Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Scot cuvintele cu greu de la proprietar , e mai afon ca mine :lol: , el defapt vrea sa-si reseteze oil service si zice ca a vazut el o schema din contact si butonul de resetare al kilometrajului :) , eu sunt depasit de situatie , eu credeam ca numai din tester se poate scoate :) .
Link to comment
Share on other sites

1- tii apasat pe butonul de pe bord cel din stanga

2- introduci cheia la pozitia I tinand in continuare apasat pe butonul ala pana apare ceva de genul OIL SERVICE RESET sau inspection reset

3- cum a aparut asta ii dai drumul la boton si apesi imediat din nou inca 5 secunde si incepe sa clipeasca mesajul "RESET" sau "RE"

4- ii dai drumul la buton iarasi dupa care apesi inca o data pe el, dar de data asta scurt, fara a tine apasat pe el

5- noul interval de service a aparut

6- mai apesi inca o data tot scurt butonul asta si apare mesajul "END SIA"

7- scoti cheia din contact sa memoreze datele si............ it's done

 

sau asa:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...ost&p=56482

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

 

Mi-am luat un 316 din 1999. Am fost cu el la tester si mi-a pus urmatorul diagnostic.

 

bucse si brat inferior, amortizoare fata, paliere si protectii, protectii si paliere amortizoare spate.

 

pe langa astea: filtru benzina, senzor placute frana fata, valva recirculara gaze si furtun.

 

Imi poate spune cineva daca in piesele enumerate mai sus intra si capetele de bara? (sub o alta denumire).

 

Idee e ca proprietarul mi-a zis ca trebuie schimbate capetele de bara dar la diagnostic nu am gasit nimic scris despre ele. ma gandeam ca sunt sub alta denumire.

 

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

pe langa astea: filtru benzina, senzor placute frana fata, valva recirculara gaze si furtun.

 

salut, cumva ai aprins "engine check" in bord si iti tremura la relanti?ai idee daca valva recirculare gaze e pe clapeta de acceleratie sau e de fapt valva PCV si eu o incurc cu regulatorul de relanti? la ce scor te duc toate piesele? multumesc

Link to comment
Share on other sites

Fratilor am fost azi la ITP si mi-a zis ca scoate prea mult fum si cica sa pun ceva aditiv in ulei sa imi curete injectoarele. Eu din cate stiu nu se pune asa ceva, poate la Dacie.

Voi ce spuneti? Ce-as putea face? Nu vreau sa-mi distrug motorul c-asa a zis un afafic de mecanic/inginer/ce-o fi el.

Link to comment
Share on other sites

Imi poate spune cineva daca in piesele enumerate mai sus intra si capetele de bara? (sub o alta denumire).

 

Nu-i niciuna.

 

Fratilor am fost azi la ITP si mi-a zis ca scoate prea mult fum si cica sa pun ceva aditiv in ulei sa imi curete injectoarele. Eu din cate stiu nu se pune asa ceva, poate la Dacie.

Voi ce spuneti? Ce-as putea face? Nu vreau sa-mi distrug motorul c-asa a zis un afafic de mecanic/inginer/ce-o fi el.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...;f=23&t=458

Link to comment
Share on other sites

pe langa astea: filtru benzina, senzor placute frana fata, valva recirculara gaze si furtun.

 

salut, cumva ai aprins "engine check" in bord si iti tremura la relanti?ai idee daca valva recirculare gaze e pe clapeta de acceleratie sau e de fapt valva PCV si eu o incurc cu regulatorul de relanti? la ce scor te duc toate piesele? multumesc

 

salut.

 

nu stiu exact care-i treaba cu valva. nu am cunostinte de mecanica. in bord nu-mi afisa nimic.(a trecut testul electronic). doar becul de la frane e aprins in bord de la sensorul de la placutele de frana.

 

am fost la reprezentanta sa fac verificarea si mi-au zis ca m-ar costa 5900 lei toate piesele. o sa caut sa-mi fac comanda la o firma care importa piese pentru ca sunt convins ca le pot gasi mai ieftin. la reprezentanta piesele sunt destul de scumpe.

 

mi-au luat aproape 500 lei pentru evaluare.

Link to comment
Share on other sites

Fratilor am fost azi la ITP si mi-a zis ca scoate prea mult fum si cica sa pun ceva aditiv in ulei sa imi curete injectoarele. Eu din cate stiu nu se pune asa ceva, poate la Dacie.

 

sa pui aditiv in ULEI ca sa-ti curete INJECTOARELE? mai nou uleiul trece prin injector? inseamna ori ca aia de la ITP sunt muci, ori ai mers din greseala la altceva decat service auto!

Link to comment
Share on other sites

Eu va zic ce mi-a zis ala, e stupid, da' daca el a zis asa eu pot sa va mint? :)

Presupun ca a vrut sa zica sa pun in motorina, dar asta mi se pare o prostie imensa, au ramas in urma tare.

Oricum, nu stiu ce-as putea face sa scoata mai putin fum... masina de vreo 6 luni de cand o am a vazut numai motorina euro 5. (nu m-as stresa asa tare ca am trecut ITP-ul, nici nu e de mirare cu oameni de-astia, dar ca idee daca poate fi imbunatatit ceva in directia mai sus mentionata).

Link to comment
Share on other sites

mergi pe diesel :)

si eu tot de aceeasi parere sunt.... primele mele masini au fost benzinare si credeam ca am tot ce vreau de la o masina, dar acum de cand am luat 320d cu 150hp nici sa nu mai aud de benzinare. consumul mic, cu toate ca am steptronic pe ea, si in primul rand am inteles ca nu cad asa repede ca benzinarele

Link to comment
Share on other sites

Fratilor am fost azi la ITP si mi-a zis ca scoate prea mult fum si cica sa pun ceva aditiv in ulei sa imi curete injectoarele. Eu din cate stiu nu se pune asa ceva, poate la Dacie.

 

sa pui aditiv in ULEI ca sa-ti curete INJECTOARELE? mai nou uleiul trece prin injector? inseamna ori ca aia de la ITP sunt muci, ori ai mers din greseala la altceva decat service auto!

 

 

Asta imi aduce aminte de un amic de-al meu, care s-a dus sa-si scimbe distributia la Polo.....la un reparator de masini de spalat. S-a gandit ca e tot cu role....nu ?

 

Ma rog, situatia nu e la fel, dar ca idee.

Edited by kruger
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit topicul despre aditivi am renuntat la ideea de a pune aditivi oriunde in masina. As fi vrut sa fac ceva sa nu mai scoata asa mult fum, dar cum am trecut ITP-ul si pe langa asta sunt si roman, ce pot face? :)

ai o problema...ori nu are arderea buna...ori papa ulei......mergi la un mecanic......nu au nici o legatura aditivii.....

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit topicul despre aditivi am renuntat la ideea de a pune aditivi oriunde in masina. As fi vrut sa fac ceva sa nu mai scoata asa mult fum, dar cum am trecut ITP-ul si pe langa asta sunt si roman, ce pot face? :)

 

curata EGR, schimba epuratorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vrei sĂŁ-Ăži ĂŽmprumute careva maÂşina sĂŁ-Ăži faci concediul .... sau ce !? :)

 

Nu mai tata...vreau sa-mi cumpar unul.Sunt putin cam pretentios in leg cu masina,interior,exterior...:) Daca stie cineva care are vreounul de vanzare il rog sa ma contacteze pe id de mess: danielcioban

Ms mult

Link to comment
Share on other sites

Vrei sĂŁ-Ăži ĂŽmprumute careva maÂşina sĂŁ-Ăži faci concediul .... sau ce !? :)

 

Nu mai tata...vreau sa-mi cumpar unul.Sunt putin cam pretentios in leg cu masina,interior,exterior...:twoup: Daca stie cineva care are vreounul de vanzare il rog sa ma contacteze pe id de mess: danielcioban

Ms mult

 

Cred ca ai gresit topicul si aria :)

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare... De ce s-a facut comparatia de la inceput? Ca sa alegi o masina mai puternica si mai rapida, sau mai usor si mai ieftin de intretinut? Daca e asa, as vrea sa stiu si eu care e mai "ieftina" si modesta : 320d sau 318i? sau, fie, 320i :)

 

Poate am sarit peste raspunsul intrebarii respective, desi am citit tot :)

Edited by ma_shinan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.