Jump to content

BMW 320dA E90 - JOY


chitsro

Recommended Posts

Astazi am fost a 3-a oara sa echilibrez rotile la Autozone, dupa ce le-am echilibra (a doua oara) in urma cu 3 saptamani, atunci mai rau le-au stricat. De data asta au invartit de cateva ori anvelopele pana au cerut mai greutate mai putina. Mi-au zis ca vibratiile erau de fapt din cauza ca o o janta era putin stramba si mi-au indreptat-o. (desi prima si a doua oara mi-au spus ca sunt ok)

 

Eu pe viitor o sa-i evit, poate au aparatele ok dar depinde de Dorelu' care lucreaza... Totusi au fost ok ca nu mi-au cerut alti bani, nici macar pentru indreptare. (oricum nu as fi platit.. din principiu, dupa ce ca am pierdut timpu' sa merg de 3 ori la ei, iar geometria a iesit din a doua oara). Sper sa fie ok de data aceasta, in weekend voi iesi la drum lung sa vad daca mai am vibratii.

 

http://s15.postimg.org/u9htg9kuv/WP_20150528_14_08_31_Pro.jpg http://s15.postimg.org/tzaawx68n/WP_20150528_14_08_49_Pro.jpg

 

http://s15.postimg.org/mxcdaq2mv/WP_20150528_14_11_45_Pro.jpg

 

Daca nici acum nu s-a rezolvat, merg la Autosoft!

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

:(, nu stiam ca au ajuns asa rau. Aveau intr-un timp un mecanic priceput la geometrie dar a plecat la Autosoft.

Deci tot Autosoft a ramas baza. My bad daca te-am dus in eroare :(

Se pare ca degeaba au aparate noi daca n-au mecanici.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit, sper ca s-a rezolvat :D si eu sunt mai nebun, nu spuport sa-mi bata sa-mi tremure nimic :)) Astazi fac un drum in afara localitatii si vad daca s-a rezolvat.

 

In alta ordine de idei, am bilete la BMWFEST pentru weekendul acesta, am vorbit cu Andrei_VUV si ajunge si el dupa ora 13, mai merge cineva?

Link to comment
Share on other sites

Pai aici mi-au recomandat Enders & MGS, si era destul de aproape de munca. De obicei la Autosoft mergeam, nu stiam cat de buni sunt pe partea de geometrie.

 

Mie mi-a iesit geometria ok din prima, dar pentru echilibrat am fost si eu inca o data, dupa vreo saptamana. Ce-i drept, am avut cauciucurile noi si am inteles ca asa se intampla. Eu am stat cu ei la toate operatiunile, am vazut cu ochii mei cum au fost echilibrate rotile pana la 0 cu 0 de ambele dati...

Sper ca de data asta sa fie ok la tine, sa nu mai pierzi timpul la ei!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut, da de data asta a fost ok, am facut 200 de km si am scapat de tremurat! Am rezolvat si enigma consumul de 7.8 in oras, cand m-am uitat in meniul ascuns am modificat din greseala intrarea de la meniul 20, factorul de corectie al consumului afisat!

 

 

KVBR- aici default trebuie sa fie 1000, si la mine era alta valoare, acest meniu este folosit pentru corectia consumului pe calculatorul de bord. (in cazul in care este incorect) L-am pus pe 1000 si sper sa indice ok!

 

Mai jos link pentru cine e curios:

 

http://www.ideaphile.com/bmw/540-obc.html

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu am mai scris nimic aici...De ceva timp am trecut la motorizare eco...Aveam o pasiune pentru biciclete desi nu am detinut niciodata una, acum dupa 20 de ani mi-am luat si bicicleta. Am si bmw si bicicleta, pot sa zic ca sunt un om realizat :)) Poate vin cu ea la urmatoarea intalnire...

 

http://s12.postimg.org/ode8hm4kd/11118092_10153421484114122_1041420212_n.jpg

 

 

Masinuta urmeaza sa faca un drum pana in Grecia de 1200 de km, am imprumutat si o roata de rezeva pentru aceasta distanta, ma rog sa nu am nevoie de ea. Este primul drum care il voi face in afara tarii cu ea, sper ca sa nu am probleme tehnice.

Edited by chitsro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cand ma uit la bicla ta fara aparatori de noroi imi aduc aminte cum ma faceam cand eram pustan si pedalam de dimineata pana seara si ma mai prindea si cate o ploaie. :) Drum bun pana la greci!

 

La asta ma gandeam si eu, dar tot era amuzant si nu regretam, asa ca ai grija cu vremea din ultima perioada ca nu e chiar ok :))))

Link to comment
Share on other sites

Salut, da de data asta a fost ok, am facut 200 de km si am scapat de tremurat! Am rezolvat si enigma consumul de 7.8 in oras, cand m-am uitat in meniul ascuns am modificat din greseala intrarea de la meniul 20, factorul de corectie al consumului afisat!

 

 

KVBR- aici default trebuie sa fie 1000, si la mine era alta valoare, acest meniu este folosit pentru corectia consumului pe calculatorul de bord. (in cazul in care este incorect) L-am pus pe 1000 si sper sa indice ok!

 

Mai jos link pentru cine e curios:

 

http://www.ideaphile.com/bmw/540-obc.html

 

Salut! Am intrat si eu de curiozitate in meniul 20 dar nu am kvbr. Esti sigur ca in meniul 20?

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri am schimbat si releul de bujii, aveam o eroare de cam o luna pe toate bujiile, am sters erorile si acum urmaresc sa vad daca mai reapar. Oricum cred ca voi schimba si bujiile pe viitor, ultima schimbare de bujii + releu a fost facuta in urma cu ~90 k km... Am o oarecare frica sa nu se rupa vreo bujie la schimb..

 

KM 227500

Link to comment
Share on other sites

Ieri am schimbat si releul de bujii, aveam o eroare de cam o luna pe toate bujiile, am sters erorile si acum urmaresc sa vad daca mai reapar. Oricum cred ca voi schimba si bujiile pe viitor, ultima schimbare de bujii + releu a fost facuta in urma cu ~90 k km... Am o oarecare frica sa nu se rupa vreo bujie la schimb..

 

KM 227500

stai linistit ca nu se rup ;)

doar sa ai grija si sa ai un spray de deblocat...

ale mele s-au desfacut foarte usor si aveau mai mult de 130.000 km.erau cele originale..

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

stai linistit ca nu se rup ;)

doar sa ai grija si sa ai un spray de deblocat...

ale mele s-au desfacut foarte usor si aveau mai mult de 130.000 km.erau cele originale..

N-are nici o treaba ceea ce spui tu cu spray-ul "de deblocare". Aici nu e vorba de articulatii.

 

La bujiile de M47N2 a fost o problema din fabrica. In fabrica erau stranse cu un cuplu prea mare. Apoi cuplul recomandat a fost redus.

Ideea e cu totul alta - sa le demontezi cu motorul cat mai cald. Nu cu spray-uri sau alte chestii.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut verificat ieri din nou erorile dupa cam 50 de km de cand am schimbat releul si erorile nu au reaparut. Sper sa fi fost releul de vina.. M-am mai jucat putin si cu DIS si am invatat sa verific diversi parametri:

 

http://s8.postimg.org/f05xjlv2p/running.jpg

 

ps: mi s-a reactivat si regenerarea filtrului DPF. Am verificat si presiunea din DPF si sunt similare cu cele din primul post, destul de mici.

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.