Jump to content

Recomandări bmw f10


AlexSe

Recommended Posts

Am avut 3 ani un BMW e60 2.5 xdrive de curând l am vândut si as vrea sa cumpăr un f10 motor 2.0 disel, majoritatea prietenilor care au avut un f10 mi au spus ca nu e bun si ca o sa stau mereu in service cu el, mai mereu probleme la distribuție motor si mai multe, acum chiar nu stiu cu BMW e60 primi 2 ani nu am avut niciodată probleme dar in ultimul an din săptămâna in săptămâna era in service, as vrea sa stiu dacă se merita sa cumpăr un f10 motor 2.0 disel, bugetul e in jur de 17 mi de euro sau dacă știți alte mașini in bani astia aștept recomandări.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa citesti despre tot ce tine de F10. Cred ca este unul din cele mai intalnite modele de la bmw pe care le poti intalni pe la noi. Plecand de la premisa pretenasilor tai, cam da cu virgula. Daca erau chiar atat de nasoale, crezi ca se legau la cap atata lume cu ele? Pretenii astia ai tai au avut F10-uri? sau vorbesc de pe grupul de F10/F30 de pe fb? Eu zic ca 17k este un buget ok pt un F10 intretinut. Este ok ca n-ai alocat doar 9k asa cum au majoritatea pe acel grup si care dupa ce si le cumpara, pardon, isi iau tepe, se reintorc tot acolo si incep fie sa caute rezolvari, fie sa improste cu noroi cum ca ce gunoaie de masini sunt 🙂 

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, AlexSe said:

Am avut 3 ani un BMW e60 2.5 xdrive de curând l am vândut si as vrea sa cumpăr un f10 motor 2.0 disel, majoritatea prietenilor care au avut un f10 mi au spus ca nu e bun si ca o sa stau mereu in service cu el, mai mereu probleme la distribuție motor si mai multe, acum chiar nu stiu cu BMW e60 primi 2 ani nu am avut niciodată probleme dar in ultimul an din săptămâna in săptămâna era in service, as vrea sa stiu dacă se merita sa cumpăr un f10 motor 2.0 disel, bugetul e in jur de 17 mi de euro sau dacă știți alte mașini in bani astia aștept recomandări.

Iti zic eu ca am avut 2 f10- uri si un e60. f10 e mai fiabil decat e60. Da intradevar distributia e mai slaba pe 2.0 n47, dar daca 3500-4000 de lei sa o schimbi e un capat de tara, mai bine iei logan.

Nu stiu ce au avut prietenii tai dar probabil masini obosite cu multi km. Daca vrei motor ok ia f10 cu b47 fara xdrive,  nu luat n57 care intradevar pica rpd.  Si nu te gandii cu 2.0 pe f10 nu trage, trage mai bine decat 2.5-ul de pe e60.

Link to comment
Share on other sites

peste 250 k pica pompa cam la toate  face span , distributia e ceva clasic si se schimba , nu prea ai cum sa eviti problema cu pompa si nici ce sa schimbi preventiv , doar pompa sau astepti pana cade si mai adaugi ceva costuri . In rest mentenanta normala ,  planetarele fata cam sensibile , daca nu au fost schimbate cad si alea , la mine la 170 k au fost schimbate , asa am luat-o , stiam de problema ,dpmdv nu merita achizitionate decat daca aduci una de afara cu km putini , evident alte costuri , sau gasesti una cu cele mentionate schimbate deja , pompa macar , evident pot fi masini care ies din regula asta. e o loterie pana la urma , in rest niste tancuri de masini inca au o prezenta pe strada mai ales cele cu Mpack, faruri led , cauta una cat mai optionata , cand iti place masina si te bucuri de ea reparatiile nu mai sunt asa neplacute 😄

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Myx la ce pompa de referi? Pompa de inalta presiune de motorina sau de ulei.

Nu am auzi b47 sa pice pompa de ulei, la n57 e problema si nu e numai pompa problema aici. Cea de inalta presiune de motorina pica doarece marii mecanici nu amorseaza din tester dupa ce schimba filtru de motorina si romanii schimba inutil de des f de motorina, care ar trebui schimbat la 2-3 schimburi de ulei.

Planetarele fata pica pe f10 si la bmw in general din cauza ca se sparg burdufii si nu sunt schimbati la timp, sare vaselina din ei, mai bine iei fara xdrive daca vrei fiabilitate. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

pompa de inalte , chiar discutam cu cineva de la bmw militari asta , orice ii faci tot pica , e un mit asta cu amorsarea , au picat si la masini la care s-a  facut  amorsarea .

Link to comment
Share on other sites

eu cat timp l-am avut, F10 LCI B47 automat RWD, absolut nicio problema, am fost super multumit de ea, am tinut-o cca 10 luni si 25k km, avea aproape 245k km cand am vandut-o si era intr-o stare foarte buna. Cheia, ca la orice masina sh, este sa iei una care a avut parte de o mentenanta ok si apoi sa o tii tot asa. Cel putin varianta cu B47 nu are hibe cum avea N47, din ce am mai citit mai au unele problema cu senzorul de presiune de pe pompa de motorina care poate duce la prajirea ECU daca ajunge combustibilul pe cablaje, in rest nu am auzit sa aiba alte probleme fatale.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, AlexSe said:

Deci din câte am înțeles îmi recomandați un f10 fără xdrive si cutia de viteze automata cum e?tot la fel am auzit ca mai sre probleme

Nu exista masina fara probleme !

Daca vrei F10, cauta una bine intretinuta, TINE 1000-2000 euro pentru consumabile: anvelope, tampoane motor, senzor presiune motorina, flansa cardan, planetare fata si altecateva nimicuri si aia e.

Am f11 de peste 2 ani in care nu am avut nici o problema majora cu ea, egr schimbat de 2 ori pe rechemare, in rest motorina si drumuri lungi...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

SAlut, 17K euro pt un 2.0D 190 cp e un buget decent. Vezi cum a fost intretinuta pe parcurs. O masina intretinuta se vede mereu plus ca nu exista chilipiruri. Pe OLX sau Autovit sunt vreo 800 de F10 la vanzare cu preturi intre 8K si 25K euro. 

Link to comment
Share on other sites

Bine mai zici, la toate crapă ceva mai devreme sau mai târziu. Întreținută bine sau km cât mai putini și ca orice în viata, trebuie și un dram de noroc. Ca fapt divers, am un amic și a cumpărat gls nou, în jur de 180k de euro și sta cu ea numa prin service. 

22 minutes ago, enders said:

Nu exista masina fara probleme !

Daca vrei F10, cauta una bine intretinuta, TINE 1000-2000 euro pentru consumabile: anvelope, tampoane motor, senzor presiune motorina, flansa cardan, planetare fata si altecateva nimicuri si aia e.

Am f11 de peste 2 ani in care nu am avut nici o problema majora cu ea, egr schimbat de 2 ori pe rechemare, in rest motorina si drumuri lungi...

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, AlexSe said:

Deci din câte am înțeles îmi recomandați un f10 fără xdrive si cutia de viteze automata cum e?tot la fel am auzit ca mai sre probleme

Nu stiu cine iti zice prostiile estea. Cutia automata de la bmw zf este cea mai fiabila de pe piata, nu exista ceva mai fiabil la nici un brand. Culmea zf la.audi pica mai rpd, nu stiu de ce, ex pe audi a8.

Dar ca la orice masina unele se strica, poate au 300-400-500 de mii de km, sau rupte in doua la semafoare cu piciorul pe frana.

Eu personal am vazut 3 f10 uri la prieteni cu 300 de mii fara nici un schimb de ulei la cutie, fara nici cea mai mica problema. Zf8hp.

Vrei fiabil ia 520d b47 fara xdrive, nu biturbo adica nu 525d. Legat de span de la pompa de inalte nu stiu ce sa zic, aceeasi pompa bosch e folosita si la vag si la alte firme, este fix aceeasi. Eu am vazut si n47 cu 400 de mii, fara nici un span.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, branevl said:

Cea de inalta presiune de motorina pica doarece marii mecanici nu amorseaza din tester dupa ce schimba filtru de motorina si romanii schimba inutil de des f de motorina, care ar trebui schimbat la 2-3 schimburi de ulei.

De ce n-ai schimba filtrul de motorina la fiecare revizie? Care e problema ca-l schimbi? La cat de calitativa e in general motorina din RO, eu zic ca nu e nici tragedie sa schimbi filtrul la 10-15k cand faci revizia.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, sskkaa said:

De ce n-ai schimba filtrul de motorina la fiecare revizie? Care e problema ca-l schimbi? La cat de calitativa e in general motorina din RO, eu zic ca nu e nici tragedie sa schimbi filtrul la 10-15k cand faci revizia.

Filtru de motorina l as schimba la 30 de mii, sa il schimbi la 10-15k e inutil si mai rau faci prin dezamorsarea pompei, daca ai taia un f de motorina o sa vezi ca nu este asa murdar cum se zice, eu am facut asta.

Asta cu motorina din ro chiar nu cred ca e asa proasta daca alimentezi din statii ok, eu in ultimii 10 ani pe masini diesel personale, nu am avut probleme cu nici un injector, pompe de motorina , nimic, deci nu vad cum e proasta, masiniile merg la fel ca si cu motorina din vest, eu nu am vazut diferente.

Ba mai mult o duba de la firma care a mers 95% numai in vest mi a bagat un prost benzina si a trebuit sa schimb pompa din rezervor, s au crucit aia la repzentanta ce au gasit in rezervor, mal la propriu, am vazut cu ochii mei, masina care avea 2-3 ani alimentata cu motorina numai din vest:))).

Vestul nu mai e cea fost. Daca ai probleme cu masina pe acolo si chiar cu garantie, e nasol rau, nu stiu sa o repare, nu sunt seriosi, trag de timp, e rau de tot, mai rau decat in romania. 

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde alimenta soferul, deobicei aia baga de unde e cel mai ieftin nu? 🙂 daca bagi afara de la stiile mari MOL/OMV/SHELL/ARAL etc, iti garantez lipsa problemelor... iar calitatea se simte la consum si range cu un plin care in medie e cu pana la 100km mai bun cu motorina de afara. Si nu e placebo, am facut destui km prin Europa 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Eu nu simt diferenta, ultima data am fost in Februrie plecat cu masina Eu chiar nu o simt, ce sa zic. In afara se respecta limitele 130 pe autostrada in Austria cu atat mergi, e plin de camere de aici si range mai mai mare:)).

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca afara parca se consuma mai repede motorina. Într adevăr când am mers legal parca am avut un range mai mare. Probabil fiind mai aditivata se duce mai repede când îi dau talpa. 

Link to comment
Share on other sites

Poți schimba filtrul cât de des că span tot face.De vină e cimentajul de pe o piesa din pompă ,care din nu stiu ce motive,acea piesă iși modifică poziția ei normala si atunci incep probleme cu șpanul.Am tăiat un filtru după 35k și am găsit elementul filtrant curat,fară depuneri de mizerii sau ceva in el.Acum fiecare face cum crede de cuvință.

Link to comment
Share on other sites

 Din perspectiva experientei proprii cu 535i si aprox. 126.000 km la bord in momentul prezent, recomand aceasta motorizare. Fiabila pana acum, consum decent in afara, in oras e adevarat, consumul e maricel. Dar F10 e o masina mare si grea, are nevoie de un motor mare, fie motorina sau benzina.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.