Jump to content

Instabilitate!


dci42

Recommended Posts

ce e ala "indicele de uzura" si unde se gaseste el ?

24996[/snapback]

oameniiiii buniii

l-am prins pe (cine pana mea?!?) in offsaid

nu stie ce este acela un indice de viteza :)

el care este parintele atotstiutor :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

de pus vreau sa le pun pe 330i E46, ma gandesc la 245/45/R17 pe spate cu 225/45/R17 pe fata. Am auzit ceva de indicele de viteza, masina asta pe care o am atinge binisor chiar 250-ul de pe bord, sa trebuiasca ceva mai special? I le schimb pt ca are de iarna pe ea si sunt noi noutze aproape si nu as vrea sa uzez cauciucurile de iarna asa pe timp de vara degeaba...

25005[/snapback]

frate ....

la masina care o ai...

vrei sa umbli cu prostii...

cred ca nu stii ce vb.

cauciucuri noi, binenteles.

Link to comment
Share on other sites

Nu te incurca cu sh.Pune cauciucuri noi. :blink:

25023[/snapback]

[/quote

 

usor de zis, numai ca alea noi sunt in jur de 1300 de euro ceva bun am vazut, ceea ce e un procent foarte mare din cat costa toata masina... plus ca nici masina nu e noua si cu banii nu dau deloc pe dinafara.... nu tota lumea care are o asa masina are si de 10 ori pe atat... sunt fel si fel de combinatii in care o poti obtine(asta e partea doua)...

deocamdata mai stau cu cauciucurile de iarna pana ma decid cred....

Link to comment
Share on other sites

Guest butcky

usor de zis, numai ca alea noi sunt in jur de 1300 de euro ceva bun am vazut, ceea ce e un procent foarte mare din cat costa toata masina... plus ca nici masina nu e noua si cu banii nu dau deloc pe dinafara.... nu tota lumea care are o asa masina are si de 10 ori pe atat... sunt fel si fel de combinatii in care o poti obtine(asta e partea doua)...

deocamdata mai stau cu cauciucurile de iarna pana ma decid cred....

25031[/snapback]

:blink: Vezi ca in targ la Vitan vinde unul niste GOOD YEAR Eagle F1 (225/45R16 cred ca erau) noi noute la 500 euroi (4 buc), am vb cu el si a spus ca aduce orice dimensiune tot pe la banii astia! Dar un prieten de-al meu merge la curse cu SH-uri si nu a avut nici o problema (Iuga Andrei - Opel Kadett GSI motor turbo, are peste 250 cp).Le cumpara de la o vulcanizare de pe sos. Viilor. Ultima oara cand am vb cu el avea YOKOHAMA si a dat 800000 / buc. Erau aproape noi. :)

V-am pus o poza cu aia care vand caucioace! :)

post-111-1116396356_thumb.jpg

post-111-1116396368_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

usor de zis, numai ca alea noi sunt in jur de 1300 de euro ceva bun am vazut, ceea ce e un procent foarte mare din cat costa toata masina... plus ca nici masina nu e noua si cu banii nu dau deloc pe dinafara.... nu tota lumea care are o asa masina are si de 10 ori pe atat... sunt fel si fel de combinatii in care o poti obtine(asta e partea doua)...

deocamdata mai stau cu cauciucurile de iarna pana ma decid cred....

25031[/snapback]

 

parerea mea e sa pui orice numai sa nu mai stai cu alea de iarna. sint foarte periculoase pe caldura. fa un test simplu: mergi pe o strada goala, si pune o frina puternica la 30km/h. o sa intelegi imediat de ce trebuie sa le schimbi rapid.

 

la magazinul de pe viilor se gasesc intr-adevar cauciucuri SH bune, dar depinde ce noroc ai. eu am nimerit o data cind adusesera marfa si aveau de toate, si de 5 ori cind nu aveau nimic.

Link to comment
Share on other sites

tramlining la E36 nu cred ca exista pana la 245's. Problema la tine e suspensia sau pneurile care le ai. Daca amortizoarele sunt duse poate sa se intample aia cand bate vantul lateral tare sau trece cate un TIR pe langa tine. Cand pui frana nainte sa te opresti complet fii atent ..cand te opresti complet masina tre sa inghetze fara sa se balagane deloc, daca se balagane cat de cat iatzi alte amortizoare.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
Nu cunosc istoria masinii,cum am mai spus am cumparat masina din Germania.Ma gandesc(gandeam)ca neamtu-i neamt sau nu e chiar asa???La service au spus ca nu-i imposibil sa fi avut vreun accident dar nici foarte posibil pt. ca urme concrete nu sunt.Cred ca am sa urmez sfatul lui Turbo-Mann si am sa o vand. :)

 

E normal sa faca asa. Asa face si a mea si asta de la rotile late. Hai sa va dau si un exemplu.

 

Ati observat ca atunci cand virati maxim stanga sau dreapta, nu conteaza, rotile fatza se inclina putin? E, ganditi va ca la latimea rotilor, tind sa stea pe muchiile exterioare, respectiv interioare si deci apare acest fenomen. Daca observi, masina merge perfect pe drum foarte bun, drept. Cum ai intrat pe un drum cu usoare denivelari, precum urmele de camioane, cum te arunca stanga/dreapta. Deci asta este efectul. Asta inseamna transmisie spate. Rotile fata nu mai sunt conectate prin planetara si alte alea in caseta de directie ca la tractiune fata, ci sunt direct in caseta de directie prin capetele de bare si bielete, din cauza asta sunt mai vulnerabile. Dar geometria trebuie neaparat facuta, integral. O data ce nu ai joc in volan, nu ai probleme. Cu jante mai inguste, gen 195, efectul se mai diminueaza, dar niciodata nu vei simti un confort precum masinile cu tractiune fata. Din cauza asta iti trebuie si experienta pentu masinile cu transmisie spate ca sunt mai greu de controlat. Adica intr-un cuvant cei care detin BMW-uri de la sine se spune ca sunt meseriasi. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

simptomele astea au aparut si la mine de scurt timp .....pe un drum judetean in stare asa si asa a inceput sa traga usor de volan stanga - dreapta, iar de spate a inceput sa topaie usor la orice denivelare.

am inteles ca jocul volanului se datoreaza unei piese (gen cuplu volan la dacie).

o sa verific si cauciucurile sa vad daca starea lor de uzura e uniforma

 

simptomele astea au aparut si la mine de scurt timp .....pe un drum judetean in stare asa si asa a inceput sa traga usor de volan stanga - dreapta, iar de spate a inceput sa topaie usor la orice denivelare.

am inteles ca jocul volanului se datoreaza unei piese (gen cuplu volan la dacie).

o sa verific si cauciucurile sa vad daca starea lor de uzura e uniforma

Link to comment
Share on other sites

O mare aberatie... :twoup:

 

Eu am schimbat la BMW acea piesa si nu exista nicio diferenta in comportament !!! :))

 

Acea piesa are rolul de a amortiza vibratiile in volan. si atat !

 

Mergeti pe acolo unde va trage masina stanga/dreapta si luati mainile de pe volan [ca sa nu mai aiba legatura controlul volanului cu acel cuplaj]. 100% masina nu o sa mearga drept !

 

Daca caseta de directie, pivotii de la brat, bucsele de la brat, capetele de bara si bieletele sunt in perfecta stare >>> sigur comportamentul acelei masini o sa fie OK.

 

 

Eu am schimbat tot ce tine de directie si suspensie in afara de pivotii de la brate [se schimba cu totul]. Probabil jocul de acolo duce la acea pendulare ...

Link to comment
Share on other sites

O mare aberatie... :twoup:

 

Eu am schimbat la BMW acea piesa si nu exista nicio diferenta in comportament !!! :))

 

Acea piesa are rolul de a amortiza vibratiile in volan. si atat !

 

Mergeti pe acolo unde va trage masina stanga/dreapta si luati mainile de pe volan [ca sa nu mai aiba legatura controlul volanului cu acel cuplaj]. 100% masina nu o sa mearga drept !

 

Daca caseta de directie, pivotii de la brat, bucsele de la brat, capetele de bara si bieletele sunt in perfecta stare >>> sigur comportamentul acelei masini o sa fie OK.

 

 

Eu am schimbat tot ce tine de directie si suspensie in afara de pivotii de la brate [se schimba cu totul]. Probabil jocul de acolo duce la acea pendulare ...

Da si eu sunt de aceeasi parere. Am vazut pe youtube legat de acea piesa la coloana de directie, dar aia le schimbau pentru ca aveau joc zdravan in volan ceea ce eu nu am nici cel mai mic joc. Totusi tind sa cred ca din cauza rotilor late apare asta.

Edited by powerxbass
Link to comment
Share on other sites

simptomele astea au aparut si la mine de scurt timp .....pe un drum judetean in stare asa si asa a inceput sa traga usor de volan stanga - dreapta, iar de spate a inceput sa topaie usor la orice denivelare.

 

Eu patesc asta la E60. Rotile ti se uzeaza uniform? Sau doar pe o parte?

 

Am inlocuit amortizorele. Tot mai e instabila dar nu asa de mult. Nu m-am uitat deocamdata la roti sa vad in ce stare sunt pentru ca am schimbat abia acum 1500km amortizoarele.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu aceeasi problema din iulie 2010 si nici acum nu ii pot da de capat.

Istoria: am avut timp de 3 ani jante pe 15 cu cauciucuri 195/65 care mergeau extraordinar fara sa imi tremure volanul sau sa imi bata ceva la masina, iar in iulie 2010 am pus niste jante care erau de seria 5 cu dimensiuni 225/45/17 fata si 235/45/17 spate si de aici au inceput problemele, a inceput sa imi tremure volanul de la 40 km/ora in sun, am schimbat capeti de bara, bucse, bielete toate noi si pe original dupa 1 luna de mersa asa cu tremurat de volan ceea ce era incredibil de enervantn s-au stricat bucsele care erau noi,am luat alte bucse si am schimbat jantele inapoi cu cele pe 15 si surpriza aceeasi problema doar ca imi tremura volanul si imi simt rotile din fata de parca ar fi destranse de la viteza de 120 km/ora, nu mai pot nu stiu ce sa ii mai fac sunt inebuni de aproape 7 luni tot incerc sa o faca sa mearga bine si nu pot. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca stiti sa scap de problema asta nu mai pot, acum am sa ii schimb si telescoapele sa vad daca tot asa va face. A si apropo cand virez maxim dreapta sau stanga si dau cu spatele cu viteza mica simt in volan ca si cum ai calca o pietricia din cand in cand.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu aceeasi problema din iulie 2010 si nici acum nu ii pot da de capat.

Istoria: am avut timp de 3 ani jante pe 15 cu cauciucuri 195/65 care mergeau extraordinar fara sa imi tremure volanul sau sa imi bata ceva la masina, iar in iulie 2010 am pus niste jante care erau de seria 5 cu dimensiuni 225/45/17 fata si 235/45/17 spate si de aici au inceput problemele, a inceput sa imi tremure volanul de la 40 km/ora in sun, am schimbat capeti de bara, bucse, bielete toate noi si pe original dupa 1 luna de mersa asa cu tremurat de volan ceea ce era incredibil de enervantn s-au stricat bucsele care erau noi,am luat alte bucse si am schimbat jantele inapoi cu cele pe 15 si surpriza aceeasi problema doar ca imi tremura volanul si imi simt rotile din fata de parca ar fi destranse de la viteza de 120 km/ora, nu mai pot nu stiu ce sa ii mai fac sunt inebuni de aproape 7 luni tot incerc sa o faca sa mearga bine si nu pot. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca stiti sa scap de problema asta nu mai pot, acum am sa ii schimb si telescoapele sa vad daca tot asa va face. A si apropo cand virez maxim dreapta sau stanga si dau cu spatele cu viteza mica simt in volan ca si cum ai calca o pietricia din cand in cand.

 

Salut, am si eu aceeasi problema din iulie 2010 si nici acum nu ii pot da de capat.

Istoria: am avut timp de 3 ani jante pe 15 cu cauciucuri 195/65 care mergeau extraordinar fara sa imi tremure volanul sau sa imi bata ceva la masina, iar in iulie 2010 am pus niste jante care erau de seria 5 cu dimensiuni 225/45/17 fata si 235/45/17 spate si de aici au inceput problemele, a inceput sa imi tremure volanul de la 40 km/ora in sun, am schimbat capeti de bara, bucse, bielete toate noi si pe original dupa 1 luna de mersa asa cu tremurat de volan ceea ce era incredibil de enervantn s-au stricat bucsele care erau noi,am luat alte bucse si am schimbat jantele inapoi cu cele pe 15 si surpriza aceeasi problema doar ca imi tremura volanul si imi simt rotile din fata de parca ar fi destranse de la viteza de 120 km/ora, nu mai pot nu stiu ce sa ii mai fac sunt inebuni de aproape 7 luni tot incerc sa o faca sa mearga bine si nu pot. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca stiti sa scap de problema asta nu mai pot, acum am sa ii schimb si telescoapele sa vad daca tot asa va face. A si apropo cand virez maxim dreapta sau stanga si dau cu spatele cu viteza mica simt in volan ca si cum ai calca o pietricia din cand in cand.

Link to comment
Share on other sites

bucsele unde le ai schimbat? pivotii i ai mai verificat? ce firma de bucse ai pus? geometria e bine facuta? mergi la un tester sa iti faca un reset. am intalnit o ciudatenie de genul asta din cauza ca masina a mers cu o dimensiune de anvelope pe fata si alta pe spate, fara sa fie echivalente. adica 225/45 17 pe fata inseamna ca trebuie 225 45 17 pe spate sau 255 35 17. 235 45 17 are balonul mai mare si poate cauza un dezechilibru in functionarea calculatorului. sper sa iti rezolvi problema
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.