Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

Si eu am auzit lucruri bune de Powertech Buzau. Colaboreaza du Dragos de la CompleteChip.

 

Eu stiu fix invers, nu au nici o prietene unul cu altul... :))) :)))

 

Bogdan MBI (Haplea) colaboreaza cu Dragos din Iasi.

Edited by ckh
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca ambreiajul incepe sa dea semne de oboseala, ptr ca in treptele superioare 3-6 daca calc brusc acceleratia, incepe sa patineaze ambreiajul https://youtu.be/debm8-HFaEc ,drept urmare am comandat kit-ul OEM de le 335is care este mult mai rezistent la cuplu marit,fata de cel OEM 335i pe care il are acum masina.

Voalntul inca nu l-am comandat,astept sa vad in ce stare e..sper sa nu fie nevoie sa-l schimb.Initial eram interesat de unul aftermarket,ceva ptr un cuplu marit,dar din ce am vazut,multi au montat acest kit OEM 335is(http://www.realoem.c...&diagId=21_0227)care se potriveste fara nici o problema pe masina mea.

Am zis ca daca tot dau jos cutia,sa schimb si acel rulment care vine montat in centrul volantului.In maxim 5 zile ar trebui sa le primesc,iar montajul ar dura maxim o zi.

Edited by cristy7610
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am deja doua zile cu noul ambreiaj,totul e cum ar trebui sa fie...Singura problema a fost ca a trebuit sa dau jos cilindrul de actionare a ambreiajului,ptr ca avea o scartaiala la apasarea pedalei...am uns cu putina vaselina capatul tijei care actioneaza rulmentul de presiune iar zgomotul a disparut.

Astazi m-am hotarat sa elimin si valva CDV(control valve delay) care e pe traseul de actionare cilindrului de ambreiaj.Am iesit cu ea in probe,practic diferenta este enorma..cuplarea ambreiajului este mult mai predictiva si e cum ar fi trebuit sa fie la masina asta.Practic,se elimina acel delay cand actionezi ambreiajul,iar schimbarea vitezelor este mult mai lejera.Sunt multe DIY despre acest subiect,dar eu am urmat pasii de aici,plus ca sunt multe feedback-uri dupa eliminarea ei... Eu am ales sa dau valva jos,dupa care am scos acel opturator din interiorul ei,apoi montata la loc.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=29828

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

E un anunt pe forum,cu o comanda ptr incalzirea scaunelor(consola cu cele doua butoane) si ma intereseaza achizitionarea ei..intrebarea mea este daca cele doua butoane se potrivesc la mine,adica sa inlocuiesc acele butoane oarbe cu acestea ptr incalzire.Singurul buton functional pe care il am momentan, e cel al perdelutei.

post-51658-0-96725500-1449420848_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
@chitsro daca faci drumuri lungi nu ai cum sa nu bei mult in masina (nu ma refer la alcool), chiar si in oras o cola sau un redbull e binevenit. Merita investitia pe deplin. La mine a meritat. Le simteam prea mult lipsa si nu vad de ce in europa au facut din treaba asta o optiune fata de usa care e standard. Edited by AFk^
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La mine in 6 ani nu s-au folosit cup holderele decat ocazional, doar de pasagerii care-si luau cafea la drum lung. Pe langa faptul ca la noi risti in orice clipa sa versi licoarea magica din cauza gropilor.

Europenii sunt in general mai putin pofticiosi - sa nu zic altceva - decat americanii. La noi nu e mania asta sa ai portii XXL si totul la bot, sa bagi in tine cat mai mult.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte tare rezultatul final.

Cat te-a costat plansa de bord?

 

Multumesc.

 

 

 

 

Frumoasa rau plansa, unde ai gasit-o?

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

 

 

Plansa am gasit-o la cineva din Cta, o comandase din Germania,apoi si-a vandut masina si a ramas cu ea...norocul meu :)

 

Cred ca e prea mare deranj pentru niste suporti de pahare, nici eu nu am dar nu as schimba tot bordul pentru asta.

 

Felicitari pentru masina, cred ca nu sunt singurul care saliveaza dupa motorul tau :) Multi km fara probleme!

 

La un drum mai lung,chiar simteam lipsa suportilor de pahare...iar cireasa de pe tort a fost sa-l gasesc de M3.cu acea piele neagra.Toata treaba a durat cam 4 ore si nu e atat de complicat,cum s-ar crede.

 

Pt plansa am dat 500 euro,iar a doua zi am vandut-o pe a mea cu 350.

 

 

 

 

 

Edited by cristy7610
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare

Se merita sa dau la schimb jantele mele actuale pe unele originale Bmw style 225M?Am primit aceasta oferta si nu prea sunt hotarat...am mai auzit ca acest model de jante ar fi cu probleme,adica se fisureaza foarte repede..e cineva pe aici care poate sa confirme sau sa infirme ?

Link to comment
Share on other sites

Daca nu pui RFT si nu au mai fost sudate sau ceva si ai experienta cu jante mari si nu esti obisnuit sa intrii prin toate gropiile eu zic ca e ok schimbul.

 

Pe spate sunt cu probleme daca le pui si RFT e mai rau.

 

PS: As schimba si eu bordul cu unul cu suport de pahare dar imi e foarte frica sa nu apara greieri sau diverse zgomote dupa ce se umbla pe acolo...

Edited by ckh
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.