Jump to content

M54 - 2.2 / 2.5 / 3.0 - Consum Ulei - Simeringuri / Segmenti / PCV / Garnituri


Recommended Posts

hmm pentru inceput arunca uleiul ala din masina,deja ce zici e de domeniul SF.

 

Next plan, maine sau Miercuri e gata :)

 

Vezi sa nu ai internele schimbate cu unele forjate care au alte tolerante si coeficienti de dilatare. La cum decelereaza (cu mic rateu) pare ca a fost putin preparata.

 

Cum pot stii treaba asta?

 

ce ulei ai acum in ea? bmw sau de care?

Castrol Edge 5w30

Link to comment
Share on other sites

Daca te-ai raportat la acel filmuletz in care curge lichid pe evacuare, cred mai degraba ca era un condens, deoarece nu avea nici un fel de textura sau miros specific celui de ulei.

 

Acum 2 minute am vbit cu mecanicul meu din RO (DANI) si mi-a zis ca manopera este de 1000ROn pentru segmentarea motorului + Piesele (la care astept cotatie de la colegul nostru de forum dani3lll). Am intrebat toate piesele specificate de Service Premium. Aici mai trebuie adaugata si rectificarea chiulasei (daca va fi cazul).

 

Pana atunci, sap in continuare...

Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi,

Cazul 'M54 insetat' merge din ce in ce mai rau.

Vreau sa va spun ca la 111.354 MILE am pus 1L de ulei pentru a face nivelul maxim pe JOJA.

La 111.536 MILE (in aceasta dimineata cand am ajuns la job), mi s-a aprins becul de ulei in bord.

Asadar, in 182 de mile (mai exact 292KM) Milogul de M54 de pe masina mea, a papat uleiul...

 

Deci, mergem din ce in ce mai mult.

Am plecat de la 1L la 600km, iar acum am ajuns la 1L la 300km...BUUUN :frantics:

Chiar sunt curos pana unde o sa mearga :) ajung oare sa bag 1L de ulei 1L de benzina ?!

Deja motorul tau functioneaza ca un diesel...Nu cred ca mai e benzinar cu atata ulei ...ars?!Poti deja sa-i pui ulei direct in benzina!Nasoala treaba.Si eu am patit-o cu un M52, care trebuia aruncat la gunoi si pus alt motor, lucru pe care l-a facut o ruda de-a mea la care a ajuns masina...asa ca sfatul meu este:ori o vinzi ori faci un swap. no bad feelings!

Link to comment
Share on other sites

Putine sanse ca un asemenea motor sa necesite segmentare.

 

 

 

La o simpla cautare .

http://www.pistonheads.com/Gassing/topic.asp?h=0&t=1477156&mid=0&nmt=e46+325i+-+high+oil+consumption!%3F

 

''I'd go with the crankcase breather first. It was a fairly common problem on the E46 320i (2.2 6 cyl) and caused huge oil consumption. The modified part cost around 100 quid and was a 4 hour job to change but can be done DIY easily enough.''

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

:huh:

Putine sanse ca un asemenea motor sa necesite segmentare.

 

 

 

La o simpla cautare .

http://www.pistonheads.com/Gassing/topic.asp?h=0&t=1477156&mid=0&nmt=e46+325i+-+high+oil+consumption!%3F

 

''I'd go with the crankcase breather first. It was a fairly common problem on the E46 320i (2.2 6 cyl) and caused huge oil consumption. The modified part cost around 100 quid and was a 4 hour job to change but can be done DIY easily enough.''

 

Nu stiu ce sa mai cred. Cert este ca acest consum este IMENS...insa ciudat de ce nu scoate fum.

Nici nu stiu ce sa fac cu CCV-ul, sunt 50-50 :) ceva imi spune ca il schimb degeaba, dar totodata as incerca :pirate:

 

Eu in locul tau as lua alt motor probat decat sa il petecesc pe asta...segmentarea dpmdv e o carpeala de scurta durata.

 

Nu stiu daca o pot numi Carpeala. Cert este ca nu cred ca ma voi apuca de o asemenea chestie, mai ales in perioada cand sunt in Concediu.

O sa incerc cateva artificii minore, gen ccv nou, un ulei Liqui Moly, iar daca nu este nici o inbunatatire, aia e.

 

 

Da, l-au mai pus si alti colegi, insa, nu stiu daca e cineva in zona mea aici care sa stie sa faca treaba asta....eu unu habar nu am cu ce solutie si unde exact se face...

 

bun linkul de vazut si topicul de pe E46 fanatics

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1009367&page=5

 

Pe E46fanatics am tot citit si e cu dus-intors :) la unii s-a soldat doar cu ccv-ul, altii nu au rezolvat nici cu simeringuri nici cu segmenti...nu stiu ce sa zic.

 

In dimineata asta i-am mai pus 1L (111.578 Miles) sa vedem si pe asta cat il duce.

 

Nu stiu ce sa fac, daca sa iau Liqui moly de pe Ebay, sau sa mai caut pe la magazinele de profil

Link to comment
Share on other sites

Am plecat de la 1L la 600km, iar acum am ajuns la 1L la 300km...BUUUN :frantics:

Chiar sunt curos pana unde o sa mearga :) ajung oare sa bag 1L de ulei 1L de benzina ?!

 

 

Daca planuiesti sa ajungi in tara este indicat sa-ti faci rezerve de ulei pentru drum.

 

Referitor la motor o evaluare exacta ti-o poate face mecanicul dupa ce desface motorul (uzura segmenti, pistoane, depuneri calamina, supape, simeringuri supape, scurgeri ulei, etc)

Link to comment
Share on other sites

Daca planuiesti sa ajungi in tara este indicat sa-ti faci rezerve de ulei pentru drum.

 

Referitor la motor o evaluare exacta ti-o poate face mecanicul dupa ce desface motorul (uzura segmenti, pistoane, depuneri calamina, supape, simeringuri supape, scurgeri ulei, etc)

 

Da, iti dai seama ca imi voi lua ulei destul :) pentru tot concediul :))) Iar motorul, sigur nu o sa il desfac.

 

Mie mi se pare destul de concludent topicul de pe E46 fanatics, ai putea sa incerci solutiile de acolo de curatare a depunerilor.

 

Este, insa, mai greu cu practica.

Pare solutia cea mai plauzibila, insa, eu unu am doua maini stangi, poate doar in cazul in care am un DIY exact, atunci ma apuc ;)

Link to comment
Share on other sites

Deci, daca voi avea probleme la job din cauza masinii aseia..ii dau foc :hyper: :LMAO:

M-am pus si am citit tot topicul de pe e46fanatics. Pare ca depunerile pe/intre segmentii este cea mai raspandita problema la motoarele astea!

Tind sa cred ca m-am mai linistit...insa doar tind :))

O sa incerc sa gasesc un mecanic care sa fi mai facut genul asta de curatare, eu unul, sincer, decat sa imi prind urechile si la jumatate sa ma las pagubas...mai bine nu ma apuc.

 

Este de incercat, chiar o sa imi sun mecanicul in tara, de curios, el o sti oare de asemenea chestie la M54 ? :))

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, daca voi avea probleme la job din cauza masinii aseia..ii dau foc :hyper: :LMAO:

M-am pus si am citit tot topicul de pe e46fanatics. Pare ca depunerile pe/intre segmentii este cea mai raspandita problema la motoarele astea!

Tind sa cred ca m-am mai linistit...insa doar tind :))

O sa incerc sa gasesc un mecanic care sa fi mai facut genul asta de curatare, eu unul, sincer, decat sa imi prind urechile si la jumatate sa ma las pagubas...mai bine nu ma apuc.

 

Este de incercat, chiar o sa imi sun mecanicul in tara, de curios, el o sti oare de asemenea chestie la M54 ? :))

 

Plotogeli...

Link to comment
Share on other sites

Am mai spus si pe alt topic, am avut si eu consum mare la un 320i.

Dupa un schimb de ulei cu liqui molly 5w40 leichlauf n-am mai completat decat vreo 1l/10k km.

Incearca asta inainte de orice, nu o fi asa scump uleiul asta in UK.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da, Liqui Moly imi voi pune :)

 

Am vorbit cu mecanicul in tara. El a zis ca mai bine sa caut un alt motor si sa il schimb. Sa caut un motor care sa fie ok, si as scapa si mai ieftin si mai sigur cu schimbarea....

Acum insa, am uitat sa il intreb, daca iau decat motorul fara anexe, am nevoie si de partea electrica? adica calculatorul si toate cele? sau se potrivesc cele de pe masina mea (normal ar trebuii nu?)

Edited by Claudiu Visan
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pana una alta, m-am hotarat sa fac aceasta operatiune de curatare/inmuiere a depunerilor din motor.

Cred ca o sa aleg prima varianta (cea prin chiulasa/gaura bujiei). Insa trebuie sa gasesc mai intai solutiile necesare, si in acelasi timp siringa aceea cu care sa pot sa trag tot continutul afara...

Totodata, va cer sfatul vostru, in ideea de a ma ajuta sa inteleg cum o sa invart motorul...(din vibrochen) si ce cheie imi trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.