Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. ISTA se instalează pe un laptop cu un procesor cat de cat actual, cumperi un cablu ENet de pe emag ( 50 RON) și după ce urmărești 2-3 tutoriale pe Youtube, vei putea să-ți faci singur diagnoza și sa ștergi erorile, operațiune banala. Kitul de instalare este free, nu mai știu de unde l-am dat eu jos, posibil chiar de pe aici de pe forum. Nu știu de ce băieții de la FRK nu au desfăcut injectorul sa încerce o curățare, poate pt ca erorile tale indica clar o problema la rezervor per ansamblu. Oricum, după ce pui ISTA pe mașină, vei vedea pașii indicați de producător pentru corectarea problemei. Mai cere oferte și de la alte service-uri pt rezervorul ala, pare cam mare diferența de preț fata de preturile puse aici de alti colegi de forum..
  3. Întreabă la bcs performance, lângă kia în jilava,dacă n o fac ăia, n o face nimeni. Robert nu cred ca se bagă,sau dacă o desface ,așa rămâne..
  4. Today
  5. Amortizoarele sachs știu ca sunt pe la 500-700 lei bucata, la care se mai adaugă flansa/rulment, protecții amortizoare și arcurile, încă 300-400 lei pe fiecare roata. Deci costul cu tot cu manopera ar trebui sa fie in jur de 4500 lei.
  6. Baietii am stat si am analizat toate raspusurile voastre si am luat hotararea sa desfac motorul. Bugetul imi permite sa fac asta doar ca imi era teama sa nu cumva sa se faca experimente pe motorul meu. Acum va intreb pe voi, ce service recomandati in zona bucuresti/ilfov care sa fie priceput in a desface motoare. b-force sunt ok sau nu se baga la asa ceva?
  7. Yesterday
  8. Multumesc mult pentru raspunsuri. Ma voi orienta in asa fel incat sa trec pe amortizoare sachs + arcuri eibach.
  9. Ce mai poti incerca atunci cand patesti lucruri de genul, invarte volanul maxim stanga, maxim dreapta apoi sa revii la centru si vezi daca dispare asa.
  10. Nu inteleg nici eu de ce e asa scump, eu l-am schimbat anul trecut, greu de crezut ca aproape s-a dublat. Cere o oferta si la Bavaria. Eroarea degeaba o stergi, mie mi-au sters-o si apoi reapare dupa o perioada de timp. Slabe sanse sa scapi fara schimbarea rezervorului, multe masini diesel au problema asta. Si mie mi-au verificat cablaje, sters erori, dar pana la urma mi-au dat vestea proasta...nu am avut incontro decat sa-l schimb. Poate intre timp a aparut cineva care le repara, incearca si varianta asta.
  11. Mda, si eu sper sa nu fie probleme. O sa mai bag o fisa la ei pt schimbarea unui....mecanism de la roata spate dreapta care s-a blocat si din cauza asta n-au putut sa regleze frana de mana. Si sa schimb si "bucsa scartaitoare" care nu mai stiu cum se numeste exact, dar cand e cald afara si ma dau jos din masina, se aude un scartait.
  12. Eu cred ca in acest moment te afli in fata unor dileme, insa daca iti vei face un plan bine pus la punct, vei stii la final ce trebuie sa faci; eu ti-as recomanda: - schimba uleiul actual, si pastreaza o mostra de ulei -ruleaza 1.000 km cu uleiul actual, si preleveaza o mostra identica cantitativ ca si uleiul anterior/inspecteaza filtrul de ulei -trimite mostre din ambele uleiuri la un laborator (gasesti pe internet) si vezi cam care e procentul de metal/ce tip de metal se gaseste (alu pistoane, etc); o sa iti poata aproxima daca exista uzuri mari in motor -in cazul fericit in care analia uleiului nu releva probleme importante, te bucuri in continuare si urmresti periodic eventuale depuneri de particule metalice in filtrul de ulei -in cazul unor anomalii detectate in ulei, gasesti un service experimentat ce poate face o evaluare/reparatie competenta pe parte de motor/sistem lubrifiere/sistem racire, si/sau cumperi un motor sh si il schimbi pe actualul, sau incerci sa vinzi masina in starea actuala, informand potentialii cumparatori de potentialele defecte Oricum, soft original, soft modificat, daca au aparut uzuri in motor, poti sa pui ce soft doresti tu, raul a fost facut si nu mai exista cale de intoarcere. Succes!!
  13. Multumesc Onnix, in weekend arunc un ochi pe acolo prin zona.
  14. Bună seara, am un BMW X2 20d iar astăzi i-am făcut plinul cu AdBlue și din primul km parcurs mașina a început să facă feste. Motorul parcă era înecat, turațiile fluctuau sacadat, așa ca nu am stat pe gânduri și am oprit mașina. Am lăsat-o 30 de minute apoi am pornit-o și mers din nou cu ea, la a doua pornire nu a mai fost nici un fel de problemă. Ce ar putea cauza genul ăsta de comportament? Este clar ceva legat de AdBlue fiindcă problemele au început imediat după ce i-am făcut plinul.
  15. Se pare ca multe companii din domeniul automotive erau mana in mana, au stabilit preturi clare la multe dintre componente si anumite specificatii, exemplu scandalul diesel gate in care a fost toata fratia germana si multe alte exemple. Totul se facea inainte sa fie de acorda toti fratii cum s-ar spune. Din cauza asta nici nu merge vreun update OTA pe o masina germana. Dar cel mai deranjant lucru este ca pretul acestei coruptii tot noi clientul final il platim: Eu zic ca o crestere de 25-30% este una chiar mare, spre exemplu daca seria 5 era 60k euro in 2010 si acum e 90k euro, 25-30% din acea creste inseamna 7500 - 9000 euro doar din cauza coruptiei. Surse: https://www.grin.com/document/349793 https://www.spiegel.de/international/business/volkswagen-how-officials-ignored-years-of-emissions-evidence-a-1108325.html https://www.spiegel.de/international/germany/the-cartel-collusion-between-germany-s-biggest-carmakers-a-1159471.html
  16. Io zic ca băiatul nu s a plâns de bani, a întrebat și el ca să își facă o idee ce are de făcut. Poate l au și ajutat unele sfaturi.Io zic sa i uram succes în alegerile ce urmează sa le faca și un dram de noroc...! S auzim de bine!
  17. Eu sper ca nu. Ca sa nu credeti ca incarcatorul modelului discutat o sa se strice prea curand, am cautat si pun aici si pentru altii fisa tehnica a diodei care se ocupa de curentul necesar incarcarii bateriei; rezista pana la 175 de grade - in jonctiunea ei.. adica aproape dublu. https://html.alldatasheet.com/html-pdf/83106/IRF/30CPQ100/47/1/30CPQ100.html Bine, o sa intrebati de ce am demontat incarcatorul? Pentru ca am avut altul aproape la fel de bun dar care a "crapat" dupa vreo 5 ani in care l-am folosit mult mai rar. Ce a crapat in el? S-a umflat un condensator electrolitic. Asteapta sa fie inlocuit, adica eventual reparat. Functional la fel de cald la interior.. Mai e un condensator nepolarizat pus pe filtrare, la alimentare incarcatorului pe 220V care nu e pe nici un radiator.. (nici nu exista asa ceva..) se incinge tot la 90 Celsius, e verde rotund, plat, si e in colt.. O sa ma postez aici, cum am zis, despre cum se incarca si descarca o baterie veche Varta, de 90Ah (candva..) si cel mai important, ce masuratoare si daca e reala.. pentru ca o sa fac si un test sa o pun pe masina cu 2-300Ah incarcati in ea.. sa vedem daca porneste motorul diesel rece.
  18. Aveau ei carvertical, istoricul este în bord, oare sa o mai verific?Parca ceckvin. Sau dacă mai aveți alte recomandări...
  19. Mi am luat mașina azi. Prețul coboară la 9500euro.
  20. Treaba e simpla, daca nu vrea sa desfaca motorul, desi nu inteleg de ce... Eu am facut efortul cu un amarat de N43, vai de pl lui, blamat de toti, respins de toti, sa il fac de la 0, sa cheltui bani, mai multi decat trebuiau, sau poate mai multi decat mi-as fi permis pentru o masina veche de 17 ani, dar am facut din ambitie si din dorinta sa fie un N43 in tara facut ca nou. Nu iti permiti la o masina de peste 20000 euro sa iti asumi o desfacere de motor? Nasol! Mai departe iti dai singur raspunsul. Am divargat, cum ziceam, treaba e simpla, da uleiul jos, iei mostra de ulei si o trimiti la un laborator de testare si aia iti zic exact ce fel de particole se gasesc in ulei, dupa aia tragem concluziile. Sa nu imi spui ca nici 200-300 lei pe testat ulei nu iti permiti sa dai.
  21. Gata, am cumpărat petarda. 18800 preț final și n am rezistat. Era scăzut prețul la 19400 am plecat de acasă cu gândul ca dacă o lasă la 19000 o cumpăr. Au lăsat 18800. Mâine sau luni o aduc acasă. Mașina era înscrisă pe Țiriac, cu rar făcut etc. Sper sa nu fi fost lovita și reparata de ei. I am întrebat și mi au garantat ca nu e lovita. Istoricul era scris în bord. Mai are ceva zgârieturi, o carcasa la oglinda sparta, defapt rama, o ciupitura în parbriz, discurile pe spate trebuie schimbate sigur, și pe fata au ceva uzura. Una peste alta la banii ăștia n am mai zis nimic.
  22. Si eu m-am gandit initial ca poate nu ar trebui desfacut TOT motorul, ci doar in anumite zone (asa cum ziceati si voi, cuzinetii de la biela. Pentru cuzinetii de la arbore trebuie dat jos arborele, deci evident se desface TOT). Dar e posibil ca el sa desfaca 2 biele, si culmea alea sa fie ok, si uzura sa fie in celelalte (suna stupid dar cine stie...?). Si atunci mai bine ar desface la toate cele 4 biele. Dar (din nou "Dar"), daca uzura nu e de acolo? Poate e de la pompa ulei, sau distributia poate freaca in ceva (desi atunci intr-adevar, ar trebui sa se auda si alte sunete), etc... Ceea ce incerc sa zic este ca daca desface "partial" ii posibil sa nu gaseasca un indiciu, si atunci tot trebuie sa desfaca "total", si atunci de ce sa nu desfaca "total" din prima ...? O alta pista de investigatie ar fi sa zicem: ok, nu se desface (inca) TOT motorul. se face o analiza a acelei pilituri, ca sa vedem ce fel de metal e sau ceva de genul, astfel incat sa vedem daca acel metal provine de la o piesa sau alta (dar aici inseamna ca stim ca piesa X e facuta din metalul A, piesa Y e facuta din metalul B - deja imi dau seama si eu ca bat campii aici).
  23. Plus că trebuie schimbat si cablajul care mustește de motorină(doar o parte din el).
  24. Da, asta mi-au spus si cei la BMW, ca nu e o problema si ca eroarea aparea pasiva, si aparuse o singura data, iar cumuland cu situatia din teren, masina pe elevator, schimb roti, contact pus etc, posibil sa fi miscat vreo roata si sa dea peste cap senzorul de la diferentialul spate.
  25. Am mai patit asa odata cu fosta mea din VAG, la schimbarea de roti, au atins/dat peste/ceva pe senzorul de ABS, miscand roata cu contactul pornit cu mana, pe elevator. Cand am pus contactul tot bordul rosu, mai rau ca un brad de raciun, Nu era martor sa nu fie aprins, pe diagnoza toate eru cu erori. Tot asa dupa un on/off si sters toate erorile totul normal. Probabil detecteaza acea miscare si nu considera ca e normal ...
  26. Ce sa mai simti la 360 cai boss :)) Simti indeajuns. O fi fost la a lu' tata un EGR prost
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.