Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Eroarea ta (930C71) se refera la probleme cu ledul care confirma activarea/dezactivarea airbag pasager. Din cate imi amintesc e o problema a FZD-ului, deci alt FZD sau eventual poti incerca un update de sw pe FZD.
  3. Mulțumesc! Mulțumesc! Sunt conștient că încă nu stăpânesc mașina, dar eu apreciez mașina pentru aspect, mai puțin puterea și viteza. Mi-ai rănit sentimentele..
  4. Today
  5. Am uitat să menționez plasă din scaun funcționează și centura la fel. Apar pe diagnoza funcționale.
  6. Eu am mai spus o data sa nu ne infierbantam pe aici dar cred ca s-a pierdut printre randuri. Voi redeschide maine topicul asta oricum.
  7. Să nu mai deschid un post nou,vreau sa vă întreb: ce tip de senzorii sunt la e90 318d 2010, TPMS sau TPM? Am mașina în Service și nu pot verifica,nu am reținut ce valve am pe jante,fier sau cauciu.din ce am mai citit pe Google,undeva scria că din 2008 au TPMS, altundeva scria că se folosesc ambele sisteme.
  8. Daca am citit eu bine. Prima eroarea ar arăta că de fapt exista un circuit deschis între scaun și modul airbag. Am verificat și curățat inclusiv mufele de la modul. Tot nu merge. A mai avut cineva o astfel de problema?
  9. Salut Cer și eu ajutorul vostru.Masina este BMW X1 F48.Am o problema cu airbagul pasager. La scanare cu OBD apare eroarea 930C71( Shirt circuit to Grund or Open circuit). Am verificat tot cablajul care pare in regula. Adică nu sunt semne de uzura. Am curățat toate mufele cu spray de contact. Nu reușesc să găsesc problema. Cer ajutorul vostru. La început eroarea apărea sporadic doar când era foarte cald afara și mașina stătea în soare. Dar du pă 5 min de AC dispărea eroarea. Acum de 2 luni e aprinsă permanent. Am incercat sa scot mufa sa dau un scan din nou și a apărut așa că în foto
  10. Inchid topicul o perioada pana nu incepe sa ploua cu suspend-uri. @Romulus eu am incredere ca situatia se va detensiona.
  11. Misto blocul,pe sarmele alea agatati rufele? masina pare inscrisa pe bulgaria,sau..
  12. Sa o stapanesti sanatos si grija mare la condus, totuși este o masina puternica pentru 6 luni de experienta, iar BMWul te fura, nu prea simti viteza.
  13. Pai cine e nebun sa faca RCA la Allianz de bunavoie, au niste preturi de lesini.
  14. Bravo , s-o stapanesti sanatos si s-o intreti cum trebuie!
  15. Vă salut! Undeva prin 2009 pot spune că am avut prima interacțiune vizuală cu un seria 5 de la BMW, fapt ce a lăsat un memo adânc în mintea mea. Din vaste motive, am obținut permisul anul trecut în noiembrie, "cam târziu" cum spun unii, mă rog. După ce mi-am format mâna timp de ~6 luni pe o Skoda Octavia 1 din 2005, da, 1.6 benzină, în urmă cu 3 zile, am reușit să intru în posesia unui model E60 fabricat în 2009. Tot unii spun că sunt începător și se întreabă de ce mi-am luat BMW acum În mare, mașina se laudă cu elementele pachet M, un stage finuț care a sărit în jurul a 234,5 cp, navi mare, faruri noi cu bi led-uri, alearga pe jante, în două dimensiuni, de 245 si 265 r18 și nu mai știu ce să scriu momentan fiindcă încă explorez mașina, așadar sunt în continuă documentare și învățare, eventual mă întrebați și încerc să răspund Intenționez ca prima intervenție să o fac înlocuind filtrul de aer cu unul sport de la K&N, câteva retușuri estetice interior/exterior și după sănătos să fiu să pot face mai multe. O să atașez mai jos câteva capturi, îmi pare rău că nu am mai multe, dar o să revin și cu altele ulterior, chiar astăzi am trecut-o pe numele meu. Menționez că sunt deschis la orice fel de sfaturi și recomandări.
  16. Pune numele pe grup, nu cred ca e problema, si eu vreau sa fac o igienizare serioasa a instalatiei, am facut o igienizare cu ozon la OMV dar nu am scapat de miros la pornire.
  17. Am eu e60 525d când sta în soare îmi porneste stergatoare și îmi apară și airbag la ceasuri doar la soare sin când se întâmplă asta îmi anulează claxonul comenzile volan tot dacă sta la umbra își revine aveti ceva idee menționez am schimbat și releu tot la fel face
  18. Nu e nici o ironie, e o realitate ce spui tu; e realitatea ta.. Stii cum e in viata, daca nu ti-ai dat seama pana acum... tuturor ne e frica de ceva, pe unele le putem preveni, pe alte nu; NU mai dezvolt ca ..ironia si exprimarea ta dupa "culmea ironiei" descurajeaza dialogul! Ce sa facem, fiecare dupa experienta.. poti sa si urci, daca intelegi punctul de vedere. Si eu cand credeam ca in sfarsit am ajuns pe o mediana cat de cat OK cu @Viper05 hop mai sare unul din vazduh pus pe contre si ironii.. Nu mai @Beam We, spre norocul nostru al second-hand'istilor (al celor care miros beshinile trase inainte de altii in scaune de BMW..) intre timp posesorii urmatori isi dau seama ce si cum iar motorul/masina daca ajunge pe mana unui proprietar competent si capabil, poate sa il duca inca mult si bine. E simplu, nu e greu. Stii vorba ceea, cine poate oase roade, cine nu, nici carne moale.. ..Mai continuam cu pareri din astea care ajuta fix pana la genunchii broastei? Sau continuam in ironii si batjocura...? Ca eu asta vad. Tu ai vrut sa zici altceva? [Pana la urma, o sa imi cer scuze un pic pentru ultima remarca fata de viper cand am zis ca parerea lui, el avand leasing.., nu si-ar avea locul.. (pentru ca la motorul din posesie, el nu ajunge sa experimenteze neplacerea ulterioara, cand schimburile prea rare la km mult mai multi in bord ar putea dauna motorului../ imi cer scuze, pentru ca pana la urma el nu este in situatia mea.. si asa cum vede el lucrurile e perfect indreptatit sa le vada asa. Iar eu, sau altii vrand-nevrand in timp, se prea poate sa il urmam, daca vrem sa conducem masini. Mecanici buni nu sunt multi.. iar de cand cu electricele si chiar hibridele, ...limitarea accesului e si mai mare (din lipsa de informatii..) din ce se intrevede.]
  19. Am tot cautat si eu filmulete, pare super simplu doar ca nu se așează cum trebuie la final, rămâne un spațiu între usa si tweeter vizibil. O sa încerc din nou cu tehnica din acest video, sper sa reusesc, vad ca il fixează usor diferit intai partea exterioara si apoi cea interioara, poate merge asa. Daca nu iese merg la service si asta e.
  20. Yup, a fost diferenta si de anul trecut la anul asta, cea mai mare la Allianz: 3700 vs 2300.
  21. Pentru cei care s-au mai intalnit cu asemenea probleme sau doresc sa stie ce optiuni au, pe F20 LCI se pot pune diferite rapoarte provenite de la seria 1 pana la seria 4 (cata vreme se respecta tipul de carcasa si offsetul planetarelor). Sa aveti plimbari frumoase cu diferentiale sanatoase
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.