Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dar:

- Blizzak LM25 am eu, dar nu sunt excelente sunt doar bune!

- Michelin sunt bune, dar nu reflecta pretul exagerat!

 

Ar trebui sã vãd cum se prezintã LM22 vs. LM 25 pe maºini similare, aº fi curios dacã diferenÞa Între ele e aºa de mare. Clar sunt gândite altfel, LM25 ar trebui sã fie o evoluÞie.

 

Restul anvelopelor de varĂŁ menĂžionate le cam Âştiu pe maÂşini asemĂŁnĂŁtoare, chiar Âşi pe circuit. Tot PS2 s-a comportat mai bine, dar prezintĂŁ o serie de neajunsuri, preĂž Âşi uzurĂŁ ĂŽn principal. F1 Asymmetric ar fi poate cel mai bun "ĂŽnlocuitor".

 

Direzza Z1 n-am vãzut Încã si probabil nici nu se va Întâmpla prea curând.

 

N-am votat nici o marcã, toÞi au gume mai bune sau mai rele sau potrivite mai mult sau mai puÞin unor maºini. De ex. pe Golf când am pus Sport Maxx, maºina s-a schimbat radical În bine. Apoi au mai pus ºi alÞii, chiar ºi pe G IV ºi au avut acelaºi sentiment, parcã schimbasem suspensia.

Link to comment
Share on other sites

La 19 nici nu cred ca ai prea multe variante ! Sa nu vorbim ca nici una nu se ridica la inaltimea lui Bridgestone !

:)

Serios? toyo, michelin pilot sport...

 

Cred ca daca veyron a stalibit recordul de viteza cu gumele michelin pilot sport, sunt bune si pt masinile noastre, orice model ar fi.

Corect, sti tu ce sti, dar a fost comanda "speciala" pentru Bugatti; ca atare nu le poti compara cu cele de serie.

 

On Topic:Eu am Bridgestone(votat) si de vara si de iara, ambele "run on flat"; au cam 15000 deocamdata nimic de reprosat.Poate o sa injur cand o sa am prima pana; dar asta e viata. :)

Pe Bora am avut Conti sp2 foarte bune de altfel.

Edited by DCD
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca v-am mai spus

 

eu am Toyo Proxes (au vreo 4 ani si mai au destula guma) insa saptamana viitoare sau ailalta trec pe Goodyear F1 Asymmetric. o sa va dau feedback despre primele impresii curand

 

Ciudat prin reviewuri toti se plang de uzura rapida .Cam cati km ai mers cu ele .Sunt zgomotoase?

Link to comment
Share on other sites

Auto Motor und Sport din martie 2010, rezultate anvelope vara:

 

1. Hankook S1 Evo

2. Goodyear Efficient Grip

3. Pirelli Centaruto P7

4. Continental SP3

5. Dunlop Sport Maxx TT

6. Nokian Z G2

7. Michelin PS3 !!!

8. Uniroyal Rain Sport 2

9.Vredestein Ultrac Sessanta

10. Bridgestone RE050 A

 

Cea mai scumpa anvelopa dintre toate este ....ati ghicit... Michelin SP3, cu 54 E mai mult decat Locul 1 (Hankook)! Inca o data s-a demonstrat ca Michelin nu e decat o anvelopa de nivel mediu, cu pret nesimtit !

Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc Pirelli P600 si sunt multumit de ele.

Parerea mea ca atuul lor este comportamentul f bun pe ploaie/apa.

Ce ma nemultumeste, la modul general e ca imi uzeaza mult mai repede cauciucurile pe spate. M-am gandit ca e normal deoarece tractiunea fiind pe spate...pare logic. Masina e un 316 de 102 cai si uzura nu apare datorita cuplului si puterii masinii (logic).

Am zis apoi ca o sa incerc sa le rotesc, sa se uzeze uniform...DAR , surpriza. M-am uitat intr-o zi peste manual, si am descoperit ceva interesant:

BMW recomanda sa nu se faca rotatia cauciucurilor, deoarece aceseta sunt in asa fel reglate incat sa se uzeze uniform toate 4.

E adevarat? Voi rotiti cauciucurile?

Link to comment
Share on other sites

De parcĂŁ AMS e vreo somitate ĂŽn domeniu. De ex. ADAC zice altceva.

http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Somm...cePageID=280689

http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Somm...cePageID=280689

 

A se vedea Âşi preĂžurile.

 

Trecând peste, ºtiu prea bine PS2 ca sã mai cred poveºti.

 

Adica sunt bune, sau?

Link to comment
Share on other sites

Am votat Goodyear deoarece folosesc Goodyear Eagle F1 Assymetric si mi se par extraordinare din toate punctele de vedere : silentiozitate, aderenta, stabilitate, durabilitate. Daca veti cumpara sigur nu veti regreta alegerea facuta.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e greu sa faci comparatii obiective intre anvelopele de top(cele precizate in sondaj). Testele sunt mai in masura sa faca o ierarhizare dar e posibil si acolo sa fie interese economice in genul testelor de la EuroNCAP.

 

Conteaza mult tara unde sunt produse anvelopele. Daca anvelopa e made in Germania sau Franta indiferent de producatorul ei e mai buna decat aceeasi anvelopa de marca produsa prin Romania (la Pitesti se fac Micheli) sau mai rau in China.

 

Multi cumpara anvelope de marca dar nu respecta indicele de greutate si cel de viteza iar cand au probleme cu ele se plang ca au fost de proasta calitate.

 

Personal am o experienta cu anvelope Goodyear F1 care au fost produse in China, pretul mic si afirmatiile vanzatorului ca oricum au standarde inalte m-au facut sa le cumpar. Dupa un sezon si jumatate si 15000 km se invart patrat, mai au profil 5mm dar sunt deformate. Cu Continental-uri made in Germania am ajuns pana la limita de uzura si nu au avut nici cea mai mica problema, s-au facut vre-o 35.000km cu ele.

Link to comment
Share on other sites

E cand voi schimba anvelopele pe spate am in vedere 3 marci: GY, TOYO, YOKOHAMA.

Michelin sunt cam cele mai scumpe si la cate reviw-uri negative au + propria exoperienta ma fac sa nu le iau in calcul.

Japonezii sunt renumiti ca fac masini fiabile, de ce nu ar face si anvelope bune?

Link to comment
Share on other sites

Conteaza mult tara unde sunt produse anvelopele. Daca anvelopa e made in Germania sau Franta indiferent de producatorul ei e mai buna decat aceeasi anvelopa de marca produsa prin Romania (la Pitesti se fac Micheli) sau mai rau in China.

 

Si eu am tot verificat sa fie made in germany , tocmai asta e ideea la astea facute prin China , sunt bune la inceput dar in timp cedeaza desi nu ar trebui . De ex la Fulda carat dimensiunile mari 255 se fac in de si cele mai mici gen 225 in China .

Link to comment
Share on other sites

De parcĂŁ AMS e vreo somitate ĂŽn domeniu. De ex. ADAC zice altceva.

http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Somm...cePageID=280689

http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Somm...cePageID=280689

 

A se vedea Âşi preĂžurile.

 

Trecând peste, ºtiu prea bine PS2 ca sã mai cred poveºti.

 

Adica sunt bune, sau?

 

Sunt foarte bune, dar au anumite neajunsuri, preÞul mare ºi se uzeazã repede. Dar oricum, cine a mers cu 888 de ex, ºtie cã nu se uzeazã chiar aºa de repede În comparaÞie :). DAR e normal sã se uzeze, o anvelopã bunã se uzeazã repede. Prinsesem un test prin UK, nu-i gãsesc link-ul, cu cele mai bune anvelope pt maºinile sport, majoritatea erau de aruncat pânã În 10k km ºi nu se includea numai mers pe circuit, cã acolo anvelopele sunt supuse unui stres imens. CUm media de utilizare În industrie e consideratã undeva la 80k km, ceea ce personal mi se pare IMENS de mult, evident cã 10k poate pãrea o glumã.

 

Extraordinare in comparatie cu ce marca?

 

Uite de ex ĂŽn comparaĂžie cu PS2 sunt mai ieftine Âşi marginal mai slabe pe ud. Sunt o foarte bunĂŁ alternativĂŁ. Ăn plus, pe cele mai rele viraje, scârÞâie foarte foarte târziu, ceea ce e un lucru iar extrem de bun.

 

E cand voi schimba anvelopele pe spate am in vedere 3 marci: GY, TOYO, YOKOHAMA.

Michelin sunt cam cele mai scumpe si la cate reviw-uri negative au + propria exoperienta ma fac sa nu le iau in calcul.

Japonezii sunt renumiti ca fac masini fiabile, de ce nu ar face si anvelope bune?

 

MaÂşina japonezĂŁ fiabilĂŁ e cam mit. Ăn 90% din cazuri nici nu se merge cu ele, am fost acolo Âşi poate m-aÂş mai ĂŽntoarce pt. GT-R, dar maÂşina nu e una ĂŽn care sĂŁ dai zilnic serios plus lipsĂŁ service oficial la noi, nu Âştiu dacĂŁ au mai nou.

Anvelopele nu Þin aºa de mult de marcã, ci de modele specifice ºi cum spunea cineva mai sus, poate ºi Þara de origine. NU aº lua niciodatã ceva pt. cã Îl face firma X sau pt. cã e japonez ºi atât.

M-ar mira sĂŁ ai o experienÞã negativĂŁ cu PS2. Ăn schimb eu nu vreau sĂŁ mai aud ĂŽn veci de Michelin Energy Saver. Pe de altĂŁ parte, cicĂŁ o parte din tehnologie e ĂŽnglobatĂŁ Âşi ĂŽn PS3, ceea ce mĂŁ face puĂžin sceptic, dar cum nu le-am vĂŁzut ĂŽncĂŁ direct pe o maÂşinĂŁ, mai aÂştept Âşi mĂŁ limitez la ce spun ĂŁÂştia pe net.

 

Toate 3 menĂžionate de tine au Âşi gume bune Âşi rele. Am avut legĂŁturĂŁ cu un depozit de anvelope mulĂži ani Âşi le cunosc destul de bine, mai puĂžin apariĂžiile foarte recente.

GY nu-s japonezi dupĂŁ ÂştiinĂža mea.

Link to comment
Share on other sites

Clar GY nu sunt japonezi, ma refeream la celelalte 2 marci.

 

Actuala masina am cumparat-o cu gume Michelin PS pe fata, iar la franare sunt praf, intra abs-ul aproape de fiecare data pt ca nu au aderenta.

M-am uitat la dot si sunt din 2006, imi dau seama ca sunt vechi dar totusi nici un pic de aderenta?

Gumele mai merg nu sunt praf.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut experiente negative cu PS2 pe ud. De fiecare data s-a intamplat dupa ce anvelopele aveau ceva uzura si pe ud. Ceva uzura inseamna la jumatatea thred-ului si chiar mai devreme. Poate si din cauza ca masinile pe care au fost nu aveau sisteme complicate de tractiune gen DSC care compenseze le simteam mai acut. Le-am avut pe un Clio 1.4 benzina si pe BMW-ul actual. Am avut si niste Michelin MXM pe un 525TDS. alea chiar sunt ciudate, in unele tari sunt vandute ca allseason, altele de vara.

Eu sunt foarte sensibil la performanta pe ud fie iarna fie vara, pentru ca in zona in care stau ploua extrem de des.

Si eu cred ca o anvelopa care tine extrem de mult nu are cum sa fie buna. Inseamna ca se foloseste un cauciuc mai dur care se uzeaza mai putin si deci are si mai putina aderenta. Bineinteles ca si profilul e foarte important.

Ce am acum, si de vara si de iarna sunt Uniroyal. Din ce am vazut pe piata locala doar Uniroyal si Continental ofera cauciucuri un pic specializate, gen vara/ud iarna/ud. Sunt extrem de multumit pana acum. Culmea e ca Uniroyal e firma a lui Michelin de care nu o sa mai cumpar in viata mea. Pe uscat poate par un pic mai putin ferme decat altele dar pe ud isi arata performantele. Pur simplu imi permiteau sa merg mult mai rapid decat altii in conditii foarte dificile , ma tot miram ce tot lalaie asa si apoi ii vedem cum acvaplanau(se vedea clar cum incepe masina sa "joace" de fund de regula) si se potoleau imediat.

Din ce am vazut se pare ca se uzeaza mai repede.

Nu mai vorbesc de ABS, credeam ca se stricase ca nu mai stiam ce e ala....

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.