Jump to content

Maserati Grecale Modena


edit

Recommended Posts

Situatie: 

Vara trecuta cand A6 avea aprox 35.000 si urma sa plec in concediu, am sunat la porsche sa ma interesez daca masina are senzori pe placute, ca tot nu le mai venea vremea sa le schimb.

Evident ca avea.

Anul asta pe la 50k km uzura tot nu ajungea la senzor si am programat sa schimb placutele preventiv.

Intamplarea face ca ca nu am putut ajunge. 

Oricum eu merg anticipand la maxim traficul si folosind frana de motor. Am zis ca sunt eu paranoic si ca e normal sa tina.

Ieri dim am plecat la un drum de 800km. pe drum am observat ca se aide frecand in fata. Senzorul tot nu se rupsese. Nu aveam cum sa ma intorc din drum si am mers asa, ca atare. Am ajuns in seara asta cu discurile facute praf, evident. Senzorul tot nerupt.

Maine merg cu masina si am spus clar ca pretind discuri noi gratis. Placutele le platesc.

Nu mi se pare normal sa ajung fier pe fier din cauza unui senzor pus de ei, din fabrica, nu de mine.

 

Eate drept ca si la seria 5 am mers cu un set 47k km, tot multumita anticiparii si folosirii franei de motor.

Am zis ca intre timp m am specializat si mai tare de am ajuns la 50k fara sa schimb placute

A6 are acum 55.5k

 

Am vreo sansa oare sa obtin de la saracii aia discuri fata gratis? In fond, sunt indreptatit

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, edit said:

Am vreo sansa oare sa obtin de la saracii aia discuri fata gratis? In fond, sunt indreptatit

Numai daca o faci in scris cu amenintare subtila ca esti foarte pe cale sa te plangi autoritatilor abilitate de proasta calitate a pieselor/senzorilor folosite (de insusi dealer oficial) desigur cu accent pronuntat pe lipsa (slaba calitate!) singurantei ce trebuie asigurate in primul rand de sistemul de franare a masinii!

Evident ca ai condus extrem de stresat de cand ai observat lipsa franarii eficiente la o masina atat de puternica ca a lor.

Tu practic ai avut noroc ca nu ai facut accident datorita experientei personale nu a sigurantei unei franari eficinente ce trebuie garantata de masina!

Cat depre tona de km care ii faci cu o masina are mare treaba cu drumurile lungi.. e cam irelevant daca mergi lungi drumuri externe, extraurban, autostrazi..

Nico eu nu's departe de tine.

Cred ca am schimbat 2 seturi de discuri fata-spate in aproape 500k km.. tre sa ma uit in istoricul pieslor cumparate..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

senzorul e pus pe placuta din interior, care de obicei e si cea care se uzeaza putin mai mult fiind cea de pe pistonas, faptul ca nu s-a aprins martorul e posibil sa fie din cauza ca tocmai pe partea aceea placuta nu a ajuns la gradul respectiv de uzura ci doar cea de pe partea exterioara. Chiar si de ar fi asa, posibil sa ai totusi o problema acolo, sa fi ramas blocata pe partea aceea si ai senzor doar pe o parte a axei.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 Nici nu stiu ce sa iti raspund.

Am avut ID6 pe g30, care mi s a parut asa de facil si intuitiv incat parca eram la al 3-lea bmw.

Am avut ocazia sa interactionez cu ID7 si e total diferit fata de cel anterior.

Mi a fost ff greu sa trec pe Audi, pe care l am gasut destul de complicat prin comparatie cu bmw, insa l-am deprins. 

La Grecale, deja eram invatat cu greul de la Audi.

El nu este absolut deloc futuristic, cum sunt actualmente ID8.5 sau ce a mai aparut pe Mercedes, insa are multe chestii misto, care te gadila, pornind de la cronometre de orice tip sau ceea ce era in pozele de mai sus, cum este torque-ul pe foecare roata, etc.

Sunt permise diverse combo de setari. Treci masina pe sport, insa ti se pare prea tare suspensia, ramai doar cu directia si powertrain-ul pe sport, iar suspensia o inmoi. Valabil si invers..doar suspensia pe sport si resrul pe confort. 

Viteza de operare, e f mare pt infotaiment, totul de intampla instant. Totusi, poti apasa accidental orice buton si iti ia comanda. Si daca scapi un pufulete pe display, gata, comanda e luata, ceea ce e o prostie

La audi e facut cu cap. Apesi si pana nu iti vibreaza usor sticla aia, comanda nu e luata. Ai impresia ca efectiv apesi pe un buton fizic si este absolut imposibil sa apesi ceva gresit.

In sfarsit, ce am avut pe G30 isi are sorgintea in 2015 aparand prima data pe seria 7. Pe A6, infotaimentul respectiv a aparut in 2017 pe A8. 

Deci nu am un termen de comparatie la Grecale cu ceva super nou...insa din ceea ce vad acum pe G60 si w214, animatiile, grafica, etc, grecale cred ca este mult in spate

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

am tot cercetat acum dupa ce a scris Viper, insa nu are nicio treaba cu complexitatea, animatia si cred ca si cu grafica lui ID8...ce sa mai spun de 8.5.

insa, are pe el toate prostiile planetei, parametrii masinii sfarmati la nivel de detaliu si te poti joca/urmari orice cand te plictisesti

il gasesc undeva intre ID7(am referinta G05-ul fratelui) si 8...cumva normal daca ma gandesc ca masina face luna viitoare 2 ani de la lansare si planul optimist pt ea era chiar 2020, insa a venit criza covid si s-au amanat lucrurile.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, raduron10 said:

Sistemele de infotainment la alfa sunt la nivelul CCC/CIC, antice, dar la ce te referi cand spui ca sunt nasoale rau? 

Ca sunt urate sau proaste?

in sensul ca sunt nasoale comparate cu un bmw de exemplu, mi se pare super invechite pentru 2024, par de cel putin 10 ani

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)

Am fost sambata pana la Agigea si am facut un consum de autistrada la Grecale

Vant frumos pe primii 150km si pe ultimii 60km in dobrogea vant pervers.

Cruise la 160 pt 95% din km, exceptand o urcare la 180 si una la fix 200 plus usoare incetiniri cand ajungeam masini mai lente.

Pe primii 150km aveam 13.5 si am ajuns la capatul autostrazii cu 14.3, medie 150kmh.

La intoarcere a condus sotia, 140-150 in general, urcari destule si la peste 150 cu varful la 166 insa si coborari destule si sub 130. A ajuns cu 11%, medie fix 130kmh.

Cu tot cu consumul de oras, am ars aproape 55litri in aia  440-450km. Mult. 

received_925684939565781.jpeg

received_360158823668679.jpeg

Edited by edit
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Din 2015 merg la Matei de cateva ori pe an, insa aglomeratie ca acum, niciodata. Erau peste 100 de masini parcate care formasera o coada pana in drumul principal care duce spre Eforie. A fost primul weekend decent de cald in zona.

 

Mai fusesem si miercuri cu treaba in zona, iar A6 mi-a luat 9.3% la cruise de 140kmh din cauza vantului. In mod normal la viteza asta imi ia cu fix 2 litri in minus.

On 2/12/2024 at 4:48 PM, Viper05 said:

in sensul ca sunt nasoale comparate cu un bmw de exemplu, mi se pare super invechite pentru 2024, par de cel putin 10 ani

Pai Giulia a fost lansata pe 24 iunie 2015 iar Stelvio in noiembrie 2016. 

Infotaimentul cu care au fost lansate este si astazi pe masinile prodise in 2024. Nu au mai facut niciun upgrade, cu siguranta din lipsa de resurse. Sunt probabil cel mult la nivel de ID6...poate chiar la nivelul lui ID4 lansat in 2012.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2023 at 12:01 PM, edit said:

Da, nu am teama de motor sau parte mecanica, in general. Ci de cacaturi electronice, de software, astea par sa aiba probleme. Iar problemele electonice aproape nu au legatura cu nr de km parcursi.

 

@radu,

pai daca pui un portbagaj extern, cum mai alergi masina?!

Si asa ca vreau sa iau un Thule pt biciclete care se ataseaza pe carligul de remorcare si am facut scandal mare in scris la Thule in Suedia ca eu o sa merg cu 160kmh cu bicicletele agatate si le-am cerut justificari pt limita de 130kmh de viteza. Evident ca nu mi-au raspuns concret...teama mea singura fiind sa nu zboare suportul si bicicletele la viteza aia.

 

Ei tot o dau cu consumul, cu siguranta cauzata de o alta distribuire a maselor fata de masina fara biciclete, de feedbackul directiei fiind apasare mai mica pe puntea fata, de comportamentul in viraje etc. Astea nu sunt probleme pt mine.  Insa nu mi-au raspuns concret nimic despre posibilitatea sa zboare totul de pe masina, asta interesandu-ma.

Ma bag si eu in seama după un an de zile si spun ca am condus cu 180 KM/H pe autostrada având suportul atârnat pe cârlig, un Thule de 4 biciclete, după un Land Rover Discovery 2018. Nu s-a întâmplat nimic, deci mergi liniștit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.