Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Evident, Apple nu mai da nici incarcatoare, despre ce vorbim.

Atat timp cat se vinde bine produsul, orice mare fabricant iti taie din calitate dar si cantitate, cat se poate. Cand nu se mai cumpara produsul, atunci incep sa mai si ofere ceva.

Apple nu ma da incarcatoare ca sa fie vezi Doamne prieten cu mediu.. este lege data sau cel putin in drum spre a fi promulgata, nu tin socoteala ca nu ma intreseaza, e prea minor.. si pana la urma e ok sa car/am doar 1-2 incarcatoare pentru telefoane.. le am de ani de zile si nu vreau ca sa imi de altul cu alt telefon daca e compatibil.

 

Problema lui apple e aici:

 

Si o sa gasesc si clipul unde APPLE FOLOSESTE COPII, care nu ar avea voie/dreptul sa fie pusi la munca.., in China.

 

Sunt muulte alte lucruri mizerabile care va scapa..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Uitati, dau un exemplu on topic asupra discutiilor de mai sus cu telefoanele.

 

Vrei sa cumperi de nou BMW G30 ( nu vorbim de second hand pentru ca nu existi ca si client pentru producatori in cazul asta) dar nu iti convine ca iti ofera calitate slaba la materiale, motoare care nu sunt fiabile, au niste politici duplicitare si poate chiar forteaza oameni sa lucreze in fabrici peste program pentru a scoate cat mai multe masini.

 

Tu nu esti de acord tu lucrurile astea de mai sus. Ce poti face tu ca si (potential) client? Sa le intorci spatele si sa dai din banii tai munciti din greu altui producator, care are materiale pe gustul tau, sunt corecti financiar, iti dau un produs de calitate la pret mai mic, si te lasa sa schimbi si sistemul de sunet cu ce vrei tu. Si gata, ai rezolvat-o.

 

Ahh, poti sa te razvratesti ca nu e corect ce face BMW, ca tu vrei neaparat G30, dar asta nu face decat sa iti aduca tie nervi si timp pierdut. La sfarsitul zilei, e o piata cu diferiti competitori, competitori ce iti vor tie banii. Tu alegi unde sa ii dai, decizia e la tine. E cam de porc sa dai banii si apoi sa te plangi de calitate si sa urli din toti rarunchii ca nu e corect, pentru ca nu iti pune nimeni pumnul in gura sa cumperi un produs sau altul. Nu inca cel putin...

Edited by Kragod
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ahh, poti sa te razvratesti ca nu e corect ce face BMW, ca tu vrei neaparat G30, dar asta nu face decat sa iti aduca tie nervi si timp pierdut.

 

Tu alegi unde sa ii dai, decizia e la tine. E cam de porc sa dai banii si apoi sa te plangi de calitate si sa urli din toti rarunchii ca nu e corect, ca nu iti pune nimeni pumnul in gura sa cumperi un produs sau altul. Nu inca...

Tocmai asta e. Ca producatorul cu reputatie a ajuns un speculant ordinar care de dragul unui pumn de bani, da calitate ciu-ciu, ..codari extra de iti vine sa o iei razna.. (cum poti sa pui partea de radio al unui unitati audio in portbagaj si sa pui/lasi doar butoanele in fata codand totul ca sa refuze alte companii, pana nu platesc catre bmw (in cazul de fata) pentru acces la coduri.

Desigur la un cost care se reflecta-TRANSMITE cumparatorului!!

(O manipulare ordinara..)

Ce consum si spatiu fizic ocupa un modul radio daca il lasau in bord????

Iti spun eu, foarte foarte mic!!

 

Asta pentru ce??

Pentru ca sa poti asculta muzica in masina cu o placere imbunatatita (ca doar platesti premium, nu?).

Platesti premium, dar daca se poate pentru totdeauna!! :angry: :angry:

Si asta trebuie sa o platesti considerabil dupa niste chestii create oricum in anii 2000 de Sony.. gen surround sound.

Acum e procesor de sunet; acelasi r***t cu alt nume.

 

In loc sa simplifice si sa usureze (sub pretexte slabe - care oricum nu au treaba cu logica si bunul simt) interconectivitatea, decid sa complice voit ca sa scoata bani de la ignoranti!

 

Nu e chiar asa Kragod, ar trebui sa refuzi sa fii ignorant, si cu prima ocazie sa penalizezi pe cine merita!

Nu imi fac nervi.

Incerc sa iti explic (tie si altora) ca sa tii minte cand isi bat joc unii de tine profitand..

 

"Avantajul" lor ar fi ca generatiile care vin din urma iau de buna mizeriile astea bagate pe gat de companii sub pretextul de "trend"..

 

Furtul asta de bani pentru ca poti sa codezi ce vrei si cum vrei cu scopul de a obtine bani si dupa garantie ar trebui scos in afara legii; nu e normal si duce la consum de resurse financiare pe cai indirecte, ca sa "bypass" restrictiile INTENTIONAT CREATE de producator.

 

Cand pui pe piata un produs il pui sa aiba o minima compatibilitate cu restul pietii nu o maxima restrictie ca sa vinzi doar tu mediului intentionat creat, in stilul apple..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Normal sa ceara bani in plus daca vad ca unii ca tesla au prostit sute de mii de cetateni sa cumpere o masina fara bord si butoane.

 

Exista si o parte buna care va fi intotdeauna la indemana: producatorul te lasa sa alegi si pe altii. Nu iti convine, cumperi de la concurenta.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e. Ca producatorul cu reputatie a ajuns un speculant ordinar care de dragul unui pumn de bani, da calitate ciu-ciu

 

Nu e chiar asa Kragod, ar trebui sa refuzi sa fii ignorant, si cu prima ocazie sa penalizezi pe cine merita!

 

 

Producatorul cu reputatie a fost dintotdeauna un speculant. De dragul unui pumn de bani in plus a facut pe dracu in patru.

 

Pai cum penalizezi pe cine merita? Te duci la conucrenta,nu? Iti pune BMW pumnul in gura sa iei masina BMW? Exact ce am explicat mai sus, "nu vrei dom`le BMW, ca uite cum s-au degradat, cer o caruta de bani pentru niste materiale de kkt, si nici nu pot sa codez sau sa repar ce vreau eu".

 

Raspuns: Ok, vezi ce masina iti place de la concurenta care indeplineste toate criterrile tale si iei de acolo. Asa ii penalizezi pe speculantii astia ordinari. Tu cum ii penalizezi altfel?

 

Ahh, si cand pui pe piata un produs il pui cum vrei tu, nu ca sa aiba o minima compatibilitate cu restul pietii. Pentru ca ghici ce, daca dai gherla si produsul nu este cumparat, dai faliment. Daca e cumparat, chiar si cu necompatibilitatea aia, ai profit. Atat de simplu.

Edited by Kragod
Link to comment
Share on other sites

poate exista si o alta modalitate sa ii penalizezi, dupa ce ai cumparat deja o masina de la ei, noua sau sh..

nu faci revizii la repreznetanta si/sau ii faci de ras pe forumuri ca uite ce "nesimiti" s-au facut, ceea ce e cam degeaba din moment ce oricum le-ai dat banii pe masina sau le cumperi piesele pt masina ta sh

 

a se trata ca o ironie :frantics:

Link to comment
Share on other sites

poate exista si o alta modalitate sa ii penalizezi, dupa ce ai cumparat deja o masina de la ei, noua sau sh..

nu faci revizii la repreznetanta si/sau ii faci de ras pe forumuri ca uite ce "nesimiti" s-au facut, ceea ce e cam degeaba din moment ce oricum le-ai dat banii pe masina sau le cumperi piesele pt masina ta sh

 

a se trata ca o ironie :frantics:

Exact.

 

Stiati ca au inceput sa puna geamuri mai subtiri?

Ca sa facem economie de combustibil sau ca sa platim premium daca nu asiguram si geamurile cele subtiri care evident ca vor rezista mai putin..?

 

https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1061685&page=10

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mda, ii penalizezi dandu-le mai multi bani....e si asta o varianta.

Nu mai Kragod, neschimband masina ca pe ciorapi.

Contestand calitatea, "tredul" ca praf in ochi, cautand sa intelegi cat mai multe.

 

Cum crezi ca poti face economie??

 

Punandu-ti intrebari, comparand...

Lipsa de educatie reala, financiara.. e speculata la greu.

 

Tu, prin comentariile tale ce efect produci, de cumpatare si analiza?

Sau de ignoranta si .."dai inainte ca progresul intotdeauna e bun"; lasa ca sunt altii mai buni sa gandeasca in locul meu!?

 

Eu nu pun botu la a doua parte.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Prin comentariile mele sper ca produc efectul de a realiza care sunt optiunile reale in lumea de azi.

 

Pe scurt, nu cred ca penalizezi BMW-ul prin a contesta calitatea pe forumuri sau faptul ca ii faci speculanti, in timp ce conduci BMW vechi de 10-15 ani la care cumperi piese de schimb de pe piata second hand (doar un exemplu nu trebuie sa fie cazul tau particular aici). Cred ca ii penalizezi prin a cumpara de la concurenta (oricare a fi aia, de la Tata Motors pana la Lamborghini).

 

Si este o diferenta intre a face economie si a face bani din economiile tale. Cine nu realizeaza ca masina este un bun pasiv care doar inghite bani (doar daca nu scoti bani din condusul ei) este treaba lui. Dar aici e cu totul alta discutie ( cand si cat sa cheltui pentru bunul tau pasiv si din ce il iei, economii sau investitii) si nu e locul aici.

Edited by Kragod
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca tu speculezi ideile (o idee) mele crezand ca ale tale sunt mai extra asta nu ajuta sa intelegem ce ni se intampla.

 

Masina e un bun pasiv din momentul in care daca vinzi din nou nu mai are TVA... ;) dar, de ce sa ia numai statul bani cand poate sa isi infiga si producatorul mainile pana la gat in aceleasi buzunare; SAU ALTELE.

 

Nu e greu sa deschizi topic.

Il aduc si pe Oldguy, sa zica si el cum e/sta treaba despre masinile "vechi"..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bimmer esti incredibil, bmw a facut un soft ( s-au au platit pe altii sa le faca un soft), important e ca Bmw are dreptul asupra softului respectiv. Cum il codeaza si ce fac cu el e dreptul lor de autor, ca tu vrei totul pe gratis e alta mancare de peste, ce fac ei e absolut normal nimeni dar absolut nimeni nu te obliga sa cumperi

 

E masina lor facut de ei mi se pare absolut normal sa cumperi totul prin ei, e ca si cum vrei sa mergi la restaurant dar sa vii cu berea de acasa, pai ce ii costa pe aia dcaa tu vii cu berea de acasa? Oricum faci consumatie.....

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

Da foarte bine ca doar ce, Samsung sunt mai fraieri, daca nu da Apple sa nu dea nici ei. In curand or sa urmeze laptopuri fara incarcatoare, pheon fara stecher si asa mai departe, adidasi fara talpa.

Ca sa ne intoarcem la BMW, mie imi provoaca sila "ciupeala" vizavi de serviciile connected drive, de la update la harti, la apple carplay (la masinile pre 2020) si multe alte servicii care ar trebui sa fie gratis, gen vremea, parcare langa destinatie, RTTI dar ei au gasit solutia pentru tot - plata. In curand o sa ceara bani sa folosesti boxele sau scaunele electrice.

 

wyktor@ Si la mine parbrizul arata in ultimul hal, asta in 2 ani si vreo 25k km. Am avut masini de 10 ani + si 200k km + si nu arata asa parbrizul, adica zgariat si plin de mii de ciuputuri mici, din fericire, crapaturi nu am, momentan.

Usile scartie ca o poarta de conac in 1800, cand ajung la capat de cursa, probabil trebuiesc unse, nu stiu...

Pielea de pe volan a inceput sa aibe un luciu care imi seamana cu o uzura/tocire

Partea din spatele trapei, imi scartie la orice groapa.

Asta ma deranjeaza pe mine, sitemul Hi-Fi e acceptabil, cel putin pentru mine.

Link to comment
Share on other sites

Bimmer esti incredibil, bmw a facut un soft ( s-au au platit pe altii sa le faca un soft), important e ca Bmw are dreptul asupra softului respectiv. Cum il codeaza si ce fac cu el e dreptul lor de autor, ca tu vrei totul pe gratis e alta mancare de peste, ce fac ei e absolut normal nimeni dar absolut nimeni nu te obliga sa cumperi

 

E masina lor facut de ei mi se pare absolut normal sa cumperi totul prin ei, e ca si cum vrei sa mergi la restaurant dar sa vii cu berea de acasa, pai ce ii costa pe aia dcaa tu vii cu berea de acasa? Oricum faci consumatie.....

Mai Viper, mai nu are treaba softul pe cat are treaba arhitectura.

 

Mai incet cu pianu pe scari cand spui ceva.

Nu ma pricep eu la toate dar macar incerc sa ii ascult pe altii care stiu ce spun si poate chiar le afecteaza mica afacere, domeniu in care activeaza - reparatii auto:

 

 

 

de la minutul 1:29:00

 

(Ce li se intampla americanilor sa nu crezi ca europenilor nu li se va intampla niciodata. Faza cu Right To Repair e in-aplicabila in Europa pentru ca aici traditia este alta si mai greu de acaparat de catre monstri astia cu interes doar pentru bani usor de facut.

...Ei asteapta doar sa devenim ignoranti ca americanii)

 

Viper, si multi altii, fara acces la soft de diagnoza care (inca) sunt obligati sa il distribuie (sau poate nu la data curenta..) cu ICOM-ul, CREDETI CA V-ATI PERMITE SA MERGETI CU BMW DIN DOTARE LA O DIAGNOZA BANALA CARE COSTA INTRE 340 si 450 RON/ORA, LA DEALER?????

Nu mai zic de codari.. ca pretul urca CONSIDERABIL!!!

 

Sunteti in cunostinta de cauza ca accesul la siteul newtis ESTE RESTRICTIONAT, si cat costa acum pe zi/saptamana/luna??

 

Astea tie se intampla tie si mie si oricui Viper.

Fa ceva si deschide ochii.

Se intampla pentru un motiv prea putin intemeiat.

Lupta pentru dreptul tau de a avea in posesie si de a avea dreptul sa il repari (cu acces la TOATE INFORMATIILE necesare) oriunde vrei si alegi tu.

 

Fii tu linistit ca daca erau si sunt atat de importante ANUMITE INFORMATII CRITICE SI CARR TREBUIE PROTEJATE sunt alte cai prin care fabricantul ar putea sa le protejeze. Asta este o alta responsabilitate mult mai mica.

Ei au ales cu "bune intentii" sa faca cat mai mult sa nu permita lui nea Gica mecanicu ' sa poata sa faca diagnostice masinii pe care o conduce.

Iar asta NU e normal!

 

Mai continuam, tot asa?

 

Mai continui sa dai exemple puerile?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ei au ales cu "bune intentii" sa faca cat mai mult sa nu permita lui nea Gica mecanicu ' sa poata sa faca diagnostice masinii pe care o conduce.

Iar asta NU e normal!

 

 

Ba e normal. Isi protejeaza pordusul si imaginea asa cum considera ei. Nu iti convine, nu mai cumpara masina, du-te la competitori.Nu este o obligatie ca in viata asta sa conduci BMW. Decizia e ,din nou, la tine.

Edited by Kragod
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ba e normal. Isi protejeaza pordusul si imaginea asa cum considera ei. Nu iti convine, nu mai cumpara masina, du-te la competitori.Nu este o obligatie ca in viata asta sa conduci BMW. Decizia e ,din nou, la tine.

Krakod, chiar e nevoie sa repeti la nesfarsit acelasi lucruri!? Nu te ajuta; dovedeste contrar - slabiciune..

Asta nu dovedeste decat slaba intelegere a lucrurilor.

 

Mai sus cu fiecare interpelare ti-am pus sub nas multe motive valide ca sa intelegi ce ti se intampla.

Sa nu fii surprins pe viitor..

Eu unul nu sunt surprins, pe cat m-au surprins cu noua arhitectura, radio in portbagaj.. :angry:

 

Alegerile mele nu ai nici o treaba cu alegerile tale.

 

Nu ai nevoie sa stii de ce aleg eu un lucru sau altul; nu asta e esenta.

 

In definitiv nu iti scriu doar tie iar asta probabil ii vor face constienti pe altii de ce li se intampla.

 

@Viktor, codul sursa nu are nici o treaba cu alte masuri care vor ei sa te faca sa crezi sunt ( care de fapt ies din sfera de actiune.. exemplu cel mai clar e cel cu radioul pus in porbagaj; ce treaba are radioul cu codul sursa??) pentru securitatea ta sau a lor.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atunci scrie "Mie nu mi se pare normal!" nu "Nu e normal".

De aia tot iti raspund cu aceleasi lucruri, pentru ca tu insisti sa crezi ca ai dreptate, cum ca cineva care a cumparat o masina are dreptul sa ceara de la producator sa ii dea la ce pret vrea el (cumparatorul) orice, de la informatii despre arhitectura masinii la piese second hand ieftine si pe termen nelimitat. Producatorul nu este obligat sa faca asta, tu tot insisti ca nu e normal. Ba e normal.

 

TIE nu ti se pare normal, asta nu inseamna ca nu e normal. Cu atat mai mult nu ti se va parea normal daca iti castigi existenta pe seama producatorului (spre exemplu ai un garaj ce repara masini BMW). Atunci ai un interes (nu tu neaparat, vorbesc in general) sa urli ca nu e normal, pentru ca practicile BMW iti ingreuneaza tie posibilitatea de a face bani.

 

In schimb daca esti doar client BMW si vrei sa cumperi o masina de la ei, este normal sa faca ceea ce fac, din toate motivele pe care ti le tot repet si pe care refuzi sa le iei in considerare.

Edited by Kragod
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

In schimb daca esti doar client BMW si vrei sa cumperi o masina de la ei, este normal sa faca ceea ce fac, din toate motivele pe care ti le tot repet si pe care refuzi sa le iei in considerare.

Nu nu e normal ce a spus mai sus.

 

Ce motive tot expui?

Ca daca nu am bani inseamna ca nu trebuie sa mai cumar bmw?

 

Asta vrei sa spui??

 

De aceea nu ma surprinde jungla romeanesca..

 

Incerci putina educatie si smekerii vii cu idei atat de proaste..

 

Ai avut DECENTA sa te uiti la linkul de youtube sa asculti cu, ce se confrunta mecanicii in America??

 

 

De la minutul 1:51:00

 

Hai sa discutam pe ce discuta aia acolo daca ai ce spune in plus, sau eu mai stiu eu in apararea faptului ca trebuie doar sa iti permiti o masina o sa o si ai.

 

Ai habar ca blocarea accesului se intampla la toti fabricantii???

 

Aici nu vorba doar de bmw!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu, cumpărător de SH, nu reprezinți absolut nimic pentru un producător auto. Orice producător auto e interesat de ceea ce vor clienții de mașini noi, cei care probabil schimba modelul la maxim 5 ani și care înțeleg ce înseamnă garanția, reviziile la reprezentanță și asa mai departe.

 

Dacă toate mașinile aflate în circulație ar fi întreținute corect, cu piese originale, la timp, în service-uri autorizate, și inspectate la sânge, siguranta în trafic ar fi la alt nivel.

Dacă toate componentele unei mașini ar fi securizate astfel încât sa nu poată fi montate pe alta mașină, ar dispărea hoții de volane, navigații, oglinzi, roti și ce rahaturi se mai vând pe olx.

 

Sigur, tu nu ai cum sa vezi beneficiile unor astfel de soluții..

Edited by C a t a l i n
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Teoretic, cumpĂŁrĂŁtorii de SH nu reprezintĂŁ nimic pt producĂŁtori. ĂnsĂŁ, dacĂŁ o rumegi puțin, și cei care schimbĂŁ mașina la 5 ani cu una nouĂŁ,trebuie sĂŁ se scape de cea veche,unde intrĂŁ ĂŽn scenĂŁ cumpĂŁrĂŁtorul de SH. Care nu mai cumpĂŁrĂŁ sh-ul ĂŁla dacĂŁ e de mare porc. Doar pĂŁrerea mea.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu nu e normal ce a spus mai sus.

 

Ce motive tot expui?

Ca daca nu am bani inseamna ca nu trebuie sa mai cumar bmw?

 

Asta vrei sa spui??

 

De aceea nu ma surprinde jungla romeanesca..

 

Incerci putina educatie si smekerii vii cu idei atat de proaste..

 

Ai avut DECENTA sa te uiti la linkul de youtube sa asculti cu, ce se confrunta mecanicii in America??

 

 

De la minutul 1:51:00

 

Hai sa discutam pe ce discuta aia acolo daca ai ce spune in plus, sau eu mai stiu eu in apararea faptului ca trebuie doar sa iti permiti o masina o sa o si ai.

 

Ai habar ca blocarea accesului se intampla la toti fabricantii???

 

Aici nu vorba doar de bmw!

 

Eu m am uitat la linkul ala, imi par tot felul de garage owners care se plang ca printre altii bmw le fura painea,

 

De exemplu Tesla nici nu vinde piese , vrei sa-ti repari masina o duci la tesla, nu-ti convine ura si la gara. Nici un producator auto nu e obligat sa-si dea codu sursa sau mai stiu e ce ,ca giga de la colt sa poata face ceva engine map meserias. La urma urmei e imaginea lor, vezi un Bmw in flacari de la softul lui gica pe marginea drumului si imediat faci legatura cu fabrica deci nu sunt implicati, plus in zilele asta cand masinile sunt relativ autonome cu franere automata senzori minuni, nu vrei sa se bage un neica nimeni acolo sa omoare niste oameni

 

Pe acelasi principiu ti ar place sa stii ca la comania x avioanele nu sint reparate de catre mecanici care ai facut training special pt asta sa zicem la boeing ci sunt reprate de unu care crede el ca stie mai bine, si face cum vrea el, ai mai zbura cu ei?

Edited by Viper05
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mecanicii aia isi castiga painea asa cum si tu ti-o castigi cine stie cum...

 

Asa ca sa ii cataloghezi pe unii ca fiind Gica.. e greu..

Ce, contesti tu ca ei nu merita sa stie de la fabricant (ca daca modofica codul sursa si se transforma beemveul in vreo nava spatiala.. -de parca arsul vreunui bmw e problema bmw.. asa cum le pasa de lantul lui n47, nu?) inseamna ti-ai dat seama cu adevarat despre ce vorbesc ei, la ce cer acces.. (e doar o ironie ieftina mai sus ;) )

De fapt nici nu stii exact ce are dreptul bmw cu adevarat sa tina secret permanent si ce nu.

 

 

Pe acelasi principiu ti ar place sa stii ca la comania x avioanele nu sint reparate de catre mecanici care ai facut training special pt asta sa zicem la boeing ci sunt reprate de unu care crede el ca stie mai bine, si face cum vrea el, ai mai zbura cu ei?

 

 

...eu am crezut ca bat campii, cand de fapt bat shaua...

 

Hai ca imi scot si barna din oki ca nu am cu, cine discuta..

Pa.

 

(Probabil te duci la dealer sa iti faca masina si daca te cheama de 7 ori pentru o problema nerezolvata, tot de 7 platesti daca ti se cere, ca doar ei sunt cei mai de incredere, nu?)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.