Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Viper05

Contributors
  • Posts

    4256
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

Viper05 last won the day on October 12

Viper05 had the most liked content!

3 Followers

About Viper05

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    xxx

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Viper05's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

1.1k

Reputation

  1. daca e a doua masina , si incarci acasa range-ul e aproape irelevant. chiar si daca e sigura masina peste 90% din soferi nu fac destui km/zi sa ramana fara range. nu merita sa iti iei masina pentru alea 2 zile pe an cand trebuie sa faci peste 500km/zi m-am dat cu ix1 30e l-am avut vreo 3 zile. foarte misto masina , se misca foarte bine, ca materiale e sub seria 3, mi se pare mult mai ieftina făcută. range-ul e mic . incarcata full 100% dupa ce m-am dat la ea , avea range 280km
  2. atunci e un sistem simplu pe arcuri. mai exact el vrea sa stea tot timpul deachis( e in tensiune de la arcuri) doar ca incuietoarea il tine jos. probabil unul din arcuri s-a rupt sau a sarit de la loc pe de alta parte mai are un piston care face deschiderea mai lina( opune rezistenta) daca nu e arcul s-ar putea sa fie pistonul blocat
  3. ai buton de inchidere al portbagajului?
  4. acuma m-am uitat , nu am asa ceva , doar santul ala si il pot muta eu manual. nu stiu daca nu exista ca optiune extra
  5. foarte intersat , am sa ma uit inca odata la mine , dar sunt aproape sigur ca nu am asa ceva
  6. @daniellu foarte interesant, ai un link de yt unde arata cum funcționează chestia descrisa mai sus? la mine la g21( e adevarat e primul meu combi) nu are nici un fel de curent si toata chestia sta din tensiune fizica
  7. despre ce masina e vorba? in rest nu stiu despre ce fire vorbim pentru ca roloul ala nu are nici un fel de curent
  8. eu am patit acelasi lucru la un f10, la mine a fost cablajul de vina, uite-te putin la cablaj in jurul senzorului defect LE : acuma vad ca nu ti-ai cumparat senzori originali nici a doua oara…
  9. si eu zic ca e de aici, ce e sarit de la locul lui
  10. nu se inzavoreste absolut nimic, ea vrea sa se inchida tot timpul si ca sa stea deschisa tija se prinde intr-un sant , cand vrei sa inchizi scoti din șanțul respectiv si se inchide automat, un sistem foarte primitiv probabil ceva blocheaza cilindrul ala sa se invarta
  11. si de ce aparea cu scadenta 0? cumva erau placutele spate? zgomotul poate veni si de la stat nemișcata in parcare inainte sa o cumperi
  12. si care ar fi astea? si mie mi-au reparat runflat cu roata pe masina.
  13. folosesc exclusiv runflat de 10 ani. de doua ori m-a saltvat de la situatii in care sunt sigur ca eram in parapet am o poza cand am luat ceva pe autostrada de efectiv mi-a luat o bucata din anvelopa la ~140km/h. de aveam o anvelopa normala sigur sarea de pe janta
  14. ti-am spus, e usor sa faci trecerea de la 3 la 5 , dar foarte greu de la 5 la 3
  15. pardon am vrut sa spun 10k/an, nu am reusit niciodata performanta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.