Jump to content

sper ca asta sa fie rezolvarea


Recommended Posts

Eu ma refeream la faptul ca jocul este in limitele normalului. Ca nu e sudata sa nu aiba joc.

 

Nu am lista de colegi dar POIUYT pana la proba contrara este foarte bine documentat si apreciez asta la el (daca as fi avut ar fi fost sigur acolo). Si nu de putine ori m-a contrazis constructiv si la obiect. La BMW am mai zis ca nu am avut documentatie sau fise tehnice de functionare cum am avut la VAG.

 

Eu afirm doar ca nu troncane, ca nu se duce roata in spate ca in filmulet si ca la RAR/revizie nu mi-au spus ca trebuie ceva schimbat.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La unele da, la unele nu. Ma bucur insa ca am pe masina, cum am zis. NU as mai pune normale.

Masina devine una foarte sportiva, directia extrem de precisa.

Sa zicem ca un seria 3 stock are precizia directiei pe o scara de la 1 la 10 de 7.

Cu bucsele astea, devine de cel putin 9.

Nu mai simti ca fuge de sub tine cand iei curbe la o anume viteza.

Cum a zis POYUT e feelingul, parca esti pe sine de tren, atat de bine se tine de drum.

nu stiu ce s-a intamplat la mine...mi-am montat poliuretanice si nu am un rezultat stralucitor...e mai bun dar tot o ia pe urmele tirurilor prin gropi imi ia volanul din mana....nu stiu ce sa fac...pe autostrada ma trage cand prinde imbinarea dintre fasiile de asfalt ...o fi alta cauza? nu stiu ce sa fac

Link to comment
Share on other sites

Gumele prea late pe fata duc la tramlining, nu bucsele alea.

Nu stiu daca 225/50 ZR16 se incadreaza la gume late pe fata, dar pe A1 e o adevarata aventura sa mergi pe banda 1 mai ales daca ploua si intri cu viteza de pe banda 2 pentru a face loc. Acum probabil ca e si plina de gropi :) .

Se poate atenua tramliningul scazand eventual presiunea in pneuri.

Link to comment
Share on other sites

Se poate atenua tramliningul scazand eventual presiunea in pneuri.

 

Dar cu riscul de a sparge o janta la prima groapa :lol:

 

Se pot folosi cele mai mici valori date de constructor pentru dimensiunea respectiva, dar asta merge doar daca mergi mai mult cu masina neincarcata. Pentru restul situatiilor exista anvelope de dimensiunui mai reduse folosite pe jante cat mai mici, ca la ce drumuri avem in tara oricum nu te poti bucura cu adevarat de anvelope mai mari de 205 si jante mai mari de 16, cel putin asa vad eu treburile. Eu am pe masina 225/50 ZR16, care sunt anvelope de viteza, au talonul rigid si bine ranforsat, masina se comporta excelent atat timp cat drumul este bun(ca sa nu zic impecabil), de indata ce dau de celebrele valuri in asfalt, incep sa fie probleme. Initial si eu am crezut ca are ceva masina, si cred ca are ceva...nu e facuta pentru astfel de drumuri :) .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cei care aveti astfel de bucse care mai e situatia? Cati km ati facut de atunci si cum se comporta?

 

La ITP acum vreo 2 saptamani mi-a recomandat sa schimb cat de curand bucsele respective. :)

 

Inca o intrebare: La cele OEM sau de tip M (cod bmw 31129069035) se lipesc cu ceva de axul basculei? Ma gandesc ca nu e bine sa alunece acolo, trebuie sa flexeze cauciucul. La powerflex nu exista aceasta problema, flexeaza oricum un cauciuc de altul.

 

Inca ceva pentru cei care zic ca powerflex sunt prea rigide ce parere aveti de astea:

 

http://vsetrack.com/track_reports/2007/WS_Sept_SV_2007/thr_2.jpg

 

Am mai gasit ceva: powerflex negre, cica ar fi varianta B imbunatatita. Link pentru E36, exista si pentru E46.

 

http://aakmotorsports.com/powerflex-e36-3-...m-bushings.aspx

Link to comment
Share on other sites

Am cu ele mai mult de 20.000km...si e totul OK. Pe drumurile din Spania mai fac inca 1.000.000 si sigur nu trebuie sa le schimb :)

 

Am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare. Nu se mai aude niciun zgomot.

Link to comment
Share on other sites

de unde le-ai luat si cat ai dat pe ele? de ce intreb, pentru ca vreau si eu sa imi iau bucse, si am optat ptr febi la 240 perechea (trebuie sa le ridic sambata, si nu stiu ce sa fac). astea poliuretanice banuiesc ca nu vin in suportul din metal, ci trebuiesc puse cu o presa! Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

Inca o intrebare: La cele OEM sau de tip M (cod bmw 31129069035) se lipesc cu ceva de axul basculei? Ma gandesc ca nu e bine sa alunece acolo, trebuie sa flexeze cauciucul bucsei. La powerflex nu exista aceasta problema, pentru ca aluneca oricum un cauciuc de altul.

 

Revin cu intrebarea asta. Stie cineva?

Link to comment
Share on other sites

Inca o intrebare: La cele OEM sau de tip M (cod bmw 31129069035) se lipesc cu ceva de axul basculei? Ma gandesc ca nu e bine sa alunece acolo, trebuie sa flexeze cauciucul bucsei. La powerflex nu exista aceasta problema, pentru ca aluneca oricum un cauciuc de altul.

 

Revin cu intrebarea asta. Stie cineva?

Asa se schimba bucsele de brat la e36, e46, posibil si alte modele.. cei care au schimbat pana acum altfel( ma refer la mecanici care fac asta pe bani) habar n-au de ei, iar la iubitorii de diy, e de inteles, poate n-au stiut...

 

Este foarte evident faptul de ce pica asa des bucsele astea originale sau pe producator... NU SUNT MONTATE CUM TREBUIE.

De ce la mine au tinut bucsele de brat 12 ani in Germania si 1 an in Romania, le-am schimbat doar fiindca am schimbat totul nou, altfel mai tineau macar 1 an...

Insa alea au fost puse de fabrica, CUM TREBUIE.... nu aiurea.

 

 

 

''There seems to be confusion as to how installation of OEM replacement bushings should take place, and what the purpose of the lubricant/adhesive is. Essentially BMW does not want the arm to rotate inside of the bushing. They want the bushing to 'twist' (which is why it is webbed) as the suspension articulates. In this light the BMW spec process for installation makes more sense. You install the bushing with adhesive and drop the car to normal ride height before it begins to set. This way when the adhesive sets up the control arm will be bonded to the bushing without preload when at normal ride height. When you lower or raise a car there will be some preload added to the this bushing''

Trebuie lubrifiant adeziv pentru treaba asta...

 

Pentru cei ce nu inteleg bine limba engleza, treaba suna cam asa:

Se pare ca exista o confuzie in legatura cu schimbarea bucselor de brat si despre scopul lubrifiantului/adeziv. In esenta, BMW nu doreste ca bratul sa se roteasca in interiorul bucsei. Ei vor ca bucsa sa flexeze( de aceea bucsa are golurile acelea in corpul ei si nu e plina) in timp ce suspensia articuleaza. Trebuie sa instalezi bucsa cu lubrifiantul/adeziv, apoi sa cobori masina pe roti inainte de a se intari lubrifiantul si a se face adeziv. In acest fel, cand adezivul se intareste, bucsa va fi ''sudata'' de brat, fara tensiune cand masina sta pe roti. Cand cobori sau ridici masina, va fi ceva tensiune adaugata bucsei.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, deci banuiala mea s-a adeverit. Acum vine urmatoarea intrebare fireasca: ce fel de adeziv este acela si de unde se poate lua?

 

Sau sa trec pe powerflex si termin cu balciul? :)

Daca iti permiti, ia powerflex.

Adezivul acela este si pe original, eu n-am dat de pn, insa stiu ca exista.

 

 

Se poate sa fie ceva in genul..

 

http://www.turnermotorsport.com/html/detai...P-ASSEMBLY-LUBE

Link to comment
Share on other sites

La 62mii am schimbat si eu bucsile,cand franam la viteza mica se simtea puntea fata cum se misca.Am avut intentia de a monta powerflex dar am renuntat si am montat originale.Deocamdata am parcurs 8000 de km cu ele si este totul in ragula.Precizez ca am pachet M cu roti de 18" iar masina este foarte rigida,iar urmatoarele vor fi sigur powerflex daca cele montate acum vor cadea pana in 50000 de km
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.