Jump to content

Probleme descarcare baterie


sasubn77sas

Recommended Posts

Am un bmw 520d din 2002 si daca nu umblu cu ea 2-3 zile imi descarca bateria de tot.Precizez ca bateria este noua, in garantie, incarcarea este buna (daca folosesc masina nu am probleme). Am facut o masuratoare in gol (cu toate accesoriile oprite - scoasa cheia din contact) si consumul este de cca 2amperi/h.

Poate sa-mi spuna cineva de unde provine problema si ce trebuie sa fac???

Ms.mult pentru interes.

Link to comment
Share on other sites

scoate relee pe rand... e posibil sa fie de la ledurile de ridicare si coborare a geamurilor sau de la vreun senzor de usa deschisa... verifica astea intai...

162245[/snapback]

 

 

Am citit ceva topicuri in care ziceau baietii de ceva piesa cu tzepi??

ledurile din cat stiu eu au un consum de pana la 0.025 amperi.Senzorii de usa deschisa functioneaza din moment ce imi inchide luminile din interior dupa ce inchid usile.

Link to comment
Share on other sites

Am citit ceva topicuri in care ziceau baietii de ceva piesa cu tzepi??

ledurile din cat stiu eu au un consum de pana la 0.025 amperi.Senzorii de usa deschisa functioneaza din moment ce imi inchide luminile din interior dupa ce inchid usile.

162252[/snapback]

hoHOHO :) aveam acelasi numar SAS :) :blink:

Edited by vl20sas
Link to comment
Share on other sites

Verifica daca mai se aude ventilatia dupa ce ai oprit motorul si daca ai timp sa vezi dupa cat timp se opreste.

162283[/snapback]

 

 

Dupa ce opresc motorul nu se aude nimic.Nu stiu daca nu cumva o porneste dupa ce plec de langa masina.Faza proasta e ca umblu cu masina din hasti in pasti, fiind a doua masina, si nu prea am avut timp sa ascult ventilatii si a.s.m.d.. Abia astazi am aflat de pe forum dupa ce sa ma orientez.mi-a mai zis cineva ca exista ceva ventilator pentru ventilarea habitaclului si ca ala ar fi problema insa, dupa cum am mai spus, nu se aude nimic dupa ce opresc masina!! E posibil sa porneasca mai tarziu???

Abia am luat masina din germania (cca.6luni) am facut 1000km si singurul lucru care i l-am facut a fost sa-i pun o alarma. Alarma am verificat-o ca e in garantie si cei de acolo mi-au spus ca ventilatia din habitaclu ar fi problema.

Mai astept sugestii.mai ales ca sunt nou proprietar de bmw.Ms.mult!

Link to comment
Share on other sites

mie alarma aia mi se pare cea mai suspecta. ai pus-o la unii specialisti in bmw sau la d'astia pe bordura ca se pricep la orice marca?

162446[/snapback]

 

 

 

A fost montata la firma care e certificata in asa ceva

Alarma nu e ceva marca renumita, e ceva simplu.Nu stiu daca baietii se pricepeau sa monteze pe bmw asa ceva.Alarma functioneaza corect, insa la 3 zile moare bateria. Am facut un calcul in functie de consumul masurat de mine ( 2A/h) si capacitatea bateriei (70A/h) si ar trebui sa tina cca 35h. Dar in realitate e merge cca 72h abia dupa aceea nu mai porneste dar ceva curent tot mai are in ea. De aicea trag concluzia ca consumatorul care o descarca merge half time, adica pe jumatate timpul. deci e ceva ce porneste din cand in cand.

Ce poate fi oare?

Link to comment
Share on other sites

Du masina undeva sa fie in siguranta (in curte la vreun prieten, pe la firme etc) si dezactiveaza alarma. Adica deconecteaz-o de la baterie. Vezi ca trebuie sa aibe vreo siguranta, sau poate au legat-o direct de baterie. Si revii dupa alea 3 zile...si te lamuresti. S-ar putea ca alarma sa fie de vina. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Am patit-o shi io acum un an shi ceva.Mi-am prins urechile shi tot nu stiam ce are. Pana la urma (in cazul meu) era de la alternator; cu toate ca la masurare era ok si incarca, cand l-am dus la un priceput shi l-a desfacut a descoperit ca una dintre cele trei parti ale statorului dadea la masa shi nush cum draq ca ramaneam fara baterie. Dupa ce s-a inlocuit statorul totul a fost ok.

Incearca shi parerea unui priceput...zic io....

Multa bafta !!!!!!!!

Edited by altrixkk
Link to comment
Share on other sites

A fost montata la firma care e certificata in asa ceva.

162458[/snapback]

Asta nu inseamna nimic. Decit, eventual (!) ca baietii cunosc alarma. Adica... puteau foarte bine sa iti faca varza masina.

 

Am facut un calcul in functie de consumul masurat de mine ( 2A/h)...

162458[/snapback]

Mi se pare enorm consumul asta cind e masina oprita!

Link to comment
Share on other sites

Asta vara am schimbat si eu bateria. Tipu care se ocupa cu garantia mia masurat consumul cu toate chestiile oprite si ii dadea tot 2A. Ma pus sa ma duc la filaret pentru verificari, si eu ca prostul mam dus. Problema era ca tipu de la baterii cred ca verificase numai dacii pana atunci de nu stia ca trebuie sa astepte cateva minute pana sa "adoarma" masina.

Si acum ca miam adus aminte, e normal sa iti ia 400 mii pentru pus un multimetru (dala din piata la 100 de mii, aveam si eu acasa) la baterie si sa zica "e bine"?

Link to comment
Share on other sites

Am un bmw 520d din 2002 si daca nu umblu cu ea 2-3 zile imi descarca bateria de tot.Precizez ca bateria este noua, in garantie, incarcarea este buna (daca folosesc masina nu am probleme). Am facut o masuratoare in gol (cu toate accesoriile oprite - scoasa cheia din contact) si consumul este de cca 2amperi/h.

Poate sa-mi spuna cineva de unde provine problema si ce trebuie sa fac???

Ms.mult pentru interes.

162243[/snapback]

 

 

este foart posibil sa fie de la ventilatie .... sa se fi stricat piesa cu tzepi si sa mearga ventilatorul singur

Link to comment
Share on other sites

Tot in decembrie , dar anul trecut , dintr`o data nu mi`a mai pornit masina si am realizat ca este acumulatorul mort ( am luat curent de la o alta masina si am pornit`o ).

Fiind o zi inainte de Revelion si dupa ora 13 cand am constat , negasind magazine deschise am mers undeva pe langa Arcul de Triumf unde este un stand cu acumulatori.

Am luat unul Caranda ori pe acolo , nu cine stie ce firma pt ca ar fi costat dublu si am inteles ca nici Bosch`ul nu este original , insa am luat de 100 amperi.

Avantajul luand de acolo acumultaorul este ca nu te mai trimite in alta parte sa`ti verifice cum incarca pentru garantie.

La verificare mi`a spus ca imi "fura" ceva curent dar n`a descoperit ce ( a presupus ca poate fi de la navigatie care este atasata ori de la car kitt`ul telefonului ) si mi`a calculat ca pierd vreo 2 amperi / zi.

Desi nu merg des cu masina , pana acum mi`a pornit mereu fara sa dea semne de "oboseala" insa, abia acum vine frigul...

Morala : poate este mort acumulatorul ...desi este in garantie

Edited by scristian
Link to comment
Share on other sites

La verificare mi`a spus ca imi "fura" ceva curent dar n`a descoperit ce ( a presupus ca poate fi de la navigatie care este atasata ori de la car kitt`ul telefonului ) si mi`a calculat ca pierd vreo 2 amperi / zi.

163017[/snapback]

Poate a facut aceeasi verificare ca si la mine :blink: .

Banuiesc ca daca iti consuma 2 amperi nu mai aveai demult baterie.

Link to comment
Share on other sites

Tipu care se ocupa cu garantia mia masurat consumul cu toate chestiile oprite si ii dadea tot 2A. Ma pus sa ma duc la filaret pentru verificari, Problema era ca tipu de la baterii cred ca verificase numai dacii pana atunci de nu stia ca trebuie sa astepte cateva minute pana sa "adoarma" masina.

162989[/snapback]

Mai tii minte cit era consumul masurat la Filaret [ca si normal] al masinii ?

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce incui masina mai raman beculetele de la geamuri aprinse la jumate de iluminare.pentru o perioada de cateva minute......nu stiu cum vine firul de la alternator la acumulator.la masina ta...dar daca desoperi...deconecteaza-l de la acumulator pe perioada cat nu umbli la masina..poate ai surpriza sa descoperi ca ala era un consumator ce-ti golea curentul din instalatie...

PS: nu uita sa reconectezi cablul la loc cand vei vrea sa pleci cu masina ...ca daca nu..o sa ai surpriza sa golesti tu bateria..si ai grija sa izolezi bine firele alea pe acolo...dupa ce deconectezi..ca inca nu s-a dat voie oficial la artificii... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce incui masina mai raman beculetele de la geamuri aprinse la jumate de iluminare.pentru o perioada de cateva minute......nu stiu cum vine firul de la alternator la acumulator.la masina ta...dar daca desoperi...deconecteaza-l de la acumulator pe perioada cat nu umbli la masina..poate ai surpriza sa descoperi ca ala era un consumator ce-ti golea curentul din instalatie...

PS: nu uita sa reconectezi cablul la loc cand vei vrea sa pleci cu masina ...ca daca nu..o sa ai surpriza sa golesti tu bateria..si ai grija sa izolezi bine firele alea pe acolo...dupa ce deconectezi..ca inca nu s-a dat voie oficial la artificii... :blink:

163336[/snapback]

Si la mine raman becurile de la geamuri aprinse... cand m-a lasat bateria am crezut ca se duce bateria de la ele dar nu au nici o treaba... Consuma undeva la un 0,2 Am pe ora... deci...

Link to comment
Share on other sites

Si la mine raman becurile de la geamuri aprinse... cand m-a lasat bateria am crezut ca se duce bateria de la ele dar nu au nici o treaba... Consuma undeva la un 0,2 Am pe ora... deci...

163442[/snapback]

Daca vrei sa nu mai stea aprins iluminatul interior dupa inchiderea usii masinii tine apasat mai multe secunde [7-10 sec] butonul de lumina de pe plafon - butonul din mijloc.

Dar in acest caz nu se va mai aprinde automat iluminatul interior.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.