Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/18/24 in all areas

  1. Depinde unde intrebi. Cei care vand direct in fata clientului, stiu un sfert din ceea ce stim eu sau tu. Am avut surpriza la mercedes acum cateva luni cand eram obsedat de E300. Omul nostru de la reprezentanta de unde s au luat celelalte 4 harburi e analfabet in adevaratul sens al cuvantului. E atat de prost, incat cand trimite un email ma chinui extrem sa inteleg ce vrea sa spuna si sa scrie. De putinele ori cand am interactionat cu el, il sunam apoi sa verific daca ceea ce am priceput eu coincide cu intentia lui scrisa. A reusit sa imi gaseasca desfasuratorul tehnic a lui E300 si sa mi-l trimita la nivel de ultra detaliu (inclusiv dimensiunile discurilor de frana, distribuirea greutatii pe punti etc). E300 nu este nici acum pe configuratorul mercedes, insa va fi candva. Cu ocazia asta am aflat ca va fi exclusiv RWD.
    4 points
  2. Hai, te primesc aici pe topic, Cipriene!!! voi ce parere aveti de culoarea asta interioara? link-ul arata simulat exteriorul masinii, insa cu un click initial pe butonul 360 si apoi pe scaunul din grafica, simularea 360 te baga in interiorul masinii. Configurator (bmw.ro) nevasta-mea spune ca nu a vazut nimic mai cocalaresc de atat. am o spaima chiar, ca si eu insumi bat bine de tot spre negru iar la culoarea asta de interior, sunt clasificat instant ::))) "Seamana cu o vaca" spune ea. dar e imitatie de interior de bentley, ce plm!?
    3 points
  3. Ca tot vorbeam de prosti, mai sus corect este "ceea ce stiu eu sau tu" Ca sa fie "stim", trebuia sa fie "ceea ce stim eu si tu"
    3 points
  4. Am ID7 si asta am acum la harti Masina a fost cumparata din Germania(reprezentanta BMW) inregistrata pe Romania si pana azi n-am iesit cu ea din tara. Doua sau trei update-uri la harti a facut pana azi, singura.
    2 points
  5. @TKD29 da, pana la urma am gasit ceva tutorial pe YT cu ce si unde faci, bagi... cred ca puteau gasi solutii mai simple, dar ok... acuma descarca
    2 points
  6. Se vede pe display 98% bateria si range 450 km..sucks .. BMW iX le da clasa de nu pot sa respire..ma asteptam la mai mult de la noile modele.
    1 point
  7. Pe fata doar OE. Pe spate te poti juca cu Ate/Textar/Trw.
    1 point
  8. Salut, Eu pe fata nu as pune la orice bmw decat discuri originale si nu e vorba numai de eficienta, e vorba ca se ovalizeaza cele aftermarket.
    1 point
  9. 30k, 07.2017 - 120k km, livrata cu jantele de iarna (Sportline). Alea M au ramas, si le bag la vanzare Acum tre sa vad dracu ce iau, ca m-au luat panicile, de la 252 cai, tre sa am minim 350 ca sa fiu barosan...
    1 point
  10. M-am gandit si la varianta asta legata de OP. Ok, multumesc - o sa incerc sa ignor “problema”. Cat despre greierii din mers - am avut si din aia si erau de la acea prelata rulabila care acopera portbagajul - erau perioade cand flambau rulmentii aia din capete pe canale si dadeau acel sunet metal x plastic. Cat despre prieteni, ei deja stiu ca li s-ar intoarce karma împotriva daca s-ar amuza
    1 point
  11. @edit am vorbit la BMW si au zis sa fii barbat adevarat si sa mai astepti putin un benzinar calumea, adica noul M5... cand au auzit ca te gandesti la Porsche... Totodata, daca esti "sarac" si nu iti permiti M5, au zis sa-ti iei un E450 sau ce-o fi echilvalent cu 3000 benzina, ca Audi si BMW ai avut deja ... lasand gluma la o parte, eu as lua cu ochii inchis E450 4matic benzina... masina mi se pare superba ca design. si Mercedes n-ai avut, asa ca... Edit 2 - si in cel mai serios ton, am discutat la BMW, si 540i xdr doar benzina ( sau mildhybrid ) nu va veni in europa din cauza noxelor, doar varianta plugin hybrid ( adica 550e ) ... Deci... finalisti dpmdv... E450 vs G60 550e
    1 point
  12. Pe ID7 se instalează singură pe o anumită țară gen UK sau DE. Pe RO nu merge din ce am observat Asa arata la mine când am cumpărat. Pe DE era la zi, restul Europei ver 2020. Chiar daca am trecut pe RO și am asteptat vreo sap nu a făcut nimic. Așa ca am făcut eu manual.
    1 point
  13. Am patit si eu treab asta, m-am apucat sa fac download la noua harta, copiata pe USB. Pana am ajuns la masina, a doua zi, se instalase singura din eter
    1 point
  14. Un mic update ca tot am gasit pe forumuri, dar putini cu rezolvare. De cand am cumparat masina, aveam o eroare pe diagnoza: B7F500: "Driver's microphone not calibrated" in modulul RAM. Nu e mare chestie dar am inteles ca mai poti avea probleme sa nu te auda lumea bine la o convorbiri telefonice. Dupa mai multe cautari, cam peste tot era vorba ori de un software update sa rezolve problema sau o calibrare facuta cu ISTA. Prima varianta nu a mers, asa ca, am reusit sa dau de cineva o diagnoza, si mi-a calibrat microfonul, e o procedura simpla din diagnoza, cu usile inchise (masina goala) trimite o frecvenza in microfoane (se auzea un bazait ) si gata. Calibrarea facuta. Dupa eroarea a disparut ... pentru cei cu OCD de erori
    1 point
  15. acum, in urma postarilor voastre, m-am uitat pt prima data cum este interiorul la etron-GT si la Q8 etron da, layoutul interiorului este complet diferit la acestea 2 fata de Q7/8, A6/7/8 cu motorizari termice. mai diferit in cazul lui etron GT si mai mai placut fata de Q8 etron. Etron GT are comenzile pt clima diferit fata de termice...Q8etron are acel display dedicat climei identic cu termicele si layoutul informatiilor este identic. insa ambele folosesc displayul central la fel ca la cele termice, cu grafica si continutul celor termice, care de fapt se regasesc in 2017 si nu 2018, la aparitia lui A8. Vechi, intr-adevar desi nu gasesc absolut nimic neplacut sau depasit la anivel vizual. doar ca nu as suporta sa iau in 2024 masina cu elemente din 2017. in martie 2021 cand mi-a venit A6-le, parea de actualitate totul la acel MMI.
    1 point
  16. Este usor, din contul tau ai acolo sectiunea pt descarcat hartile, bagi un stick in calculator si dupa ce este gata te duci la masina si se instaleaza singur. Daca nu ma insel iti trebuie unul de 16GB minim sau descarci programul pt descarcat harti , te loghezi cu contul tau si gata.
    1 point
  17. Așa am zis și eu.. până am văzut pe Instagram un E36 foarte clean, care avea volan full alcantara. Când l-am ridicat ieri de la atelier, chiar mi-a plăcut maxim. Vedem cum o să arate interiorul când o să fie full asamblat.
    1 point
  18. Salut. Eu am rezolvat astfel problema: Am desfacut carcasa originala a cheii, prin taiere cu cutter-ul (sunt tutoriale pe youtube in acest sens. Odata taiata carcasa, ai acces la placa electronica a cheii. Comanzi un acumulator nou si o carcasa noua pentru cheie. Inlocuiesti pe placa electronica a cheii acumulatorul (daca nu te pricepi la a utiliza un letcon, poti merge la un service de telefoane si iti vor inlocui ei acumulatorul). Apoi muti placa electronica in carcasa noua din plastic si ai o cheie ca noua. Carcasele aftermarket un se lipesc, ci se inchid prin clipsare si pot fi desfacute la nevoie fara a fi taiate.
    1 point
  19. Masinile se rezolva la service, nicidecum pe forumuri. Aici poti primi fel si fel de pareri ale unora de cele mai multe ori neavizati, adica de la oameni, me included care nu suntem mecanici. La ce erori iti scuipa pe tester, pare-se ca e "groasa". Probabil te-ai bucurat ca ai luat-o ieftin, doar ca de cele mai multe ori, genul asta de achizitii sunt de fapt niste capcane, iar intr-una din ele cel mai probabil ai picat si tu. Sper ca ti-ai mai pastrat totusi niste bani si pentru reparatii. Nu stiu cand se vor lecui cei de pe la noi ca ieftin si bun nu se prea tin de mana, dar nah, sunt niste probleme sociale care ne vor mai bantui multi ani de-aici incolo. Sper sa ai noroc totusi si sa nu fie nimic "serios".
    1 point
  20. E normal, stai linistit. Pretul vinde. Important e sa fie ieftina, mirajul mobile de se cheama, dotata, jante mari, sa arate bine. Nu ma refer la masinile tale, caci un e46 are ceva anisori si e firesc sa mai bagi in ele ceva. Ma refer la masina mea :))))) E pe mobile de de doua luni si doar 5 persoane au intrebat de ea :))))) patru samsari si inca unul. Are VIN ul la vedere, servisata doar la bmw, acte la vedere, am facut strict naveta cu ea circa 80-90 km pe zi,desi n am specificat in anunt, km un pic peste 100 mii, ma rog. Ma intreba unul daca am mers mult cu ea in oras. I am zis ca masina asta a facut naveta, ma crezi ? Nu ! Si atunci de ce plm mai intrebi ? Asa ca revin la ce spuneam mai sus, pretul vinde. Cand dai pt un schimb de ulei xxx euro nu prea iti mai vine sa negociezi, pentru ca nu ai facut schimbul de ulei sau placute la coltul blocului. Nu inseamna ca daca ai schimbat uleiul la coltul blocului e gresit, sau placute in regie proprie in garaj. Nu asta e problema. Problema e ca romanul s a saturat de masini tipla cu km reali si ieftine. Apoi intram pe forum si deschidem 2-3 topicuri gen: -am cumparat acum o luna un Fxx din 2015 cu 150mii km reali : unde curat DPF ul la odorhei sau nu stiu unde. Sau fluiera turbina, merg la avd sau in alta parte Sau imi mananca ulei mult de la un schimb la altul, ce fac?Infunda dpf ul ? Am mai spus o si am s o mai spun, o masina chiar si la 150 mii nu are voie sa aiba probleme cu dpf ul, sa pape ulei, ori sa bata/troncane. Nu vorbesc din auzite sau citite, ci din esperenta. Avem la firma in batatura vreo 30 de masini, bmw si skoda si vreo doo forduri. Masini alergate pe teren, nemenajate la rece sau dupa drum lung sa lase masina la ralanti sa se raceasca turbina, ulei doar la 25-30 mii schimbat. Cu toate am mers, daca nu te uiti in bord nu iti dai seama daca are 20 mii sau 120 mii. Cine stie, intelege Asa ca, ieftin si bun nu exista . Offtopic: daca te pot ajuta, sa zici
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.