Jump to content

Zgomot roata dreapta-spate cand accelerez


SlowDeath

Recommended Posts

Cand accelerez puternic, se aude un zgomot ca si cum roata "sare" (de mai multe ori) si loveste aripa.

Zgomotul il localizez la roata dreapta-spate. Roata nu cred ca loveste aripa, dar cam asa da impresia zgomotul respectiv.

Pana acum nu facea asa, sau nu am sesizat eu.

Ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Cand accelerez puternic, se aude un zgomot ca si cum roata "sare" (de mai multe ori) si loveste aripa.

Zgomotul il localizez la roata dreapta-spate. Roata nu cred ca loveste aripa, dar cam asa da impresia zgomotul respectiv.

Pana acum nu facea asa, sau nu am sesizat eu.

Ce ar putea fi?

Daca ar sari roata, ar fi din telescop, dar daca nu simti masina leganandu-se inseamna ca nu se misca roata in sus si in jos. Poate ceva bucsaraie terminata.

Ce pilotezi, e36, 46, 90? motorizare? punte cu discuri sau tamburi?

Link to comment
Share on other sites

Sunt "pilot" pe un E36 cu motor de 1.8 (era si in titlu).

Pe puntea spate nu am discuri.

Am schimbat amortizoare, arcuri, flanse amortizoare + ca masina a fost in service si am consolidat oalele pe spate, pentru ca incepusera sa cam rugineasca.

Din cauza asta am bagat masina in service, crezand ca o fi din cauza amortizoarelor.

Chiar daca amortizoarele vechi erau moarte de tot (nu mai reveneau deloc), se pare ca si cu cele noi face la fel.

 

Roata nu sare, masina fiind stabila... dar asa e senzatia in momentul respectiv.

M-am uitat la aripa si la roata si nu sunt semne ca s-ar lovi.

 

O sa schimb si bucsaraia pe spate... am crezut ca mai rezista. Sper sa fie de acolo.

Link to comment
Share on other sites

sau ai desprinsa toba si cand accelerezi mai tare se loveste de fund.

Oricum nu iti da nimeni un diagnostic precis aici, astea sunt cele mai simplu de aflat pe elevator.. mare smecherie sa mergi undeva sa o salte si sa traga de ea, dureaza 5 min..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Toba sigur nu e, ca masina a fost in service si a fost suita pe elevator.

A avut bara data jos (am vopsit-o), si am vizualizat si toba (lucratura buna din inox ce tine de 3 ani si e facuta la PILOT).

Cum am spus, bataia aia este pe partea dreapta si se manifesta DOAR la accelerari foarte puternice si dupa ce tin pedala apasata pentru mult timp.

La mers normal nu sunt probleme.

Amortizoarele au fost schimbate, arcurile la fel, flansele, garniturile si tot ce tine de amortizoare au fost inlocuite cu unele noi.

A ramas doar bucsaraia.

Acum, nu stiu ce sa fac... daca tot ma apuc si schimb bucsaraia pe spate, sa le iau din cauciuc sau din poliuretan?

Arcurile si amortizoarele sunt sport cica... Raceland.

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

pai nu ca ai gaura in toba ci ppoate ai pierdut un inel de cauciu sau rupt o prindere, si aia la aceeleratii vibreaza si bate in zona aia. Si asta se intammpla cel mai des fix la tobele astea de inox, care sunt mult mai grele decat cele oem..

Tu vrei sa imi spui ca ai urcat masina pe elevator, acum de cand ai zgomotul, si ai verificat si aia au dat din umeri ? PAi in cazul asta mergi la altii.

 

ma indoiesc, orice ar fi, bucsaraie, planetara, diferential, toba desprinsa sau cu joc, o descoperi in 5 min.

In decelerare/frana de motor ai zgomot ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Treaba a stat cam in felul urmator:

De vreo cateva luni, masina prezenta simptomul asta. Eu am banuit ca este amortizorul din dreapta sau oala din dreapta.

Stiam ca amortizoarele sunt duse iar la oale am avut ceva probleme cu rugina.

Profitand de faptul ca am fost in concediu, am zis sa bag masina in service ca sa ii fac tinichigeria prin portbagaj (oalele erau prioritatea dar mai existau si alte probleme in portbagaj) si eventual sa ii vopsesc capota, grila din fata si sa ii schimb bara pe spate.

Cu ocazia asta i-am schimbat si amortizoarele si arcurile cu unele noi, crezand (eu) ca problema respectiva va disparea, si din cauza asta nu am insistat la service in legatura cu problema "bataii".

Mecanicul meu, mi-a spus ca ar fi bine sa schimb si bucsele pe spate, dar i-am spus ca le schimb mai tarziu.

Ma rog, baietii au facut treaba buna, doar eu am avut "surpriza" sa constat ca problema cu "bataia" nu a disparut.

 

Bataia nu apare in mers normal, nu apare in decelerare, nu apare la hop-uri, nu apare la linii de tramvai sau tren, doar la acceleratie puternica si doar atunci cand tin apasata pedala mult timp la maxim. Daca ridic piciorul de pe acceleratie, dispare si bataia.

Daca continui sa accelerez, dar usor, iar nu mai am "bataia" daca o apas mai tare, "bataia" revine. Cu alte cuvinte, "bataia" respectiva apare doar in momentul cand o accelerez "grav" de tot, ca sa ma exprim asa.

Eu as fi vrut sa stiu daca cineva s-a mai intalnit cu problema asta si cum a rezolvat-o.

Ma gandesc sa nu schimb si bucsaraia, si sa nu fie nici de acolo.

Bine, tot trebuie sa schimb bucsele pe spate dar ma seaca "bataia" asta si as vrea sa stiu de unde e... ca sa stiu si la ce costuri sa ma astept.

 

PS. Masina a stat sub elevator si iti spun sigur ca toba e ok, pentru ca de fiecare cand am ocazia o inspectez. Baietii de la Pilot mi-au facut un sistem de prindere in 4 puncte (2 pe stanga si 2 pe dreapta) iar cauciucurile in care vin prinderile sunt in regula pentru ca le-am verificat. Adica nu au centrul rupt de exterior. Iar celalalt cauciuc (in forma de romb), care tine teava e nou-nout, schimbat acum cand era masina in service.

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa schimbi bucsa asta 33326770786 sau asta 33326775551. Aceeasi bataie am avut-o si eu,dar am schimbat tot pe spate,inclusiv amortizoare si a disparut.Aceste 2 bucse am vazut ca sunt in zona rotii
Link to comment
Share on other sites

Eu merg cu gandul la planetara. Ar trebui sa se auda si in decelerare. Incearca in viteza I sa pleci de pe loc incet, "ca un incepator", asa in suturi, ingatuit, sper ca m-ai inteles. Daca se aude ceva zgomot ca o lovitura de fier eu zic ca e planetara.
Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude o pocnitura pe partea dreapta spate , cand las piciorul de pe frana si plec de pe loc(in mers nu se aude de loc),dar nu tot timpul.Am schimbat de aprox 4k km discurile si placutele.

Ma gandesc ca s-au asezat placutele pe disc in timpul asta.

Se poate sa ramana placutele presate pe disc si dupa ce iau piciorul de pe frana.?

Link to comment
Share on other sites

@ral

O sa schimb cam tot ce inseamna "cauciuc" pe puntea spate!

Merci pentru coduri!

 

@CatuXXX

Sper sa nu fie totusi de la planetara. In decelerare nu se aude nimic.

Defapt "bataia" respectiva nu se aude ca si cum ar fi metal pe metal ci mai degraba cauciuc pe metal.

Se aude ca si cum ar "sari" roata in sus si ar lovi aripa. Totusi, roata nu sare.

Daca ar fi si planetara... la ce suma sa ma astept din partea ei?

Link to comment
Share on other sites

Diferential este prins in 4 bucsi de caroserie, 2 dintre prinderi sunt cu prezoane si 2 cu surub, uite-te acolo sa nu cumva sa se fi rupt piulitele sau mai rau , cum am patit eu sa nu se fi rupt prezoanele direct din sudura!!! La mine se auzea o bufnitura de fiecare data cand schimbam vitezele si in ultimul timp simteam cum facea si spatele la masina stanga dreapta! Concluzia a fost ca am demontat diferentialul, esapamentul, rezervoarele si am trecut la sudat si la taiat caroseria pe interior ca sa pot sa ajung sa sudez.......oricum munca multa rau de tot! sper sa nu fie si la tine cazul si sa scapi numai cu niste bucsi!
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

e rupt sau desfacut?

 

E rupt din cele 3 suruburi,pt ca a ruginit acolo :)

 

VOI DE REDIMENSIONARE NU ATI AUZIT ?

 

banuiesc ca e bucsa de la bratul portfuzeta

 

Nu era nevoie sa scrii cu majuscule si daca te uiti putin la profil poti vedea ca sunt nou pe aici si nu am stiu ca trebuiesc redimensionate pozele,le-am incarcat si eu cum am stiut

Da,bucsa aia e,s-a rupt din cele 3 suruburi care vin prinse de caroserie :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 years later...
Salut...de ceva timp am o problema ch e46.le meu...cand ma aflu in mers si virez stanga in curba(masina fiind pe liber sau in treapta mica in frana de motor) se aude un zgomot la roata dreapta spate ca si cum ar freca/agata ceva, iar cand ies din viraj nu se aude nimic...asta se intampla doar la viteze mici in viraje stranse si doar cu masina pe liber(mai accentuat) sau in frana de motor...am verificat totul, articulații, bucsi, rulmenți, placute si saboti frane...are idee cineva ce ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.