Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

4 hours ago, silviuM04 said:

Salut, ma gandesc sa achizitionez un g31 ( cred ca e cel break ) 520d/530d/530i , m-ar interesa parerea voastra despre masina, probleme , intretinere etc, masina va fi achizitionata sh , bugetul fiind undeva la 23k-27k aproximativ. Va multumesc anticipat

Cam de pe la 30k te poti gandi sa gasesti un G30/31 decent, adica cu km +/-100k si cateva dotari, nu cine stie ce.

530d nu cred, insa 530i/520d da.

Neaparat sa aiba istoric, altfel risti sa pice una alta si G30 e o masina inca noua cu piese scumpe

Link to comment
Share on other sites

On 10/31/2022 at 2:34 PM, Ciprian01 said:

Salut,

Eu am 245 45 18 daca nu gresesc, toate 4, 530i Xdrive.

Cum se comporta masina cu anvelopele pe 19? 

Ma gandesc sa imi cumpar si eu pentru vara 😄

 

Până acuma e ok. Destul de comoda , am și suspensia adaptivă poate ajuta și asta la ceva. Eu vin de pe un gti cu roti pe 18 și suspensie sport deci chiar daca ar fi dura suspensia la BMW cea de la golf era ciment , aveam setup mai de distracție acolo. Arată și mai frumos pe 19 zic eu.

 

IMG-20220805-WA0002.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am achizitionat si eu o masina cu roti pe 19 - Runflat- dar am fost foarte dezamagit de roti - foarte galagioase, suspensia foarte tare- in total complet neplacuta la condus

Am pus acuma roti pe 17 non-flat - si este o bijuteri- nu se aude nimic s masina se comporta admirabil

Deci nu recomand roti mai mari de 17 pt drumurlie din RO.... (ca sa nu mai zic ca cele de 19 se vor indoi probbail in 3-6 luni)

  • Like 2
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/4/2022 at 2:31 PM, raduron10 said:

Cam de pe la 30k te poti gandi sa gasesti un G30/31 decent, adica cu km +/-100k si cateva dotari, nu cine stie ce.

530d nu cred, insa 530i/520d da.

Neaparat sa aiba istoric, altfel risti sa pice una alta si G30 e o masina inca noua cu piese scumpe

Sustin ce scrie colegul mai sus. Poate confirma si colegul vechi bimmer90f30 ca G30 nu merita acum achizitionat.Peste 1 an/2 e altceva.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bau33 said:

Am achizitionat si eu o masina cu roti pe 19 - Runflat- dar am fost foarte dezamagit de roti - foarte galagioase, suspensia foarte tare- in total complet neplacuta la condus

Am pus acuma roti pe 17 non-flat - si este o bijuteri- nu se aude nimic s masina se comporta admirabil

Deci nu recomand roti mai mari de 17 pt drumurlie din RO.... (ca sa nu mai zic ca cele de 19 se vor indoi probbail in 3-6 luni)

Daca si G30 are suspensia tare....atunci nu stiu poate tu ai experienta cu S class sau Bentley sau poate folosesti masina pe drumuri neasfaltate.

Mie G30 mi se pare o masina bine echilibrata, iar cu roti pe 19 si cauciucuri RFT destul de comfortabila. 

Jantele de 17 sunt potrivite pentru seria 3 sau seria 1.

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

G30 cu jante pe 18 runflat suspensie adaptiva pe modul confort e foarte confortabila, in anvelope presiunea 2.3 la rece. Cine zice de g30 sau f10 ca nu e confortabil bate campii sau vrea o barca plutitoare gen s class sau seria 7 pe perne. 

Anvopele sunt foarte galagioase si runflat si normale daca sunt proaste sau foarte vechi si uzate neuniform.

Jantele pe 17 nu incap daca ai frane M sport.

  • Like 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Vasi77 said:

Sustin ce scrie colegul mai sus. Poate confirma si colegul vechi bimmer90f30 ca G30 nu merita acum achizitionat.Peste 1 an/2 e altceva.

In ce sens nu merita?

A devenit indeajuns de masina de saraci. Insa o sa mai coboare pretul, cand in general toate or sa se gaseasca in jurul a un sfert de mil de km si dupa ce urmatoarea generatie de seria 5 va aparea pe strazi. G30 sh care au pana in 100.000km sunr scumpe si acum si vor fi indeajuns scumpe si atunci. Tot nu vor deveni masini astfel incat sa fie multimiti toti bombardierii.

 

@branevl

Eu am avut 18 inch cu anvelope si suspensie standard. Masina ziceai ca leviteaza.

Dpmdv g30 cu 17 inch e masina amuzanta

Edited by edit
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu imi este clar motivul abururii farurilor.

G30-ul l-am dat fratelui si imi spune ca s-au aburit ambele faruri. Nu mult, ci putin, insa in mai multe locuri fiecare.

Masina face 6 ani in martie, un far este cel original iar celalalt are 3 ani vechime, fiind inlocuit pt ca mi l-a zgariat cineva in parcare.

 

Se poate face ceva pt a se remedia situatia sau trebuiesc inlocuite?

 

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare, un G30/31 540i xDrive ( modelele pre-facelift ), stiti cumva ce tip de cutie ZF 8trepte are? Unde am mai citit ar fi 8HP50, cu o limitare de cuplu de 500nm. Poate ajuta cineva cu mai multe informatii in acest sens. Am cautat pe forum dar nu am gasit ceva relevant. Multumesc!

Edited by sskkaa
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sskkaa said:

Salutare, un G30/31 540i xDrive ( modelele pre-facelift ), stiti cumva ce tip de cutie ZF 8trepte are? Unde am mai citit ar fi 8HP50, cu o limitare de cuplu de 500nm. Poate ajuta cineva cu mai multe informatii in acest sens. Am cautat pe forum dar nu am gasit ceva relevant. Multumesc!

Salut, 8HP45 este pe F10, 8HP50 este pe G30. Cuplul maxim este 500Nm, atat pt benzina cat si pt diesel.

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, sskkaa said:

Intrebam pentru ca am vazut multi cu stage 1 pe 540i cu cifre destul de mari mai ales pe partea de cuplu ( 650 680nm ) si ceva imi da cu virgula, daca cutia duce doar 500nm...

La remap se scoate limitarea cutiei, se rescrie si softul ei. Cel putin tunerii seriosi asa fac, deci d-aia pot fi cifre mari.

Link to comment
Share on other sites

2 intrebari pentru cei mai priceputi ca mine:

1. Senzorii de presiune roti nu se mai sincronizeaza raman mereu ba la 80% ba la 87%, ar trebui sa cumpar altii ? Asa se intampla cand raman fara baterii ? Sau e alta problema?

2. Mi s-a aprins check engine, sta aprins cu motorul pornit dar nu este insotit de alta eroare, doar becul sta aprins, nimic in idrive. Masina se comporta normal. Ar fi cazul sa verific urgent ? Sau se poate merge si asa?

Masina in cauza 520D 70k km.

Link to comment
Share on other sites

Ms de raspunsuri branevl si edit

O sa merg mai mult cu masina cu viteza mai mare sa vad daca se termina procedura de sincronizare. Ideea e ca acestea sunt rotile de iarna pe care le-am montat prin noiembrie iar la inceput s-au sincronizat fara probleme. 

In legatura cu check engine, care vad ca sta mereu aprins cu motorul pornit cred ca o sa vizitez service-ul fiindca oricum placutele spate sunt pe terminate in 2000 de km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.