Jump to content

530d F07 GT


Acero99

Recommended Posts

Interesanta poveste,pacat ca este adevarata,asta este nivelul,mecanici fara scolarizare si asa mai departe.....concluzia fiind ca mai toti sunt " pe japca " . Nu vreau sa aduc atingere service-ului sus mentionat,insa inca am pe retina imaginea anvelopelor spate de pe cabrio ( aka masina de patron de service ) . Bafta in continuare Ace,se pare ca ai nevoie :shifty:
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca impresia generala atunci cand vrei sa iti vinzi masina este ca esti vreun mort de foame care nu mai are bani sa treaca strada , eu vand masina mai mult de "plictiseala" in dorinta de a trece la altceva .

 

Pentru a face un rezumat :

1 iulie 2015 :

 

- releu bujii OEM

 

7 iulie 2015 :

 

- discuri frana fata OEM

- placute frana fata OEM

- senzor placute OEM

- fulie vibrochen OEM

 

Urmeaza in august 2015 :

 

- ulei Shell

- filtre MANN

- lichid de frana

- garnitura capac tacheti OEM

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Stai inistit Ace ca baietii precum si tov. ing . Doru' sunt obisnuiti sa incarce la piese si preturi. Nu o sa uit niciodata cum mi-au luat 180 de RON pentru schimbul unei sigurante sau 1000 RON pentru curatat egr si electrovalva turbo noua (piesa de 200 RON),("Domnu' , noi lucram numai dupa protocolu' BMW . intai facem diagnoza si abia dupa aia inlocuim ce apare-n program") Bou eu , avantaj ei . Eu nu inteleg cum de inca exista Dormag . BMW Bavaria/MHS sunt garantat mai ieftini , nu neaparat mai buni , dar mai ieftini atat la piese cat , cred si la manopera , cu siguranta.

PS bravo tie pentru intretinerea exemplara .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

poate ca exista un mic blat intre ei DAR, nu poti spune ca tot ce au gasit este total neadevarat. romanu' care da 20 de mii pe o masina se asteapta sa fie aproape perfecta. cum vede o pata de uleii fuge, cum aude de elemente revopsite rupe usa...eu unu nu cred ca mecaniicii de acolo au vrut sa.l impiedice sa cumpere sau altceva. daca ar fi fost pe mana, potentialul cumparator s.ar fi consultat cu ei daca piesele pun in pericol functionarea si ar fi cautat o varianta de mijloc, gen: "iti pot oferii x suma pe masina avand in vedere unterventiile care le necesita" daca nici macar nu ti.a facut o oferta fii sigur ca nu era blat.
  • Like 2
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca potentialul cumparator cunostea pe cineva de acolo , dar prietenul lui sigur cunostea , ce au descoperit ei in plus fata de ce eu deja ii spusesem a fost pierderea de ulei de la capacul de tacheti ( + defectele inventate aka bratele superioare RUPTE / antigelul care este apa chioara si desi nu au spus revizia fictiva pe care eu am facut-o ) , sincer nu stau in fiecari zi sa desfac scuturile sa vad daca mai exista vreo problema , atat timp cat in CIC nivelul a fost la maxim si sub masina nu este nici o picatura de ulei nu m-am gandit ca exista pe undeva o pierdere de ulei Edited by Acero99
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

de ce nu i.ai pus sa faca test la antigel? asa le puteai inchide gura daca nu aveau dreptate. tu daca dupa gt.ul asta iti cauti un 640d din 2012 de exemplu, si vezi ulei pe scut si iti mai spune si ca are elemnte revopsite, nu fugi?? iti zic eu ca fugi si daca pretul foarte convenabil. nu ma intelege gresit, nu am nimic cu masina ta...doar ca eu inteleg reactia potentialului cumparator avand in vedere pretul gt.ului

 

eu am avut o scoda superb din 2011 pe care am vandut.o in 2014...avea 4 elemente revopsite. toti au fugit...avea 60 de mii de km la vanzare fara nici.o defectiune. fugeau ca de dracu. pana cand a venit un tip din valcea si i.am spus de la bun inceput care sunt elemntele revopsite si pt ce au fost revopsite. a fost singurul care m.a crezut si care a si cumparat.o toate elementele revopsite la ea erau trecute pe istoricul masinii.

  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

cum sa fug cand eu la toate masinile am schimbat garnitura de la baia de ulei :))

 

la 318i E46

la 325i E46

la 530i E60

la 530d F07

 

sunt consumabile daca cineva considera ca o garnitura reprezinta o PROBLEMA GRAVA atunci sincer cu mana pe inima ii recomand o masina noua

 

astea sunt niste chestii absolut normale pentru o masina SH , articulatia pe fata / garnituri / bujii / bobine / discuri si placute de frana , consider probleme grav piese de genul DPF / turbina / injectoare / cutie de viteze sau masini care au fost lovite frontal

 

LE : eu nu am specificat nicaieri ca masina nu are elemente revopsite , sincer nu ma intereseaza aspecte de genul asta , eu cand am cumparat masina am vrut sa stiu ca nu a fost lovita frontal si sa fie la linie , lufturile usilor , lufturile dintre bari si aripa , lufturile dintre bara si faruri , eu vad usor elemente revopsite se vede diferenta de coaja de portocala intre elemente , dar in cazul GTului eu personal nu am vazut diferente intre elemente

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai atractie la idioti.

Eu i-as fi cerut imediat sa coboare masina de pe elevator daca incepea cu gunoiae gen: bucsa rupta sau masina rasturnata.

Dar deh, nu pre ai ce pretentii sa ai de la un "service ca dormag".

Cum spunea si FRE, nu pot uita imaginea anvelopelor de pe 335("masina de patron") plus ca am

Trecut si eu odata pe la ei pt o revizie(parca) sau sa schimb tampoanele la motor si mi-au lasat un gust f amar.

Au mecanici de toata jena si totusi au destui clienti naivi care pun botul la

Prosteala lor.

Spor la vanzare.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

la mine e revopsita integral , as cumpara o masina revopsita bine decat una plina de zgarieturi matuieli si probleme , astea sunt conceptii inapoiate cu piesa vopsita de fabrica samd . Un fel de urban legends , asa e masina virgina :)))

Mai mult te oftici de timp pierdut ....la Dormag eu as fi refuzat constatare ,chiar nu esti obligat sa mergi unde vor ei .

 

PS si E90 Lci luat acum e revopsit integral la Bavaria , a avut dauna pe partea dreapta , am vazut pozele de la Groupama , reparatie facuta la Bavaria si nu m-am speriat . Aia care au venit la tine sunt niste agarici ...pur si simplu. Nu meritau nici sa-i plimbi cu masina :)))))

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ace, imi place grav masinuta ta si cum ai grija de ea :)

 

Prin octombrie ma intorc in Germania si voi avea nevoie de alta masina, poate te scap de ea daca nu o dai pana atunci.

 

PS: numai bine intre timp ii faci si revizia...haha :p

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

poate ca exista un mic blat intre ei DAR, nu poti spune ca tot ce au gasit este total neadevarat. romanu' care da 20 de mii pe o masina se asteapta sa fie aproape perfecta. cum vede o pata de uleii fuge, cum aude de elemente revopsite rupe usa...eu unu nu cred ca mecaniicii de acolo au vrut sa.l impiedice sa cumpere sau altceva. daca ar fi fost pe mana, potentialul cumparator s.ar fi consultat cu ei daca piesele pun in pericol functionarea si ar fi cautat o varianta de mijloc, gen: "iti pot oferii x suma pe masina avand in vedere unterventiile care le necesita" daca nici macar nu ti.a facut o oferta fii sigur ca nu era blat.

 

 

 

Posibil sa imi iau injuraturi dar sincer mi se rupe. Romanul care da 20.000 de euro pe o masina care a fost 100.000 noua si se asteapta sa fie perfecta ESTE UN BOU! Cu atat mai mult cu cat cumperi o masina la sh care a avut parte de o intretinere exemplara. Normal ca are elemente revopsite, numai un imbecil de roman comenteaza la o masina ca are elemente revopsite, mai ales cand vorbim de masini de peste 4 ani vechime. De acum incolo si daca ai o aripa putin stramba sau bara crapata le lasi asa ca vine clientul si nu ii convine ca e schimbata bara si revopsita aripa. Normal ca oricat ai baga bani in ea, un cacat oricat o fi el de mic tot mai apare sau se mai gaseste cate o problema de care proprietarul nici nu stia dar de aici pana la a te uita la antigel si a ajunge la concluzia ca e apa chioara in situatia in care puteau sa ia un tester si sa vada exact pana la ce temperatura rezista antigelul este distanta lunga. Eu oricum sunt satul de tipologia cumparatorului roman care vrea masina nou fara elemente revopsite cu kilometrii putini, "full opshans fara piele" dar ieftina boss... ca doar deh trebuie sa vada lumea ca mi-am beamweu si sa ma duc pe magheru dupa p****.

Lasand asta la o parte, Ace ai bijuterie de masina, felicitari pentru modul in care o intretii si ai grija de ea.

Edited by AlexChris
  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

de ce nu i.ai pus sa faca test la antigel? asa le puteai inchide gura daca nu aveau dreptate. tu daca dupa gt.ul asta iti cauti un 640d din 2012 de exemplu, si vezi ulei pe scut si iti mai spune si ca are elemnte revopsite, nu fugi?? iti zic eu ca fugi si daca pretul foarte convenabil. nu ma intelege gresit, nu am nimic cu masina ta...doar ca eu inteleg reactia potentialului cumparator avand in vedere pretul gt.ului

 

eu am avut o scoda superb din 2011 pe care am vandut.o in 2014...avea 4 elemente revopsite. toti au fugit...avea 60 de mii de km la vanzare fara nici.o defectiune. fugeau ca de dracu. pana cand a venit un tip din valcea si i.am spus de la bun inceput care sunt elemntele revopsite si pt ce au fost revopsite. a fost singurul care m.a crezut si care a si cumparat.o toate elementele revopsite la ea erau trecute pe istoricul masinii.

 

referitor la elemente revopsite ...

 

cand am cumparat 335ul cabrio de la Doru ( patron de service si spalatorie ) nu am comentat ca avea aripa stanga fata revopsita de un orb , se vedea diferenta de nuanta de pe luna , nu am comentat ca a parcat masina cu lateralul dreapta la perete ca sa nu vad usa de la pasager care avea tot felul de zgarieturi adanci , nu am mai comentat ca masina era 05/2007 si farurile erau unul 2008 altul 2009 , nu am mai zis nimic la anvelopele spate care erau la sarme ( putin uzate trebuie sa le inlocuiti ) , la orice intrebare domnul Doru il lua pe " nu stiu " in brate .

 

nu am comentat ca masina NU AVEA RCA VALABIL si am fost EU sa ii fac un RCA pe 6 luni ca sa pot merge cu masina in test

 

am iesit cu masina la plimbare , nimic de comentat , mergea impecabil , cutia schimba impecabil , motorul tragea asa cum trebuie , directia era ok , asta se intampla pe la ora 12:00 , la ora 15:00 m-am intors si am cumparat masina FARA SA IMI MAI NEGOCIEZE UN CENT din suma afisata pe autovit ( 17.000 de euro )

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bagi toti fraierii in seama, iti zic eu mai bine stergi topicul de aici de pe forum, lasa l doar pe autovit, eu cand vindeam e60-ul m au intrebat tot felul de tampenii . Am dat -o la combinatie pt ca am iesit destul de bine, nu mi am stresat cu toti milogii, ca altfel nu ii pot numi. Mai bine nu mai schimba nimic la masina si mai lasa 1 k la ea( toti au arta negocierii in sange) , pe toti ii intereseaza pretul, nu starea masinii. Edited by branevl
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu revopsitul e tare! :) Nu cred ca exista masina tinuta afara, mai veche de cativa ani, care sa nu aiba nevoie de revopsire macar pe un element. Vorba aia, si daca se caca o pasare pe ea cand esti plecat in concediu, pe soarele asta iti mananca tot lacul, de nu cred ca mai iese nici cu mama polish-ului, deci tot la revopsit ajungi; sa nu mai zic de eternii idioti care lovesc cu usile prin parcari, etc etc.

 

Cat despre indivizi, asta e, cred ca fiecare dintre noi am dat peste cate un exemplar din asta. O sa vina si persoana potrivita, stai calm.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Niste incurca-lume, specimene de pe meleagurile astea! Ideea este sa nu te consumi tu si sa nu dezarmezi. O sa apara si clientul potrivit.

 

Parerea mea e ca o doreau ca si chilipir; eventual sa o revanda. Cand iti doresti o masina treci peste cateva mici neajunsuri ale ei, o bucsa, o garnitura, altfel o cumperi noua cu garantie. E foarte importanta atitudinea fata de masina a celui care vinde, asta e cel mai important.

 

In rest...rabdare si vanzare buna :thumbsup:

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

sa nu mai zic de eternii idioti care lovesc cu usile prin parcari

 

Bingo !

 

Mie mie mi se rupe, cand pot sa o parchez la distanta bine, altfel pe 2 locuri.

Nu ma laud cu vreun Ferrari sau vreun M3, dar e bunul meu si mi-l apar.

 

Masinile tale tot timpul au fost bibilite si iti inteleg mania.

  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Bingo !

 

Mie mie mi se rupe, cand pot sa o parchez la distanta bine, altfel pe 2 locuri.

Nu ma laud cu vreun Ferrari sau vreun M3, dar e bunul meu si mi-l apar.

 

Masinile tale tot timpul au fost bibilite si iti inteleg mania.

Asta cu dusul la distanta e variabila. De exemplu am fost in Italia. In parcare la supermarket am zis: parchez cat mai retras, unde nu sunt masini si unde nu incurca pe nimeni. Zis si facut. Cand am iesit din magazin si vad capota zgariata sa inebunesc. Practic omul a mers pana al masina sa o zgarie si s-a intors. Nu am parcat pe 2 locuri, nu incurca pe nimeni. Cum sa nu existe elemente nevopsite. Cunosc masini de peste 100 000 euro care au elemente vopsite la doar 11 000 de km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.