Jump to content

Maserati Grecale Modena


edit

Recommended Posts

De vreo 2 ani jumate tot stau cu dorinta de a cumpara o masina, desi necesitatea ei este in vreo 3-4 zile pe luna (maxim 1500km pe an) si momentul era cel tarziu acum, cat inca mai putem plati, mai ales ca la mine la munca stam cu un stres.

Ieri am dat avansul.

Stiu ca iau o masina overrated, care probabil nu isi merita pretul si dupa ce am platit avansul m-a luat grija si depresia ca facem un efort financiar teribil si poate voi sta cu ea mai mult in service.

Voiam sa fi luat noul glc coupe insa tot s-a intarziat cu lansarea modelului si m-am cam sictirit, acest model de maserati fiind disponibil a fi comandat inca din vara trecuta..l-am tot ocolit.

Masina am luat-o aprox fully loaded, insa fara trapa, tinand cont ca o vom tine 10-12-15 ani si prin orice trapa va intra la un moment dat apa.

Ar mai fi fost jantele de 21, insa avea profilul anvelopei prea mic, de limuzina, si era nonsens.

 

Motorul e de 2 litri, 330cp si 450NM

 

Cam asa urmeaza a arata. Am uitat sa simulez geamurile fumurii

received_949629783064031.jpeg

received_1334409960441203.jpeg

received_582037620243550.jpeg

received_1353281368790410.jpeg

received_750265526821413.jpeg

received_580314720785206.jpeg

received_1000766587751408.jpeg

received_2312298328952147.jpeg

Edited by edit
  • Like 2
  • De acord! 1
  • Hot!! 3
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa zic precis cat e...sau poate ca nu are sens a fi precizat aici.

Stiu ca am o clauza in contract ca daca pana in momentul productiei creste pretul, mi se va aplica retroactiv. Si nu mi s-a spus asta deloc, ci doar cand am spus ca le platesc avansul am vazut asta in contract.

De la pretul configurat am primit abia 5%, asa de tolomac sunt si in egala masura pus in situatia sa nu am de unde alege.

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

@Viper05 Nu sunt eu cu masinile vechi.

Porsche Macan este pe o platforma tehnica din 2007. Portbagaj mic, spatiu interior mic, urata din toate pozitiile exceptand din fata.

 

Da Win, seamana cu Puma in poze dar si in realitate in culorile nepotrivite. Si in realitate, fie si in culorile potrivite, trebuie sa ii gasesti unghiul bun cand privesti din fata ca sa nu aduca a Puma. Daca ii gasesti unghiul, inclusiv din fata este cea mai frumoasa masina din clasa ei

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Myx said:

tu oricum ai o teama de jante mari 😛 , frumoasa masina am vazut in cateva reviewuri .Imi pare peste Macan , asteptare usoara si sa va bucurati de ea 😉

Nu neapar ca am teama de ele.

Ci doar consider ca cele mai mari jante disponibile pt o masina, nu au ce cauta pe acea masina, nu doar din motive practice, ci si din ridicolul discurilor de frana care chiar daca au o dimensiune decenta, se vad disproportionat de mici prin raport cu janta.

Masina asta o sa aiba 350mm discurile fata si 330 spate, care e clar ca nu au ce cauta pe jante de 21 

Plus ca pe 21 anvelopele ar fi fost 255/40 cu 295/35, care nu sunt de suv nicicum.

Mereu, dpmdv, best buy sunt jantele din a doua dimensiune de mare disponibila.

 

@WIN60, asta mi se pare un unghi f misto

 

Screenshot_20230223_232557_YouTube.jpg

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Da, in poza de mai sus arată foarte bine, imi place grila si întotdeauna mi a placut ceva la aceasta marca de mașina si anume “Sigla”!! Din start parca o face “altceva”. 

Daca o tii asa mult, sa ne tii si pe noi la curent, sunt curios ce costuri, fiabilitate are o asemenea mașina/marca. Nu ca as avea bani sa imi iau, cum am zis, doar curiozitate :)). 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Faza este ca in mod real, era nevoie de masina asta pt aprox 40 si ceva de drumuri pe an a cate 20km fiecare.

Evident ca o parte din drumurile suplimentare pe care le faceam in mod normal cu masina cealalta, le vom face cu asta de acum. Probabil se vor aduna intre minim 5000 si ocazional ne vom apropia de un maxim de 10.000 pe an.

Astfel, intretinere dpdv al consumabilelor nu ar avea impact la cost, ci doar intretinere cauzata de lipsa de fiabilitate.

Sunt pe un forum de afara si sunt raportate niste probleme electronice grave: softul nu tine setarile facute, bateria care moare nejustificat zilnic, usi care nu se deschid din interior (au comanda prin buton electric), hud, navigatie, descuierea automata a usilor care mu merge cand te apropii de masina etc si masina sta in service de o luna si nu ii dau aia de cap (ce sa mai zic daca patesti asa ceva in Romania tinand cont de expertiza noastra). Intarzieri ale livrarilor de 3-6 luni care sunt banuite ca ar fi cauzate de probleme tehnice pe care nici producatorul nu e in stare sa le remedieze, desi ei intre timp livreaza alte masini din acelasi model etc.

Este un tip din UK care a platit avansul din ianuarie 2022, desi masina s-a lanasat in martie, primele livrari fiind in august. Din augjst este dus cu zaharelul, mereu i se da un termen de alte sapt suplimentare si se banuieste ca prostii se chinuie sa ii faca functionala masina nou construita

Stiam la ce ma inham, cat de emotionala si prosteasca este alegerea, dar efectiv nu m-am putut abtine.

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

@VladE46, da, am avut un G30 si apoi A6 care face 2 ani peste 2 sapt. Stelvio si Jaguar nu, unul din rationamentele de baza in alegerea masinii fiind ca modelul sa fie cat mai nou. x3/4, q5, velar, stelvio, F pace, macan, toate astea au 5-6 ani sau mai mult de cand sunt pe piata. Singura alternativa ar fi fost GLC insa nu varianta standard, ci coupe dupa care tot am asteptat mai bine de jumatate de an sa apara modelul nou si am renuntat intre timp.

Si cand am ales G30-ul, spuneam atunci pe forum ca presupunand ca abia s-ar fi scos din productie un seria 7 F01 la momentul respectiv (in realitate nu se mai producea de un an jumate F01 la momentul ala) si ar fi fost unul nou in stoc, nicio secunda nu as fi ales F01, indiferent de motorizare si accesorii. A fost f bun 520xd si cu siguranta va ramane masina la care am tinut cel mai mult si pe care am asteptat-o cel mai mult.

 

@six in line, da, am vazut pana acum una pe strada. Cica ar fi livrat in Romania aproape 50 de bucati din august incepand. Cand am luat G30-ul, cred ca am fost intre primii 5 romani care a avut-o. Ma abordau soferi de clasa S, de duba, pietoni sa ma intrebe daca a aparut un nou model de seria 5 🙂

Edited by edit
  • Haha 2
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru alegere.

Chiar imi place Grecale, arata bine din spate, din lateral, poate din fata, asemanarea cu Puma nu o avantajeaza, iar interiorul este ceva ce nu te astepti de la o masina italiana, modern si ergonomic. In plus este si exclusivismul de a conduce un Maserati, masina pe care nu o vezi la fiecare coada la semafor.

Singurele aspecte care m-ar ingrijora in a face un salt catre marca asta exotica ar fi fiabilitatea, sunt cunoscute numeroasele probleme la Quattroporte si Ghibli si devalorizarea, care insa pe tine nu pare sa te intereseze dat fiind faptul ca vrei sa o tii o lunga perioada.

Sunt curios cat e garantia la Maserati, parca la Alfa Romeo era 4 ani.

Link to comment
Share on other sites

Ziceam si eu ca ramarcasem singur chestia cu Puma, insa mai conteaza unghiul. Nu sufar deloc pe tema asta.

Da, termenul lung al intentiei de a tine masina m-a facut si pe mine sa nu conteze devalorizarea. Este drept ca daca ma va dispera dpdv fiabilitate, voi pierde jumatate din bani imediat, daca voi fi nevoit sa scap de ea.

 

3 ani fara limita de km e garantia..deci 3 ani si vreo 20.000km in cazul meu :))))

 

 

Ce mi-a mai placut la harbul asta este spatiul interior urias pe lungime. Nu stiu cum au reusit. Portbagajul este mic pt nevoia mea, 535 litri.

Uite cum am plecat de acasa acum o luna avand portbagaj de 530 litri. Geanta din poza a stat in fata dreapta, am luat-o apoi pe sotie (ea a stat in spate cu cea mica)...mai avea ea geanta de laptop, niste mici sacosi din hartie, adaugand si hainele groase ale tuturor, scaunul din dreapta fata a ajuns precum cele din trenurile din India

326114680_2020824708123435_9190114502335291068_n.jpg

Edited by edit
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Noi mergem aprox o data pe luna pe capul socrilor. Ei stau la casa in Comarnic si le mai folosim podul pe post de depozit ::))) Spre exemplu, bradul artifical il tinem depozitat tot anul la ei. La momentul din poza il returnam (cutia din dreapta jos).

Mai era si o saniuta a fetitei. Am facut tetris  cu bagajele prin golurile de aer ale saniutei.

Poza e facuta pe 19 ianuarie, inainte de minivacanta ocazionata de ziua unirii. Aveam bautura, mancare...eram blindati. 

Am vreo 4-5 astfel de drumuri anual, in care imi pun si in cur bagaje. Am plecat in octombrie 2018 de la parintii mei de la tara (prin judetul Vaslui), cu aprox juma de tona de incarcatura cu G30-ul, incluzandu-ne si pe noi 2 :). Nu o aveam pe fiica-mea atunci si puteam sa incarc dupa nevoie. Suntem 4 frati si aduceam bagaje pt fiecare.

Edited by edit
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, edit said:

Ziceam si eu ca ramarcasem singur chestia cu Puma, insa mai conteaza unghiul. Nu sufar deloc pe tema asta.

Da, termenul lung al intentiei de a tine masina m-a facut si pe mine sa nu conteze devalorizarea. Este drept ca daca ma va dispera dpdv fiabilitate, voi pierde jumatate din bani imediat, daca voi fi nevoit sa scap de ea.

 

3 ani fara limita de km e garantia..deci 3 ani si vreo 20.000km in cazul meu :))))

 

 

Ce mi-a mai placut la harbul asta este spatiul interior urias pe lungime. Nu stiu cum au reusit. Portbagajul este mic pt nevoia mea, 535 litri.

Uite cum am plecat de acasa acum o luna avand portbagaj de 530 litri. Geanta din poza a stat in fata dreapta, am luat-o apoi pe sotie (ea a stat in spate cu cea mica)...mai avea ea geanta de laptop, niste mici sacosi din hartie, adaugand si hainele groase ale tuturor, scaunul din dreapta fata a ajuns precum cele din trenurile din India

326114680_2020824708123435_9190114502335291068_n.jpg

Clar este nevoie de un break, știu ca poate nu ti place, nici mie, dar daca va fi nevoie personal as lua un break daca as fi in situația ta. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Romulus said:

Imi cer scuze pentru intrebare, dar asta e o masina de talia seria 1 sau ma insel?

nu, nu

ceva de genul x3/x4

din reprezentarea grafica de pe configurator, asa cum am atasat eu pozele neavand altele, pare ca are alura de hatch compact.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.