Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

 

Asa se poate spune ca cele mai multe cazuri au fost la cele de 184 de cai de pe f10. din ce se publica pe net.

 

Asta nu datorita motorului ci a faptului ca f10 a devenit ca loganul in romania. Cred ca sunt egale ca numar, din cauza asta si pretul a luato razna.

Am un prieten samsar care vinde 4-5 pe luna. Sunt fooooooarte multe.

Edited by anormal
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wikipedia zice: The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009.

 

Sigur la noi in tara nu e 90 % business din schimbat distributia vietii ?

Baietii astia de la BMW sa fie atat de idioti incat daca au vazut in 2008 problema sa nu o fi separat la N47-urile din 2010-2011 sau cele de F30 ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut. Recent am achizitionat un X1 2.0d 177 de cai. Cu capota ridicata nu se aude nimic la distributie, dar cu masina pe elevator se aude putin. Ca sa nu risc nimic o sa o schimb saptamana viitoare. Ce marca sau ce producator imi recomandati sa folosesc la kitul de distributie?
Link to comment
Share on other sites

Câți dintre cei care și-au cumpărat un model BMW din afara țării, au avut și aceasta “opțiune” - DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ!!! In România 90% din anunțuri cu masini bmw specifica acest lucru. DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ. Zici ca sa terminat Pământul, are distribuția schimbată.

O manipulare maxima.

Când am cumpărat un bmw din 2009, toată lumea, vezi ca au probleme la distribuție astea, schimba. Au mai trecut 5 ani și tot așa bine merge mașina.

Apoi au început ca cele Fab începând cu 2013 nu mai au aceasta problema. De unde, vezi atâția cu modele 2015 in sus, la schimbat de distributii.

PROSTEALĂ MAXIMA.

Da, așa este, au fost și sunt cazuri când sa rupt lanțul. Rar, dar au fost. Nu cunoaște nimeni condițiile exploatării acelor masini. Dar de acolo, și cei care le țin in garaj, schimba distribuția.

Cei care își schimba distribuția “preventiv” mai bine ar achiziționa anvelope noi și nu ar mai umbla cu cele vechi foaie de ceapa.

Edited by maruwt129
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doar originale. Altfel nu are sens sa o schimbi...

depinde, am avut cand am schimbat distributia Febi pusa langa cea originala , ambele noi, macar la prima vedere nici o diferenta nu am masurat in mod profi dar repet pareau identice.Ce e drept am mers pe originala pana la urma :) si da am schimbat-o cam degeaba , zgomotul era prezent dar totusi lantul era ok , patinele aveau uzura minima.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Câți dintre cei care și-au cumpărat un model BMW din afara țării, au avut și aceasta “opțiune” - DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ!!! In România 90% din anunțuri cu masini bmw specifica acest lucru. DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ. Zici ca sa terminat Pământul, are distribuția schimbată.

O manipulare maxima.

 

Vezi ca masinile de dincolo se cumpara noi si se dau cand incep sa ceara bani de reparatii.

 

In general in Romania BMW-ul isi traieste viata de dupa moarte. In "noua viata" o distributie slab proiectata poate avea consecinte grave.

 

Pune-ti intrebarea si de ce pe dincolo nu vezi anunturi cu FULL, TZIPLA, mecanic si optic impecabil etc.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca masinile de dincolo se cumpara noi si se dau cand incep sa ceara bani de reparatii.

 

In general in Romania BMW-ul isi traieste viata de dupa moarte. In "noua viata" o distributie slab proiectata poate avea consecinte grave.

 

Pune-ti intrebarea si de ce pe dincolo nu vezi anunturi cu FULL, TZIPLA, mecanic si optic impecabil etc.

Foarte corect!

Totuși distribuția slab proiectata nu este chiar așa slaba. Plus ca nu se mai termina asta.

Romanii o sa schimbe distribuția și la seria i...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ce ai patit ma nene, ca nu era suficienta manipularea cu N47, mai nou a aparut si cu B47.

Sunt mini-service-uri din tara care promoveaza chestia cu B47 pe farcebook.

WTF !!!!!! Ar fi dat faliment de 7 ori BMW daca ar fi fost problemele astea dupa 2009 in ritmul in care o prezinta service-urile noastre.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cred eu ca a venit momentul si la mine sa schimb distributia, am un 318 d , an 2010. In urma unei discutii cu cei de la team bmw am primit o oferta. Ce parere aveti? Oare trebuie sa mai adaug ceva pe lista la ce vreau sa schimbe pe langa ce au oferit ei:

 

1 garnitura capac tacheti

2 seibi injectoare 4

3 pinion ax came

4 lant superior

5 patina superioara intinzatorare

6 patina superioara intinzatorare

7 pinon pompa inalte

8 lant inferior intinzator

9 patina inferioara

10 patina inferioara intinzatorare

11 intinzator extern

12 intinzator intern

13 o-ring joja ulei

14 garnitura capac distributie

15 garnitura Baie ulei

16 mastic etansare bmw

17 loctite blocator suruburi

18 spray curatare 2 bucati

 

Asta este inclus la ei, am adaugat eu schimb lant si pinion pompa de ulei. Plus schimb filtre man si ulei bmw.

Toata distractia undeva la 4500 lei. Pareri ?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cred eu ca a venit momentul si la mine sa schimb distributia

(...)

Asta este inclus la ei, am adaugat eu schimb lant si pinion pompa de ulei. Plus schimb filtre mann si ulei bmw.

Pareri ?

Pentru inregistrare, cati km are in prezent masina?

 

Ar fi interesant de facut/avut o inregistrare audio cu zgomot inainte si dupa schimbul lantului. Si poate si ceva poze cu, ce s-a gasit uzat/..spart in distributie/crapat. Poze facute daca se poate chiar de tine.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, am intrat pe diferite topicuri legate de aceasta problema. Am citit destule comentarii lasate de membrii forumului pe tema asta, dar nu am gasit concret ceea ce ma interesa pe mine, de aceea am decis sa creez un topic nou, sper sa nu-mi sara prea multa lume in cap pentru asta.

 

De ceva timp se aude un zgomot ciudat la motor, nu este foarte sonor, dar este notabil cu capota ridicata si cu acceleratia apasata. Dupa ce am citit pe diferite forumuri problema pe care aceste motoare n47 o au, m-am decis sa merg cu masina la un service sa-mi spuna si cei de acolo parere lor. Dupa ce au ascultat cum ruleaza motorul, si dupa cateva probe pe care le-au facut(au dat jos cureaua, m-au pus sa accelerez masina de cateva ori), mi-ar fi spus ca exista ceva zgomot la distributie. Auzind astea, si stiind probleme pe care o distributie rupta le poate cauza, le-am cerut o oferta de pret pentru schimbarea distributiei. Mi-au spus ca pretul pentru manopera pleaca de la 1000 de euro, ceea ce m-a ingrozit putin, si aproape m-a facut sa scot masina la vanzare. Dupa ce m-am calmat putin, si m-am pus sa mai caut pe diferite forumuri, am zis ca inainte sa ma decid in privinta asta, sa cer ceva pareri si pe acest forum.

 

Asadar, vroiam sa va intreb pe voi, cei care cunoasteti sau a-ti schimbat distributia la motoarele astea, n47, cat v-a ajuns(manopera+piese) si cam cat a durat lucrarea.

Mentionez ca sunt din judetul Neamt, si as prefera, daca cunoaste cineva sa ma indrume catre un service din zona asta. Am sunat la un service de langa Neamt, Auto Park Deutsch si mi-au spus ca toata treaba, cu piese originale BMW, ajunge undeva la 4000/4600 lei. Vreau sa stiu, daca este pretul corect si daca se merita sa fac la acest service toata treaba.

 

Masina este un BMW e92 din 2007, 175.000 KM.

 

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Păi, nu vreau să fiu cârcotaș, tot zici că ai citit și te-ai interesat... topicul cu pricina l-ai citit, că nu pare. Măcar ultimile părți. Găsești aici toate informațiile de care ai nevoie.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__6180

 

Probabil un drum la Bistrița la Lucian Pop la Autobavaria Service ți-ar fi mai indicat (e 3400RON toată reparația parcă, piese OEM) , fiind din Neamț. Are numai recomandări bune și atelierul face distribuții de N47 pe bandă rulantă zilnic.

Pune eventual un film cu motorul cald, turat la 1500rpm - ne mai dăm unul altul cu părerea, dar dacă zici că deja ai fost la mecanic...

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Păi, nu vreau să fiu cârcotaș, tot zici că ai citit și te-ai interesat... topicul cu pricina l-ai citit, că nu pare. Măcar ultimile părți. Găsești aici toate informațiile de care ai nevoie.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__6180

 

Probabil un drum la Bistrița la Lucian Pop la Autobavaria Service ți-ar fi mai indicat (e 3400RON toată reparația parcă, piese OEM) , fiind din Neamț. Are numai recomandări bune și atelierul face distribuții de N47 pe bandă rulantă zilnic.

Pune eventual un film cu motorul cald, turat la 1500rpm - ne mai dăm unul altul cu părerea, dar dacă zici că deja ai fost la mecanic...

 

Salut si mersi de raspuns. Am fost si cu topicul pe care l-ai indicat mai sus, ba chiar si acum, si tot nelamurit sunt. Adica ceea ce am intrebat eu in topicul meu, nu are raspuns acolo. Ce ma necajeste cel mai tare pe mine, este sa aflu cat costa aceasta treaba si pe unde as putea s-o fac tinand cont ca-s din judetul Neamt.

Cat despre video, maine dimineata o sa incerc sa filmez cand o pornesc la rece, sa aud si ceva pareri. Mecanicii la care am fost nu pareaua prea siguri pe ei, prefer sa aud si alte pareri inainte sa bag mana adanc in buzunar.

Edited by dNs1995
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 saptamani am cumpĂŁrat un X3 E83 2009 143cp, 215 k km.motorul mergea perfect ,fara sunet lanț. In urma isteriei cu distribuția buclucașĂŁ am decis sa o ĂŽnlocuiesc la AK Craiova, 4300 lei kit BMW cu ulei și filtru motor și ulei diferențial fata. Când au demontat ,mecanicii au zis cĂŁ lanțul era ĂŽntins f puțin ,mai mergea fara probleme. Deci cu 4300 lei am câștigat liniste sufleteascĂŁ și o garanție de 2ani
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La rece nu ajută. Motorul trebuie să fie cald și să tureze cineva la 1500rpm - încearcă să pui telefonul sub roata din stânga față. Cel mai bine te ajută cineva, dar chiar și așa pe baza filmului sunt doar păreri neavizate, tot ce vei primi. Cel mai bine e să mergi la un service sănătos să pui un diagnostic corect.

 

Ironia sorții, din păcate că afli de potențiala asta problemă după ce ai luat mașina, dar aia e. Nu e capăt de lume. Rezolvare are, la fel cum sunt alții care au mers bine mersi ți 300000km cu ele fără stres.

 

Eu unul deși am avut KM foarte puțini am făcut operația asta. Rău nu îi faci - mie mi s-a părut că a primit un sunet mult mai curat și "rotund" motorul după schimb.

 

În plus, tu ai N47 din primele generații, din care unele chiar au avut probleme la întinzătoare. A fost și recall pe tema asta. E bine să o faci dacă poți, nu neapărat din cauza kilometrilor, ci ca vârstă. E totuși o mașină care are 11 ani. Cât să reziste și lanțul ăla?

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

La rece nu ajutĂŁ. Motorul trebuie sĂŁ fie cald și sĂŁ tureze cineva la 1500rpm. Cel mai bine te ajutĂŁ cineva, dar chiar și așa pe baza filmului sunt doar pĂŁreri neavizate, tot ce vei primi. Cel mai bine e sĂŁ mergi la un service sĂŁnĂŁtos sĂŁ pui un diagnostic corect.

 

Ironia sorții, din pĂŁcate cĂŁ afli de potențiala asta problemĂŁ dupĂŁ ce ai luat mașina, dar aia e. Nu e capĂŁt de lume. Rezolvare are.

 

Eu unul deși am avut KM foarte puțini am fĂŁcut operația asta. RĂŁu nu ĂŽi faci - mie mi s-a pĂŁrut cĂŁ a primit un sunet mult mai curat și "rotund" motorul dupĂŁ schimb.

 

Ăn plus, tu ai N47 din primele generații, din care unele chiar au avut probleme la ĂŽntinzĂŁtoare. A fost și recall pe tema asta. E bine sĂŁ o faci dacĂŁ poți, nu neapĂŁrat din cauza kilometrilor, ci ca vârstĂŁ. E totuși o mașinĂŁ care are 9 ani. Cât sĂŁ reziste și lanțul ĂŁla.

 

Imi spui exact contrariul a ceea ce mi-au spus baietii de la service-ul cu pricina, ei mi-au spus ca cel mai bine imi dau seama daca e de la distributie cand e rece motorul, nici nu stiu ce sa cred. :))

Masina nu am luat-o acum,o am de 4 ani si nici zgomotul nu e chiar recent, e si el de vreun an, dar nu am dat mare importanta, si am facut drum de Italia-Romania, plus multe drumuri Suceava - Sabaoani, Iasi - Sabaoani, si am si tras de masina, ca nu sunt genul care merge incet ... :)) Posibil sa fi avut noroc in tot acest timp, si sa nu se fi rupt, sau, sa nu fie distributia. De asta vreau sa aud si alte pareri.

Pana la urma, filmez la cald ?:))

Link to comment
Share on other sites

Pentru film cel puțin, dacĂŁ e rece o sĂŁ se audĂŁ multe alte sunete care vor acoperi zgomotul de lanț. Doar dacĂŁ cine știe ce zornĂŁialĂŁ gravĂŁ oi avea. Vezi cĂŁ tot prin topicul ĂŁla mai sunt filme cu distribuții cu probleme. Ăți faci o pĂŁrere pertinentĂŁ.
Link to comment
Share on other sites

33800 lei la Bistrita - schimbata acum 2-3 saptamani . Manopera dureaza vreo 6-7 ore . Incepe la 8 dimineata termina pe la 2-3 dupa amiaza . Trebuie sa te programezi inainte cu vreo 2-3 saptamani . In cazul meu, masina avea 246 mii km - 318D din 2010 - si Lucian a spus ca lantul era foarte uzat . Am inceput sa sesizez zgomote usoare in urma cu vreo 15 mii km , iar recent parca se auzea harsait pe patine , nu neaparat zgomot metalic . Am hotarat ca nu mai pot risca . Nu conduc eu masina ci fiu-meu .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.