Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/21/23 in all areas

  1. Mulțumesc mult! Înmatricularea a durat aproximativ 2 săptămâni, adică sa trec de la nr roșii la cele normale.Daca te referi la timpul de când a ajuns masina la dealer pana când am putut sa plec cu ea, a durat undeva la 3 zile. Masina e luata pe leasing(BT Leasing) iar ptr obținerea numerelor roșii plus cartea mașinii a intrat în sarcina dealerul-ui respectiv Bavaria Constanța, iar de numerele preferențiale(finale) plus talon s-au ocupat cei de la BT Leasing. PPF-ul l-am pus la Race Box(Pirelli World Bucuresti) și m-a ajuns 3700€(acoperire integrala, folie speciala ptr parbriz, folie interior display.Comparativ cu pretul cerut in Constata de 4500€ doar ptr exterior, eu zic ca e ok. Masina o spăl personal la garaj, câteodată o mai spăl și la self-service.Folia asta, respectiv STEK vine din fabrica cu tratament ceramic și self healing, nefiind nevoie sa mai aplici ceva la ea.
    4 points
  2. Salutare Revin pe acest forum cu noua achiziție, un M3 G80 Competition X-drive model 2022 luata prin Bavaria Constanța. De la începutul acestui topic, țin sa precizez ca de la comanda propriu zisa pana la primirea efectiva a masinii am așteptat aprox. 11 luni, comanda am facut-o la sfârșitul anului 2021 pe 23 Decembrie, iar livrarea ls-a facut pe 20 Noiembrie 2022. E o poveste lunga legata de felul cum au decurs lucrurile cu privire la timpul de așteptare, dar principalul motiv ptr care am așteptat atât se datorează faptului ca am insistat ca interiorul sa vina cu scaunele de carbon care erau un "must" ptr mine, de altfel când am văzut ptr prima data acest model de M3 pe YT mi-am zis ca dacă îmi voi cumpara aceasta mașină o vreau exact asa, adică verde cu interiorul portocaliu.Sincer sa fiu, când îmi pierdusem orice speranta ca mașina sa între în producție cu aceste scaune și opțiuni primesc un telefon de la Bavaria Constanța confirmând faptul ca au reușit sa obțină data de producție exact cu opțiunile care le vroiam, iar în aproximativ 3 săptămâni mașina fost livrata. Când am primit poza cu ea pe platforma.....ce sa mai zic, a fost ca un vis devenit realitate. Atașez și opțiunile mașinii, unele inițial nu au fost bifate de la început, treptat am considerat ca merita sa le am, iar din ce îmi amintesc știu ca nu am optat ptr frânele ceramice, gesture control și limitarea de viteza cu acel training ptr condus iar ptr 4000 de euro am considerat ca nu se merita.Mi-ar fi plăcut frânele ceramice, dar 10k de euro aceasta opțiune m-a făcut sa zic pass. Poate pe parcurs voi face upgrade-ul la ele... Din Noiembrie pana acum am făcut deja 4500km, la 2k i-am schimbat uleiul la motor, diferential.Prcatic, e a doua casa a mea pot spune, nevasta-mea m-a dat dispărut :))) Oficial, după 2k de km mașina ieșise din rodaj putând sa vad de ce e capabil acest motor, dar eu am considerat ca e mai bine sa o păsuiesc extra 1500km, după care sa ma bucur de ea. Imediat după 3500km, pot spune ca am văzut ce înseamnă un M, ma refer la faptul cum se simte pe curbe, cum pune puterea jos sistemul X-Drive, cât de precisa e direcția, frânele, transmisia, suspensia...ce sa mai zic, e din alta lume comparativ cu 335-ul.Desogir, sunt și minusuri ptr ca mașina perfecta nu exista.... La câteva zile după ce am luat-o am considerat ca e cazul sa ii aplic o protecție vopselei, drept urmare i-am aplicat PPF integral, chiar și pe parbriz care la întoarcere spre casa s-a dovedit ca am făcut alegerea cea mai buna când un tir mi-a aruncat o pietricica care a perforat folia dar nu a spart parbrizul. Am dat copy paste la opțiuni, nu am mai stat sa le selectez: C4G Verde Isle of Man metalic M X3KX Piele integrala Merino Portocaliu Kyalami/Negru Echipamente standard 1MB M Drive Professional 2PA Prezoane antifurt 2T4 Diferential M Sport 2VB Monitorizare presiune anvelope 2VC Kit de reparatie pana 2VF Sasiu adaptiv M 302 Sistem de alarma 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 430 Pachet oglinzi 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 459 Scaune fata reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducatorului 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 534 Aer conditionat automat 5DA Dezactivare airbag pasager fata 5DC Tetiere spate rabatabile 654 DAB tuner 6AE Teleservices 6AF Apel de urgenta 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6C3 Pachet Connected Professional 6NX Tava incarcare wireless 760 Ornamente Shadow Line 775 Capitonaj plafon antracit 7M9 Ornamente Shadow Line cu continut extins Echipamente opţionale 1T8 Jante M din aliaj forjat Double-spoke de 19"/20" tip 826 M bicolore 248 Volan incalzit 316 Actionare automata a haionului 322 Sistem de acces Confort 3KA Geamuri fata pentru izolatie fonica 3M5 Frane M de tip compozit, rosu lucios 3MF Ornamente lumini Shadow Line 3MQ Emblema BMW M 50 de ani 420 Geamuri fumurii spate 48C Scaune M Carbon 4GQ Centuri de siguranta M 4MC Ornamente "Carbon Fibre" M 5AC Asistent faza lunga 5AL Protectie activa 5AU Driving Assistant Professional 5AZ Faruri BMW Laserlight 5DN Asistent Parcare Plus 688 Sistem audio Harman Kardon 6DR BMW Drive Recorder 6U3 BMW Live Cockpit Professional 71C Pachet exterior M cu elemente din fibra de carbon 8AR Manual de utilizare / Carte de service Servicii & Garantie 7NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km 7CH Repair Inclusive - 4 ani/200.000 km (garantie extinsa)
    2 points
  3. Te sfatuiesc sa schimbi conductele de tur retur ulei de la turbine, impreuna cu toate garniturile aferente pt montaj. Deasemenea, ce am facut eu la fostul F10 cand am schimbat motorul, e sa cumperi 13L de ulei 5w30, cel mai ieftin de pe piata, 2 filtre de ulei, si cu acestea sa “speli” motorul, facand 2 schimburi de ulei dupa montajul turbinei. Pui 6.5L ulei ieftin si filtru ulei nou, pornesti masina si o lasi sa mearga 15 minute cu uleiul ieftin. Apoi golesti uleiul, schimbi filtrul si repeti inca o data procedura. Dupa cea de-a doua spalare, poti pune uleiul de calitate, cel final, cu filtru nou de ulei si te bucuri de masina. Ce rezolvi cu aceste 2 spalari? Practic te asiguri ca nu ai span ori alte mizerii ce puteau ajunge in motor cand a cazut turbina. Spor la treburi!
    2 points
  4. Sa fim seriosi e bătaie de joc, lasă M47 asta e o mașină care noua a costat o căruță de bani, pică turbo, pică pompe de ulei, pică distribuții, crapă galerii de admisie , iei foc de la EGR și așa mai departe.Am zis și repet nu aș mai lua BMW mai nou de 2004 ever, oricum de aia am și renunțat la X1 sa nu mai îmi bat capul cu el . Nu îmi e clar ce e în mintea celor de la BMW,probabil doar bani restul nu mai contează.
    1 point
  5. Tot ce se întâmplă de 2 ani în piața de energie e o bătaie de joc, asa e. Nu doar legat de prosumatori.
    1 point
  6. De ce ce mi-e ca FABRICA pune o turbina care tine 144k km ce mi-e ca sunt refacute pe banc de unii cu un atelier si ito da garantie de 100k km, e acelasi lucru. Nu pot sa cred ca ne complacem in a accepta asa ceva... Stai sa mai fac o comparatie... in 2005 (si inainte de acel an..) o turbina de pe un E90 al vremii NU a crapat la peste 400k km in timp ce unui X5 (cat costa un X5 prin comparatie???) Ii trebuie schimbata la putin peste 100k ca daca nu devine prastie.. @Geotim, cred ca raspunsul lui Ali e doar unul fortat, doar sa aiba placerea lui de se contrazice pe forum cu mine. Jocuri de forum.. Daca e suficient de in varsta, va stii ca turbinele nu erau prastii inanite.. la masini cu pretentii DE FIABILITATE (li se strica acolo un actuator.. le auzeai ca shuiera cu lunile... si erau reparate!) ..daca e tanar, atunci nu are cu, ce sa surprinda.. el probabil stie de pe net cum sta treaba..
    1 point
  7. o alta perspectiva : https://www.ac-schnitzer.de/bmw/m/m3/m3-g80g81/auspuff/ (akrapovik, personal nu as alege...a ajuns comun...sper/banuiesc ca intelegi ideea) acum na, fiecare cu gusturile/viziunile lui.
    1 point
  8. Mai sus tu plangi!? Ce te mai intereseaza raspunsurile mele. Ai numai de invatat. In rest, trebuie doar sa renunti la reactii ca si alea trebuie invatate.. Si esti pe drumul cel bun nu in contre sau cel rau.
    1 point
  9. In concluzie, Fac Teste Pe Noi, Ca pe Cobai dispusi sa platesca pretul cel mare Nu Pretul Corect de la inceput! De-aia eu nu accept sa trimit rapoarte fie ele si anonime de pe nici un device.. (Un fel de anti-sistem, gica-contra, cum vreti sa ii ziceti.. aleg sa imi fac temele de la inceput cat mai bine cu, ce MINIM AM NEVOIE si sa traiesc cu imperfectiunea care altora le scot banii acum si pe viitor)
    1 point
  10. Re-citez aici ce a spus OP-ul din simptom; clasicul fum alb din abundenta cand o ia turbina pe ulei si se duce la naiba.. sa tina toti minte si sa opresca motorul INAINTE sa fie si motorul dus la topit.. Cat ulei a mai ramas in motor dupa ce a scos fumul alb? Sa Mai Zica Cineva ca nu Fac Lucruri Proaste daca pana si la un motor de 5 (cinci) litri pun prastii.. (stie careve ce se intanpla daca punem elastice crapate la o prastie - iti plesneste fata sau degetele, ca sa iti aduci aminte ce prostie ai facut.. Platim ca prostii marketingul (si gadget-urile..) in loc sa platim pentru calitatea materialelor (ADICA FIABILITATE) din care sunt facute motoarele. La numai 144.000 km????
    1 point
  11. Primele teste cu orice masina se fac pe modelul “vechi”, insa, o data cu lansarea masinii pe piata, aceasta ajunge pe diferite piete, unde este exploatata de utilizatori in sute de mii de scenarii diferite, scenarii ce nu pot fi replicate de producator decat cu costuri fabulos de mari (tari diferite cu clima diferita, terenuri diferite, soferi si situatii diferite etc), costuri care apoi ar fi puse in pretul de vanzare al masinii care ar creste cu aprox. 20-30%. Si nu ne dorim asta Asa ca, varianta cea mai buna pt ambele parti, producator si consumator, este adunarea de date de la clienti, care, este si cost saving, mult mai rapida datorita zecilor de mii de scenarii in care masinile sunt exploatate de utilizatori. Ca mai apar probleme, da, e normal… peste tot apar… in orice domeniu. Important este ca se rezolva. Daca suntem putin atenti la ce se intampla in piata, absolut toti producatorii au recall-uri pe diverse componente.
    1 point
  12. Dacă mi-ar fi spus cineva în urmă cu ceva timp ca îmi voi lua masina verde, ptr nimic in lume nu as fi crezut, dar niciodată sa nu spui niciodată. Culoarea asta nu am vazut-o live, m-am bazat doar pe feedback-ul, pozele și videoclipurile celor care o aveau deja, inclusiv Shmee :)) dupa cum a spus colegul mai sus. Majoritatea spuneau același lucru: pozele nu fac dreptate în privința ei, trebuie sa o vezi live ca să înțelegi cât de speciala e și credeti-ma ca au avut dreptate.In realitate se vede mult mai bine, ma mira faptul ca cei de la BMW au ales sa pună aceasta culoare fără costuri suplimentare(individula) iar în combinația interioara cu Kyalami Orange, este exact ce cautam.Inițial, eram setat pe albastru, Portimao Blue dar am zis sa fie ceva diferit din toate punctele de vedere, asa ca am mers pe combinația asta mai îndrăzneață. Același lucru as putea spune și de noul IDrive 8, tableta asta chiar îmi place, e altceva, total diferit de cum ne-au obisnuit cei de la Bmw.Singurul lucru care consider ca nu se potrivește cu masina asta este sunetul evacuării. Parca prea timid, prea soft....bine ca avem o gramada de opțiuni custom, gen Akrapovik care consider ca suna cel mai bine dintre toate.Pe viitor poate voi schimba evacuarea.
    1 point
  13. Motorul e jos cu tot cu cutie mai exact tot e dat jos si vestea e ca o turbina e praf si pulbere nu mai merge refacuta deci clar tre originala comandata am trimis la verificat cele doua ramase sper sa le pot reconditiona Am pus ceva poze mai jos cum poti sa ramai pieton cu un M50 f 15 X5
    1 point
  14. Foarte frumoasa masina, interiorul este PERFECT! Am si eu cateva intrebari cand apuci sa raspunzi te rog. Masina mea urmeaza sa fie livrata in Februarie, si eram curios cat a durat inmatricularea masinei tale? Te-au ajutat aia de la BMW centru sau ai facut-o tu? Pe langa asta, sunt interesat cat a costat PPF-ul pentru masina full si unde l-ai facut. Ai aplicat si tratament ceramic pe langa PPF sau nu ai vrut sa faci asta? Acum ca ai folie PPF pe masina, unde iti speli masina? La un self-service singur sau ai vreo spalatorie? Presupun ca trebuie sa fie mult mai atent acum ca ai folie pe masina ca sa nu o dezlipesti, nu? Nu am avut experienta cu PPF-ul pana acum, si vreau sa ma documentez pana imi ajunge masina. Multumesc!
    1 point
  15. Absolut superba masina! Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  16. Primul M3 ce l-am vazut pe youtube parca la Shmee era fix culoarea asta, bestial. sa il stapanesti sanatos
    1 point
  17. Foarte faina bestia. Felicitari pt achizitie si sa o folosesti sanatos! ti-as mai da un react pt culoare
    1 point
  18. Ala da electrician.. Verifica daca vine tensiune in pinul corespunzator semnzalizarii nefunctionale in priza masinii. Cel mai probabil sa ai fir rupt in burdulul de plastic/cauciuc al carligului.
    1 point
  19. Multumesc mult băieți! Sczue ptr ca nu va răspund la fiecare Legat de confortul scaunelor, aici va spun din start ca depinde foarte mult de cât de greu ești:)) adică inaltime/Kg. De ce spun asta : am prieteni care cântăresc peste 80kg, 1.80 înălțime iar urcatul-cobaratul este destul de greoi din cauza lateralelor care sunt foarte înalte. În cazul meu, 1.74 și 72kg( slabanog) scaunele astea sunt mănușă, intratul-iesitul din mașină îl fac fără nicio problema.Repet, dacă ești mai plinuț scaunele astea nu sunt ptr tine, din cauza asta sunt atâtea opinii pro și contra legate de ele.Daca v-as spune ca nu am stat în nicio mașina pana acum care sa îmi ofere senzația de siguranta și comfort veți spune ca exagerez...Am vrut atât de mult aceste scaune încât nu m-a interesat confortul, practic a fost un blind buy.M-am mai urcat în G80-uri dar nu aveau aceasta optiune, iar prima data când le-am testat a fost la Bavaria Băneasa, undeva la începutul lui Noiembrie. Când am aflat ca sunt expuse am dat imediat o fuga acolo și astfel mi-am dat seama ca am facut o alegere foarte bună, în pofida celor care m-au descurajat și îndemnat sa renunț la ele, practic interiorul e altceva datorita lor. Nu mai zic de prețul.lor actual...pe forumuri de US doua scaune carbon se dădeau și cu 23k USD tocmai din cauza ca sunt foarte greu de adăugat la opțiuni. Initial când am configurat-o aceasta opțiune a fost cea mai importantă, dar după 7 luni de așteptare fără ca mașina sa între în producție din cauza indisponibilității lor, la indemnul dealerul-ui am renunțat la ele, sperând sa primesc o data cu întrarea ei în producție, dar fără niciun efect.Intre timp am luat legătura și cu un dealer BMW Germania care mi-au garantat ca in maxim 4 luni am mașina exact cu opțiunile care le vreau și am fost pe punctul sa îmi retrag banii și sa merg pe mana nemților, dar tot raul spre bine pot spune...Băiatu de la Bavaria, cel care s-o ocupat de comanda mea a reușit sa facă o ghidușie, adică exact când mașina a prrimit nr de producție, atunci a modificat opțiunea scaunelor standard cu cele din carbon și fabrica a aprobat modificarea...chiar nu ma așteptăm să meargă schema asta, jos pălăria ptr asta. Acum, când privesc în urma pot spune ca a meritat așteptarea. Legat de ce nu îmi place la ea: Pai, e prea safe...adică nu prea simți viteza, dacă prinzi drum liber și bun, ajungi la 200 fără sa realizezi, iar felul cum o controlezi când vrei sa piarda aderenta sa zicem ca vrei sa plece spatele(RWD) cred ca și nevasta-mea o poate redresa.Comparativ cu seria F, este mult mai controlabilă iar aici e cu du-te-vino, adica ptr unii e un lucru bun, ptr altii nu...Sincer, la 335 aveam undeva la 420cp iar când o calcam simțeam ca face viteza, aici nu iti dai seama, sau cel puțin eu încă nu m-am obișnuit cu ea la capitolul asta.Transmisia e atât de intuitiva, încât ramai masca, schimba instantaneu dar nu e atât de brutala cum era pe F-uri..Acolo simțeai ca vrea sa te omoare la orice secundă, aici e orientata ca să te tina în viața și sa o duci la limite fără ca să mierlesti :))) Poate ca la senzația asta contribuie și insonorizare, sistemul X-drive, frânele. suspensia, .totul e calculat sa te scoată dintr-o situație nasoala când șoferul e pe dinafară....Chiar ieri am ieșit pe un drum cu încă doi prieteni, undeva prin Munții Dobrogei, drumul fiind liber ne-am dat puțin mai tare pe coclaurile alea...ce pot spune e ca nu m-a făcut de ras cu toate ca sunt mașini mai puternice, softuri...adică când o calc, se duce bine de tot.
    1 point
  20. Presupun ca ai vazut prima oara modelul pe carwow, pentru mine e cam singurul canal youtube digerabil, si unde poti vedea modele de genul asta. Cand ai timp, mi-ar placea sa imi raspunzi si mie la niste curiozitati profane (nu cred ca voi avea curand ocazia sa conduc asemenea model): -scaunele nu sunt prea tari/inconfortabile? -care sunt defectele unei asemenea masini (din punctul tau de vedere). -se simte o reducere a zgomotului interior, avand optiunea geamuri fata pentru izolare fonica? Multumesc, si multe plimbari placute.
    1 point
  21. Jos "caciula" .. :)) Multi km fara incidente, sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  22. Sa o stapanesti sanatos, e superba masina. Am lasat si eu azi masina la Bavaria pt un update de soft si aveau la livrare un M5 competition.
    1 point
  23. frumoasa, sa te bucuri de ea. Eu tot asteptam sa iasa 335u la vanzare :)))
    1 point
  24. S-a terminat smecheria!!! Superba! Sa o conduci sanatos!
    1 point
  25. multi km fara probleme si asfalt uscat. o poza cu ce se afla sub capota....?!
    1 point
  26. Pompa de inalte am to auzit ca pica la motorul ala.. sa nu fie si ea vinovata de fluctuatii.
    1 point
  27. Galbem sau rosu? Ca poate fi mare diferenta. Cum a zis si @v@sy imposibil sa nu fi avertizat in ISTA! Sterge eroarea cat mai curand! Nu mai merge cu ea ca daca iti apare volan rosu mecanismul de deblocare de pe coloana volanului e declarat defect si dupa ei trebuie sa fie schimbat modulul cu partea mecanica dar si placa electronica de pe volan iar asta te va costa mult mai mult. Nu ma intreba de unde stiu. M-a informat muult inainte. Nici un BMW nu este scutit de problem asta dupa 10-20 ani cand la unele mecanisme de deblocare volan campul magnetic al magnetului din mecanism slabeste si senzorul care il citeste nu il mai simte.. si trebuie schimbat (doar mecanismul la timp). Asta e ce am facut eu trecand prin aceiasi experienta ca tine. Atat e ce trebuie sa stii tu si altii. Spor la demontat.. e pe coloana volanului
    0 points
  28. Geotim, esti din Timisoara? Daca da, cine s-a bagat sa-ti faca motorul?
    0 points
  29. Probabil am avut noroc si am oprit la timp nu a apucat sa se aprinda in bord cu Low oil …. am verificat si da era uleiul scazut pe joja dar mai avea ceva ukei nu sa dus tot …aia a fost noroc cred ca trebuie doar turbinele schimbate si da aper sa mearga ok dupa sper naibi ca ma luat capu Da are in bord KM reali 144 000 si eu sunt super dezamagit la asa motor asa masina sa fie de ccat
    0 points
  30. Am ceva mecanici pasionati de Bmw si par ca stiu ce fac … pt ca am f la service mari si toti se dau doi pasi in spate la M50 si clar replica e Motoru sigur schimbal toti zic acelasi lucru parca sunt pe repeat si atat am carato pe platforme pana am gasit pe cineva care a deschis sa vada ce are si a constatat ca motoru e bine si doar turbina sau turbinele acu sa vedem restu….
    0 points
  31. Am primit 20% discount fiindca am niste cunoscuti la BMW centru. Insa stiu ca deobicei ei fac aproximativ 15-17% discount daca ajungi la o suma anumita oricui. Dar e posibil sa gresec.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.