Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/23 in all areas

  1. E91 / n47/ 177 hp. Merg cu ea normal ,nu fac liniuțe sau altceva ,nu sunt genul. Schimbul de ulei + filtrele la 10- 12 k km sau 1 an . Filtru motorina îl schimb la 2 schimburi de ulei .
    2 points
  2. O să ajungeți să schimbați lanțul mai des decât cureaua și uleiul din cutie ,odată cu cel din motor ! Sunteți o mina de aur pentru service-uri ! Va reamintesc că am 490k km cu distribuția din fabrica și uleiul in cutia automata tot din fabrica . Si nu am de gând să le schimb !
    2 points
  3. Are el automat toate schimburile in bord si te aunta cu cateva mii de km. daca respecti intervalul respectiv nu ai nicio problema cu motorul, am avut doua masini cu motorul de 3l diesel, si am facut schimburile cand m-a anuntat masina, niciul nu a fost sub 25.000 km, evident cu ulei LongLife.
    2 points
  4. Iar tu ești la extrema cealaltă! Cum înlocuiești supapele? Nu te gândești ca trebuie demontata chiulasa, rectificata, înlocuite ghidurile de supapa, garnitura de chiulasa, prezoane chiulasa, culbutorii care se sparg, axele cu came care se strâmbă și suportul lor care de obicei se crapa? Manopera 1000 de lei?! Mai gândește-te!
    1 point
  5. Eu la E60 am auzit o când a început sa facă un zgomot la pornire dimineata ( cu cat era mai rece cu atât făcea mai tare) , era un tacanit in plus foarte fin, se auzea de pe lângă mașina, dar cel mai bine la roata stg fata. Dupa am început sa observ vara cu geamurile deschise pe la 1800-2500 rpm ca se aude ceva foarte urat in plus fata de motor, însă tot am dat înainte, am zis ca nu e asa anormal.. pana m am gandit eu ca trebuie sa o schimb deja s a rupt.
    1 point
  6. @ingineru' Eu cred ca am fost prima persoana care a schimbat distributia pe garantie la noi in tara. Incepuse sa se auda, pe la 1500-2000 rpm. Dupa multe lupte cu service-ul, au shimbat-o. Dupa care, dupa inca vreo 2 ani (mergeam putin cu masina), a inceput sa se auda din nou. De data asta a fost nevoie de scandal, cu care ocazie am aflat ca nu schimbasera toate piesele de prima oara. Nu s-a rezolvat decat cu un mail bine simtit la directorul de atunci al BMW Romania si Bulgaria. Oricum, am impresia ca varianta finala de piese a aparut prin 2017, pana atunci au tot incercat diferite variante. Deci probabil ce e dupa 2017 e cea mai solida versiune de piesa.
    1 point
  7. Confirm … am avut nenumarate programari sa schimb distributia si de fiecare data anulam programarea pentru ca nu se auzea nimic si nu vedeam rostu sa dau motoru jos daca nu are nimic. Eh … pana intr-o zi cand mergeam spre munca si puf, fara sunet in prealabil fara nimic! Si sunt destul de tipicar … aud daca e ceva diferit de obicei :). Acu … cum iti este norocu! Cunosc oameni cu 300k+ km cu distributia originala. Intrebarea pe care trebuie sa ti-o pui este: in caz ca se rupe, imi permit sa imi asum riscu de a sta fara masina si a da 2000€+ ca sa o repar? Plus ca dupa aceea crede-ma ca increderea in masina … va tinde spre zero!
    1 point
  8. Depinde si cum mergi cu masina. Daca mergi mai mult in afara, sau macar 50/50, probabil e ok. Daca mergi doar in oras, mai ales in unul ca Bucurestiul, parerea mea e ca trebuie facute schimburile mai des.
    1 point
  9. Eu la N47 am schimbat distributia pe garantie, de doua ori. Prima oara la vreo 35k km, a doua oara un pic peste 60k (parca). Probabil au fost nebuni aia din reprezentanta de au schimbat-o, si pe banii lor..
    1 point
  10. Masina are CBS (Condition based service), parca asa se numeste. Asta inseamna ca daca mergi mai mult prin oras, intervalul de kilometri o sa scada. Spre exemplu la F30, imi aparea sa fac la 16-17k km, iar la 235i am facut luna trecuta la 14.000.
    1 point
  11. Adică tu ai achitat 420 lei pentru o acțiune de rechemare/verificare in service? Am avut parte de aceeași atitudine și abordare, întrucât nu au reușit realizarea update ului de soft ( retrofit carlig ) la aceeași campanie de rechemare, însă am refuzat categoric sa le plătesc ceva. Cum să fie recall, să nu faci nimic mașinii, și să soliciti manoperă? Dacă erau corecți și comunicau înainte de introducerea mașinii in service puteam alege, însă nicidecum așa,la ridicarea mașinii sa fi pus în fața faptului împlinit.
    1 point
  12. Salut, Sa nu fie problema la modulul farului. Poti sa le chimbi intre ele sa vezi daca se muta si problema.
    1 point
  13. Adevarul e ca nu toata lumea stie cum suna o distributie de bmw. Daca vrei sa tii masina ,schimb-o si stai linistit.
    1 point
  14. Eu o sa le fac mai rapid decat e recomandat, caci mi se pare mare intervalul dar de producator. Sigur stiu ei mai bine, dar am eu piticii mei pe creier si fac revizia cam la 10.000 km. Cam asa faceam si la F36-le 430d.
    1 point
  15. Multumesc, Cuplul nu este acelasi, drept urmare si feeling-ul este diferit. Pentru mine, la primele depasiri aveam impresia ca masina nu face viteza, pana iti sare in hed-up display-ul si realizezi ca ai depasit cu mult viteza legala :)))
    1 point
  16. O sa postez si aici ce ti-am scris in privat in caz ca mai sunt colegi in aceasi situatie sa stie ce trebuie facut. Masina ta are ilevel S15A-20-03-533, pentru Android Auto este necesar S15A-20-07-xxx sau mai mare. Mergi la orice reprezentanta BMW si solicita un update de iLevel. Update-ul se face pe toata masina si va fi ultima versiune adica S15A-23-03-530. Dupa ce se face update-ul dureaza de obicei 1 zi ca serverul de la dealer sa urce FASTA data pe sever la BMW astfel incat sa fie vizibila versiunea de soft si Android Auto v-a aparea in meniu dupa ce apesi pe UPDATE BMW SERVICES in meniul Conencted Drive. Am verificat si ai Carplay activ din Connected Drive Store deci Android Auto nu trebuie cumparat separat deoarece este inclus in optiunea Smartphone Integration cu Apple Carplay.
    1 point
  17. Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt
    1 point
  18. De unde scoți sumele astea ? In afara de kit distribuție ,se mai schimba cateva supape . Cum ai ajuns la 2000 de euro ? Kit original BMW ,COMPLET ,costa 3000 lei și o supapa costa 100 - 150 lei + manopera maxim 1000 de lei ! Ai dublat suma totală ,să pară mai tragic !
    0 points
  19. Probabil aia din Olanda au schimbat-o la 80k de nebuni.
    0 points
  20. Sa inteleg ca ceasurile rosii isi schimba culoarea ca in imaginea de deasupra? Atunci imbunatatirea e "cool". Cam asa ceva?
    0 points
  21. Mie imi plac mai mult ceasurile de sus decat cele de jos. Is mai placute ochilor... punctul ala rosu din centru la imaginea de sus sugereaza prelungirea motorului fierbinte... pana in bord. De aia dintotdeauna bordul de Audi si chiar anumite VW sunt mai placute decat cele de BMW care de ani de zile doar rosii au "stiut" sa faca..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.