Jump to content

530E pareri


Cristi0809

Recommended Posts

Salutare tuturor! De curand am dat comanda de un G30 530e 2017. Masina are 82k km si as vrea sa stiu la ce probleme sa ma astept de la ea. Si ma mai intereseaza la km ce-i are acum daca am ceva de investit in ea? Masina tre sa soseasca in 2 saptamani.

Multumesc!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

In primul rand sa o stapanesti sanatos. In al doilea rand, intrebarile astea trebuia sa ti le pui inainte sa dai banii pe ea :) In alta ordine de idei, ti-ai luat o hibrida, adica un motor de 2litri benzina de 184CP (cred) si ceva motor electric cu nitzcaiva baterie. N-am experienta cu hibridele, dar daca ai verificat-o inainte, km-ii aia sunt intr-adevar, atunci aia e. Vezi pe parcurs ce mai pica, ti-ai asumat costurile la o asa masina din momentul in care ai decis sa o cumperi. In functie de cum a fost intretinuta de fostul proprietar vor aparea si suprizele mai tarziu.

Link to comment
Share on other sites

Este plugin hibrid. Ma batea si pe mine gandul acum 2 ani, dar m,a dezumflat autonomia ridicol de mica si neajunsul faptului ca trebuie incarcata zilnic. La 80 de mii probabil a venit timpul pentru discuri si placute. In rest, greu de spus, vezi pe parcurs ce apare, ca la orice masina sh.

Sa o stapanesti sanatos!

Link to comment
Share on other sites

Subscriu afirmatiilor ante-vorbitorilor si mai intreb, daca se poate, care a fost ratiunea unei hybrid-e!?

Locuiesti intr-un oras mare unde se pune taxa pe poluare? Numai asa ii vedeam ratiunea. Sau ca mergi mult in trafic bara la bara..

 

Altfel, probabil o sa ai clasicele probleme motorului bmw pe benzina.. ;) si o baterie pe care o cari.. si care o data si o data o sa o schimbi ca nu tine o vesnicie.

Link to comment
Share on other sites

Singura problema mai notabila care poate aparea e defectarea KLE, care in multe cazuri e inlocuit pe goodwill. Probleme cu bateria de tractiune nu prea am auzit sa fie, si oricum are garantie 6 ani.

 

Mai depinde si cum a fost folosita masina pana acum. Din cauza modului de functionare, se fac multe cicluri start-stop cu motorul rece si motorul pleaca si direct in ture in anumite cazuri. Daca schimburile au fost facute la 30k si proprietarul a mers ca berbecul, s-ar putea sa apara niste uzura.

 

Discurile si placutele n-ar trebui schimbate inca, in mod normal. Din nou, depinde cum a fost folosita masina.

 

Oricum, s-o stapanesti sanatos!

Link to comment
Share on other sites

Eu am trecut de 60k si am placutele originale. Calculatorul spune ca mai pot sa merg inca 80k cu ele, sa vedem cat rezista in final :)

 

Ai luat masina noua ?

Esti sigur ca nu a schimbat nimeni placutele inainte ?

 

Din ce imi amintesc la G30 nici nu iti mai arata in Idrive estimarea km pana la schimb, ci doar apare mesajul cand mai au 5k de km.

Link to comment
Share on other sites

Am luat masina la sub 40k si sunt sigur ca n-a schimbat nimeni placutele, pentru ca nu apar in istoricul de service. Eu am F30, dar nu e relevant in context..

E foarte relevant, g30 e mai greu, se tocesc mai repede de regula la acelasi stil de mers. Al meu avea schimbate discuri si placute la 80 de mii .

Link to comment
Share on other sites

E foarte relevant, g30 e mai greu, se tocesc mai repede de regula la acelasi stil de mers. Al meu avea schimbate discuri si placute la 80 de mii .

Daca mgi are cutie automata la masina, de aceea se duc mai repede placutele. Frana de motor la automata e ca si inexistenta..

 

Stiu de la un amic care schimba placute mai des ca mine.

Link to comment
Share on other sites

Un g30 real pe cantar are peste 1800 de kg lejer.

 

Dupa aceeasi logica, un f30 real are si el mai mult. Ca sunt aceleasi componente. Oricum nu e relevant in context, chiar presupunand o diferenta de 9% in greutate n-ar avea cum sa se toceasca placutele de 2 ori mai repede la acelasi stil de mers.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E foarte relevant, g30 e mai greu, se tocesc mai repede de regula la acelasi stil de mers. Al meu avea schimbate discuri si placute la 80 de mii .

 

Mai e o chestie. F30 nu are autohold, iar frana de mana este mecanica. La toate masinile cu autohold si frana electrica, mi se duc placutele mult mai repede.

 

@mgi ai fi surprins. Eu la fostul f30 am schimbat primele placute la 24 de mii, iar cand am dat-o la aprox 60 de mii, trebuiau schimbate din nou. Discurile erau bune si schimbarile au fost OE.

 

De curiozitate, cand ai masurat placutele ultima data? Ca ce arata Idrive e fix-pixu. :)

Edited by Luciosu
Link to comment
Share on other sites

Auto-hold ar putea sa uzeze placutele ceva mai repede intr-adevar. Dar la automata oricum stai cu piciorul pe frana la semafor, si am HSA la masina. Deci, din nou, nu cred ca diferentele sunt semnificative.

 

Placutele au fost verificate ultima oara acum vreo doua luni, sunt in regula.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum o luna a luat un amic un x1 din reprez.munchen,I au schimbat și plĂŁcute și discuri,la 63k,automata.

 

Plus cauciucuri noi,dar de varĂŁ.

 

Masina a fost de serviciu,a unuia de p acolo,probabil mergea tare cu ea,ca altfel nu mi explic de ce au schimbat și discuri la 60k.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca HSA se bazeaza pe ceva factori din cutia de viteze, dar foarte probabil e cum zici tu

 

The hill-start assist is a variant of hill-holder used by some semi-automatic, clutchless transmissions. The system prevents the car from rolling away when trying to pull away on an up or down gradient, simulating a "handbrake hill start" manual drivers will be familiar with. The system engages automatically when a gradient of 3% or more is detected; it then acts to hold the car stationary for two seconds after the brake is released giving the driver time to apply the throttle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va multumesc tuturor se raspunsuri!! Am ales 530e pt ca fac zilnic drum de acasa la birou, un drum de 18 km dus. Deci cam 36km pe zi. Plus drumurile ce le fac pe langa mai ales la sfarsit de saptamana. Deci ma astept la un consum foarte mic de la ea. Singura problema este ca inca stau la bloc ( in viitor la casa) si o sa fie mai greu cu incarcatul. Referitor la placute nu stiu cat de mult s-au tocit mai ales ca la masinile astea care au motor electric masina franeza de multe ori cu ajutorul acestuia nefolosind placutele. Nu am putut sa trec pe o electrica 100% pentru ca imi place sa fac concendii cu masina si inca nu sunt dispus sa stau cu masina la incarcat. Poate pe viitor cand se vor mai micsora timpii de incarcare si autonomia va creste. Aveti idee daca masina are apple carplay? Eu mai detin si un X1 2017 si pe el nu am carplay, ba chiar daca stie cineva unde sa ma indrume sa-i pun, dau o bere.

Multumesc!!!

Am uitat sa specific, drumul spre birou il fac in Bucuresti, adica bara la bara...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Cristi0809
Link to comment
Share on other sites

Daca mergi cu masina fara s-o incarci o sa consume cam ca un 520d in linii mari.

 

Apple carplay nu e standard, trebuie sa vezi daca are masina ta. In principiu se poate pune usor pe NBT Evo din cate stiu, intreaba la baietii cu codari. Daca n-ai NBT Evo cel mai probabil iti trebuie si niste hardware.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca mergi cu masina fara s-o incarci o sa consume cam ca un 520d in linii mari.

 

Apple carplay nu e standard, trebuie sa vezi daca are masina ta. In principiu se poate pune usor pe NBT Evo din cate stiu, intreaba la baietii cu codari. Daca n-ai NBT Evo cel mai probabil iti trebuie si niste hardware.

Daca nu o incarca deloc o sa consume mai mult decat un 520i. In modul incarcare masina consuma mai mult cu 2 3 litri decat in modul doar benzina.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Detin un f30 cu 242,000 330e. Masina am luat o la 230.000, intretinuta doar la BMW (Olanda). Pana acum absolut nici o problema. Eu stau la casa si in general am drumuri intre 20 si 40km astfel incat, primavara/toamna pot sa fac si 1200 de km cu un plin de 40 litrii (atat are rezervorul). Daca as fi stat la bloc, nu ma orientam catre asa ceva, adevarata valoarea o are cand poti sa o incarci zilnic.

 

Stiu ca nu te ajuta prea mult ce ti-am zis, eu m-am riscat (mai ales la nr de km pe care il are) si pana acum, am luat cea mai buna decizie.

 

Ah, mai are si stage 1 si am scos 342 hp.

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

Referitor la consum, desi rareori am mers prin bucuresti fara pic de curent, cred ca sta undeva la 12% iar la drum nu stiu daca am scos mai mult de 6.5% (dar merg ft incet de fel)

Edited by quze
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.