Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

HitmaNLive

Contributors
  • Posts

    553
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

HitmaNLive last won the day on July 15

HitmaNLive had the most liked content!

5 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosanigeles

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92

Recent Profile Visitors

6876 profile views

HitmaNLive's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Posting Machine Rare
  • Contributor 2025 Rare
  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

226

Reputation

  1. Ai verificat cumva rulmenții de presiune de la amortizoare ?
  2. Suspenzi masina de spate, cu 2 cricuri, sau pe un elevator, scoți din viteză si recomand să dai rotile jos , să rotesti de discuri, dacă simți ca merge sacadat ( agață ) in unele puncte, atunci clar e grupul. Poti sa decuplezi si planetarele de la grup si să rotesti direct de flansele grupului unde vin prinse planetarele. Trebuie să simți foarte lină rotirea fara zgomot și fără intreruperi de rotație. De regulă zgomotul de grup in mers e ca un "mieunat".
  3. Eu recomand Ravenol VMP 5W30 LL04, cu schimburi la 10000 km.
  4. Actually, atât pentru retrogradare cât si pentru treaptă superioară, pe cutiile clasice manuale, fără nici un sistem, dacă inainte sa schimbi efectiv treapta, piști un pic acceleratia (ii dai un impuls) , ajută la sincronizarea pinioanelor si reduce efortul sincroanelor. Am observat si eu la F32, că atunci cand apeși ambreiajul , se tureaza vreo 200 ture singură. Technically, te-ar ajuta să schimbi si mai repede treptele, fără să dai șocuri in volantă, la ridicarea ambreiajului brusc. Asta ajută cel mai mult in treptele inferioare, , banuiesc ca 1-2 , 2-3. Eu la E92 din 3-4 deja la orice viteză sunt, oricât de repede as schimba, nu se mai simte deloc acel șoc. (Desi incerc la schimbare mereu să ii ofer o turație suplimentară) @Dan_316i, îți face manuala coasting ? Adică nu ai frână de motor?
  5. @petreop, hai că ușor, ușor, ajungi spre Iași. Eu te aștept, mașina e in parcare, neplimbată .
  6. O sa te ajungă asigurarea in jur de 2000-2500 lei pe an. Fiind Euro 3 ai toate sansele ca de la 1 ianuarie să plătești o Ecotaxa pe care Guvernul vrea sa o adopte, care se va ridica si aia la peste 1500 lei pe an. Tu îți faci calculele in functie de ceea ce produci lunar. Chiar de are 125000 km , reali sau nu, masina nu merită atâția bani, parerea mea, mai mult de 3000 eu nu as da, din considerentele de mai sus, este Euro 3, este veche si vor urma taxi mari pe masinile vechi.
  7. Tocmai am primit si eu o ofertă de preț cu tot cu montaj pentru F32, cu loc pentru KAFAS, cu HUD, Pilkington, 2000 lei.
  8. Nu. Maxim 5W40 cu specificatia LL04.
  9. Da, aparent are, si se deschid când o treci pe sport.
  10. Dacă ai schimbat si senzorul si regulatorul, du-te și dă baia de ulei jos, s-ar putea sa ai bucati de patine de la distributie care obturează sorbul. (Asta dacă nu e prea tarziu si ai cuzinetii de la paliere praf)
  11. Ceva de genul se aude. Oricum e slăbuț față de cum se aude E92 . Eu fiind obișnuit cu zgomotul, mi se pare că asta se aude incet tare . VID-20250604-WA0006.mp4
  12. Sincer, nu stiu exact . Cică au filmat-o si pozat-o din toate unghiurile . Cine știe ce videouri de oscar vor sa faca.
  13. Au inceput să apară fanii . Am primit astăzi video, m-am amuzat copios . VID-20250714-WA0030.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.