Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

In Romania e util sa ai multi cp pt a depasi repede o dacie obosita, o caruta, un tir, etc. Ideea e sa stai cat mai putin pe contrasens iar daca prinzi sa zicem 2 tiruri care stau lipite unul de altul, cu 100cp dureaza mult si bine pana le depasesti, pe cand cu o putere de 3 ori mai mare sa zicem, cu un kickdown scurt in cateva secunde ai revenit pe sensul tau de mers, nu trebuie sa transpiri pana depasesti ;)

 

 

Nota 10+

 

Multi nu inteleg asta, sau nu vor sa inteleaga ca daca ai mai multa putere nu inseamna neaparat ca incalci toate regulile de circulatie sau ca te infigi intr-un copac/stalp.

 

Eu mi-am luat actuala pentru depasiri, si chiar daca am aproape 200 cp sub capota tot aceleasi depasiri care le faceam cu golfu' le fac. Adica rareori sa am masina pe contrasens si eu sa fac depasire, numai ca acum le fac cu 3-4 secunde mai repede.

  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Probabil nu sunt ca cei din fabrica, dar se simte diferenta fata de 163 stock (am mers cu al lui Cici86, 163, automata) si am mers si cu 177, e60 2500cm motorul, cuplu la fel ca al meu (in teorie ar trebui sa am undeva la 400-410nm), iar e60-ul are stock 400nm.

 

Am mai mers si cu e90, 2009 177 si se simte si la asta diferenta. In schimb, nu am mers cu 184cp..

Edited by AFk^
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu ma refer la cat de "vanjosi" sunt ci la puterea reala.

 

Un soft de fabrica e testat si dezvoltat in luni sau poate chiar ani de zile.

 

Un soft d-asta instalat in spatele blocului fara nici o masuratoare sau optimizare e un cacat.

O masina care are 200 cp din fabrica va trage mult mai bine si mult mai liniar decat una care are 200 cp din resoftare facuta prost.

Sigur ca multi prefera sa plateasca mai putin si sa plece convinsi ca au putere mare, dar nu prea merge asa.

Fara masuratoare, cresterea de putere e efect placebo sau doar o mica diferenta.

Edited by Service Premium
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ok, pentru mine nu sunt de liniute, chiar daca nu sunt 200. Eu ii folosesc in depasiri si se simte.

 

Marirea asta de la 163 stock mi se pare ok, chiar daca e facuta la colt de casa (George sta la casa), pentru cei 200 euro. Eu sunt foarte multumit de cum trage acum fata de 163 stock.

 

@Bogdan, asa am cumparat-o, nu i-am facut eu remaparea.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Resoftarile facute fara dyno sunt ca ghicitul in cafea. Nu inteleg de ce le tot dati banii astora si ii credeti pe cuvant cand va spun ca dupa resoftare aveti x cai si y NM?!

Pai de ce toate masinile la vanzare nu au mai.mult de 200 mii de km?Cam tot asa e si aici.Ii spui omului ce vrea sa auda.

Link to comment
Share on other sites

Apropo de softurile facute din fabrica, hai sa va zic ce am vazut pe dyno la mai multe masini masurate (nu se pune problema de defectiuni tehnice):

F10/E92/E90/F30 - 184cp fabrica - masurati pe dyno 170-175 max (pe acelasi dyno dupa resoftare urca la 215-220cp si 490nm)

E90 - 177cp fabrica - masurati pe dyno 165

 

VW Passat/Golf/etc - 140cp fabrica - 150-160cp masurati pe dyno (dupa resoftare 160-165)

 

Sunt putine dyno ok in tara din auzite, din ce fac pe forumuri si farcebook - cele mai aproape de adevar sunt la Iasi si Buzau... (de ex la Exelixis arata putere in plus)

Link to comment
Share on other sites

Oricum e normal ca la roata sa nu aiba puterea din talon care e cea de la volanta.

Am vazut ca unele dyno-uri indica si puterea reala a motorului, insa asta nu e ceva exact pentru ca e doar o estimare.

 

Mi se pare o greseala sa faci un chiptuning fara nici un fel de masuratoare, insa pretul conteaza inainte de toate.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Oricum e normal ca la roata sa nu aiba puterea din talon care e cea de la volanta.

Am vazut ca unele dyno-uri indica si puterea reala a motorului, insa asta nu e ceva exact pentru ca e doar o estimare.

 

Mi se pare o greseala sa faci un chiptuning fara nici un fel de masuratoare, insa pretul conteaza inainte de toate.

 

In toate cazurile puterea la roata nu are cum sa fie cu cea la motor (la tractiune fata sunt pierderi mai mici, la propulsie spate mai mari se stie), insa se fac anumite estimari - e un coeficient ceva (dar la anumite masini aplicand coeficientul ajungi f aproape de valoarea data de producator, la unele esti la 10-20 diferenta - chiar la acelasi producator)

Link to comment
Share on other sites

Puterea stock cu care vine o masina din fabrica tine si de normele de poluare.Aceste norme de poluare restrictioneaza mult din performantele motorului.De ex.doar daca scoti catalizatorul(catalizatoarele) la o masina cu soft stock,ea se va intra mai repede in turatii inalte decat una cu catalizatoare.Deci practic va ajunge mai repede la toti caii pe care ii are.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.