Jump to content

Cat tine un ambreiaj de e46?


BOASKA
 Share

Recommended Posts

Salut, sunt curios sa aflu cat a rezistat la colegii un ambreiaj de 320d? La mine maxim 100.000 km si ca simptome patineaza si huruie cand accelerez puternic in trepte mari de viteza de la 1800-2000rpm

 

Ciudat e ca rotile rup aderenta daca plec fortat de pe loc, si daca accelerez pana la 4000 din prima treapta +a doua,+a treia....nu am observat sa patineze.....

 

Ambreiajul a fost sachs, volanta e luk dar nu da semne de volanta uzata.... :getlost:

Link to comment
Share on other sites

La fostul care a fost de la 0 km prima volanta+ ambreiaj m-au dus 160 e mii si cand l-am schimbat ( din cauza volantei ) , kitul arata aproape ca nou original era luk, iar a doua oara la 320mii am pus sachs pe kit si luk pe volanta, nu stiu cat o sa duca in combinatia asta dar cu luk complet undeva la 160mii
Link to comment
Share on other sites

La fostul care a fost de la 0 km prima volanta+ ambreiaj m-au dus 160 e mii si cand l-am schimbat ( din cauza volantei ) , kitul arata aproape ca nou original era luk, iar a doua oara la 320mii am pus sachs pe kit si luk pe volanta, nu stiu cat o sa duca in combinatia asta dar cu luk complet undeva la 160mii

Si eu am banuit ca trebuie sa duca un pic mai mult, mai ales ca nu am facut liniute nici nu am tras nimic niciodata cu masina, 90-100k e cam putintel, nici macar nu e FL de 150cp care se stie ca are cuplu superior....

Asta ma face sa cred ca ori e plin de ulei ori ceva a cedat.....

Mersi de info

Link to comment
Share on other sites

Probabil o sa il irit un pic pe BOASKA dar un ambreiaj, daca a fost montat corect trebuie sa tina probabil pe viata masinii (hai ca exagerez un pic.. ;) ) dar cu siguranta 150-200-300k km.

De ce zic asta!?

Pentru ca un volant dubla-masa previne mult din uzura pe cand arcurile mult mai scurte de pe ambreiajul clasic mai putin.

 

Experienta mea.

Masina luata cu 250k km. Schimbat kit si volant (pentru ca trepida destul de des si ambreiaj cu rulment uzat, necesita schimb; schimb facut pe la 270-280k km.

Nici o problema cu patinaj.

Cand l-am demontat, ambreiajul avea inca acele canale pe el, il am inca in garaj pentru comparatie.. Cand o fi sa schimb din nou volantul care a inceput recent sa vibreze din nou dupa 160k km. :censored: dar nu chiar la fel ca inainte.

 

Asadar, consider ca turele in care schimbam vitezele conteaza daca ar fi sa cautam o cauza; alta nu vad.

 

S-ar putea sa nu fiu crezut de Boaska, dar spun si asta pentru ca stiu ca el este de alta opinie decat mine in schimbul vitezelor. ;)

Dar poate gaseste el motivul real si il impartaseste aici.

Link to comment
Share on other sites

Cand o sa desfac ambreiajul o sa vad de ce s-a stricat asa repede, probabil o greseala de montaj, suruburi slabite, sau a cedat simeringul de la volanta...

Motorul meu nu mananca ulei la 4-500k cat are deci e ok... si oricum la e46 trebuie sa schimbi unde vrea el, altfel nu poti sa cuplezi treptele corespunzator..... si de obicei regimul de functionare este 2500-3000rpm

 

Trebuie sa gasesc un elevator liber, nu au timp, li se pare cam greu probabil...

Link to comment
Share on other sites

Sa schimbi Ambreiajul la e46 e greu ? Cu motor longitudinal si loc de manevra ?

 

Deja asta e fita la mecanici ... sa schimbe la mitsubishi Model 4x4 sa vezi acolo distractie : planetare , cutie de transfer , cardan , toate puse anapoda si cireasa de pe tort : scos luchidul de racire din motor pentru ca trecea si prin cutia de transfer ...

 

Baietii vor doar schimb de ulei si filtre cu 200 lei manopera ... easy money

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am uitat sa inchei povestea, desi cred ca nu s-a terminat dupa cum arata vechiul set de ambreiaj :angry2:

 

 

 

 

 

 

 

 

E uzat pe o parte, coxat in cealalta parte, arata foarte urat si sper sa nu fie stricata si volanta.... imi hurducaie motorul pe franare cand e scos pe liber, sper sa fie doar tampoanele la motor de vina

 

Asa patesti cand lasi masina in service, vroiau sa ii desfaca motorul,mi-au distrus volanta,suportii la motor, bateria, au umblat la rezervor, prostii nustiau ca modelul asta face 0.5 bar presiune, electromotorul nu a crapat ca era nou...., si arunca ulei de atunci pe sub galerie, nemtii plmele

 

Am pus si simering nou, era ceva ulei pe acolo, discul era pe o parte lipit de placa.....ft ciudat

 

Ca sa nu mai spun ca desteptii de la piese mi-au dat un rulment de presiune diferit la setul sachs, asta de la luk este un pic mai gros, se simte altfel pedala de ambreiaj....

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

desteptii de la piese mi-au dat un rulment de presiune diferit la setul sachs, asta de la luk este un pic mai gros, se simte altfel pedala de ambreiaj....

Ce kit de ambreiaj ai recomanda tu? Sachs sau Luk?

Ma refer doar la ambreiaj, nu și la volant

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

Eu am un 320 ed 120kw an 2014,mașina are 200.000 reali a fost rulatĂŁ numai afara gen autostrada,ambreiajul sigur este cel de fabrica 99%,momentan trage bine mașina și când ridic picioarul de pe ambreaj și este in viteaza cupleaza bn,cati km tine un ambreaj?sunt conștient ca acum mașina mergând mai mult in oras o sa fie solicitat mai mult.

Link to comment
Share on other sites

@ NRC, discul ambreiaj sau chiar kitul ambreiaj, in condus doar extra-urban poate tine si 1 milion de km!

 

In oras depinde de cum pleci de pe loc..

Poate sa ajunga la 200k km cum am zis si mai sus.

De multe ori se poate uza rulmentul de presiune inainte ca discul sa se uzeze; asta NU inseamna ca s-a mers cu piciorul sprijinit pe pedala ambreiaj :thumbsdown: cand kitul aniverseaza 200k km pe masina, tu fiindu-i acelasi sofer! ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Eu am un 320 ed 120kw an 2014,mașina are 200.000 reali a fost rulatĂŁ numai afara gen autostrada,ambreiajul sigur este cel de fabrica 99%,momentan trage bine mașina și când ridic picioarul de pe ambreaj și este in viteaza cupleaza bn,cati km tine un ambreaj?sunt conștient ca acum mașina mergând mai mult in oras o sa fie solicitat mai mult.

:nono:

Topicul e pentru E46 nu pentru F30..

:nono:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ProblemĂŁ: e46 2.0d Nfl.

Dimineața, pe rĂŁcoare, la primele 4-5 plecĂŁri de pe loc, scuturĂŁ rĂŁu tare când ajung cu pedala aproape de sus (când mașina este deja ĂŽn mișcare). Dar scuturĂŁ de zici cĂŁ se rupe in 2. Și se simte ĂŽn spate, la grup. Și dacĂŁ nu o ajut din accelerație, care și aia se simte cĂŁ mi-o taie, se oprește. Daca plec ușor cu treapta 2, nu scuturĂŁ. Daca trag frana de mana și ĂŽnfierbânt un pic ambreiajul, nu mai scuturĂŁ. DupĂŁ a 4-5 intersecție se comportĂŁ normal. PânĂŁ a doua zi de dimineațĂŁ. Ambreiajul nu patineazĂŁ, nu face gĂŁlĂŁgie (adicĂŁ nu se aude ca și cum ar fi volanta stricatĂŁ). Ce sa mai verific pânĂŁ sĂŁ dau cutia jos? La ce sa mĂŁ aștept?

Link to comment
Share on other sites

Problemă: e46 2.0d Nfl.

Dimineața, pe răcoare, la primele 4-5 plecări de pe loc, scutură rău tare când ajung cu pedala aproape de sus (când mașina este deja în mișcare). Dar scutură de zici că se rupe in 2. Și se simte în spate, la grup. Și dacă nu o ajut din accelerație, care și aia se simte că mi-o taie, se oprește. Daca plec ușor cu treapta 2, nu scutură. Daca trag frana de mana și înfierbânt un pic ambreiajul, nu mai scutură. După a 4-5 intersecție se comportă normal. Până a doua zi de dimineață. Ambreiajul nu patinează, nu face gălăgie (adică nu se aude ca și cum ar fi volanta stricată). Ce sa mai verific până să dau cutia jos? La ce sa mă aștept?

Salut!Aceasi problema am avut si eu,rezolvarea,kit nou de ambreiaj.Aceste vibratii erau din cauza volantului,trepida la rece.Posibil,si la tine cauza sa fie aceasi!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

ProblemĂŁ: e46 2.0d Nfl.

Dimineața, pe rĂŁcoare, la primele 4-5 plecĂŁri de pe loc, scuturĂŁ rĂŁu tare când ajung cu pedala aproape de sus (când mașina este deja ĂŽn mișcare). Dar scuturĂŁ de zici cĂŁ se rupe in 2. Și se simte ĂŽn spate, la grup. Și dacĂŁ nu o ajut din accelerație, care și aia se simte cĂŁ mi-o taie, se oprește. Daca plec ușor cu treapta 2, nu scuturĂŁ. Daca trag frana de mana și ĂŽnfierbânt un pic ambreiajul, nu mai scuturĂŁ. DupĂŁ a 4-5 intersecție se comportĂŁ normal. PânĂŁ a doua zi de dimineațĂŁ. Ambreiajul nu patineazĂŁ, nu face gĂŁlĂŁgie (adicĂŁ nu se aude ca și cum ar fi volanta stricatĂŁ). Ce sa mai verific pânĂŁ sĂŁ dau cutia jos? La ce sa mĂŁ aștept?

Volantul cu dubla masa face masina sa tremure.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.