Jump to content

Regenerari foarte frecvente


Recommended Posts

@trafycante

verifica valorile senzorului pe diagnoza ( eu am pus 3 senzori diferiti si dau aceeasi valoare) este 500 lei senzorul si vine in 5 zile, nu e problema de bani, e problema de termen. Daca esti din Bucuresti iti dau eu 3 senzori sa verifici.

 

Nu poti sa mergi fara conducta aceea, iti va sciate gaze pe acolo, nu mai vede presiune, intra in limp mode garantat. O suflu si o pun inapoi.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, trafycante said:

La cati km incepe regenerarea si cate grame are cand incepe ?

+400 km medie oras si extern, regenerarile, am observat, ca incep si  pe la 12 gr, dar cele mai dese sunt declansate pe la 20 gr. De cand am depistat prob regenerarilor media ponderata scazuze la 486 km intre regenerari, acum a urcat la 505 km.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, cosmin_86 said:

+400 km medie oras si extern, regenerarile, am observat, ca incep si  pe la 12 gr, dar cele mai dese sunt declansate pe la 20 gr. De cand am depistat prob regenerarilor media ponderata scazuze la 486 km intre regenerari, acum a urcat la 505 km.

Multumesc pentru raspuns, nu e cam devreme la 12 grame ?

ai request cand incepe regenerarea ?

Aveai eroare ceva pe senzorul acela ? Eu daca ii scot mufa arata -50 grade, cu mufa bagata sta pe la 100+

oare are ceva daca scot mufa si merg asa cu ea o perioada?

Edited by trafycante
Link to comment
Share on other sites

Cu placere.

-cel cu 62x avea deja request

-celalalt avea 28grame soot mass

 

intre timp am comandat si eu senzorul de pe EGR, oem ( mi am adus aminte ca acum cateva luni aveam eroare pe el care tot aparea dar apoi a disparut ).
mai am de schimbat teava aceea si senzorul de pe ea si pot sa zic ca am schimbat cam tot ce tine de senzori, sonde lambda, inclusiv bujii si releu, dpf 😂😂

Edited by trafycante
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Alex313 said:

Senzorul de pe egr pot sa iti dau de proba daca vrei, nu stiu cat e unul nou

Eu nu vreau sa ajung sa schimb tot, daca dupa tot ce am curatat, verificat totul functional etc nu merge macar la 250 urban / 500 extra il dau jos instant

Am apucat sa comand, multumesc
Te cred, gandeste-te ca eu am schimbat si DPF crezand ca e topit cel vechi😂 ma anunti daca s a schimbat ceva la tine dupa ce ai curatat teava aia

Edited by trafycante
Link to comment
Share on other sites

Eu am un B57 ( 3.0 6cil ) M40d pe un X3. Ca idee de istoric:

Masina luata SH in 2023 la 52k km.

La 60k aprox s-a schimbat pe rechemare la BMW EGR si racitor cu model nou

Tot pe la 60k aprox am facut Stage1 ( 380cp/800nm )

Pe la 152k am schimbat DPF/senzor etc cu unul original la BMW, si inainte senzorul NOX de dupa DPF ( erorile pe senzorul Nox m-au facut sa inteleg ca defapt problema era la DPF, era fisurata ceramica )

Acum am 159k km, deci in 2 ani am facut 100k km +/-. Rulajele sunt cam aceleasi zilnic, in afara de weekenduri si/sau concedii/drumuri lungi. Nu prea merg strict prin oras, adica aglomeratie multa, semafoare etc... ma folosesc mult de centura, drum expres ( stau in Oradea, si avem d-astea 😄 ), etc... deci as putea zice ca e o utilizare mixta spre mai mult extraurban.

In conditiile astea, in cei imediat 110k km aprox de cand e masina la mine, regenerarile s-au facut in intervalul 250-300km, indiferent ca am avut soft sau nu, ca s-a schimbat egr/racitor, sau ca am pus acum aprox 7-8000km DPF nou. Intervalul asta de regenerari s-a mentinut de cand e masina la mine.

Doar extraurban, nu am urmarit f des, dar cam tot pe acolo se regenereaza, o singura data cred ca am prins un 700km parca, dar 100% si a facut vreo regenerare pasiva in km astia, pana cand a inceput cea activa. La regenerarile pasive nu se reseteaza km intre regenerari, doar la cele active. Regenerarile au legatura stransa si cu consumul, daca mergi lejer si relaxat, consumul scade, noxele sunt mai putine, la fel si incarcarea DPF. De aia in extraurban, la mers lejer km pot creste intre regenerari.

Strict Urban nu am urmarit niciodata pentru ca nu ma invart doar in oras, dar cred as putea estima un 150-200km.

Eu nu cred ca e vreo pb cu masina/masinile, pur si simplu asa regenereaza ele, adica EURO6+, mult mai des.

Cat despre dilutia uleiului cu motorina, tocmai de aia e recomandat sa schimbati uleiul cat mai des, 10-15k km, depinzand de rutina utilizarii, si NU la 30k km cat da producatorul. Asta daca tineti la masinile voastre.

Mai demult eram putin panicat si eu ca regenerarile sunt cam dese, si tot cautam probleme acolo unde nu sunt. Am incetat sa mai imi bat capul daca totul functioneaza corect, masina merge bine, si nu sunt erori.

Ce incerc sa fac e sa le urmaresc cat pot si sa am grija ca regenerarile se fac corect, cap coada, mers constant, etc.

In rest, revizii dese, si motorina buna.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@trafycante la tine eu dau vina pe senzorul de presiune diferentiala ( cel de plastic )

Da.l jos si sufla pe furtun sa nu ai funingine adunata pe el

 

@sskkaa interesante intervale…. 
da, uleiul il schimbam la 10k si la f31 la care am anulat dpf

La asta ma gandesc sa schimb la 8k

 

si da, am vazut pe forumuri austria / germania dpf.uri fisurate, la ei la tuv / itp se verifica nr de particule scoase pe evacuare…

Edited by Alex313
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, trafycante said:

Ideea e ca la mine oscileaza si soot mass-ul. Uneori arata 18 grame, apoi scade in 11 instant, apoi iar afiseaza 18, iar scade, etc. ma gandeac ca o fi senzorul de presiune gaze din capatul tevii defect…

Treava aia trebuie doar verificata sa nu fie infundata, nu are rost sa cumperi senzorul. Mai important este cel de de presiune diferentiala( din cate am inteles la B47 are doua cai). Cand ai pus dpf nou era bine sa-l fi luat si pe acela, apoi trebuiau resetate din tester.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, srb_alex said:

Treava aia trebuie doar verificata sa nu fie infundata, nu are rost sa cumperi senzorul. Mai important este cel de de presiune diferentiala( din cate am inteles la B47 are doua cai). Cand ai pus dpf nou era bine sa-l fi luat si pe acela, apoi trebuiau resetate din tester.

Senzorul de presiune diferentiala este nou, OEM, schimbat odata cu DPF-ul si apoi resetat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.