si la km putini. Pe 330i sunt segmenti Mahle,cica aici nu ar fi problema.Termostatul, pompa de apa, valvele DISA, furtune de la CCV le-am schimbat din timp in reprezentanta, fara sa fi ajuns sa intampin real probleme inainte de inlocuire. Dar problemele cu simeringurile supape, tachetii hidraulici, valva CCV, pompa de apa etc. sunt probleme comune in toata gama N52. De altfel, mare parte din componentele motoarelor sunt comune atat la N52 2.5 cat si 3.0. In linii mari, al doilea 325i N52 s-a dovedit foarte fiabil in timpul celor 4 ani jumate, sunt multumit de el. In trecut am avut si 325i e46 si 320i 2.2 e46. Toate aveau un consum relativ maricel de ulei.Nici nu prea cred ca un L6 benzina nu va consuma ulei. Am un amic cu un F01 740i N54 si am inteles ca si la el e maricel consumul de ulei. Poate pana la urma asa zisul consum mare de ulei la astfel de benzinare este normal. Eu am primit in trecut o notificare de la reprezentanta ca un consum de pana la 0,7l/1000km pt. un benzinar BMW ar fi ceva normal. Si da, intre un 325i si 330i e90, poate ca si eu as recomanda un 330i. In prinicipiu pt. acel plus de 40 cp.
    1 point
  18. se poate modifica din normala in rabatabila si invers
    1 point
  19. Bimmer, noi "ne cunoastem" deci nici o surpriza in ideile tale. Pacat ca tot iti strecor prieteneste cate o povațĂŁ printre postari dar nu se prinde nimic de tine. Probabil le consideri ofense dar chiar nu. Fostul Y17DT tinut 7 ani, tractoras din nastere, capota cheala (neizolata), scut plastic spart pe alocuri - tatĂŁ, si ala urca la 92 pe ceas bord iarna in parcare doar ca ii trebuia o ora de mers relanti. Ieseam tremurand in curu' gol din bloc, il porneam, incuiam usile cu a 2-a cheie si il lasam pornit dupa care fugeam in casa sa ma "cafelesc" si il mai urmaream de la balcon. Sa ma apuc sa-ti explic pas cu pas fenomenul termic de sub capota, clar, nu ar avea rost ...si nu ca n-ai intelege dar esti prea mandru sa accepti. Boss, nu considera masina ta etalon seria 3/m47 - ai fi surprins cati maniaci auto in ale surubaritului in detaliu exista pe lumea asta, eu sunt mic copil in pantaloni scurti. Ti minte cand intrebam pe forum despre izolare termica capota (pt ca la sosire in parcare imi vanau pisicile capota calda si nu intelegeam a 2-a zi de unde atatea zgarieturi) ...si "ma plangeam" aici ca la dezmembrari mi-au cerut o suma exorbitanta pe o carpa capota e90 plina de jeg si ulei ? Ma asigurai atunci ca, virgula, carpa aia merita, ca original, constructorul a zis ...prostii ! O carpa jegoasa si unsa ramane o carpa jegoasa si unsa. Adica buna de aruncat. Am investit vreo 500 lei in izolarea termica a motorului (capota, scut, aripi interioare) si nu ma plictiseau banii ...dar a meritat fiecare banut. Nu prea a venit iarna, am prins doar vreo 2-3 dimineti cu -3/-4° dar am zambit satisfacut cand am vazut dupa 15 km rulati ca am inca gheata pe centrul capotei ! Anii trecuti nu apucam sa ies bine din parcare ca deja capota era toata "topita". Astea insa tu nu le poti intelege pt ca etalonul in seria 3 e masina ta, orice altceva nu poate fi decat "sub", nici macar egal ! Mai mult, ma mira ideea ta de a pune ceva in fata radiatorului iarna asta ...pentru ? Pt a nu lasa aer rece sa treaca prin el ? Da' ce pateste in cazul asta, face "roșu-n gat" ? Nu stiu ce varsta ai (am sentimentul ca pana in 35 ani - sa-ti dea D-zeu sanatate) si daca ai mai prins Dacia 1310, la alea mai puneam in fata radiatorului "ceva" (adica carton) dar nici la alea la oricare ci doar la cele cu radiator "mare" (erau 2 tipuri de radiator, asa zise "mic" si "mare"). Termostatele erau o gluma proasta, rar nimereai unu cat de cat dar daca te prindea o iarna zdravana cu radiator "mare" te nenoroceai fara jumate din el acoperit cu carton. O masina cat de cat din vremurile noastre (adica dupa 2000 incoace - si am lasat o plaja larga), daca e in mintiile ei, nu are nevoie de nimic in fata radiatorului. Exceptie ar fi daca rulezi prin Siberia la -50° cu 160 la ora ceea ce nu cred ca e cazul tau. Vezi termostatele masinii tale "etalon", vezi pierderile de caldura din incinta motorului si mai vorbim. Aia cu "turat motorul bine sau bagat in cuptor" pastreaza-le pt altcineva. Revenind - am scos azi masina putin la alergat si cand mi-am adus aminte de filmarea a ce "porneste" la 65° eram deja aproape de 90. Mai sunt zile
    1 point
  20. Sa mai stergem putin praful pe aici: dupa ceva cautari, am achizitionat si jantele de iarna, styling 244. Voiam ceva care sa imi si placa si sa fie pe 17. Ca si probleme pana acum, de cand a venit frigul, la prima pornire la rece masina trepideaza cam un minut sau doua iar uneori apare martorul check engine. Daca opresc si repornesc acesta dispare si masina merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Problema se manifesta doar la rece, la cald merge perfect. O sa incep prin a-i schimba prima data bobinele. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  21. Fiecare cu distractia lui. Daca tu esti multumit cum aplici si cat te tine, ce mai conteaza. Io vreau ceva usor de aplicat.
    1 point
  22. Multumesc foarte frumos, bine expus si explicat ! Nu as fi vrut neaparat 330d, am fost si sunt foarte multumit de 320d cu 190cp fara xDrive ! Partea relativ proasta e ca nu prea gasesti 320d M Pack cu dotari, cele mai multe nu au nici scaune cu memorii, ce sa mai vorbim de Harman/Kardon sau haion actionat electric ... daca are haion electric nu are trapa, daca are trapa nu are piele si continua lipsurile astea intr un cerc vicios de unde nu mai reusesc sa ies de cateva luni, noroc de 330d ul asta ca e putin mai dotat !
    1 point
  23. Ok, acum am inteles ... faceti referire la modelul M Performance ? pe motorina nu exista decat M340d - chestia e ca mi as lua acest model dar am vazut ce preturi practica M Performance ( in ideea ca daca s ar strica ceva ar trebui sa apelez la un credit sa o pot repara ) Sau exista alt model de M Sport Pro ? Multumesc frumos !
    1 point
  24. Multumesc frumos pentru raspuns, tocmai ce specificasem mai sus ca nu locuiesc in RO ! Multumesc frumos, tot pe modelul M Sport as merge si eu ... sa vedem cum fac rost de diferenta Tocmai de aia am si pus poza cu etrierele sa se vada diferenta ( nuantele de albastru nu sunt la fel, sau nu mai vad eu bine ): cu aceste etriere albastre vine din fabrica cele echipate cu M Sport brake ( mai nou la G20 se pot comanda si rosii ) Multumesc frumos .... oricand 8k este o problema si banuiesc ca pentru oricine, bine nu vb de Becali aici Si eu tot pe M Sport vreau sa merg, sa vedem daca si reusesc ... altfel ma voi multumi si cu varianta Luxury, destul de bine echipata si putin mai ieftina !
    1 point
  25. Salutare . Am un e46 ,320i ,2003,m54 si de la o vreme am obs urmatoarele : - la plecare de pe loc vibratii puternice ,scap de ele doar marind turatia si ambreiajul tinut apasat spre cursa sfarsit ,mai mult . - un sunet ,un scartait mai mult,atunci cand apas ambreiajul . - agata atunci cand vreau sa bag in viteza 1a. - lipsa de putere ,adica masina urca in turatie ,dar nu prea mai are puterea de altadata . probabil aluneca ambreiajul ,dar nu sunt sigur . - la relanti joaca un pic rpm-ul . asta nu stiu daca este simptom de ambreiaj sau volanta . Este cu adevarat ambreiajul ? Am citit un pic paici pe colo si unii spun ca ar fi si volantul . Si oricum este bine sa schimbi si ambreiajul si volantul in acelasi timp ,pt o treaba asa cum trebuie . Pt cei care ,probabil,a-ti mai avut ceva probleme de genuil asta ,va rog sa imi dati un sfat . Si inca ceva . LUK sau Sachs pt volant -ambreiaj ? Si cam cat ar costa manopera pt toata treaba asta .
    0 points
  26. Hey, ce ati facut, mi-ati transformat topicul in "retro" ? Chiar acum seara ma intorceam cu mandra in localitate cand am ajuns din spate o 1310 si m-a rugat sa nu depasesc, sa o mai admiram putin... Da, vremuri frumoase ! Grele ca sofer dar frumoase ! Intre timp Se pare ca nu degeaba am auzit eu ca-mi porneste nu stiu ce suplimentar... (apropo @itarachiu - am fost deseori martorul pe langa niste mecanici batrani ce transformau surubelnita in stetoscop dar personal nu am aplicat niciodata metoda asta. Nu o contest, dimpotriva, oamenii aia nu erau prosti, dar mi s-a parut cumva o metoda periculoasa. O clipa de neatentie si te pomenesti cu nasul cat un borcan ) Se pare ca alternatorul meu muncea din greu - drumuri cam scurte in ultima vreme, porniri multe, incalzire in scaune, caldura, bateria nici ea intr-o stare stralucita Azi dimineata am ramas sportiv in parcare. A invartit "a moarte" de 4 ori, s-a umplut bordul de luminite "merry christmas" si gata. Bun, "sunat un prieten", imprumut curent 30 min, pornit, adus redresorul din casa si "valea" la țarĂŁ pt ca acolo vroiam sa ajung. ...si am lasat redresorul cam toata ziua pe masina (redresor de 20 de ani, d-ala "facut" de meserias ce incarca la "foc mic", mocnit) Acum seara a pornit vitejeste, tot ce lumina "in" si "pe" masina, lumina maxim ! Nu stiu daca placebo dar si masina parca "intinerise" PS - se pare ca problemele de relanti au disparut definitiv - nici un tremur, sughiț sau intrerupere.
    0 points
  27. 0 points
  28. baga motorina buna, un flacon de aditiv si da-i cox vreo 100-200km sa vezi daca mai scoate ceva dupa nu te apuca sa desfaci ceva gandeste-te ca sta de atata timp
    0 points
  29. masina nu se repara gratis pe forum. Iti trebuie bani pentru piese și manopera de înlocuit , nu crezi?
    0 points
  30. MyX ĂŽntotdeauna ei sunt “ luați prin surprindere si nepregĂŁtiți “ de faptul ca ninge uneori de se blocheazĂŁ orașul “ nu se așteptau “, daca ai chef amuza te si uita te la știri ca in fiecare an spun asta când da o zĂŁpada sau o gheata de aia de blocheazĂŁ drumurile prin țara sau prin orașe ) NiciodatĂŁ nu anticipeazĂŁ nimic, de frica ca poate dau degeaba si nu ninge in acel moment, asa ca sa fie siguri așteaptĂŁ efectiv sa se punĂŁ bine si atunci iau mĂŁsuri.
    0 points
  31. Nu ai fost prea clar. Diagnoza cu INPA? Apoi, daca tot te-ai ocupat de unghiul de volan, ai si curatat senzorul sau doar recalibrat? Si pentru recalibrare banuiesc ca ai folosit INPA.. Dar deja fac prea multe presupuneri. In general senzorul unghiului are mai mult treaba cu controlul tractiunii decat cu ABS.. dar asta e doar din cr am observat eu.
    0 points
  32. Am un Full Casco Plus .... am intrebat, am citit contractul si acopera aproape tot ( in primii trei ani de viata a masinii, ei se angajeaza sa restitue intreaga valoare a masinii conform facturii de achizitie, dupa trei ani ei vor adauga 50% peste valoarea propusa de un expert ) Am vazut ca sunt asigurari Full Casco dar versiuni Eco unde de exemplu tentativa de vol sau masina stricata cu autor necunoscut nu este acoperita de asigurare ... m am interesat foarte bine la mai multe asigurari inainte sa accept o oferta ! Oricum, multumesc frumos pentru atentionare. ( Masina o tin intr un garaj acoperit inchis dar nu individual, iar la iesirea din incinta rezidzntei unde locuiesc sunt doua porti de acces cu telecomanda si fiecare e prevazuta cu camera .... plus ca am aplicatia My BMW unde pot vedea foarte multe chestii in timp real ... acum daca vrea cineva care se pricepe sa o fure se poate face destul de usor, e destul sa iasa pe poarta cu masca pe fata si nu cred ca l mai detecteaza nici o camera )
    0 points
  33. @myx, da, corect! Exemplu de anvelope de iarna… primaria e de vina, domne’! https://www.fb.com/100001031678321/posts/4891925297518478/?d=n
    0 points
  34. O singura chestie daca ajuta, high beam assistance se poate cumpra oricand dupa. 540i daca iti permiti
    0 points
  35. eu am faruri led stsndard cu becurile alea la semnalizator si efectiv nu imi trebuie nimic in plus. ce am invatat de-a lungul timpului este ca nu imi trebuie absolut din ce poate oferi o masina. ma intereseaza doar sa mearga bine, sa fie fiabila, sa franeze bine si, cel mai important, sa arate bine si, suplimentar sa aiba un badge pe ea. nu ascult muzica cand conduc, nu folosesc navigatia absolut niciodata, nu folosesc wireless charging, nu imi trebuie ca masina sa faca absololut nimic altceva decat sa mearga. saptamana trecuta am descoperit ca navigatia este 3D si ca voice command-ul poate primi instructiuni nu numai ca sa caute un nume in agenda. am fost total entuziasmat cand i-am spus "ad-blue" si m-a dus in meniul cu autonomia de ad-blue. la inceput consideram ca 190cp nu sunt suficienti pt birjarit. ulterior am constatat ca 190cp de fapt nu iti permiti sa te aventurezi in depasirile de om prost.
    -1 points
  36. jante bbs ,17',et 47,j 8 ,anvelope 225/50. suspensia nu este de fabrica. tipul de la vulcanizare mi-a spus ca trebuie distantiere sa pot sa le folosesc . pana akm am avut doar pe 16' si de vara si de iarna, dar anuil asta ma vrutsa vad cum dau astea pe 17 pe masina. si nu stiu cum dreaq sa rezolv....
    -1 points
  37. deci imi spui ca daca schimb anvelopele cu 225 45 17 nu o sa mai atinga de amortizor ?? ar fi ideal asa .... si mai voiam sa te intreb ceva ,ca vad ca te pricepi... am intampinat o alta problema la vulcanizare. dupa ce am pus jantele pe 17 si am vzt ca atinge ,normal ca am revenit la cele pe 16,doar ca atunci cand le-am pus din nou pemasina prezoanele imi atingeau in tabla aceia de protectie de langa discul de frana . acolo care este problema ?
    -1 points
  38. ok. osa comand anvelope cu marimea 225/45/17 . sper sa ai dreptate ,altfel o sa am un set de anvelope de vanzare ... legat de prbl cu prezoanele ,jantele pe 16' sunt din aliaj. si prezoanele sunt cele din poza 1. care este lungimea unui prezon original pt e46 ? jantele sunt de bmw ,oem ,din cate stiu eu . pana sa umblu la jante nu bateau si nu se auzea nimic ,dupa ce am incercat sa schimb jantele a inceput problema . a trebuit sa imping in tabla aia de protectie si sa desfac un pic prezoanele sa nu mai loveasca in tabla aia. solutia care este ? sa schimb prezoanele ? si daca da,de care prezoane trebuie ?
    -1 points
  39. pey nu pot sa le masor pe astea care le am,ca se pare ca sunt mai lungi . am intrat pe real oem si am gasit acolo codul pt prezoane . o sa le comand pe toate sa vad daca se rezolva problema . chiar nu mi-am imaginat ca pot avea asa prbl din cauza prezoanelor.
    -1 points
  40. am schimbat pneurile asa cum mi-ai spus si tot ating de amortizor . ce solutii mai exista pt prbl ast ? deja incepe sa ma calce pe nervi ... m-am uitat mai atent unde ating pneurile pe fata,ating exact in inelul acela care regleaza inaltimea la amortizor.
    -1 points
  41. nu prea as vrea sa pun distantier,as vrea sa ramana ultima solutie asta. ma gandeam ca poate daca iau anvelope 215/45 poate nu ating . cu 225/45 atinge mai putin decat cu cele 225/50 ,poate cu 215/45 nu vor mai atinge deloc si nu va mai trebui sa pun distantiere . mai astept ceva raspunsuri pe aici ,poate ma lumineaza si pe mine careva ...
    -1 points
  42. deci daca pun anvelope 215/45 o sa strice directia ?? singura solutie sunt distantiere ? ce distantiere sa pun ? la anvelopele astea ,225/45 ,atinge decat putin in amortizor . cam ce dimensiune ar trebui sa aiba distantierele astea ? si banuiesc ca trebuiesc si alte prezoane ,nu ?
    -1 points
  43. nu este asa simpla. vreau sa pun jantele astea pt ca imi plac . trebuie sa fie o solutie sa le pun . si luftul ala cred ca ar fi mai mare in cazul anvelopelor de 215 . cred ca undeva pe la 8-10 mm si cred ca ar fi suficient . o sa fac o proba cu niste anvelope 215/45 la o vulcanizare sa vad cum pica si daca ating . daca nici asa nu merge ,pun distantiere si cred ca aia rezolva problema complet . nu prea sunt de acord cu distantierele dar o fac sa vad cum se comporta masina .
    -1 points
  44. astea sunt jantele. dupa astia trebuia sa se potriveasca ,dar ating.
    -1 points
  45. Eu am cateva zeci de nuante la A6. Da, la G30 erau vreo 6-7-8.
    -1 points
  46. Mie imi este indejuns albastru in partea superioara ai alb in partea de jos. Asa am tinut bmw-ul 4 ani si am si pe Audi la fel de aproape jumatate
    -1 points
  47. Mai citeste o data ce a zis boaska. Eu cred ca a zis altceva. Ca ar fi putut sa aiba 3 loganuri (poate platit doar unul..), nu costul a 3 loganuri intr-o masina. Cu o mica doza de exagerare, dar destul de realist ca nu te durea capul cu, ce ii trebuie unui bmw.
    -1 points
  48. Mi-am luat un tester auto Delphi. Eram curios ce poti sa faci cu el. Pe masina cealalta (e90 LCI) se conecteaza fara probleme. Poti sa faci multe chestii din cate am vazut gen resetare diferite componente (ex: DPF), regenerare fortata DPF s.a., Cand incerc sa-l conectez la asta imi da eroarea de mai jos. Aveti idee care e faza ? Nu incerc sa fac nimic anume, insa eram curios ce imi afiseaza comparativ cu cealalta masina LE: Cand vreau sa selectez X5 din lista de masini, ultimul an disponibil este 2015. Firmware-ul pt Delphi (cred) este 1532
    -1 points
  49. Pune kit complet de ambreiaj + volanta LUK si nu vei avea probleme. Sachs doar reambaleaza produsul LUK si ti-l vinde cu 20% mai scump. Been there, done that
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.