Jump to content

MGS 320d E90


mgs

Recommended Posts

Am reusit sa spal din nou masina zilele trecute si imediat ce am terminat a inceput IARASI ploaia. Cel putin am surprins efectul de water beading pe masina, in primele poze.

Aseara am spalat-o inca o data si azi am reusit sa fac cateva poze fix in lumina soarelui, pentru a surprinde efectul de culori pe care il aduce perla. Din pacate deja se adunasera fire de praf pe caroserie, asa cum veti observa si in poze ... in nici 10 km.

 

Intentionez pe viitor sa revopsesc bara spate, insa habar nu am unde sa ma duc. Am incercat sa vopsesc capacelele de la spalatoarele de faruri de 3 sau 4 ori si nici un vopsitor nu mi-a scos culoarea asa cum trebuie (se observa in ultima poza ) si nu as rezista sa am o bara cu o nuanta total diferita. Daca aveti sugestii din jurul Bucurestiului, va rog sa impartasiti si cu mine :)

post-60251-0-74711500-1435835483_thumb.jpg

post-60251-0-29124800-1435835484_thumb.jpg

post-60251-0-14383200-1435835485_thumb.jpg

post-60251-0-74890200-1435835485_thumb.jpg

post-60251-0-11299600-1435835486_thumb.jpg

post-60251-0-69643600-1435835486_thumb.jpg

post-60251-0-06507800-1435835487_thumb.jpg

post-60251-0-40433800-1435835487_thumb.jpg

Edited by mgs
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva daca se poate activa DRL doar AE pe FRM1? Sau AE + 50% faza lunga. In momentul de fata functioneaza faza scurta + AE.

Am avut eu 50% faza lunga si nu mi-a placut. Acum am US lights si arata mult mai bine. Parerea mea :)

Link to comment
Share on other sites

Nu merge sa activezi AE ca si DRL pe NFL din cauza lipsei de putere a becurilor utilizate in primul rand. Poti avea DRL doar pe faza scurta(Xenonul) ori faza lunga, camerele dinspre interior, cele cu bec. Eu mi-am activat DRL pe acest High Beam la o intensitate de 75%. As fi vrut sa-mi porneasca si AE-urile, doar ca nu-I prea posibil si acest lucru. Oricum, decat sa-ti obosesti xenonul, mai bine activezi high beam-ul, e mult mai ieftin un bec de H7.

 

US Lights pe langa faptul ca-i cu totul altceva fata de un DRL, in Europa NU este nici legal. US Light este de fapt o functie de Front PO de culoare galbena, cu valabilitate in tarile unde se aplica standardul FMVSS108/CMVSS(SAE-Canada). Standardul European(ECE) accepta doar Front PO de culoare alba. Stiu ca s-a saturat lumea de culoarea alba a pozitiilor fata, doar ca nu asa sta treaba. Cu siguranta in alte tari din EU ori unde se aplica standardul ECE, risti sa-ti iei amenda si sa-ti ridice talonul.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Nu merge sa activezi AE ca si DRL pe NFL din cauza lipsei de putere a becurilor utilizate in primul rand. Poti avea DRL doar pe faza scurta(Xenonul) ori faza lunga, camerele dinspre interior, cele cu bec. Eu mi-am activat DRL pe acest High Beam la o intensitate de 75%. As fi vrut sa-mi porneasca si AE-urile, doar ca nu-I prea posibil si acest lucru.

 

Multumesc pentru informatii, o sa incerc sa activez DRL pe faza lunga...la 50-75%, sa vad daca imi place, insa sper sa fie ok asa.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru informatii, o sa incerc sa activez DRL pe faza lunga...la 50-75%, sa vad daca imi place, insa sper sa fie ok asa.

La farurile simple cu halogen se potriveste DRL pe faza lunga. Dar la cele cu angel eyes strica conturul frumos. Nu se mai vede asa determinat cercul de la angel eyes de pe faza lunga. O sa se vada mai tare cel de pe faza scurta.

Link to comment
Share on other sites

Arata bine, zici ca e cameleon, intr-o parte mov in alta verde :)

 

Multumesc! Culoarea e dementiala in soare, mai ales atunci cand e curata.

Ieri a plouat, azi iar am spalat-o, dar nu cred ca rezista pana maine seara :(

 

La farurile simple cu halogen se potriveste DRL pe faza lunga. Dar la cele cu angel eyes strica conturul frumos. Nu se mai vede asa determinat cercul de la angel eyes de pe faza lunga. O sa se vada mai tare cel de pe faza scurta.

 

Pe FRM1 cred ca va functiona numai lumina de pe faza lunga, fara AE. Cel putin eu asa am inteles. Voi face cateva poze before/after cand reusesc sa ma ocup de asta si revin cu impresii.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Culoarea e dementiala in soare, mai ales atunci cand e curata.

Ieri a plouat, azi iar am spalat-o, dar nu cred ca rezista pana maine seara :(

 

 

 

Pe FRM1 cred ca va functiona numai lumina de pe faza lunga, fara AE. Cel putin eu asa am inteles. Voi face cateva poze before/after cand reusesc sa ma ocup de asta si revin cu impresii.

 

 

 

 

 

Eu m-am resemnat si nu o mai spal cand e vreme de ploaie...deja de o saptamana si ceva nu am mai spalat-o si arata in ultimul hal...am zis ca o spal maine dar cred ca se anunta ploaie.

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am resemnat si nu o mai spal cand e vreme de ploaie...deja de o saptamana si ceva nu am mai spalat-o si arata in ultimul hal...am zis ca o spal maine dar cred ca se anunta ploaie.

De cand am polishat-o, am spalat-o de 7-8 ori cred....in nici 2 saptamani.

Ce-i drept, ma ajuta faptul ca are protectia pe ea si dureaza 5 minute spumatul, 5 minute clatitul si 5 minute uscatul.

Nu ma ajuta nici culoarea, se vede praful in cateva ore pe ea...

 

si eu am ceruit-o pe a mea si acuma dupa 3 luni inca sta apa asa pe ea ... am folosit ceara de la turtle wax

Cea folosita de mine e foarte buna si ofera protectie foarte buna, insa se aplica putin mai dificil, in sensul ca se sterge mai greu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

ce pret e litrul si e ok?chiar daca el se numeste twin power turbo?

sincer...pana acum am folosit numai 5w30 ulei original si imi pare ca masina parca e mai zgomotoasa.de la ultima revizie...motorul se aude uratel

 

~50 Ron aici pe forum si ~120 Ron la AB Baneasa. Indiferent de denumire, ar trebui sa fie ok atat timp cat respecta standardul LL04 si vascozitatea specifica (5w-30 in cazul de fata). Mie imi pare ca suna mai ok cu noul ulei (Shell) decat cu cel vechi (Castrol), dar in urma unui feedback foarte bun pentru Motul, sunt tentat sa il testez de la urmatoarea revizie. Singura problema e ca nu voi putea face revizia la reprezentanta si parca nu as renunta la asta deocamdata, chiar daca nu am de gand sa schimb masina in viitorul apropiat si nici sa o vand dupa ce trec la altceva.

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

La fel am facut si eu, mi-am luat style 156 pentru iarna. Dar mi-am schimbat capacele cu sigla. Ar trebui sa faci si tu la fel. Le gasesti la vanzari, de la un coleg pe forum. Eu sunt multumit de ele, recomand.

Asta voi face, pe jantele de vara am deja capace noi thumbsup.png

 

Pune jantele pe masina si mergi o tura cu ele inainte sa le cumperi!

Le-am verificat la vulcanizare, sunt ok ! :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Duminica mi-am dedicat cateva ore pentru cosmetizarea masinii, ce a inclus mai multe operatiuni, detaliate mai jos.

Postul vine ca un update la detailing-ul anterior, de acum 3 luni, descris aici: http://www.bmwclub.r...ost__p__2271218 . Uneltele de baza folosite au ramas aceleasi, cu mici "adaugiri":

post-60251-0-83364100-1442295434_thumb.jpg

 

 

PAS 1: prespalare

- spumare cu lance si Autobrite Magifoam. Am vrut sa fac o comparatie cu spuma de la Sonax. Autobride e mai densa si rezista mai mult pe masina. Eu am lasat-o aproximativ 10 minute si inca persista pe masina. Ca si putere de curatare, Sonax e mai agresiva cu murdaria, insa tinand cont ca Autobride rezista mai mult as zice ca sunt echivalente ca putere de curatare. Autobride, insa, e mai "prietenoasa" cu ceara / sealant.

- clatire

 

PAS 2:

-curatare jante cu Sonax Full Effect. Am cumparat si o perie pentru a agita solutia pe jante atunci cand sunt "extra-murdare": Sonax Wheel Rim Brush Ultra-Soft.

 

PAS 3:

- spalare folosind 2BM - sampon Sonax Red Summer

- clatire, apoi uscare cu prosop dedicat

 

PAS 4:

- decontaminare cu argila.

- trecere cu IPA in dilutie 50-50

 

PAS 5: ceruire

- pe jante am folosit Vicont Wheel & Chrome Sealant

- pentru cauciucuri am folosit 303 Aerospace Protectant

- pentru caroserie am folosit combinatia Bilt Hamber Autobalm + Bilt Hamber Auto QD. Am ramas uimit de modul cum arata masina dupa tratament, are un aspect foarte "wet". Am aplicat ceara si pe faruri in 3-4 straturi si acum par scoase din cutie - multumiri lui Acero pentru acest sfat thumbsup.png.

 

Aditional, am folosit Aquapel pe parbriz si Sonax Gummi-Pflege pe chedere. Astept sa vad rezultatele odata cu trecerea timpului sorcerer.png

 

Toata munca a fost terminata dupa ora 20, cand era deja destul de intunecat si am doar cateva poze facute pe fuga a doua zi dis-de-dimineata.

Rezultat final:

post-60251-0-52069500-1442295435_thumb.jpgpost-60251-0-06899100-1442295436_thumb.jpgpost-60251-0-53647300-1442295436_thumb.jpgpost-60251-0-03634500-1442295437_thumb.jpg

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.