Jump to content

F10 530d


d-rive

Recommended Posts

deci...

 

NU, spulbera, crucea mamii ei de masina. :rolleyes: senzatia, daca pot face o comparatie metaforica, e ca diferenta dintre un 530 si-un 535. enervanta treaba. pana la urma, care sunt timpii (aia dati de producator)? ca diferenta de cai nu-i asa de mare. iar cutia ...

 

sa va zica drive, ca asta nu are de ce s-o laude, calculat mic ce e el.

Link to comment
Share on other sites

Daca citesc si posturile sterse, trag concluzia ca masina , aci de fata, este cam ....varza!:LMAO:

Asta-i tot ce puteti spune despre una dintre (daca nu, CEA mai ..) cele mai noi, frumoase, puternice masini de pe forum?

Link to comment
Share on other sites

am dat pe saitul ala sa vad o comparatie cu modelul de 272 de cai. saitul ala pare o porcarie. e60 535d NFL are (LOL) deodata 1869 kg, iar FL 1735 kg.

 

degeaba, io am mers mii de km cu masinile de care spun. :sorcerer: nu vorbesc din povesti.

 

dati o bere cand testati. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

e racheta bre kip, are 143 de cai frumosi , al meu diesel se poate intrece cu dansul, de fapt, cred ca am sanse bunute sa ma distrez putintel daca sunt si resoftat :) ..desi nu se stie nici pe stoc cum se prezinta treaba , ca mai conteaza si conditia fizica a masini..oricum , sa zici ca 245 de cai sunt putini..e ceva.. sa nu mai vorbim de cuplu 540nm si astea stoc, puse pe o transmisie buna.. Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

ma omul si a prezentat masina,nu vad sensul unor polemici inutile si paralele cu subiectul

 

normal ca unora li se vor parea putini 250 de cai,ei venind de la 500. :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

frumoasa nu zic nu :) puternica nu cred ca e cazul sa exageram ;)

 

omu nu cred ca a zis ca nu e puternica, ci doar ca nu e CEA mai puternica de pe forum, cum afirmase sainz.

 

cred ca sunt masini pe forum cu 300cp +, dar la cuplu 5arul lui d-rive cred ca e printre cele mai puternice.

 

nici nu imi imaginez ce inseamna 540 nm :frantics: sheeeeeeeeit!

 

asta e cutia d-rive?

Gearbox:

 

ZF 8HP70

 

Transmission type:

 

automatic

 

with Steptronic manual shift mode

 

Number of gears: 8

 

http://www.automobile-catalog.com/car/2011/1589690/bmw_530d_steptronic.html

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

aia e cutia max, si e intradevar extraordinara, eu am facut un drive test cu F10 535i ..

E ceva special...

d-rive cum e trapa asta pe F10, e ca aia la GT si cu geam ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Bun, deci un x-drive exista deja, dar de ce nu un 535d? 550d cred ca iese din discutie pt ca abia a aparut si este destul de scump. Eu am un E90 330d si ma gandesc serios ca in curand sa trec la un motor mai puternic.
Link to comment
Share on other sites

Huh, ati scris ceva. Eu am plecat la culcare aseara :)

 

Oameni buni, cutia aia are 8 trepte dar nu o interpretati ca o cutie cu 6 trepte care mai are in plus inca doua.

Normal ca a 8-a e mai lunga decat a 6-a de la o cutie in 6 dar nu cu mult pentru ca exista niste calcule si nu as vrea sa intru in ele sa complicam discutia cum puterea e importanta la viteza maxima etc...

Deci, treptele sunt mai scurte si mai dese daca-mi permiteti exprimarea. Masina in modul sport schimba foarte rapid comparativ cu un steptronic clasic asa cum il stim noi. Eu am simtit-o la fel de rapida in schimbari ca si DSG, cea cu dublu ambreiaj care am avut-o in utilizare 3 ani de zile si 45.ooo de km, deci vorbesc in cunostinta de cauza si nu ca sa ma aflu in treaba cu copy/paste luate de pe siteuri sau pareri scrise de altii.

 

Cam asa e cu ce zice si Similea. El v-a descris ceea ce a simtit el, fizic, real si nu ce scrie pe diverse site-uri si aici v-as recomanda cand comparati masini, luati doar informatiile de pe bmw.com si nu de pe tot felul de site-uri panarama. Adica nu tot ce zboara se mananca.

 

Am vazut ceva scris de Jaguar. Credeti-ma, comparativ, ca si constructie, ca masina, Jaguarul, cu exceptia modelelor in doua usi, e o gluma, mai ales la calitatea de fabricatie.

 

Platforma pe care e facut F10 e aceeasi cu seria7 F01, aceeasi cu noua serie6 in 2 sau 4 usi si nu in ultimul rand aceeasi cu RollsRoyce Phantom care se fabrica pe aceeasi linie de fabricatie cu primele. Ce-i drept, la Rolls materialele sunt altele dar tehnic/mecanic, masina e aceeasi. Asa ca reusita acestui model si numarul incredibil de mare de unitati vandute nu e o intamplare iar concurentii ei directi de la Mercedes cu E-ul si Audi cu A6 va spun sincer ca au putine lucruri de spus in fata BMW-ului. Mergeti, analizati-le, testati-le si dupa aia o sa vedeti ca nu sunt doar vorbe spuse de un BMW-ist.

 

Puteam alege 4x4 dar, ce folos. Garda la sol e mica plus ca rapeste din acea placere de a conduce o masina cu configuratie de tractiune de F1 :p Ganditi-va de ce M5 are doar tractiune spate ;)

Bugetul alocat pentru masina imi permitea sa ma joc cu foarte multe tipuri de configuratii cu privire la motorizare, transmisie, etc dar am ales varianta pura pentru un BMW. Cutia am luat-o pentru ca e cu adevarat remarcabila si inclusiv concurenta a inceput sa o foloseasca, vezi Audi pe A8. Bineinteles ca setarile sunt diferite, BMW e BMW.

 

Cataxxl, vezi ca am scris intr-un post mai devreme de ce nu un motor mai puternic.

Stii tu, power is nothing without control!

Cu cutia care o are pe ea rupe aderenta si la o plecare doar dinamica si nu in forta de la semafor, pe asfalt uscat. Pe ud, deja e secsi :p

 

Apoi, puterea mare la o masina e buna pe o masina sport. Daca aveam un Z4, da, doream si 400 de cai.

 

Domi, nu, trapa e simpla dar cu 20% mai mare decat cea de la e60 sau de la orice alta masina de dimensiunile ei. E cu adevarat generoasa.

Trapa aia mare care vine pe GT vine si cu dezavantajul de a se face caldura mare in masina :p

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Daca pui pachetul Portfolio pe un Jaguar deja se schimba situatia..

 

Eu am mers cu multe Jaguaruri ca si echipare standard spre mediu, e un model iesit cu 5 ani inaintea F10 deci e si normal sa fie mai slab, dar ca si fabricatie e mult mai usor.

 

XF diesel S era cam la egalitate cu e60 535d , deci e sub F10. :thumbsup:

 

Oricum nu are cine sa-ti spuna ca ai o masina proasta, eu sunt adeptul acetui tip de motor pe mai toata gama .

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

audi foloseste cutii zf 6hp si mai nou 8hp de prin 2003 cam pe toate modelele mai puternice si in special cele cu tractiune integrala, penru ca un dsg sa iti rezite la cuplurile de porc de pe motorizarile mari si la fortele dintr-o tractiune 4x4 costa atat de mult incat nu sunt prezente decat pe supercaruri..., ca sa nu mai vorbesc de dimensiuni, cred ca iti trebuie un disc de ambreiaj cat un capac de wc....

 

 

Pur si simplu nu aveau alta solutie tehnica care sa nu urce si pretul cu vreo 15-20k....

tot nu ai zis cum e trapa aia bre...

scuze vad ca ai editat...

Eh, e o sticla speciala , nu ne dracul asa negru...eram doar curios, cred touring-rile au de regula si cu sticla....ca e si altfel plafonul au mai mult loc..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.