Jump to content

Limited Slip Differential


duxter

Recommended Posts

care e faza ,daca are si care e faza daca n-are...adica omu oricum nu il foloseste pt cerculete, deci nu conteaza. <_<

Daca e autoblocant trebuie sa mergi cu mare grija pe suprafete cu aderenta redusa.Eu era sa o patesc pe asfalt umed la un STOP.Am fortat putin la un viraj la dreapta si m-a rasucit.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare in legatura cu diferentialul autoblocant. Din moment ce ati spus ca ambele roti trag la fel (cu aceeasi putere) cum mai poti vira? Pentru ca din cate stiu in momentul unui viraj, o roata se invarte mai incet ca si cealalta! Adica roata din interiorul virajului face mai putine rotatii ca si cea dinspre exterior!
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare in legatura cu diferentialul autoblocant. Din moment ce ati spus ca ambele roti trag la fel (cu aceeasi putere) cum mai poti vira? Pentru ca din cate stiu in momentul unui viraj, o roata se invarte mai incet ca si cealalta! Adica roata din interiorul virajului face mai putine rotatii ca si cea dinspre exterior!

Nu trag la fel.Tractiunea se transfera la roata care se invirte mai incet. Astfel in momentul in care o roata pierde aderenta tractiunea se transfera pe cealalta roata.

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare in legatura cu diferentialul autoblocant. Din moment ce ati spus ca ambele roti trag la fel (cu aceeasi putere) cum mai poti vira? Pentru ca din cate stiu in momentul unui viraj, o roata se invarte mai incet ca si cealalta! Adica roata din interiorul virajului face mai putine rotatii ca si cea dinspre exterior!

ma repede te bagasi si tu <_<

si daca sunt cu matizul nu ma vezi ?

ha?

Link to comment
Share on other sites

De aia e autoblocant, ca se blocheaza numai cand trebuie, faza e ca si astea sunt blocante 15%, 20% 30% 50% 80% chiar...

 

nu e sudata o axa intre cele doua roti, in functie de anumiti factori diferentialul da liber celeilalte roti.... etc.

Link to comment
Share on other sites

al meu ii autoblocant si a inceput sa faca galagie ..daca ii schimb uleiul is ceva sanse sa taca sau sa incep sa caut la vanzari de piese <_< ii ciudat ca face galagie numai cand iau piciorul de pe aceleratie cand acelerez tace :| sau poate fii si alceva.. da de auzit se aude in spate de tot sunetu ..
Link to comment
Share on other sites

Am citit topicul, dar nu am inteles care e diferenta intre autoblocant si LSD. Cine ma lumineaza ? (exclus TIEN <_<)

 

adica autoblocantul blocheaza roata care se invarte mai repede, transferand cuplul celeilalte...

dar lsd-ul ?

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu se potrivesc.

 

La prindere ma refer.

 

La urs are o ureche, la pisica 2.

 

Insa am auzit de oameni ce schimba interiorul de urs in carcasa de pisica, dar aici nu ma pot pronunta, cine...ca nu mai retin exact.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

NU prea cred ca mai ai ce-i face de vreme ce e uruitu ala la decelerare...

Am vazut la o masina non bmw (un 4x4), tot asa, o huruiala, si era slab cardanul (s-au slabit suruburile ori din flansa, ori din cutie, nu mai retin), pana la urma i-au sarit toate suruburile, si a ramas in drum cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Am citit topicul, dar nu am inteles care e diferenta intre autoblocant si LSD. Cine ma lumineaza ? (exclus TIEN <_<)

adica autoblocantul blocheaza roata care se invarte mai repede, transferand cuplul celeilalte...

dar lsd-ul ?

 

Ai citit si ce am scris eu ?

 

Modul de functionare al diferitelor tipuri de diferentiale:

deschis - open differential;

cu alunecare limitata - limited slip differential (LSD);

autoblocant - locking differential (LD).

Tipurile enumerate anterior, sunt mecanisme asupra carora, soferul nu poate interveni.

La acestea se adauga si diferentialul:

blocabil - selectable locker, cu principiul de functionare identic cu al diferentialului autoblocant (LD), cu deosebire ca, blocarea/deblocarea sunt controlate de sofer.

 

Cum se manifesta:

- open: in momentul in care una din roti pierde aderenta, momentul motor nu se transmite celeilalte roti, vehiculul ramane imobilizat.

- LSD: in momentul in care una din roti pierde aderenta, momentul motor se transmite celeilalte roti in impulsuri - principiul de functionare al LSD-ului este bazat pe blocarea si deblocarea rapida si repetata a diferentialului, sistemul nu-i permite diferentialului sa ramana blocat pe perioade lungi de timp; fapt care nu va permite celeilalte roti sa aiba suficient de mult timp antrenare constanta, vehiculul poate ramane imobilizat.

- LD: in momentul in care una din roti pierde aderenta, momentul motor este transmis celeilalte roti.

Principiul de functionare al LD-ului este bazat pe:

1 - mentinerea diferentialului blocat pana in momentul in care ambele roti isi recapata aderenta;

2 - mentinerea diferentialului blocat permanent, deblocand alternativ, doar roata care tinde sa se invarta mai repede decat diferentialul, vehiculul isi continua deplasarea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

si eu am o nelamurire legata de natura dif meu de pe 318is e36...

am citit ce se spune depre blocant si lsd si pot spune ca am avut mai demult o problema cu un 728i, trosnea in mers, se incingea dif si se simtea foarte bine cand viram rotile

am saltat pe cric masina si era blocata dar blocata roata, deci a fost nevoie sa-l desfac....am fost la service, am descoperit ca este autoblocant sau cel putin nu era open, si pentru ca nu stia nimeni ce sa-i faca l-am desfacut singur si am descoperit ca dupa ce slabeam capacul cu cca 3mm asa incepea sa diferentieze sau mai bine zis sa se invarta satelitii in mod normal, asa cum cred ca este si necesar; l-am desfacut completsi am dscoperit ca are 2 saibe groase, se stie cum arata si ca era amandoua concave, deci erau coxate si din cauza fortelor extreme la care au fost supuse s-au indoit, asa ca am incercat in forja pana la inrosire si prin presare sa le indrept, dar nu a reusit.....am luat masura estrema sa le subtiez sa le indrept prin aschiere, si surpriza mi-a iesit,am montat la loc, se invarteau separat rotile cand am saltat-o iarasi, nu mai erau blocate, si nu se mai incingea, si cand plecam extrem cu el se blocau 30-40 m rotile fara probleme, deci asta cu blocatul rotii cu roata ridicata cade st sigur(decat daca e cu buton sau daca este stricat)

si cred ca autoblocant sau lsd este cam acelasi lucru

la dif open se face transfer 40-60la suta

la astea in schimb din cauza sistemului de sateliti 4x4 simetrici se transmite 50/50 pentru ca in presiune se blocheaza cele 2 sisteme de sateliti opuse si in cruce sau se umfla sa zic asa...

asa pot sa sa zic ca e si diferential cualunecare limitata adica se blocheaza in conditii de stres...

deci cea mai buna metoda fara sa desfaci dif. este sa cauti codul, stie cineva unde e o poza ceva?

Link to comment
Share on other sites

baga o roata(motoare) in mocirla sau o suprafata fara aderenta prea mare, in timp ce, cealalta roata ramane pe asfalt.daca ambele roti se vor invarti cu aceeasi viteza, inseamna ca ai autoblocant.daca doar roata din mocirla se va invarti in gol in timp ce roata de pe asfalt sta, inseamna ca e open

 

sau ridici masina pe cric :D si ii dai un impuls

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/7683-diferentziale/page__p__1381989__hl__limited+slip+differential+__fromsearch__1#entry1381989

 

salutare !

din seria 3 e46 ce motorizari au diferential autoblocant ?! 318i, 320i, 325i ???? presupun ca cele 4x4 au toate !

toate, asistate de diferite sisteme electronice sau electromecanice, gen ASC, ASC+T, DSC, etc...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.