Jump to content

filtru epurator


pavel_marius

Recommended Posts

la mine la 320d e46 facelift 150hp, am desfacut epuratorul si este modelul din plastic, nu era nimic infundat la el, l-am sters de ulei si l-am pus la loc, am umblat la el pentru ca imi trage ulei din motor prin intercoleer si ajunge in admisie, si imi trage ulei mai ales cand o alerg, imi ia aproape un litru la 10.000 km, stie cineva daca este normal?
Link to comment
Share on other sites

am vrut sa desfac turbina dar nu pot sa ajung la ea decat daca demontez motoru sau daca il scot afara, altfel nu am acces la ea... nu ma deranjeaza sa mai pun ulei din cand in cand, problema ar fi depunerile de ulei ars care se formeaza pe supape, pistoane, sonde...
Link to comment
Share on other sites

Filtru epurator ar putea avea legatura cu consumul de ulei? Mie imi consuma de la schimb la schimb 0,5 litri ulei.

Am facut mici reparatii printre care si schimbul filtrului epurator. Sunt deja la al doilea schimb de ulei in care masina nu consuma un gram. Asta sa fie motivul?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Consuma mai mult ulei :twoup:

 

Si decantorul si filtrul epurator au acelasi rol...sa lase sa treaca doar gazul si sa retina vaporii de ulei.

Daca filtrul e imbacsit [nu ii permite gazului sa treaca] atunci o sa vedeti cum iese uleiul pe la tuburile din zona turbosuflantei.

Salut Jacobs am si eu o intrebare. De doua zile a inceput sa suiere turbina cred la masina. Masina este un E46 320d 2004 si eu am schimbat din 10 in 10 mii km uleiul si filtrele inclusiv filtrul epurator. Am dat plasticele alea jos de pe masina si se aude evident acel suierat de turbina.In furtunele de la admisie era ulei si deasupra filtrului epurator era ulei. Am vazut ca si la furtunul ala mare de plastic negru care intra in turbina ca este ulei si se misca foarte rau de acolo din prindere de jos de la turbina( Sper sa nu gresesc). Tu ce parere ai? M-a parasit turbina o rectific cumpar alta sau trage aer fals pe la furtunul ala negru care intra in turbina. Merci frumos.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

pentru un bmw 320d E91 filtru epurator este din plastic cu decantor sau cu pasla.

 

de exemplu daca il dau jos sa il curat crezand ca e din plastic e ok, insa daca il dau jos si constat ca e din pasla pana dau comanda pot sa il montez la loc pe cel murdar?

 

iar daca este din plastic cu decantor cu ce il curat

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

pentru un bmw 320d E91 filtru epurator este din plastic cu decantor sau cu pasla.

 

de exemplu daca il dau jos sa il curat crezand ca e din plastic e ok, insa daca il dau jos si constat ca e din pasla pana dau comanda pot sa il montez la loc pe cel murdar?

 

iar daca este din plastic cu decantor cu ce il curat

 

multumesc

Ai decantor din plastic. Il cureti cu carpa. Sa verifici starea garniturilor daca e buna. Am vazut ca se desface, eu l-am schimbat pe al meu si pe cel vechi il tin ca sa-l desfac sa ma uit care-i treaba cu el.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Ai decantor din plastic. Il cureti cu carpa. Sa verifici starea garniturilor daca e buna. Am vazut ca se desface, eu l-am schimbat pe al meu si pe cel vechi il tin ca sa-l desfac sa ma uit care-i treaba cu el.

 

 

eu am dat comanda doar de garnituri sa le pun pe cele noi. deci dupa ce il desfac decantorul de plastic cum il curat doar cu carpa? cum adica vrei sa il desfaci? adica are nisturi de plastic si daca da apoi mai merge pus la loc?

 

al tau era infundat?

 

mersi

Link to comment
Share on other sites

eu am dat comanda doar de garnituri sa le pun pe cele noi. deci dupa ce il desfac decantorul de plastic cum il curat doar cu carpa? cum adica vrei sa il desfaci? adica are nisturi de plastic si daca da apoi mai merge pus la loc?

 

al tau era infundat?

 

mersi

Nu era infundat. Are niste cleme de plastic care se prind in niste picioruse. Asta ce-am vazut la prima vedere, inca nu l-am desfacut.

Link to comment
Share on other sites

si pana la urma ce face acest filtru epurator. am inteles ca vaporii de ulei ii strange in acest filtru etc. insa nimeni cat am citit despre acest lucru nu a spus ceva concret.

insa el se cheama si filtru de gaze carter, iar in engleza se cheama breathing filltre adica un respirator in traducere libera.

 

daca este infundat cu ce dauneaza motorului? eu la un e91 320d la ralanti cand tin masina intra in interior miros de gaze foarte usturatoare? de la ce ar putea fi? de la acest filtru?

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

acest filtru / decantor nu se curata cu carpa. nici nu e indicat sa faci asa ceva.

eventual daca vrei sa-l cureti - poti incerca cu benzina si sa-l lasi la uscat dupa curatare.

 

bbi: in mod normal nu ar trebui sa scape acele gaze incat sa le simti in interior. ai probleme cu racordul flexibil sau cu partea de evacuare pana la acesta... trebuie sa verifici la un service

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

deci numai tampenii s-au scris mai sus...

acest filtru / decantor nu se curata cu carpa. nici nu e indicat sa faci asa ceva.

eventual daca vrei sa-l cureti - poti incerca cu benzina si sa-l lasi la uscat dupa curatare.

 

bbi: in mod normal nu ar trebui sa scape acele gaze incat sa le simti in interior. ai probleme cu racordul flexibil sau cu partea de evacuare pana la acesta... trebuie sa verifici la un service

 

 

am fost nu la un service ci la 2 si toti au zic ca nu scapa pe nicaieri ca nu miroase. unde este racordul flexibil?

Link to comment
Share on other sites

racordul flexibil este sub masina pe traseul de evacuare, dupa catalizator, acolo unde evacuarea verticala isi schimba traseul pe orizontala.... este capsulat si daca scapa fum si gaze pe acolo ar trebui sa se vada afumat sau chiar fum iesind daca pui masina pe elevator sau groapa.

mai poate intra fum in masina si de la partea de evacuare pana la acel racord... la imbinarea evacuarii cu turbo ... verifica sa fie totul ok in acea zona.

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

racordul flexibil este sub masina pe traseul de evacuare, dupa catalizator, acolo unde evacuarea verticala isi schimba traseul pe orizontala.... este capsulat si daca scapa fum si gaze pe acolo ar trebui sa se vada afumat sau chiar fum iesind daca pui masina pe elevator sau groapa.

mai poate intra fum in masina si de la partea de evacuare pana la acel racord... la imbinarea evacuarii cu turbo ... verifica sa fie totul ok in acea zona.

 

 

ok multumesc, cat despre filtru epurator ce imi recomanzi sa il scot pe acesta si sa il curat sau sa dau comanda de unul nou?

Link to comment
Share on other sites

daca este tip decantor.... si cred ca asa este la modelul tau .... nu trebuie sa-l schimbi decat daca s-a deteriorat vizibil.

demontezi carcasa lui si pe el il scoti din carcasa si le cureti ambele in benzina... dupa care le lasi sa se usuce BINE.

iti recomand sa comanzi garnituri noi inainte sa-l pui la loc :

piesele 12 si 13 de aici : http://bmwfans.info/parts/catalog/E91/Touring/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2006/september/browse/engine/cylinder_head_cover/

Link to comment
Share on other sites

daca este tip decantor.... si cred ca asa este la modelul tau .... nu trebuie sa-l schimbi decat daca s-a deteriorat vizibil.

demontezi carcasa lui si pe el il scoti din carcasa si le cureti ambele in benzina... dupa care le lasi sa se usuce BINE.

iti recomand sa comanzi garnituri noi inainte sa-l pui la loc :

piesele 12 si 13 de aici : http://bmwfans.info/parts/catalog/E91/Touring/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2006/september/browse/engine/cylinder_head_cover/

 

 

astazi am vazut si eu un decantor de plastic nou la un magazin si nu cred ca are rost sa cumperi unul nou doar in cazul in care dupa cum ai spus si tu daca este deteriorat. garniturile le-am comandat insa curatirea lui stiu ca este bine cu benzina insa ce crezi ca acel decantor nu ramane imbibat in benzina chiar de il usuci bine apoi poate daca se incalzeste nu emite vapori care apoi intra in motor si ar dauna? intreb si eu ca un necunoscator

 

cu un alchool izopropilic cel care il folosesc electronisti sau apa calda cu deterngent nu crez ca ar fi o idee mai buna?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
L-am schimbat si eu....acum masina se comporta mai bine, nu mai scoate fum albastru asa mult dimineata, dar tot mai da putin. Ma gandesc ca vreun injector ramane blocat pe deschis si picura motorina in capul pistonului. La 320D NFL se curata injectoarele sau se schimba diuzele...cum se procedeaza? <_<
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.