Jump to content

Trebuie sa schimb discurile pe fata, sau nu e cazul?


ghost89

Recommended Posts

Trebuie sa schimb discurile pe fata sau nu? Eu nu ma pricep,si vreau  o parere avizata inainte sa cumpar alte discuri.Nu vreau sa schimb ,doar de dragul de a le schimba.Masina franeaza fara probleme..Daca in schimb trebuie sa le schimb,le schimb fara sa stau pe ganduri.La vulcanizare mi-au spus ca mai e un pic si se sparge. E adevarat? 

multumesc

😶

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ai discuri 310x24. Iei un subler si verifici grosimea discurilor pe partea de lucru. Grosimea min (min.thickness) pt aceste discuri este 22.4mm. Cand valoarea masurata pe disc este sub acel prag, se schimba discurile.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Clar trebuiesc schimbate, au uzura pronuntata si neuniforma + rugina. Schimba discuri + placute, nu te zgarcii sa pastrezi placutele, ca la ce santuri ai pe disc si ele sunt uzate neuniform. Gandestete la siguranta ta si nu amana.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea, cum o dai tot ca naiba e. Daca schimbi doar placutele, discurile sunt aproape terminate si cu foarte multe santuri. Strici bunatate de placute noi. Daca schimbi doar discurile ... placutele actuale sunt uzate, cel mai probabil, tot cu santuri si/sau neuniform. Ca sa scapi de orice durere de cap, schimba si placute si discuri. O sa coste ceva, in functie de ce alegi sa pui dar nu te mai doare capul o buuuuna bucata de vreme, in functie de cat de mult mergi cu masina. 

Link to comment
Share on other sites

Sunt cam duse, încearcă sa pui originale sau dacă ti se par prea scumpe, pune pe producător: Textar, Jurid, dar musai la service autorizat ca sa ai garantie la piese și montaj. Din pacate cu discurile pe producător la BMW e cam loterie.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bucur said:

Clar trebuiesc schimbate, au uzura pronuntata si neuniforma + rugina. Schimba discuri + placute, nu te zgarcii sa pastrezi placutele, ca la ce santuri ai pe disc si ele sunt uzate neuniform. Gandestete la siguranta ta si nu amana.

daca prin uzura neuniforma te referi la faptul ca fata interioara a discului este uzata vizibil mai mult ca cea exterioara, este normal sa fie asa dupa principiul de functionare al franelor.

pistonul impinge placuta interioara, care face contact, abia apoi incepe sa traga si etrierul cu placuta exterioara.

on the subject, as zice ca e vizibil consumat de mult acea marja de aprox. 2 mm de utilizare recomandata

Link to comment
Share on other sites

Dacă nu mergi agresiv și nu ai de făcut mulți km mai poți sa tragi de ele, poate te ajuta financiar sa amâni puțin schimbul, important ar fi sa pui originale când le schimbi.. O părere.. 

Link to comment
Share on other sites

Is cam Pa.. discurile alea @ghost89 din ce se vede in filmare, mise pare mie sau partea dinspre interior a discului filmat este mul mai subtire decat cealalta parte? Ma refer la partile laterale fata de gaurile alea din mijloc. Daca e asa AIA NU E BINE DELOC.

Dar uita-te si tu la bavura (adica buza discului)  aia de pe margine cat e de INALTA. Pai aia e marginea discului cand a fost nou iar scobitura facuta de placute in disc.. e ce ti-a mai ramas tie sa franezi. Pai daca acolo ai 2 si peste 2 milimetri adancime de la marginea aia inalta si adunati cei 2 milimetri dau 4 mm dusi.. adica de la 24mm nou esti acum pe la sub 22.5mm (sau mai subtire) minimum! Masoara si tu cu un metru ca ala din poza, dar in scobitura discului. Si nu te zgarci sa zici ca-i 1 mm cand sunt de fapt 2 spre 3 mm adancime.. e siguranta ta si a altora daca intri in vreo situatoe nasoala..

Alea nu mai pot sta pe masina!

Vezi ca daca mergi asa poti sa faci praf etrierele daca se intampla ceva nasol cu discul.. si o sa te coste muult mai mult.

Poza pusa e la discuri de 300mm diametru.

16838232563397986882626585850500.thumb.jpg.e2a342a3773e13b850523178dced4bef.jpg

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

16838286316112042328632802797485.thumb.jpg.d7c6582e86bfb8e6885af1235f910e4c.jpg

5 hours ago, dismalskin said:

on the subject, as zice ca e vizibil consumat de mult acea marja de aprox. 2 mm de utilizare recomandata

E acceptabil maxim 2,4mm subtiere; adica nu mai subtire de 21 6mm.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cea mai buna postare de pana acum în topicul asta. 👍

43 minutes ago, Beam We said:

Când am probleme/dubii cu privire la servisarea mașinii,vizitez un service dedicat în care am încredere, și țin cont de ce îmi recomandă. Nu plec urechea la vulcanizări și fac filmări, cerând părerea "internetului".

👍👍👍

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Risti said:

nu trebuie sa fii doctor in mecanica auto sa-ti dai seama chiar si din video ala, ca discul respectiv e absolut terminat!

 

Adevărat, dar dacă băiatul nu se pricepe, cred ca cel mai bine ar fi sa meargă la un service, cum bine a spus colegul de mai sus... 

Vad ca băiatul a și șters videoclipul, sper sa nu ia în nume de rău posturile noastre, fiind vorba de frâne, eu unul am devenit mai zelos decât de obicei, drumuri bune colegu și s auzim de bine.... 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.