Jump to content

Distributie BMW


Kosty99Pjd

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am citit ghidul, dar nu m-am lamurit complet, de aceea am facut un "topic" nou.

 

Masina am "cumparat-o" (a se citi "primit si platit cand o sa am banii") de la unchiul meu din Austria. O las inmatriculata in Austria, ca nu merita sa platesc taxa de prima inmatriculare pentru ea (masina merita, sa nu fiu inteles gresit, nu merita statul sa-i dau atatia bani :blink: )

 

In ultimul an masina a facut doar 900km (drumul din austria pana aici), din februarie a stat intr-un garaj aici in Romania, fiind pornita cam odata la 2 luni si facuti cativa km cu ea (15-20 maxim).

Si din cate stiu eu o masina care sta se uzeaza mai mult decat una care e folosita, de aceea vreau sa schimb filtre, ulei daca e cazul.

 

Daca distributia la TDS e pe lant, atunci rasuflu putin usurat, poate scap fara sa schimb mare lucru.

 

referitor la ledurile de la bord, din cate mi-a spus unchiul meu, uleiul si filtrul de ulei au fost schimbate inainte de a aduce masina in Romania, deci in urma cu 900 KM. E normal sa fie aprinse toate ledurile verzi? (in cartea masinii scrie ca, cu cat sunt mai putine leduri verzi aprinse, cu atat mai aproape e "oil service" - cel putin asa am inteles eu in germana)

Link to comment
Share on other sites

Am citit ghidul, dar nu m-am lamurit complet, de aceea am facut un "topic" nou.

 

Masina am "cumparat-o" (a se citi "primit si platit cand o sa am banii") de la unchiul meu din Austria. O las inmatriculata in Austria, ca nu merita sa platesc taxa de prima inmatriculare pentru ea (masina merita, sa nu fiu inteles gresit, nu merita statul sa-i dau atatia bani  :blink: )

 

In ultimul an masina a facut doar 900km (drumul din austria pana aici), din februarie a stat intr-un garaj aici in Romania, fiind pornita cam odata la 2 luni si facuti cativa km cu ea (15-20 maxim).

Si din cate stiu eu o masina care sta se uzeaza mai mult decat una care e folosita, de aceea vreau sa schimb filtre, ulei daca e cazul.

 

Daca distributia la TDS e pe lant, atunci rasuflu putin usurat, poate scap fara sa schimb mare lucru.

 

referitor la ledurile de la bord, din cate mi-a spus unchiul meu, uleiul si filtrul de ulei au fost schimbate inainte de a aduce masina in Romania, deci in urma cu 900 KM. E normal sa fie aprinse toate ledurile verzi? (in cartea masinii scrie ca, cu cat sunt mai putine leduri verzi aprinse, cu atat mai aproape e "oil service" - cel putin asa am inteles eu in germana)

306077[/snapback]

 

 

ai inteles bine , cu cat sunt mai putin leduri verzi aprinse se apropie oil service-ul , o sa se aprinda dupa cele verzi bec galben si apoi roshu cand e la limita (cel putin asa e la e39)

Link to comment
Share on other sites

1. bine ai venit pe aici

2. fii fericit ca ai un e34 beton

3. ai filtru de polen, toate masinile e34 cu AC au filtru de polen situat la picioarele pasagerului, spre stanga, sub bord...cumpara filtrul de polen MANN si acolo ai si o carticica cu descrierea cu poze a locului unde gasesti filtrul...sau poate reusesc sa scanez maine carticica mea si o postez aici...

4. ideea ta e binevenita cu schimbatul consumabilelor...la categoria de schimbat sa pui si curelele pe care le ai...ca mai ales cauciucul imbatraneste prin nefolosinta....

5. leduriel se pot reseta indiferent daca ai facut sau nu schimbul de ulei...de asemenea...schimbul de ulei nu implica automat si resetarea...probabil numai in serviceuri care se respecta (reprezentante etc) concomitent cu eliminarea cauzelor se reseteaza si erorile respectiv indicatoarele de service...

6. la categoria consumabile, daca dispui de ceva cash..poti sa schimbi si uleiul din cutia de viteze, diferential, filtrul de motorina, antigelul, filtrul de polen, filtrul de aer al motorului, verifica si eventual sufla cu aer de la un compresor dinspre motor spre fata radiatorul ..si cam atat la consumabile si pregatire pt mers...la freon nu te baga, probabil e R12...pe langa ca e scumputz, se gaseste si rar...si daca-ti merge instalatia...las-o in pace....

Mult succes...si ...sa o stapanesti cu placere..placerea de a conduce...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru sfaturi

 

Azi am fost cu masina la spalat. Bineinteles acuma s-au vazut toate punctele si locurile unde vor fi necesare mici reparatii, in plus am testat absolut toate butoanele, clapetele, becurile de la masina.

 

Am descoperit ca nu-mi coboara geamul dreapta fata. Cand apas pe buton, se aude un "click" in usa (semn ca, comanda ajunge la motoras) dar geamul sta pe loc, nu se misca. Am dat jos fata de usa (ce noroc cu internetul asta ca te invata ce si cum), am verificat firele, la mufa de conectare a motorasului vine curent, cel mai probabil motorasul a decedat. Se poate sa se fi intepenit macaraua?

 

Pe marti m-am programat la un test de directie si motor, deoarece dupa un drum cu denivelari accentuate am sesizat urmatoarele: un zgomot tip clank - clank pe dreapta fata (banuiesc o bucsa, ceva) care se aude doar cand am mers cu viteza mica pe denivelari (drum cu pietre, neasfaltat, treceri peste liniile de tramvai). Pe asfalt, la coborare de pe borduri, treceri in viteza (cu 70-80 km/h) peste niste dungi de 2-3 cm menite sa reduci viteza nu se mai aude nimica.

 

Motorul porneste super ok, cum se spune "la sfert de cheie" (sta cam 2 secunde pe bujii, asta la 4 grade celsius in dimineata asta). La relanti in schimb, din cand in cand (nu are un interval exact, e aleator) are cate o zvacnire ca si cum de la 700 rpm (cam acolo vad eu ca sta acul la relanti) sare pana pe la 800 rpm (deci foarte putin)

 

Am pus poza cu masina in avatar si am atasat-o si la user-ul meu de pe acest forum.

Link to comment
Share on other sites

La relanti in schimb, din cand in cand (nu are un interval exact, e aleator) are cate o zvacnire ca si cum de la 700 rpm (cam acolo vad eu ca sta acul la relanti) sare pana pe la 800 rpm (deci foarte putin)

Cumva ai aerul conditionat pornit cand face asta? Sa nu corespunda cumva cu momentul in care porneste sau se opreste electroventilatorul...

Link to comment
Share on other sites

La relanti in schimb, din cand in cand (nu are un interval exact, e aleator) are cate o zvacnire ca si cum de la 700 rpm (cam acolo vad eu ca sta acul la relanti) sare pana pe la 800 rpm (deci foarte putin)

 

306764[/snapback]

 

Poate fi o problema din pompa de injectie, incearca sa misti cablajul de la pompa cand este motorul pornit.

Link to comment
Share on other sites

Am descoperit ca nu-mi coboara geamul dreapta fata. Cand apas pe buton, se aude un "click" in usa (semn ca, comanda ajunge la motoras) dar geamul sta pe loc, nu se misca. Am dat jos fata de usa (ce noroc cu internetul asta ca te invata ce si cum), am verificat firele, la mufa de conectare a motorasului vine curent, cel mai probabil motorasul a decedat. Se poate sa se fi intepenit macaraua?

 

306764[/snapback]

 

Eu cred ca este vorba de motoras. Mai precis: motorasul pune in miscare macaraua prin intermediul unui "melc" care angreneaza o roata dintata. Acea roata dintata este din plastic sau oricum nu este din metal si deci cu timpul se uzeaza. Eu zic ca asta este problema. Cel putin la mine asta a fost :blink: . Eu sunt din Arad asa ca daca vrei pot sa te indrum in rezolvarea problemei.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu geamul s-a rezolvat!!

A fost intepenita macaraua. Un prieten a apasat pe buton in timp ce eu am prins geamul pe ambele parti si l-am impins in jos. A pornit-o imediat.

 

Apropo de geamuri: cum se apasa pe butoane ca sa coboare de tot fara sa se tina apsat? mi-a reusit de cateva ori, dar din greseala .

Link to comment
Share on other sites

o sa incerc maine dimineata. La mine faza cu apasatul scurt a functionat prima data la geamul intepenit, probabil ambele geamuri fata beneficiaza de aceasta posibilitate de a le lasa jos. Nici eu nu am geamuri electrice in spate.
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua.

Sunt nou pe forum si de cateva zile sunt posesorul unui BMW E34 525 TDS din 1994.

Masina are 368.000 km. Intrebarea mea este:

acest motor are distributia pe lant sau pe curea? Daca e pe lant, trebuie schimbat, tinand cont de nr. de km?

 

in afara de filtrele de aer, ulei motorina + schimb ulei mai are alte consumabile care se schimba in mod normal la achizitia unei masini?

 

Masina are Aer conditionat. Are si filtru de polen? (care banuiesc ca trebuie schimbat si el)?

 

Si mai ceva: la mine sunt aprinse toate ledurile verzi la "Service". Asta inseamna ca imediat trebuie schimbat uleiul? sau a fost schimbat de curand?

 

Imi cer scuze daca pun intrebari aiurea, dar chiar sunt inceptaor in BMW-uri.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

306028[/snapback]

da masina are lant nu curea
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.