Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Multumesc! cum zice si colegul @Ciprian01 motorizarea asta chiar e ce trebuie. Apreciez mult flexibilitatea de a comuta pe full termic, full electric sau hybrid in functie de conditiile de trafic. Consumul mediu de cand a iesit din fabrica e undeva la 6.6%. La mers pe termic pe autostrada parca ti-ai dori un rezervor mai mare, insa eu exploatez masina 70% prin oras. Adevarul e ca nu prea am cu ce sa compar, decât cu un 2.0 diesel de 180 cai . Am înțeles si ca B58 e unul din cele mai reușite motoare ca fiabilitate, si asta a fost un factor in luarea deciziei. Iar pe 545e ar fi detunat la 286 cai, cred ca ar duce mult mai mult, insa asa cum e acum mi-e mai mult decât suficient
  3. Misto tare! Mi se pare geniala motorizarea pe caroseria asta, am avut si eu una identica ca a ta, dar fiindca portbagaj si rezervor mic, m-a facut sa ma mut pe X5 45e. 2000 tone pe 394 cai e un raport putere greutate b3t0n!
  4. Today
  5. Important e ca ai gasit problema, pentru restul exista master card :)) . Felicitari tie pentru rabdare si fiului pentru rezolvare. Vezi lucrurile simple in general e un pin problema, nu recomand sa te duci mai departe cu schimbare de mufa sau alte nebunii , am incercat sa fac treaba asta la urs si a iesit rau ( practic am renuntal la oglinzi si geamuri electrice) .
  6. Multumesc pentru ajutor, informatiile primite de la tine i le-am dat de atunci fiului meu. Lucreaza la Hella, deja de 3 ani, pe IT, pentru client BMW (care altul daca e fan, :)) si, cu contacte imperfecte, si-a mancat o parte din nervi la master. Eu am apreciat in mod deosebit faptul ca aseara, dupa ce am eliminat calculatorul ca nefiind sursa defectului, a stiut exact ce fir sa verificam. Eu, care urasc din facultate instalatiile electrice, ma uitam mult si bine. Revenind, buba am gasit-o dar nu am remediat-o. Ce solutii ar fi sa nu inlocuiesc mufa? Sunt 20 de fire care intra in ea, taiat/lipit/izolat nu e chiar usor si poate genera si alte probeme. Ca defect, sunt 2 variante: legatura intrerupta in mufa sau pinul de la modul nu face contact cu mufa. Azi incerc sa desfac mufa.
  7. Superba masina! Sa o stapanesti sanatos! Asteptam pareri dupa ce mergi cu ea 50K km sa ne zici daca te-ai intoarce la Audi
  8. Ne pare rau dar nu acceptam pe aici asemenea idei de anulare egr/dpf si nici atat ounerea lor in practica. Daca nu iti poti permite un BMW iti poti lua o masina pe care ti-o poti permite. Topic inchis. Multumesc @FiveThreeFive.
  9. Dă-le naibii de schimburi, hai sa vedem mașina.
  10. @geky Abordarea corecta, civilizata, este sa remediezi problemele tehnice, nu sa iti transformi masina intr-un pericol pentru sanatatea celor din jur. Nu suntem deloc de acord cu decizia pe care ai luat-o. Vezi motivele la link-ul de mai jos. https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/ @RedCap
  11. Yesterday
  12. Fara a ma impauna.. solutia problemei tale a fost data in Mai. Nu mai tin minte la ce si unde m-am uitat.. Dar, mai in gluma mai in serios fiiul tau ar putea sa se faca electrician! Are fler, poseda atentie marita la detalii! Bravo, multumim ca ne-ai tinut la curent.
  13. Lasa discutia aia ca fuse si se duse. Nu vreau sa fac curatenie si pe aici.
  14. Bună tuturor, după cum spune și titlul am observat un piuit la supapa egr.cand deschid mașina cu cheia,piuie, după aproximativ 1-2 minute se oprește piuitul și se aude o supapa care închide sau deschide,nu știu.dupa ce sa oprit din piuit daca deschid ușa s-au capota se aude din noul acea supapa acționând și începe piuitul,cu motor oprit. Simptomele mașinii sunt următoarele: O apucă trepidantul in mers,uneori trepidează ușor, alte-ori tare rău,asta durează aproximativ 5-6 min.daca mă opresc din mers,observ că motorul funcționează haotic, parcă nu funcționează toate injectoarele și se simte/aude cum unul din injectoare/bujie pornește și se oprește,se aude și o supapa care trage sau suflă aer(scurt) in timp ce motorul funcționează așa întrerupt,am dat jos capacul de plastic de la egr și văd că închide,deschide incontinuu,am scos mufa egr și motorul tot așa rău funcționează.daca opresc motorul aproximativ 2-3 min.relantiul devine stabil.mentionez că egr-ul și admisia au fost curățate in Service când sa înlocuit distribuția,dpf nu a fost curățat, sigur este necesar.nu apare nici o eroare in bord.la tester dedicat BMW nu sa putut măsură presiunea injectoarelor, a apărut eroare pe toate injectoarele,cu motor cald,după ce am mers cu mașina o sută de km,in rest totul pare in regula pe tester.la rece nu sa testat.banuesc că piuitul egr,este un sunet de avertizare.dupa ce o să-i fac RAR-ul sunt hotărât să scap de egr/dpf dar oare o să scap și de problemele care le-am menționat?
  15. Aaa, și după o cumpără cineva ca baiatul de față care se bucură de ea jumătate de an , după care, Dumnezeu cu mila .
  16. N-ai fost atent. E sfant doar cat ai garantie, daca stii ca vinzi (sau dai inapoi) masina dupa ce se termina garantia.
  17. Bine ai venit printre noi pe forum! Multe dotari ai pe masina, buna treaba, sa o stapanesti sanatos! Legat de PPF, eu as pune pe fata, am tot avut la masinile mele si sentimentul sa nu am dureri de cap la pietricele si alte proiectile de pe drum e sublim. Totodata nici nu imi bat capul prea tare cu mustele ce le iau in spoilerul fata si pe capota ca de... de pe folie se iau usor si nu afecteaza cumva vopseaua masinii. Initial am zis sa fac partea frontala (spoiler, faruri, oglinzi, capota si aripi), dupa am zis ca fac toata masina, dupa care m-am sucit iar si am facut doar partea frontala cum am mai facut si in trecut.
  18. In sfarsit ti-ai facut curaj sa o prezinti. @Viper05 chiar e top masina, pot confirma. Nu stiu cum merge, dar de aratat, arata bine
  19. Am schimbat asta seara gm3, nu a fost nevoie de codare doar de imperechere cheie. Nu s-a rezolvat, l-am luat degeaba. Dar, se pare ca am gasit cauza: un contact imperfect in mufa de la modulul din usa. Meritul este al fiului meu, eu nu credeam. Tot el a fost cel care a indicat ce fir trebuie sa verificam. Am masurat continuitatea, nu era ok, dupa care am dezizolat firul, am masurat din nou si, surpriza, totul ok. Problema este in mufa si, probabil va trebui inlocuita.
  20. Eu știu foarte bine că la ZF scrie. Dar după cum a fost o discuție anterioare pe aici, dacă Bmw zice ceva, e sfânt, sau nu mai e acum?
  21. @Viper05 o sa incerc sa fac si pe intuneric. Iluminatul acela ambiental face toti banii. Portbagajul e foarte decent ca volum, insa dispunerea lui face mai greu accesibila zona dinspre bancheta. Nu de putine ori a trebuit sa ma intind sa iau plasele din capat. Clar nu se compara cu un break la asta. Dar cu un organizator (ceva despartitor de plastic cu scai pe talpa) care se prinde foarte bine de tapiserie, poti pune plasele de cumparaturi vertical in portbagaj. As zice ca incap lejer 2 bagaje de cala de 60-70cm. O sa pun ceva poze cu interiorul curand, acum am doar una singura
  22. La zf scrie, bade. Știi, cei care fac cutiile astea..
  23. wow, superba masina sa te bucuri de ea. ar fi frumos sa lui si niste poze din interior. in rest cu portbagajul cum te descurci?
  24. Salutare, Aceasta e prima mea postare aici, si acesta e primul meu BMW. Nu am un istoric foarte mare de autoturisme detinute. Am avut un Audi A4 B8 (clasicul 2.0 TDI) timp de 12 ani, iar acum a venit momentul sa fac o schimbare. De ce BMW? Pentru ca imi doream neaparat un plug-in hybrid, dar si 3.0 benzina, iar la configuratia (si bugetul) acesta, 545e bifa toate cerintele. Ca dotari, am prins cum nu se poate mai full. xDrive, trapa, faruri laser, volan si frane M, volan incalzit, sistem audio Bowers & Wilkins, 360 camera, scaune cu ventilatie si masaj, active steering, etc. Conduc masina deja de o luna si sunt foarte incantat. Trage ca nebuna, dar e si extrem de confortabila la suspensii la mers prin oras pe drumuri denivelate. Un downside ar fi rezervorul de 46L, care se duce destul de repede daca te dai la ea. Bateria ma tine cam 20-25 km prin Cluj (multe dealuri), insa inteleg ca masina asta e un compromis, iar la mersul zilnic prin oras si drumurile ocazionale extra-urban, pot spune ca mi se potriveste. Voi fi nevoit sa mai iau inca un set de jante + gume de iarna, pentru ca a venit doar cu cele de 19" de vara. Am vazut ca merge si 20", dar la drumurile noastre parca sunt tentat sa raman tot la 19" Acum ma gandesc la 2 aspecte: - ma gandeam la o infoliere PPF (jumatatea din fata, care e mai expusa la lovituri). Cam peste tot iese pe la 6000 lei. (in conditiile in care CASCO e dublu sumei). Voi ce ziceti, merita? - imi plac foarte mult elementele cromate pe masina asta, de aceea am optat pentru Luxury Line. Am intrebat la cei ce infoliaza cu PPF daca se pot infolia si ornamentele, insa am primit raspunsuri cum ca sunt prea inguste si mici pentru a fi infoliate si nu va rezista folia pe ele. Ce solutii dovedite ar fi pentru a proteja elementele cromate ca sa nu se matuiasca? Las aici si poze cu noua achizitie
  25. puteam sa schimb si mama uleiului daca ambreiajele erau facute pilaf de cand am luat o,totusi masina schimba ok si nu a dat semne,la un moment dat tot se faramau si cu ulei si fara,intr adevar i ar fi lungit durata de viata dar nu cred ca cu mult.Pana la urma cred ca o sa iau kit ul ala pt ambreiaje sa mi faca cutia,macar stiu ca e cutia masinii si nu o sa am alte probleme,asa din dezmembrari pot sa iau 7 cutii daca nu se potrivesc e egal cu 0
  26. Corect. Solutia sunt semafoare; temporare in functie de trafic sau permanente.. , sincronizate in functie de trafic. Temorar trebuie pus obligatoriu in situatia de fata cand o artera din cele 4 e eliminata.. temporar sau permanent.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.