Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

Revenind la performantele celor doi bolizi, amanunt de care nu am fost foarte interesat pana nu am citit acest topic.

Deci 320i-ul cu motor M50 atinge suta in 10 s, iar cu M52 in 9.9s.

318is cu M42/M44 atinge suta in 10.2s.

 

Mda, cred ca numai un adevarat pasionat de BMW poate aprecia enormele diferente.Dar sunetu', da, sunetu' face toata diferenta.La sunet, motorul in 6 este mai bun.Incontestabil.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu as lua 318is fara sa stau pe ganduri

bravo

Bavaria

nu ma agit, ca nu am de ce cu oameni ca tine, crezi ca daca ai 335i sau orice alt model mai nou de bmw, iti poti permite sa numesti masinile altora cazane?

Iti repet, am bagat tot nou in masina mea,chiar daca nu circul cu ea decat foarte putin,imi ofera mai multa placere decat un 3 nou cand sunt langa el, in el, si nu din cauza motorului, ci din pasiune, e in sufletul meu modelul acesta,chiar daca am si voi avea alte masini mai noi, mai adevarate, aceasta isi va pastra loc in ''garajul'' meu....am pus piese originale, motorul este in parametrii, directie, frane, noi, si culmea, ca de fiecare data cand m-am dat cu 318is i-am dat cam 2 masini minim, si m-am dat cu 3-4.

Dupa parerea mea, si a altora ce au 6 cilindrii pe pisica chiar si urs(e vorba de masini vechi)

MOTOARELE IN 6 CILINDRII DAI IN ELE 400 000km si trag la fel, daca a fost schimbat uleiul si consumabilele la timp...

pur si simplu, un 4 cilindrii forjat cum e 318is, NU tine....isi pierde din parametrii, dovada ca desi inexistenta diferenta intre modele, orice 318is il bag sub papuc. SI AM TOURING, nu coupe jmecher.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

pt diferenta "enorma" merita sa platesti mai mult intretinerea si benzina

 

Poate daca masina era noua, dar asa, un E36 obosit inspre cazan, sigur nu mai are toti caii la el.

 

nu e drept ce spui...

sunt curios daca E 90 dupa 15 ani de zile isi va pastra "valoarea", calitatea si fiabilitatea unui E36...nici pe departe...

sunt foarte multi posesori de masini mai noi ca si cazanul de E36(printre care si eu),si sincer vor si s-au intors la E36...no comment.

sunt curios de mai multe caractersitici ce le aduc cele doua motoare...sa posteze un impatimit mai multe informatii...

 

@roco:ma refeream la consumul din timisoara cea lejera comparativ cu bucurestiul...ca nici mie nu mi se pare prea lejera la orele de varf.

Link to comment
Share on other sites

eu as lua 318is fara sa stau pe ganduri

bravo

Bavaria

nu ma agit, ca nu am de ce cu oameni ca tine, crezi ca daca ai 335i sau orice alt model mai nou de bmw, iti poti permite sa numesti masinile altora cazane?

 

 

Pai nu am spus despre masina ta nimic.Eu am un E36 din 95 care dupa parerea mea nu prea mai intra la masini noi, mai degraba la cazane.Poate a ta este o comoara, nu stiu, nu ma bag.

Revenind la subiectul topicului, exista totusi un singur argument pentru care M50 este mai bun decat M42?

Si nu ma refer la argumente pentru tata ursu, ca suntetul este nu stiu cum, ca traditia este mare,...

Depaseste un pic momentul, uita ca ai un E36 cu motor in 6.

 

sunt curios daca E 90 dupa 15 ani de zile isi va pastra "valoarea", calitatea si fiabilitatea unui E36...nici pe departe...

sunt foarte multi posesori de masini mai noi ca si cazanul de E36(printre care si eu),si sincer vor si s-au intors la E36...no comment.

sunt curios de mai multe caractersitici ce le aduc cele doua motoare...sa posteze un impatimit mai multe informatii...

 

Eu sunt mai pragmatic, treaba asta cu traditia, cu ursuletul si cu pisicuta nu ma prea pasioneaza.Au fost masini bune, unele poate mai sunt si acum intr-o stare exemplara, insa au trecut niste ani peste ele.Din punctul asta de vedere am spus cazane.

 

 

crezi ca daca ai 335i sau orice alt model mai nou de bmw, iti poti permite sa numesti masinile altora cazane?

 

Nu am 335i, am un E36, cel despre care am spus.Despre el e vorba aici.

Link to comment
Share on other sites

stiu un ursulet nu a fost schimbat nimik la el nicodata inafara de ulei filtru de aer si franele si are 21 de ani masina si inca merge aceptabil intrebarea mea ii daca si un seria 3 nou merge atata fara interventii <_< sau smecherit si nemtii ..au apus vremurile in care toti se bateau sa faca masini bune si fiabile acuma se traieste din piese de schimb si chemari la service ...din pacate
Link to comment
Share on other sites

stiu un ursulet nu a fost schimbat nimik la el nicodata inafara de ulei filtru de aer si franele si are 21 de ani masina si inca merge aceptabil intrebarea mea ii daca si un seria 3 nou merge atata fara interventii <_< sau smecherit si nemtii ..au apus vremurile in care toti se bateau sa faca masini bune si fiabile acuma se traieste din piese de schimb si chemari la service ...din pacate

 

Erau si mult mai simple masinile atunci.Pai cata electronica exista acum, inainte aveau 2-3 computere acum au 50-60.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de unde atata cearta... Pana la urma e vorba de doua BMW-uri, de performante apropiate.

 

Off Topic: Am o curiozitate... Opel Vectra din anii 92-96 motor 2000 benzina cati cai are?

Link to comment
Share on other sites

Opel vectra intre 92-96 a fost echipat cu 4 variante de motor pe 2000cmc.Vb aici si de Vectra B pt ca Vectra A a iesit din productie in 95.

1.vectra 2.0i -2000cmc 8v - 115cp(Vectra A)

2.vectra 2.0i GT -2000cmc 8v - 136cp(Vectra A)

3.vectra 2000 -2000cmc 16v - 150cp(Vectra A,foarte laudat motorul)

4.vectra turbo 4X4 -2000cmc 16v - 204cp(Vectra A,bestial motorul)

5.vectra 2.0i -2000cmc 16v - 136cp(VectraB, ECOTEC)

 

Daca am gresit ceva va rog sa ma scuza-ti si sa ma corecta-ti.Tot ce am scris e din cxe imi amintesc din perioada cand visam la astfel de masini(tata are vectra 1.8i din 93).

Link to comment
Share on other sites

in loc sa va intrebati ''de ce a scos BMW 318iS si 320i ?'' voi faceti comparatii <_<

 

Tot asa...sunt multi care intreaba de ce a fost scos 318D din 2003-2004-... !!!

 

 

Pai 318iS [cel cu 1796 cmc] a fost facut ca sa fie concurent al celorlalti producatori care veneau cu motor sport de 1800 cmc. Cred ca Audi-Opel-Mercedes-etc.

 

320i, cu cei 6 cilindrii in linie...nu poate sa fie comparat cu acest 1800 si 4L. Cei care au mers cu ambele [am avut 2 ani 320i]...pot sa povesteasca ce se intampla si dupa 110-120 km/h cand apesi acceleratia sau cum se comporta 318iS si 320i la turatii mari.

 

Poate producatorul X vrea sa puna un motor de 2100 cmc pe masina sa. Nu poate...fiindca concurenta directa are 2000 cmc. CUMPARATORUL DE 2000 cmc...se uita la cuplu si putere intre rivali la capacitate identica. Batalia actuala intre Audi si BMW la 3000 diesel...este elocventa.

Link to comment
Share on other sites

Aia cu 318d e o mare tampenie, o bataie de joc.

Adica pui 318d, lumea cumpara taxe mici etc, dar el e un rahat de motor de 2000cmc, care mai are si 35 de cai mai putin decat 320d aceiasi capacitate.....3 lei.

Mare teapa e masina aia, adica nu vad de ce ar merge cineva la reprezentanta si ar zice VREAU 318d, are acelasi motor ca 320d, acelasi consum, cai mai putini insa, da io vreau 318d....

Dar se pare ca exista astfel de oameni....

Link to comment
Share on other sites

@pyu:Sa stii ca trag destul de bine toate motorele 2000cmc de la opel.Am avut ocazia sa conduc unul de 115cp si m-a surprins.Atat doar ca tinuta de drum la opel e mult sub cea de la bmw.

@jacobs:Parerea mea e ca amandoua masinile sunt foarte bune daca sunt intretinute alegerea ar trebui facuta mai mult dupa personalitatea fiecaruia.Performantele masinilor sunt prea apropiate ca sa poti sa le diferentiezi clar una de cealalta.Cum am spus si mai sus chiar daca eram sceptic inainte si strambam din nas la 318is mi-am schimbat parerea si daca 320i ar fi alegerea facuta dupa suflet, nu o sa ezit sa cumpar un "is" intretinut daca o sa am ocazia pt ca sunt motoare grozave si masini grozave.Sincer chiar si 316i coupe merge frumos si trage bine.In fond si la urma urmei sunt toate BMW si au acel "ceva" care te face sa te simti special si iti da satisfactie cand conduci.

 

Eu zic ca cel mai bine trebuiesc conduse amandoua cand vi se ofera ocazia si apoi facute alegeri in functie de personalitatea fiecaruia.

Link to comment
Share on other sites

@pyu:Sa stii ca trag destul de bine toate motorele 2000cmc de la opel.Am avut ocazia sa conduc unul de 115cp si m-a surprins.Atat doar ca tinuta de drum la opel e mult sub cea de la bmw.

Mie nu mi s-a parut ca trage bine, avand in vedere ca eram in spatele lui, a depasit el, am depasit si eu, si am trecut destul de repede pentru el, nu avea prea bun demarajul... Apoi s-a tinut la 100 metri in spatele meu, amandoi eram probabil cu pedala la fund. Poate avea probleme si era obosit motorul lui.

Link to comment
Share on other sites

Bavaria inteleg intru totul faptul ca ai un motor mare, dar a spune ca motoarele de 2 litrii 6 cilindrii in linie sunt lesinate.....esti dus cu capul, no offence.....masina mea are 9 ani, iar cu motorizarea de 2 litrii 6 cilindrii in linie bat noile audi cu motorizari de 2 litrii turbo diesel, care sunt atat de frecvente pe strazile noastre....celebrul 2.0 tdi de la audi....il lesin....si masina mea e cu 9 ani din punct de vedere tehnologic in urma....asa ca nu mai spune despre 2l 6l ca e lesinat....ca eu nu compar cu motoare mai mari in capacitate cu al meu, compar concurenta cu aceeasi capacitate cilindrica cu a mea....noile lor modele cu masina mea "lesinata" de 9 ani....si iti zic ca nu imi e deloc rusine cu ea pe strada....ca sa nu mai spun ca prin modificarile estetice care i le-am facut (jante, angel eyes-uri, xenoane si inca o sa mai urmeze si altele) si dotarile ei din fabrica (m paket, etc) cand stau pe loc la semafor parca tot la masina mea se uita mai mult lumea din jur decat la noul audi a4. Si mi-am adus aminte anterior ca m-ai atacat spunand ca ai o masina mai noua cu a mea......insa tin sa iti spun ceva....masina de serviciu e masina de serviciu, masina personala e masina personala pe care tu dai banii din buzunarul tau, tu o intretii, tu ti-o permiti nu firma la care lucrezi ti-o da pe mana azi-maine...si poimaine nu mai e a ta.....ca masini de servici am avut si eu cateva bune pe mana dar nu le-am pus in calcul....ca deh e masina de serviciu nu proprietate personala....
Link to comment
Share on other sites

Mai traiane tu tot nu intelegi aici lupta se da intre e36 nu e46 asa ca lasa 320i e46 si vorbeste despre 320i si 318is e36, daca nu las-o moarta ca e46 este alta generatie cu alte specificati si ...

 

Aici dezbatem motoarele de pe e36, deci restul sunt discutii <_<

Nu e deloc concludent filmul pt ca 318is a pierdut startul.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.