Jump to content

F10 530d


d-rive

Recommended Posts

Ce-ar trebui sa fac sa fiu modest?

Sa ma ascund intr-o scorbura?

Sa mint despre mine si cei din jur?

 

Nu as fi modest daca m-as apuca sa ma laud pe la toate colturile de strada ca alea, alea... ceea ce nu e cazul si nici nu e adevarat.

Imi pare rau daca tu ai conchis altfel dar nu vad care sunt elementele care te-au dus intr-acolo.

Link to comment
Share on other sites

Adica suntem doi increzuti :LMAO:

 

L.E. Hai ca poate mai citeste careva care nu ne cunoaste si zicem ca vorbim serios si ca ne-au murit laudatorii de ne laudam singuri de ce modesti suntem :D

Gelule, Gelule... vezi tu...

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce inseamna la tine modest.

Asa e, nu sunt nici laudaros/increzut, nici modest. Nu ma intereseaza cele doua ipostaze. Sunt doar eu fara a exagera in vreo privinta sau alta si despre mine vorbesc atat cat trebuie. E redundant sa ne apucam sa ne aia pe noi pe forumuri sau fata de altii...

Link to comment
Share on other sites

LOL. daca si draiv asta e laudaros, ma duc sa cresc capre. enervant da, dar de aici pana la laudaros e cale lunga.

 

Am vazut ca a zis si Similea ca e mai rapid decat un e60 535d, tot ce pot sa zic e ca Similea are o gandire f structurata si cand afirma ceva, de obicei se bazeaza pe ceva concret.

 

am zis eu ca mister PIMP (nu-mi place pimp, iertare)stie intotdeauna ce zice si zice bine ce zice :rolleyes:

 

cat despre comparatia cu 535... e vina mea, dizalurile mai vechi de la biemve is superbe si de neegalat, nimic nu depaseste 535d-ul anterior ca e primu' cu doua turbine, cine are asa ceva zambeste pe sub mustati stiind asta.

 

eu raman la parerea mea ca F10-le asta este net superior unui 535d cu modelul vechi de cutie, fara soft ori alte bazaconii.

 

de fapt ma necajeste (drive, te sparg) ca propitaru' stie mai bine ca mine de unde vine treaba sta si sta si mosmondeste pe sub tufisuri, fara sa ia atitudine.

 

drive, masina ta este neinteresanta, ma. daca nu eram io nici pe asta n-o aveai. lol

Link to comment
Share on other sites

Tare masina! Arata foarte business-oriented asa, dar din fata... nu prea. O vezi in oglinda retrovizoare, te dai la o parte daca n-ai 300 cai sub capota. E clar.

 

S-o stapanesti sanatos si sa vina caldurile primaverii mai repede s-o scoti la plimbare (asta ultima o doresc mai mult pentru mine ca vreau si eu sa merg ca lumea cu masina)!

 

 

Inteleg ca ai suspensie smechera si ca masina da din rotile spate in curbe, dar totusi dinamic... nu se simte ca o masina imensa si grea? Cand schimbi banda nu balanseaza alea 2 tone? La o parcare laterala intr-un spatiu mai stramt iti da impresia de tren sau de hatchback?

Zi si ce nu-ti place la ea, nu doar ce adori.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Cosmin si Filon de urari.

 

Pai masina o simti fix ca si cum ar avea 1000kg, nu exagerez deloc. Este de o agilitate surprinzatoare.

Cand schimbi banda, chiar si brusc, nu simti NIMIC. Balans zero, forte laterale foarte foarte mici.

La parcare e totul ok, sunt in lumea mea cu camerele care ma ajuta sa vad masina de sus ca din elicopter. Senzorii la fel.

Sa fiu sincer, deseori mai mult ma uit pe camere decat pe geam sau oglinzi pentru simplul motiv ca se vede de 10 ori mai bine. Inclusiv la mersul cu spatele, datorita lunetei nu vezi mare lucru si atunci ma uit pe ecranul mare din mijloc si efectiv se vede tot ce e in spatele tau. Chiar si noaptea. SIngura situatie nasoala e cand sare vreo picatura de noroi pe camera spate :LMAO:

 

Sunt si lucruri de criticat la ea. Oarecum.

Anume, datorita suspensiei care e super hitech, aceasta nu se descurca fff bine cu gropile mari si chiar daca nu simti nimic cand treci peste denivelari sau gropi, o auzi cum geme saraca. Iar la o masina la care nu prea se aude mai nimic ca e bine insonorizata, auzi zgomotul cauciucului cum loveste si te doare sufletul.

Nu vreau sa ma gandesc la cei cu roti pe 19, 20 sau chiar 21".

 

Masina in mers pe modul comfort iti da senzatia de plutire, mai fain si decat la cele cu perne de aer. E un sentiment interesant pentru un BMW.

 

Mai e o chestie oarecum nasoala tot din cauza suspensiilor. Daca sa zicem roata din fata da intr-o groapa, pana ajungi cu cea din spate in aceeasi groapa masina adapteaza imediat si boundul si reboundul (scuzats exprimarea englezo-ro) si roata nu mai este lasata sa coboare in groapa si cand loveste buza gropii se aude un zgomot de zici ca ti-a dat cineva cu pumnul in masina in dreptul rotii respective. Au facut toata chestia asta ca sa minimizeze miscarea masinii in functie de drum. E foarte interesant cum treci peste groapa si doar o auzi si nu o simti.

 

In fine. E clar ca nu e o masina de drumuri proaste.

Cu garda la sol nu au fost probleme, nu am atins niciodata nimic chiar daca am urcat si borduri. Bine, e si chestie de cum abordezi.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.