Jump to content

X6 F16 motor spart


enders

Recommended Posts

Salut, 

Acum 2 zile ma suna un prieten ca a avut un incident cu masina,

In timp ce rula cu aprox 150km/h i-a aparut in bord o multime de erori, pana sa traga pe dreapta a inceput sa iasa abur samd. 
pe langa ca s-a speriat si a franat brusc pentru ca nu stia ce s-a intamplat a mainprovocat si 2 accidente in lant pentru  
Ca Tot uleiul si antigelul din motor au ajuns pe parbrizul celui din spate, cel din spatele lui a franat brusc pentru ca s-a speriat din cauza ca nu mai vedea nimic in iar alt conducator  a intrat in el, prietenul cu X6 nu a avut nici o dauna la masina in rest ceilalti 2 s-au sifonat destul de rau. 
Asa, acum sa revin la X6 le prietenului meu. 
Pe langa multitudinea de probleme avuta cu masina asta acum i-a crapat si motorul, masina in cauza este F16 - 4.0( faimosul N57Z ), reteta care a adus la acest rezultat, cred , revizia la 30000km, mai exact atunci cand ii aparea in bord, in 180000km a facut aprox 6 revizii…

Reviziile nu prea le-a facut la bavaria din cauza timpului si le facea la un cunoscut aproape de casa, problema mare este ca mai are leasing la ea inca 2 ani. 
Ce il sfatuiti: sa cumpere alt motor sau sa o vanda asa ?

 

21fa6c47-c31f-491f-8b37-e40ae0054462.jpeg

9cb21847-a36e-4b55-bea4-d25073b932f0.jpeg

  • Surprised 3
  • Pufai. 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, enders said:

[...] mai are leasing la ea inca 2 ani. Ce il sfatuiti: sa cumpere alt motor sau sa o vanda asa ?

Este greu de obtinut un sfat bun de pe forum. Decizia se rezuma la preferinta porprietarului de a economisi timp, asumandu-si insa o pierdere financiara mai mare (caz in care va vinde masina asa cum e acum si isi va vedea mai departe de viata), sau de a limita cat de mult posibil pierderea, acceptand sa consume timp in acest scop (caz in care se va ocupa sa o repare).

1 hour ago, Romulus said:

A iesit un piston prin acea gaura? WOW!

Dupa dimensiunile gaurii, cred ca aceasta a fost provocata de o biela.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fiind in leasing, nu el este proprietarul, deci va fi o problema sa vanda un bun fara motor, va trebui sa inchida anticipat leasingul, si sa o dea pe.bani putini... pierdere f mare... mai.bine ia alt motor si isi asuma consecintele...

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, sskkaa said:

Fiind in leasing, nu el este proprietarul, deci va fi o problema sa vanda un bun fara motor, va trebui sa inchida anticipat leasingul, si sa o dea pe.bani putini... pierdere f mare... mai.bine ia alt motor si isi asuma consecintele...

calculele spun adevarul , val piata , val reparatie , rest de plata. Poti renunta la leasing si masina sa fie in stadiul asta ?

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Romulus said:

Nu cred ca exista renuntare la leasing daca este leasing financiar, adica cel cu care suntem toti obisnuiti.

Da, leasingul este financiar, i-am spus de nenumarate ori sa incerce si cu operational.  
Nu se mai streseaza cu reviziile, schimbul anvelopelor, vandutul, etc plus la fiecare 4 ani ai masina noua.

 
Valoarea ar fi fost undeva la 32-35000€, era suficient pentru avansul unui x7 pe care voia sa il achizitioneze anul asta. 
Acum se gandeste serios sa schimbe marca chiar daca este mare fan BMW. 

  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Myx said:

calculele spun adevarul , val piata , val reparatie , rest de plata. Poti renunta la leasing si masina sa fie in stadiul asta ?

Poti renunta, nu mai platesti ratele, iti iau masina, poate le mai dai si ceva penalitati...

Sa inteleg ca masina e luata de noua de la 0km?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, enders said:

Da, leasingul este financiar, i-am spus de nenumarate ori sa incerce si cu operational.  
Nu se mai streseaza cu reviziile, schimbul anvelopelor, vandutul, etc plus la fiecare 4 ani ai masina noua.

 
Valoarea ar fi fost undeva la 32-35000€, era suficient pentru avansul unui x7 pe care voia sa il achizitioneze anul asta. 
Acum se gandeste serios sa schimbe marca chiar daca este mare fan BMW. 

Indiferent ce marca va alege, daca face schimburile la 30k km, tot praful se va alege de motor. Are mai multe probleme prietenul tau, una pe care nu ai subliniat-o este greutatea in a gasi un N57 second si bun. Am trecut si eu prin asta acum 4 ani, am avut putin noroc ca am gasit un N57 pe un X5 lovit lateral, cu vreo 60k km, dauna totala. M-a ajuns peste 6500€ toata nebunia, am pus distributie noua, pompa de ulei noua plus alte chestii. Si am vandut masina la 2 luni dupa unui prieten. Merge perfect si in ziua de azi. Sfatul meu ar fi sa gaseasca alt motor.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, enders said:

Da, leasingul este financiar, i-am spus de nenumarate ori sa incerce si cu operational.  
Nu se mai streseaza cu reviziile, schimbul anvelopelor, vandutul, etc 

Chiar și la operational cred ca te pun sa plătești dacă le dai mașina înapoi cu motorul spart 

Link to comment
Share on other sites

SAlut, am patit la fel cu F10 si am pus un motor SH cu km certificati cumparat din Ghermanistan. MErge si in ziua de azi brici acel motor. M_a costat atunci 5500 euro toata distractia. Il sfatuiesc sa si cumpere un motor similar, il pot ajuta daca are nevoie. UN bloc motor nou  costa 67K ron la Bavauto. Tovarasul tau avand leasing ar trebui sa fie full casco masina.  Reviziile la 30K km au dus la moartea acelui motor, uleiul e viata motorului. CU cat il schimbi mai des, cu atat mai bine.  Uite un motor complet cu 6K https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-f10-f11-f07-f01-f02-f30-f31-motor-n57d30b-313ps-komplett/2350219803-223-1107 . Pr tau  mai vinde din anexele lui si mai recupereaza din bani....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, enders said:


Valoarea ar fi fost undeva la 32-35000€, era suficient pentru avansul unui x7 pe care voia sa il achizitioneze anul asta. 
Acum se gandeste serios sa schimbe marca chiar daca este mare fan BMW. 

Ar trebui sa se schimbe el, nu marca.


Revizie la 30.000 km e o bataie de joc la adresa personala, a motorului si a BMW-ului. Eu schimb la 10k, desii ei zic 30k, iar asa toate componentele sunt protejate. 


Acum ca ceasul rau, pisica neagra, e alteva...dar din cand in cand ma mai duc la Ghigiu si zic multumesc Doamne Doamne 😄 

  • De acord! 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Din păcate casco nu poate să repare această problemă..

 


Înțeleg principiul oamenilor care fac reviziile atunci când spune producătorul.. însă din păcate nu e ok. 
La N57 nici măcar asta nu ți garantează ca nu se va strica motorul..

 

Motor SH de la firma serioasă cu garanție serioasă măcar de 6 luni. 

Link to comment
Share on other sites

Nu e neaparat problema de la pompa de ulei, se duc cuzinetii, motivele exacte nu le stie nimeni, cred ca nici bmw:)).  La fostul f10 ,3.0 de 258 cp,  avea pompa de ulei schimbata la 230 de mii originala impreuna cu distributia, la 300 de mii s au dus cuzinetii, repet pompa de ulei schimbata. Azi mergea perfect  doua zi a inceput sa bata dintr o data, numai ca nu s a spart motorul ca la colegu:)). 

  • Like 1
  • De acord! 1
  • Downvote 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.