Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

Eu zic sa o lasi asa si sa mergi pe 2 turbo cum vine ea stock.

 

Cu single turbo probabil o sa fie mai violenta si face boost mai sus dar ma indoiesc ca o sa inlocuiasca cu brio a doua turbina. O sa traga liniar, pe toata plaja de turatii, asta e si ideea.

 

Cu turbinele de la PURE o sa treci de 600HP sau poate si mai bine in functie si de celelalte modificari/meth/soft etc. http://www.pureturbo...re-stage-2.html

 

Eu am auzit numai lucruri bune de astia, pe site-urile din afara, multi au trecut de la RB la Pure.

 

Ai dreptate,dar la single turbo scapi de problema wastegate-ului specifica celor doua turbine,indiferent daca e stock sau custom.De curand am vazut ca multi au optat ptr MMP turbos care vad ca au numai review-uri pozitive,la fel ca si cele de la Pure.

De curand i-am contactat pe cei de la AVD Bucuresti si mi-au facut o oferta destul de buna,dar nu stiu cat de fiabile sunt turbinele lor.Daca e cineva pe aici care imi poate spune ceva despre AVD, i-as fi recunoscator.

Link to comment
Share on other sites

Te'am vazut Duminica, mergeai spre Constanta, veneam din sens opus, in Agigea :)

Arata super masina ! Spor in toate ! :D

 

Multumesc enis28i

 

Zilele trecute ,i-am dat de am julit-o...la propriu..am atins pragul si portiera pe partea dreapta in usa de la garaj bashwall.gif

Am facut comanda la DCM Design ptr folie si m-am apucat de treaba...chiar aveam chef de o sesiune de wrapping :)Momentan am facut doar pragul,zilele urmatoare sper sa rezolv si portiera.

post-51658-0-85819100-1488731746_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

MĂŁ duc sa schimb tipsurile la evacuare si in timp ce era pe elevator arunc un ochi sub motor,asa din obisnuinta:surpriza,pe partea inferioarĂŁ a motorului se vedea o scurgere de ulei provenit de la capacul culbutori.Acesta se fisurase in partea din spate si din cauza asta nu vazusem pana atunci nimic,oricum nu cred ca era de mult timp.Am comandat capacul in urma cu 5 zile, iar astazi l-am primit si m-am apucat imediat de treaba.

La prima vedere pare destul de complicat ĂŽnlocuirea lui,dar totul a mers brici,adicĂŁ demontat,curĂŁțat toatĂŁ marginea unde vine garnitura,curĂŁțatĂŁ toatĂŁ zona care era murdarĂŁ de ulei si apoi montat la loc,mi-a luat aprox. 4 ore,oricum sunt destule tutoriale pe net despre asta.

Am fĂŁcut si un video legat de sunetul evacuarii,adicĂŁ ĂŽnainte sĂŁ pun noile tips-uri si dupĂŁ,iar diferența de sunet e destul de sesizabilĂŁ

 

post-51658-0-22147900-1497138179_thumb.jpgpost-51658-0-88795600-1497138237_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cum SâmbĂŁta e dedicata mașinii,am zis sĂŁ ĂŽmi fac de lucru si sa mai curat ceva pe la motor,deoarece nu le curatesem cum trebuie la ultima interventie pe care am avut-o.Desfac toate plasticele din jurul motorului si ma apuc de treaba,incet,incet cu o bere rece langa mine.Ajung in zona din spate a motorului si vad un furtun(vent hose) care are o supapĂŁ in capat si un sistem de prindere cu niste cleme foarte subtiri.Imi aduc aminte ca una dintre cleme se fisurase atunci cand am schimbat capacul si zic sa-l scot ptr a verifica dacĂŁ acea supapĂŁ din interior mai funcționeazĂŁ.Auzisem o grĂŁmadĂŁ de probleme legate de acest vent hose,adica relantiu neregulat,miros de ulei in cabina si multe altele.Mirosul de ulei era prezent si la mine de câteva sĂŁptĂŁmâni dar am pus problema pe seama capacului culbutori care fusese fisurat,uleiul a ajuns pe motor si chiar daca l-am curatat cu simt de raspundere,era imposibil sa elimin tot uleiul care era scurs pe partea din spate si de aici ideea ca aceasta problema se va rezolva ĂŽn timp.Din cauza colmatarii,acea supapĂŁ din interiorul acestui furtun(PCV)nu mai lucra cum trebuie si de aici problema cu mirosul de ulei,plus ca acel O-ring care e la capatul acestui furtun nu mai etansa cum trebuie.L-am comandat(115 lei) lunea trecutĂŁ si azi l-am primit si montat.Am scos-o deja la o plimbare si pana acum nu am mai simtit niciun miros de ulei.

Azi i-am facut si schimbul de ulei(92.000km) Motul 5w40 X-Clean +filtre.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am vazut pe farcebook,niste baieti din București care fac decarbonizare motor,adica curĂŁțĂŁ depunerile de carbon de pe supape,piston,egr,dpf.Eu stiam de acel procedeu standard(walnut blasting),care prin sablare cu un aparat special se elimina aceste depuneri de pe supape(cazul meu).Baietii astia folosesc alta metoda,adica introduc hidrogen prin galeria de admisie,cu un aparat special si spun ei ca elimina total acele depuneri.Mi se pare prea frumos ca sa fie adevarat, de asta va intreb,poate a facut cineva asa ceva.Eu am sunat si la Bavaria ptr o programare si cand le-am spus cĂŁ am benzinar au inceput sa rada..ca nu e nevoie de asa ceva!!am ras si eu de ei si le-am dat "viteza" imediat.Daca mai e cineva interesat de asa ceva,lasati-mi un PM.
Link to comment
Share on other sites

Foarte exemplar modul in care intretii masina, tot respectul. In legatura cu decarbonizarea cu hidrogen sincer nu stiu ce sa zic, am auzit de ei si cica iti ofera rezultate garantate. In U.S iti ofera gratuit prin garantie decarbonizare la m57 si n57(535d si 335d). Daca nu ma insel era valabil si pentru n54 335i, in romania fiind relativ "rare" aceste motoare este posibil sa-i fi bagat in ceata pe baieti cand i-ai sunat.
Link to comment
Share on other sites

eneh:Multumesc mult,chiar imi face placere sa am grija de "fierul"asta :)

Am primit un mesaj de la ei si mi-au confirmat ca nu o sĂŁ fie exact ca la o sablare,dar rezultatul va fi pe aproape,iar ptr 200 lei, nici nu se mai pune problema..

Am citit câteva review -uri si toata lumea ii recomandã,asa ca atunci cand ajung in tara,imi fac un drum la Bucuresti.

Ca sa vad diferența,o sa fac cateva poze la camera supapelor ĂŽnainte,iar daca imi place ce vad,atunci ma are de client in fiecare an.

post-51658-0-35840800-1502778109_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cred ca rĂŁmân la metoda clasica,adica carbo spray+ periute metalice si multa rĂŁbdare.Nu prea imi surâde ideea ca in timpul procesului mai sus amintit,temperaturile sunt de 3x mai ridicate fata de cele normale,datoritĂŁ H care se administreazĂŁ ptr 50min,timp ĂŽn care motorul functioneaza la relanti,dupĂŁ care se conduce mai sportiv ptr aprox 100km,astfel depunerile de carbon sunt eliminate pe eșapament.Am vĂŁzut câteva tutoriale clasice,cu rezultate foarte bune.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Tot balamucul a durat aproape 12 ore,dar eu zic ca a iesit binișor,având în vedere sculele pe care le-am folosit.Pe lângă asta,am mai inlocuit bujiile+role intinzatoare si curea.Ce am remarcat,e faptul că răspunsul accelerației este imediat ,iar motorul parca nu mai e asa de zgomotos....poate asta e placebo.

 

 

post-51658-0-09155500-1505333237_thumb.jpg

post-51658-0-41445500-1505333275_thumb.jpg

post-51658-0-36056300-1505333320_thumb.jpg

Înainte să mă apuc de treaba,am dat o tura si pe Transfagarasan.

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ceva mentenanțĂŁ nu strica,asa ca m-am apucat de treaba,preventiv.

Am schimbat cele douã garnituri de la carcasa filtrului de ulei,fiind cunoscute ptr faptul cã În timp incep sa cedeze,rezultând probleme grave,adica uleiul se scurge pe curea,intinzator si in cele din urmã aceasta aluneca Între fulia motorului si blocul motor iar de aici dezastru e inevitabil.

Timp de lucru 3 ore,fara graba...dacĂŁ tot am desfĂŁcut acolo,am zis sa dau si putin aspect,asa ca am vopsit alternatorul si carcasa filtrului de ulei.

post-51658-0-38903200-1511369612_thumb.jpg

 

post-51658-0-40706800-1511369630_thumb.jpg

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Va ĂŽntrebam cu ceva timp in urma,daca e cineva de pe forum care a facut decarbonizare prin metoda mai sus amintita...Vad azi,pe farcebook ca bĂŁieții care se ocupa cu asa ceva au ajuns la Cta si imi fac imediat o programare,dar cu masina soției,un seria 1 1.8d cu 330.000km in bord.Ajung acolo,putin sceptic,ce sa zic, ii las sa-si faca treaba...40 min...relanti,injecție de H...bla,bla si apoi ies cu ea pe autostrada turata la 4000rpm/30 min.

Ba frate,și-a revenit putoarea!! :)) Se simte mult mai vioi motorasul 1.8d(pistol cu apa) jur!

Recomand sa faceti aceastĂŁ decarbonizare,motor mai silentios,pedala accelerație mult mai sensibilĂŁ și ceva zvâc in plus,iar ptr 250 lei...

post-51658-0-44606800-1511644076_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut feitosak1 si multumesc ptr reply.

La e92 nu mai e nevoie, ptr ca am facut-o manual,adica am dat jos galeria de admisie si am curĂŁțat(vezi câteva post uri anterioare)

Si la e92 am simtit o diferenta,dar nu ca la putoarea asta :) Asta este experienta mea cu masina in cauza,poate la unii se simte imediat diferenta,la altii nu atat de evident,dar oricum rau nu are ce sa-i faca.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Foarte frumoasa ,felicitĂŁri ,cĂŁ sĂŁ fiu puĂâşin carcotas,aĂ⢠schimba 2 lucruri ,semnalizarile de f10 nu prea ma ĂŽncântĂŁ ,Ăâ˘i eleronul de pe spate as pune unul performance sau cel de m4 ,dar sunt gusturi personale ,felicitĂŁri ĂŽncĂŁ o datĂŁ

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Acestea sunt, nu?

 

Le am la favorite sa le pun pe E60:D, e frumos eleronul asa cum este

Eu le-am avut si le-am dat jos ,sunt prea mari ,imi plac mai mult modelul identic cu originalul dar cu led in interior in forma de sĂŁgeata >

 

Cristi ,aĂâ˘a este din spate este cel mai frumos dintre toate ,pare un portbagaj csl ,mai nasol din lateral ,oricum pe total superba maĂâ˘ina la toate aspectele ,motor ,estetic si ĂŽntretinere

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.