Jump to content

Problemă nerezolvată - cutie de transfer


Recommended Posts

Salutare din nou,

Masina in cauza BMW f10 530 xd,am mai deschis topic ,cumva,pe aceeași problema ..cutia de transfer .Asta cred eu pentru ca încă nu am găsit service care sa confirme asta.Eu mă aflu în Germania și aici e puțin mai complicat..La sfârșitul săptămâni urmează să revin în țară și bineînțeles am programare la un service pentru diagnoză /inlocuire.Dar până ajung am nevoie de niște păreri,sper,de la oameni care au mai pățit :
Masina are cumva niște trepidații și trosnituri la accelerație și niște întreruperi care par a fi de la cutia de transfer ,numai ca azi in timp ce conduceam ,la o accelerație mai violentă mi s-a tăiat pedala.Am căutat și nu am găsit asta la nici o simptoma de la cutia de transfer…Plus ca in fiecare dimineață la rece când e frig afară mașina vibrează până se încălzește.Intrebarea mea este: pot fi astea simptome ale unei cuti de transfer defecte ,sau sa mă aștept la altceva?

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to Problemă nerezolvată - cutie de transfer

Nu e nimic de dezvoltat, rotile la accelerari pot patina - chiar si pe asfalt uscat, mai ales daca spui ca sunt si socuri prin transmisie pe undeva, iar DSC-ul - ca sa nu vezi cum vine copacul din lateral - poate taia acceleratia. Eu am vazut asta chiar si de la un amarat de senzor de ABS defect.

Nu stiu ce alt sistem poate taia acceleratia, poate mai sunt si altele, nu sunt specialist.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Romulus said:

Nu e nimic de dezvoltat, rotile la accelerari pot patina - chiar si pe asfalt uscat, mai ales daca spui ca sunt si socuri prin transmisie pe undeva, iar DSC-ul - ca sa nu vezi cum vine copacul din lateral - poate taia acceleratia. Eu am vazut asta chiar si de la un amarat de senzor de ABS defect.

Nu stiu ce alt sistem poate taia acceleratia, poate mai sunt si altele, nu sunt specialist.

Înțeleg,credeam ca te referi la ceva defect.Multumesc pentru răspunsuri.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Catalin Smt said:

Eu mă aflu în Germania și aici e puțin mai complicat..La sfârșitul săptămâni urmează să revin în țară [...]

Este contra-intuitiv ca service-uri certificate BMW din Germania sa nu fie capabile sa diagnosticheze si sa rezolve problema, dar service-uri din Romania sa fie mai competente. Nu e imposibil, dar e bizar.

La ce service ai fost in Germania si ce raspuns / solutie ai primit in urma diagnosticarii?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, FiveThreeFive said:

Este contra-intuitiv ca service-uri certificate BMW din Germania sa nu fie capabile sa diagnosticheze si sa rezolve problema, dar service-uri din Romania sa fie mai competente. Nu e imposibil, dar e bizar.

La ce service ai fost in Germania si ce raspuns / solutie ai primit in urma diagnosticarii?

Te salut.Crede-ma pe cuvânt ca am fost la 4 reprezentante diferite și răspunsurile lor au fost total eronate.Bineinteles ca am schimbat o grămadă de piese ,printre care cauciucuri ,planetare ,am fost chiar și la service ZF,unde am făcut schimbul la cutie.Ca aceste probleme par a fi de la cutia de transfer mi-am dat seama singur ,după ce am dat cardanul jos și am mers puțin fără,mașina nu mai întrerupe și accelerează.Dar acum mă pus pe gânduri când mi s-a tăiat pedala .Sper să fie ok până ajung

Ps:ăștia de aici sunt buni ,dar ei doar schimbă nu repară .

2 hours ago, six in line said:

SAlut, marti am fost la BVL MASTER TUNNING in Bucuresti pentru reconditionare cutie transfer. MAsina mea avea trepidatii, vibratii si smucituri pe decelerare la viteze mici. M-a costat 2500 ron sa reconditionez cutia de transfer si acum merge brici. 

Salutare,cam asa pățesc și eu.Trepidatiile erau tot timpul sau până se încălzea?Aveai ceva erori în bord?

Eu am programare la Arad la Ubydeal ,am înțeles ca sunt okay 

2 hours ago, Ciprian01 said:

Daca vii in tara, poti face o verificare la Bforce sau Tzeparii si vezi ce iti zic. Reprezentantele de la noi nu prea stiu nici ele cu cutiile de transfer 🙂

Am facut o programare la Ubydeal ,am inteles ca se ocupa numai cu ,cutii de transfer/grupuri .Am încercat și la SAMO dat la el e mai greu cu timpul.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, FiveThreeFive said:

Este contra-intuitiv ca service-uri certificate BMW din Germania sa nu fie capabile sa diagnosticheze si sa rezolve problema, dar service-uri din Romania sa fie mai competente. Nu e imposibil, dar e bizar.

La ce service ai fost in Germania si ce raspuns / solutie ai primit in urma diagnosticarii?

Exact la asta m-am gândit și eu . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca poti merge cu ea pana in tara, mergi usor fara accelerari puternice sau cu rotile bracate. De curiozitate ce anvelope ai acum si ce anvelope ai avut cand a inceput sa faca urat? Am auzir de cei de la arad, cred ca o poti repara acolo.

Nici un schimb de ulei nu iti rezolva problemele mecanice de le avea, schimburile le faci preventiv sa nu se strice , cutie viteza, transfer , motor etc. O data stricate,  un schimb de ulei nu rezolva nimic.

A patinat sau ceva de genul si ti a intrat dcs ul, deaia a intrerupt, pt ca. 4x4 nu merge bine, daca aveai tractiune spate ti se taia pedala des,  cand rotile patineaza ca este ud jos sau chiar si pe uscat. Repet nu mai accelera puternic masina , mergi chill daca vrei sa ajungi in tara cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca daca nu are incotro, poate incerca sa riste sa vina asa cu ea. Si nu cred ca schimbul de ulei mai rezolva ceva. Eu nu spun sa dezactivezi vreun sistem, nu recomand nimanui asa ceva, dar daca din cauza socurilor patineaza rotile si iti taie pedala, poti incerca sa conduci cu mare atentie cu DSC off. Dar insist, nu recomand sa faci asa ceva mai ales la drum lung! Iar daca o faci, intra in mod de condus super-atentie.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, FiveThreeFive said:

Este contra-intuitiv ca service-uri certificate BMW din Germania sa nu fie capabile sa diagnosticheze si sa rezolve problema, dar service-uri din Romania sa fie mai competente. Nu e imposibil, dar e bizar.

La ce service ai fost in Germania si ce raspuns / solutie ai primit in urma diagnosticarii?

Sa stii ca in general tehnicienii service din Ro sunt mult mai capabili fata de cei din Germania. Stiu ca suna ciudat, insa din fericire la noi se uita mai in detaliu

In Germania merg doar pe niste traininguri standard si schimba pana ajung la problema, nu se face o diagnosticare corecta neaparat, verificand si subansamble care duc la acel ansamblu unde se manifesta problema

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, minu94 said:

Sa stii ca in general tehnicienii service din Ro sunt mult mai capabili fata de cei din Germania. Stiu ca suna ciudat, insa din fericire la noi se uita mai in detaliu

In Germania merg doar pe niste traininguri standard si schimba pana ajung la problema, nu se face o diagnosticare corecta neaparat, verificand si subansamble care duc la acel ansamblu unde se manifesta problema

Am simțit pe pielea mea

4 hours ago, Romulus said:

Si eu cred ca daca nu are incotro, poate incerca sa riste sa vina asa cu ea. Si nu cred ca schimbul de ulei mai rezolva ceva. Eu nu spun sa dezactivezi vreun sistem, nu recomand nimanui asa ceva, dar daca din cauza socurilor patineaza rotile si iti taie pedala, poti incerca sa conduci cu mare atentie cu DSC off. Dar insist, nu recomand sa faci asa ceva mai ales la drum lung! Iar daca o faci, intra in mod de condus super-atentie.

Merci pentru sfat,cel mai probabil o sa vin cu ea asa.Doamne ajuta sa fie bine.

4 hours ago, branevl said:

Eu cred ca poti merge cu ea pana in tara, mergi usor fara accelerari puternice sau cu rotile bracate. De curiozitate ce anvelope ai acum si ce anvelope ai avut cand a inceput sa faca urat? Am auzir de cei de la arad, cred ca o poti repara acolo.

Nici un schimb de ulei nu iti rezolva problemele mecanice de le avea, schimburile le faci preventiv sa nu se strice , cutie viteza, transfer , motor etc. O data stricate,  un schimb de ulei nu rezolva nimic.

A patinat sau ceva de genul si ti a intrat dcs ul, deaia a intrerupt, pt ca. 4x4 nu merge bine, daca aveai tractiune spate ti se taia pedala des,  cand rotile patineaza ca este ud jos sau chiar si pe uscat. Repet nu mai accelera puternic masina , mergi chill daca vrei sa ajungi in tara cu ea.

Prima data masina a avut iarna Pirelli dedicate BMW dar din cauza unei galci de la o piatra am fost obligat sa cumpar alte cauciucuri într-un timp scurt și nu am găsit pe dimensiuni decât Nexen,care le voi schimba cel mai probabil după ce remediez problema,iar de vara am Michelin pilot sport 5

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La mine pentru a identifica daca este cutia de transfer de vina, au pus masina pe elevator si au scos mufa din ea. Apoi masina mergea doar cu tractiune spate. Evident ca-n bord au aparut 3-4 erorri. DUpa ce au scos mufa, masina nu mai trepida si nu mai avea niciun simptom. La mine trepida si avea o bataie pe decelerare. De aici s-a dedus ca, cutia de transfer necesita inlocuire sau reconditionare. Am ales sa o reconditionez cu 2500 ron vs 13000 ron achizitie una noua. Te sfatuiesc sa faci ce am facut si eu. Chestia e ca la mine la viteze mari de la 40 km/h in sus nu mai avea nici o problema. DOar la viteze mici smucea si vibra. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si probleme au inceput de cand ai pus anvelopele nexen? Nu sunt nici runflat sa inteleg.

Ca multi nu cred asta cu anvelopele, ca din cauza lor unele masini cu xdrive dau socuri, eu am vazut la un prieten cu xdrive cu ochii mei cum s ar zice pe un f10, cu anvelope cu steluta aceeasi masina fara sa repare nimic nu mai dadea socuri. Ma rog, unele se strica si din cauze normale de uzura.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am pus anvelope de iarna 225/55/17 cu toate specificatiile gen steluta, dimensiunile recomandate de producator. N am pus RFT pt ca ma enervau ca-s ft ridige. Nu stiu daca de acolo s-a stricat cutia de transfer.......tind sa cred ca da. De acum incolo voi pune DOAR ce recomanda BMW si aia e.....

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, branevl said:

Si probleme au inceput de cand ai pus anvelopele nexen? Nu sunt nici runflat sa inteleg.

Ca multi nu cred asta cu anvelopele, ca din cauza lor unele masini cu xdrive dau socuri, eu am vazut la un prieten cu xdrive cu ochii mei cum s ar zice pe un f10, cu anvelope cu steluta aceeasi masina fara sa repare nimic nu mai dadea socuri. Ma rog, unele se strica si din cauze normale de uzura.

Problemele au apărut de când aveam Pirelli pe ea,la scurt timp după ce am cumpărat-o practic(cu siguranță mașina a fost preparată pentru vânzare)în fine.E adevărat ca e important să respecți ce zice producătorul ,la mine a fost o situație dificilă și am luat ce am găsit.

14 minutes ago, six in line said:

Eu am pus anvelope de iarna 225/55/17 cu toate specificatiile gen steluta, dimensiunile recomandate de producator. N am pus RFT pt ca ma enervau ca-s ft ridige. Nu stiu daca de acolo s-a stricat cutia de transfer.......tind sa cred ca da. De acum incolo voi pune DOAR ce recomanda BMW si aia e.....

Am auzit de cazuri in care au apărut șocuri de la o roată cu presiunea mai mică decât celelalte ,îți dai seama cat de sensibil e sistemul xd ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.