Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

v@sy

Members
  • Posts

    820
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

v@sy last won the day on June 15 2024

v@sy had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

v@sy's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

138

Reputation

  1. In EU nu se poate coda din cauza legislatiei. Asa ca cel mai probabil la reprezentanta nu se poate face codarea. Doar daca gasesti pe cineva specializat pe Bmw sa te ajute. Eventual ia legatura cu @neo_andersson .
  2. Poate sa nu aiba K bus, ci doar CanH si CanL. Nu m-am uitat pe scheme la E90 sa vad ce tip de comunicatie are.
  3. K-Bus, Lin-Bus, sunt doar pe un singur fir. CanH si CanLow sunt pe 2 fire. Sunt diferite intre ele. Ambele asigura comunicarea intre module.
  4. E usor daca te pricepi. Doar adaugi cablaje si faci legaturi electrice. Te poate ajuta un coleg din zona ta care se ocupa cu retrofituri.
  5. Mult zgomot pt un pin care facea contact intermitent din cauza vibratiilor. Cand ai depistat pinul problematic se putea strange si eliminai una din cauze. Verifica peste cateva zile daca mai ai probleme cu bateria.
  6. Cositoreste pinul pe fir si scapi de contacte imperfecte. De asemenea strange putin pinul sa faca contact mai ferm in mufa
  7. Din poza pare ca farul nu e aliniat cu restul elementelor. Farul are suruburile de prindere de unde se poate modifica pozitia lui. Dupa realinierea farului trebuie verificat fasciculul luminos, pt ca isi va schimba pozitia.
  8. Ai inclusiv instalatia de fibra? Iei fibra si o prelungesti pana in portbagaj. Ai nevoie de un splitter de fibra ca sa o poti prelungi.
  9. Cel mai probabil lipseste o cantitate prea mica de freon pentru a avea impact asupra racirii aerului.
  10. Verifica daca nr de pini la farul cu xenon e egal cu nr de pini la farul cu halogen. Necesita obligatoriu codare.
  11. Din poza, nu prea inteleg ce ai vrut sa faci cu agrafa. Apoi, plasticul negru este un capac ce se da jos si apoi ai acces la mufa. Pe partea exterioara mufei vei vedea un fel de sigurante ale pinilor pe care le poti apasa si tragi pinul din mufa. Nu are ce sa se strice. Depinde de indemanarea si priceperea fiecaruia. Am vazut. Vorbesc din experienta si retrofituri destule. Din poza, colegul nu stie cum sa scoata pinul.
  12. Daca vrei sa schimbi plasticul mufei, e treaba foarte usoara. Nu se taie nimic. Scoti pinii pe rand din mufa veche si ii pui in mufa noua. Ai nevoie de un ac sau ceva foarte subtire ca sa ii apesi. Recomand sa verifici starea pinului, eventual sa ii strangi putin atat la partea de contact cat si la coada pinului unde este sertizat firul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.