Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

throw

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

throw last won the day on June 12

throw had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    G01 2023

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

throw's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. Mai usor cu atacurile astea la persoană tipice românașului. In fond, tu ai zis bălăria comparativă intre un SUV si un sedan. Poate am un motiv sa stau pe forum, nu crezi? Pt ca esti românaș mândru care crede ca având o marcă premium inseamna ca poti arunca cu banii pe fereastră pe combustibil :))))) Cam asta inteleg românii din masinile astea: valoare, fiță, opulență.
  2. Deci avea un SUV benzina care consuma mult si acum are un sedan diesel si consuma mai putin. Bravo tati. 30i este ce vrei sa ai. Daca nu te incadrezi la un 30i, mergi pe 30e, e fix ce trebuie. Singura dudă e sa inveți conceptul mașinilor hybride, cum se exploatează si ce avantaje/dezavantaje au. Persoanele care merg pe 20i sunt in mare parte necunoscătoare/femei care nu inteleg un raport putere/greutate. Sfat pt colegul cu 20i: Incearcă cat poți de mult sa anticipezi traficul si lasa start and stop pornit. 13 in oras e consum de motor turat inutil.
  3. Bateriile la hybride nu sunt facute sa crape in cativa ani. Da, isi pot pierde din eficienta dar nu crapă asa usor precum crede opinia publică.
  4. Incă aștept dovezile ca sunt problematice sistemele hybridizate de la BMW, pe toata plaja lor de vehicule. Asta si devizul de 31 000euro. Singura chestie pe care a nimerit-o este inlocuirea celor 6 celule care poate ajunge la 10 000 euro, da.
  5. Autolatest sunt efectiv primii din lista de "jurnalisti auto" care trebuie sa primeasca 0 atentie. Mănânca o gramada de rahat pe subiectele astea, indiferent de marcă.
  6. Sau 30e care e e acelasi motor cu al lui dar cu altă putere in principiu Pe de alta parte, o gramada de producatori au maxim 184 cai pe SUV urile lor.. Asta e norm ul de fapt pt mașinile care nu se vor in urmatoarea ligă.
  7. throw

    Alegere X3 G01

    Multumesc frumos! Eh, asta cu frana e ultima problema. Eu sunt super multumit de cum stă in viraje avand in vedere greutatea si inaltimea ei. Legat de putere stie cineva sa explice exact plaja de cai putere? Hybrid - cati cai ai in pe negru (in afara de boost). Cateodata se simt cei "doar" 184' cai dar cateodata mi se par mai sprinteni de la 60 in sus. Hybrid - in kickdown "boost"? In sport mode extraboost, cred ca sunt toti cei 292.
  8. throw

    Alegere X3 G01

    Da, fix asa franez si eu de regulă si e decent.
  9. throw

    Alegere X3 G01

    Vă salut din nou. Nu stiu daca am promis sau nu dar mi se pare de bun simț sa revin cu un update. Dupa alinierea unor astre am decis si am mers pe un LCI 30e. Dupa nu foarte lungi căutari, am găsit exact "pachetul" castigator, am dat mail, am fugit si am adus-o. Masina a fost achizitionata de la un dealer din Wiesbaden cu 2 ani de BPS, 37k euro, 70k kilometri. Ca primă impresie dupa cateva săptămâni pot spune ca mașina imi confirmă si bifeaza absolut tot ce căutam de la ea. Nu as fi mers pe un alt SUV daca nu era acest X3. Dinamica imi place, sistemul electrificat din punctul meu de vedere merită toți banii. Cu ce m-am obisnuit mai greu e ruliul masinii la oprire/franare inainte inapoi cand te opresti la semafor. Nu stiu daca este de la motorul electric, de la faptul ca e un SUV inalt, setupul de suspensii, transmisia automata sau toate la un loc. Oricat de fin frânez, cand masina a ajuns pe 0, tot face un mic hop față-spate. Nu tine de autohold. Nu e cine stie pt pasageri dar pt mine e instant sesizabil, venit de pe alte caroserii. Frânele sunt de 30e, nu sunt nici varianta Xline, nici de pe M. Nu cred ca au relevanța oricum intrucat "problema" nu tine de franare ci de punctul de oprire. Daca stie cineva mai multe despre comportamentul asta, vă rog. Ca si consum, mie mi se pare mai mult decat ok. La un mers normal pe DN am scos cel mai putin ~6, regim de autostrada ~7 iar pe la munte m-am dus in 8-8.8 in conditiile aferente de urcari, aglomerațiile si blocajele specifice Valea prahovei, un drum forestier pana la Cabana Diham, parcurs un sfert doar. Bateria a fost "goala" evident iar masina incarcata cu bagaje si 2 persoane. Din pacate momentan o incarc destul de rar pentru ca nu am reușit sa trag incă stația de incarcare in parcare dar chiar si asa consumul e ok. Mai e cineva cu 30e uri (indiferent ca e 3,5,X) care nu si-o incarca seara? Pe intalnirea BMW-urilor am gasit destui care nu le incarcă si sunt ok cu asta. Legat de scopul achizitiei, mai cară cineva biciclete pe plafon cu X3ul? Vă deranjeaza dinamica mașinii cu ele? E destul de inaltă și amân carligul o perioada. La dealeri este incredibil de scump si trebuie sa caut pe cineva care montează bine fara sa am probleme cu electrica si ce mai are bmw pe acolo. Nu știu nici cum e garanția si asta e inca un motiv pentru care e inca pe pauză ideea de montaj. Tragand linie, personal e best buy.
  10. throw

    Alegere X3 G01

    Legat de carlig e problema... daca gasesc ceva bun, nu o sa stau dupa carlig... o sa vad si eu după..
  11. throw

    Alegere X3 G01

    Multumesc tuturor oricum, mi-ati adus aminte de vremurile in care ajutam si eu la randul meu pe baietii de pe clubford. Da, asa gandesc si eu, cheltuiala mare va fi oricum, dar am zis macar sa merite. Devizul cu frânele e identic cu ce am mai avut pe Ford Focus :)) Da, ar fi masina nouă... dar uzura pt mine va fi la fel. Va fi o masina nouă care va sta in garaj si care se va devoloriza instant comparativ cu bmw-ul. Da, e pe platforma cu Focus, focus am mai avut 3! Si eu care am zis ca urm masina va fi un Subaru...
  12. throw

    Alegere X3 G01

    Total de acord cu tine. Eu personal nu dau doi bani pe embleme, am luat ce mi-a placut la momentul respectiv. Nu stiu la ce te referi prin intretinere corectă in schimb. Reviziile la masini le fac anual cu piese OE, rareori mers pe aftermarket. Orientativ, franele mă costa la fel intre Ford si BMW, la fel si alte piese. Consumabilele identice ca bani si ele. Sunt constient si ca e o diferenta la un moment dat dar mi-o asum. Adica nici la Ford nu sunt piesele ieftine si nu fac nici 10.000km pe an ca sa simt o uzură gravă a masinii. Daca imi scapa ceva, chiar va rog sa ma corectati. Ca oraș sunt din Bucuresti dar cum ziceam, masina nu o scot decat la drumuri lungi si cumparaturi in zona unde locuiesc. Asta nu e oraș pt nici un fel de mașină si urmeaza sa imi iau a doua bicicletă pentru mers in oraș. De incarcat imi pot trage cablu sa incarc, de tavaleala si stat bara la bara in nervi am masina sotiei. P.S. In brasov merg in weekend pt bițe, da.
  13. throw

    Alegere X3 G01

    Pai eu cu biclele sus am 11% acum, 7-8% pt un suv e lux! (oricum le-as pune in spate, nu sus) Toyota nu pot. Am tot mentionat in postarile anterioare ca imi plac masinile mai dinamice si consumul e pe locul, 2,3.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.