Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/23 in all areas

  1. Greseli mai facem cu totii...ce nu pot intelege este cum are personajul urmaritori online....si nu ma intereseaza ce zice el la betie despre nevasta-sa....dar e un parvenit.Isi mai bate un cui in sicriul anonimatului in care va ajunge.... Oare doar mie jantele acelea mi se par din alt film? par cam urate...parerea mea
    3 points
  2. Salutari. Am un e60 520d 2007, m47 si de la un timp a inceput sa faca presiune mare pe circuitul de racire. Imi da antigelul afara pe la furtunul de jos de la vasul de expansiune, returul cred ca esta acela, nu pierde foarte mult dar pica..I-am schimbat oringul dar tot pica.am schimbat si busonul crezand ca de la el este, nu a mai facut nimic dupa ce am dat o tura si cred ca nu ajunsese apa la 90 dar a inceput din nou sa-mi pice.S a facut si test de _chiulasa_ pe la gura de la vas sa vad daca are gaze iar rezultatul fost negativ sa zic asa . Deci circutul si-l face normal, temperatura este normala. Dar din spusele mecanicului ar fi garnitura de _chiulasa_ fisurata si e la inceput asa ca mi-a spus ca 90% ar fii asta. Ieri am mai facut un test si nu a mai facut, dar presiune tot am!!A zis sa mai merg asa o saptamana sa se pronunte mai clar.Si cand e motorul rece si desfac busonul pâsie cam mult ce-i drept!Caludra imi baga binisor in mers, baga mai mult cand sta pe loc. Deci aici nu e vorba ca imi baga ulei in antigel sau antigel in ulei, are doar presiune!
    1 point
  3. adevarul e ca din pacate e mic, un 520d are probabil range de 3 ori mai mare
    1 point
  4. Cam mic range ul, o Electrica are mai mult (e in spirit de gluma)
    1 point
  5. De la trepidații se dezlipește coltul stânga sus. Problema comuna la f10 am citit eu când m am confruntat cu problema asta. Probabil și la alte modele. Trebuie desfăcut farul schimbat modulul dacă trebuie etc. Nu e foarte scump de remediat. Cauta ca sunt câteva firme gen Faruri Custom etc
    1 point
  6. Am rezolvat problemele cu ajutorul lui Neo, a activat optiuniile de pe masina care au fost executate retrofit in afara retelei BMW. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, puteti inchide topicul.
    1 point
  7. merit, dar vezi ca la pre-lci bateria e mai mica cam cu 25-30%
    1 point
  8. Și mie mi se par urâte rău. Dacă punea cineva un model asemănător aftermarket apărea la rubrică "Cocalari/țărănisme". Design facut probabil pentru aerodinamica. Am cautat bmw g60 wheels si nu am reusit sa gasesc nici macar 1 model sa mi placa cu adevarat. Toate au negru in miezul jantei care iese prea mult in evidenta. Modernism... Eu nu le vad chiar atat de urate dar nici sa mi placa cu adevarat.
    1 point
  9. 62.300 pt 20xd repsectiv 67.000 pt E 220d 4matic astea sunt preturile de placare in Germania. Omul nu stie ce vorbeste spunand ca au accesorii egale la 84k respectiv 104k. Spre exemplu, E klasse avea jante de 19, nu de 20 sau 21. Mi-e greu sa cred ca avea accesorii de 37k, bmw de 21.7k si iesea accesorizare egala. Nu imi e de mirare ca a obtinut la bmw accelerare mai proasta de la 50 lqla 150 cu cutia in sport versus confort. Cand a plecat in sport a plecat de la fix 50kmh. Daca pleca de la 45kmh, cutia retrograda din timp, motorul era intrat in ture si cand ajungea la 50kmh era avion deja. Asta e motivul pt care in sport a fost mai rau ca in confort. In fine
    1 point
  10. Ai niste anvelope low budget, chinezarii , nu stiu ce pretentii poti avea legat de ele.
    1 point
  11. Mercedes mereu a fost mai scump, insa efectiv nu imi explic diferentele astea de pret. 530e rwd costa 66.300 E300e rwd 72.900 Sunt 10% diferenta si nu am deloc certitudinea ca E klasse vine mai bine echipat. Daca mai pui in calcul ca pe corporate prinzi discount de 20-25% pt seria 5 iar pt mercedes 7%-10%, practic seria 5 e pe la 75-80% din E klasse. Fac referire la masini cu comanda in fabricatie nu cadavre ruginite prin parcare sau fut-te de toti prin showroom. Eu pe G30 am primit 20% discount si era intre primele 10 comenzi din Romania. Cu banii aia abia luam C klasse insa mai slab accesorizat decat seria 5. Practic nu imi ajungeau banii nici de C.
    0 points
  12. Atunci cand iti este lene sa parchezi mai departe de intrarea in mall. Masina de test drive lovita de Buhnici.
    0 points
  13. Si eu am luat masina curenta de la Tiriac. Mie mi-au negociat cam 500 euro. De asemenea garantia e praf in ochi, e la cutie si componente din motor cum ar fi pistoane, arbore, etc. Nu intra tot ce tine de motor in garantie. Eu dupa ce am luat masina de la ei m-am trezit cu eroare in bord si la o inspectie a reiesit ca este galeria de admisie. A trebuit sa ma cert nitel cu ei pana au acceptat sa acopere 80% din cost. Nu te baza ca masina e verificata ca la mine era indeajuns sa dea capacu de la motor jos si se vedeau pierderi de ulei de la galeria de admisie ... Inca un minus pe care sa il iei in calcul, nu accepta decat plata in RON la cursul bancii cu care lucreaza ei (unicredit parca) si unde diferenta intre BNR si cursul lor a fost foarte mare la momentul respectiv. Eu aveam banii in euro, pentru o masina de ~30.000 euro am pierdut la faza asta undeva la 1000 euro. Mai intai a trebuit sa ii schimb in lei ca dupa aceea sa platesc la cursul unicredit ...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.